Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Skal søke barnet inn i ny barnehage og må jo søke før 01.03. Bør jeg søke nå for å ikke komme bakerst i køen eller kan det vente til slutten av mnd? Anonymous poster hash: 9fa51...e7a
Superdolly Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Her er det slik at alle som søker innen fristen havner likt. Det har ikke noe å si om du søker 1. i måneden eller siste i måneden, du stiller uansett likt med de andre som søker innen fristen. Tror nok dette er ganske vanlig.
QueeenBeee Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Her er det slik at søker man før fristen står man likt i køen. Da går det på hvor man bor, alder på unge, søsken i barnehage, om man hatt unge i den barnehagen før osv osv. Søker man etter fristen står man sist i køen.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Ville søkt så tidlig som mulig bare for å ha det gjort. Du vet aldri hva som skjer om ei uke og plutselig er det glemt. Satt en nyttårsaften etter raketene og la inn søknaden. Hadde rett på plass hvis jeg søkte innen fristen så var ikke kø jeg tenkte på, men utsetter man til fristen kan det hende hele familien ligger med omgangssyke den dagen. Eller at et familiemedlem dør brått og uventet og man har annet å tenke på. Søker man tidlig er det gjort uansett hva som forårsaker kaos ved frist. Anonymous poster hash: 67962...268
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 I min kommune blir søknadene rangert etter søknadsdato. Så har du et spesielt ønske, så kan det være nødvendig å søke senest i juni, for oppstart i august året etter. Dette er i Stavanger. Men tror de fleste kommuner ikke ser på søknadsdato. Vi bodde før i Trondheim, der hadde søkedato null betydning. Sjekk din kommune på nett. Anonymous poster hash: 4ee76...3ae
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 Legger inn søknad i kveld. Fikk faktisk Mail nå om at søknadsskjema var klart på hjemmesiden nå Fikk Mail siden hn allerede står på venteliste, men må søke om plass fra høsten av siden det ikke har vært noen ledig plass enda Anonymous poster hash: 9fa51...e7a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 Her var det etter søknadsdato da vi søkte i alle fall. Anonymous poster hash: c2614...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå