Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 En støtte-gjeng for en store og kjent gjeng. Hvilke tanker ville du hatt? Anonymous poster hash: cf466...0a9
Liv & Røre Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Ingen. Ikke alle MC-folk er kriminelle banditter.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Nå ja, er det en støttegjeng for feks Hells hadde jeg vel gjort meg noen tanker... Anonymous poster hash: 58621...f38
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Ingenting. Jeg gikk i barselgruppe ned en mc-mann, han var litt skummel i starten, men han viste seg å være en skikkelig kjernekar Anonymous poster hash: d037c...1fa
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Hmmm. Positivt overrasket 😊 Anonymous poster hash: cf466...0a9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Ingenting. Så lenge han er en kjærlig far og god mann kan han drive med hva han vil. Anonymous poster hash: 28cbc...caf
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Hvis det er ift Hells eller Bandidos ville jeg ikke sendt mine barn dit. Anonymous poster hash: 3ab02...b55
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #9 Skrevet 1. mars 2016 Hvis det er ift Hells eller Bandidos ville jeg ikke sendt mine barn dit. Anonymous poster hash: 3ab02...b55 Hvorfor er det verre å være medlem der enn andre gjenger? Anonymous poster hash: cf466...0a9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #10 Skrevet 1. mars 2016 Gjeng eller klubb. Mye a4 menesker som liker å kjøre mc. Er vel de færreste klubber som driver med ulovligheter. Med hva vi hører om fotball kamper for tiden ville jeg vært mer skeptisk til noen i en suporter klubb. Anonymous poster hash: 3f425...2fa
the amazing spidermamma Skrevet 1. mars 2016 #11 Skrevet 1. mars 2016 Hvis det er ift Hells eller Bandidos ville jeg ikke sendt mine barn dit. Anonymous poster hash: 3ab02...b55 Hvorfor er det verre å være medlem der enn andre gjenger? Anonymous poster hash: cf466...0a9 Fordi disse driver med organisert kriminalitet, f.eks?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #12 Skrevet 1. mars 2016 Hvis det er ift Hells eller Bandidos ville jeg ikke sendt mine barn dit. Anonymous poster hash: 3ab02...b55 Hvorfor er det verre å være medlem der enn andre gjenger? Anonymous poster hash: cf466...0a9 Har du fått med deg noe som helst om disse klubbene?? Anonymous poster hash: 3a653...740
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #13 Skrevet 1. mars 2016 Hvis det er ift Hells eller Bandidos ville jeg ikke sendt mine barn dit. Anonymous poster hash: 3ab02...b55 Hvorfor er det verre å være medlem der enn andre gjenger? Anonymous poster hash: cf466...0a9 Har du fått med deg noe som helst om disse klubbene?? Anonymous poster hash: 3a653...740 Men er det ensbetydende med at alle er kriminelle? Drittsekker finner du nok i de fleste gjenger. Anonymous poster hash: cf466...0a9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #14 Skrevet 1. mars 2016 Hvis det er ift Hells eller Bandidos ville jeg ikke sendt mine barn dit. Anonymous poster hash: 3ab02...b55 Hvorfor er det verre å være medlem der enn andre gjenger? Anonymous poster hash: cf466...0a9 Har du fått med deg noe som helst om disse klubbene?? Anonymous poster hash: 3a653...740 Men er det ensbetydende med at alle er kriminelle? Drittsekker finner du nok i de fleste gjenger. Anonymous poster hash: cf466...0a9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #15 Skrevet 1. mars 2016 Ville ikke vært sammen med en. Ville ikke sendt ungene til de. Ville ikke vært venner med de. Anonymous poster hash: 8107e...34a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #16 Skrevet 1. mars 2016 Ville ikke vært sammen med en. Ville ikke sendt ungene til de. Ville ikke vært venner med de. Anonymous poster hash: 8107e...34a Kan du begrunne det? Anonymous poster hash: cf466...0a9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #17 Skrevet 1. mars 2016 Hvis det er ift Hells eller Bandidos ville jeg ikke sendt mine barn dit. Anonymous poster hash: 3ab02...b55 Hvorfor er det verre å være medlem der enn andre gjenger? Anonymous poster hash: cf466...0a9 Har du fått med deg noe som helst om disse klubbene?? Anonymous poster hash: 3a653...740 Men er det ensbetydende med at alle er kriminelle? Drittsekker finner du nok i de fleste gjenger. Anonymous poster hash: cf466...0a9 Det er forskjell på at det er "drittsekker i de fleste gjenger" og på å være medlem i en 1%-gjeng... Når både FBI, den Canadiske ekvivalenten til FBI og Kripos sier st dette er kriminelle MC-klubber, så tror jeg vi kan gå ganske greit ut fra at det er det, tror du ikke? Og uansett om du muligens har klart å finne en som ikke selv har gjort kriminelle handlinger, så er han med i et kriminelt brorskap med sterke bånd innad, og han har således kjennskap til kriminelle handlinger. Uten tvil. Hell Angels er kjent for å drive med torpedo-virksomhet, hvitvasking og narkotika. Anonymous poster hash: 3a653...740
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #18 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har verdens snilleste,flotteste,mest støttende,oppegående,hardt arbeidende pappa. Jeg elska,å ungene mine elsker å dra på hytta om sommeren for fisking,båtliv,grilling,bading ol med pappa/morfar. Om han kommer seg dit med stasjonsvogn eller motorsykkel bryr vi oss svært lite om. Ikke så mye som en parkeringsbot har han etter 20 år i en større mc-klubb. At alle driver med organisert kriminalitet er bare SPRØYT!! Dette er noe de fleste som faktisk har satt seg inn i ting vet. Tro hva du vil om alle disse torpedoene,narkolangerne å hvitevaskerne.. Men flere av dem er aldri så mye som mistenkt i en eneste sak alla dette,å at du spekulerer på hvordan Bl.a.min pappa er finner jeg både krenkende og rimelig uvitende av deg. Finnes da my kriminelt i dress,lederstillinger,viktige posisjoner,lærere,helsepersonell,trenerjobber ol også. Men jeg generaliserer ikke dette fordi. Det synes jeg du skal holde deg for god til også. Håper du også leser oppfølgings sakene til Bl.a alt negativt om h-a ol.. Så du faktisk får med deg at norsk rett har gitt medhold ol i saker. Anonymous poster hash: f2423...34f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #19 Skrevet 1. mars 2016 jeg kjenner bare til én og om han tenker jeg at det er supert når han følger sin sønn til kunstløptrening. svært mange pappaer ville nok presset på for hockey, heller - til poden. vet ikke om det var en særlig interessant tanke? Anonymous poster hash: 9d208...07f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #20 Skrevet 1. mars 2016 Min 56 år gamle pappa er medlem i MC-klubb som til tider har folk fra HA osv på besøk\fest en sjelden gang. Han er verdens snilleste, finnes ikke kriminell annet enn at han har slitt litt med tung høyrefot (det er dessverre en familiesvakhet), har 5 barn og hverken røyker\drikker eller tar noen form for andre rusmidler. Kan muligens overtale han til en paracet om han virkelig sliter. Har flere ganger vært innom klubbhuset hans når det har vært medlemmer fra HA der og det har aldri vært annet enn kaffe og kaker ^^ Som barn var jeg også ofte med til ett av HA sine verksteder for å kjøpe motorsykkeldeler. De aller fleste driver ikke med kriminalitet og HA i Norge er temmelig rolige og hyggelige folk. De har sine "gangstere", men det finner man hvor som helst. Anonymous poster hash: 0f448...bdc
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #21 Skrevet 1. mars 2016 Jeg kjenner til en. Usikker på om han fortsatt er med da. Men han er en utrolig god person og en like god pappa. Anonymous poster hash: 8d660...9a3
Fandens Oldemor Skrevet 1. mars 2016 #22 Skrevet 1. mars 2016 At han har mindreverdighetskomplekser og er litt umoden.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #23 Skrevet 1. mars 2016 At han er mindre reflektert. Finnes ørten mc-klubber som er helt stuerene. Hells Angels og Bandidos driver som noen nevnte med organisert kriminalitet. Hvorfor støtte en organisasjon som gjør dette?? Finner sikkert kjernekarer i ISIS også...men som helhet er det møkk. Anonymous poster hash: 200fe...c84
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #24 Skrevet 1. mars 2016 Jeg kjører selv MC og er med i en klubb. Men kunne aldri involvert meg med en mann som hadde tilknytning til en av 1% kubbene. De fleste "damene" som er sammen med de gutta der er ikke kjent for å være blandt de smarteste. Har flere bekjente i slike 1% klubber, de sier selv at de kvitter seg med dama når hun er ferdig pu.. Mange av dem er i 40-50 åra og damene er i begynnelsen av 20 åra. Anonymous poster hash: 619f6...377
BareMas Skrevet 1. mars 2016 #25 Skrevet 1. mars 2016 Hva slags mc-gjeng er dette da? Stor forskjell på Hellas angels og koffer itj-mc liksom ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå