Gå til innhold
Salvador

Kjenne småspark :)

Anbefalte innlegg

Salvador

Har kommet til uke 18 nå, men har kjent liv innimellom siden uke 15. Noen fler som kjenner bevegelse? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tina_

Eg e 14+4 idag og eg har kjent liv noken veke allerede, ikkje kvar dag men sånn innimellom og spesielt når eg nyse 😄 No kjenne eg litt annerledes bevegelsa, d e godt å kjenne liv innimellom 😃

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lykkebaby♡

Kjenner bare noen dult inni mellom. Men ikke ofte er 16 eller 16+5 i dag så det kommer med tiden. Litt utålmodig :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tina_

Hehe ja, d blir godt når babyen blir så stor at en kjenne sterke gode spark/bevegelsa kvar dag 😃😃

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Solskinnsbarn:)

Jeg har kjent litt bevegelser i noen dager nå, på kveldstid:) er 16+1 i dag. Det er så koselig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
BFurby

Er akkurat 15 uker nå. Fikk beskjed på ul at morkaken ligger forran så det vil ta lengre tid før jeg kjenner noe. MEN i går kjente jeg plutselig bobler eller leamus helt nederst i magen der jeg kan kjenne livmoren og har hørt flere som beskriver det sånn. 

Trooor det kan være babyen :-D :-D   men er vanskelig å si siden det er min første :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her