Gå til innhold

Et veldig spøkelsesaktig ansikt dukket opp på ultralyd bilde :S (ikke barnet mitt sitt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok ultralyd nå i uke 17 og i hjørnet av bildet ser man et ansikt som ser på på babyen.. :S

Flere som har opplevd det?? Jeg prøver å ikke være overtroisk her men det var venninne mi som så det og da skvatt jeg! Man ser øyne munn og nese og hode formen til denne "personen"..

Vet ikke helt hva jeg skal tenke. Venninna mi har sett mange ultralyd bilder men hun har aldri sett noe slikt..

Anonymous poster hash: e8833...f88

Skrevet

Bate skygger i livmoren :) ikke bekymre deg, mange som får opp sånt på bildene 😊

Anonymous poster hash: 5f118...337

Skrevet

Seriøst!? Du må tulle.

Tror du slike ting ikke er tilfeldig? Tror du man kan spå i kaffegrut også? Og se Jesus i en toast?

Ja, ja, verden blir ikke mer spennende enn man lager deg selv :)

Anonymous poster hash: f1bfc...4d4

Skrevet

En kvist i panelen kan ta form som en hund, skyene kan ta form som en dinosaur og skygger/innvoller på et ultralydbilde kan ta form som et ansikt... Hadde ikke skjenket det en tanke, helt tilfeldig.

Anonymous poster hash: d37db...cf7
Skrevet

Hjernen vår ser etter mønstre. Og spesielt etter ansikter.

Anonymous poster hash: 70c7d...ab6

Skrevet

Litt inspirert av denne, trollemor? http://m.side2.no/underholdning/ser-du-hvorfor-folk-reagerer-pa-dette-bildet/3423175958.htmlAnonymous poster hash: 75850...7c8

Jeg blir faktisk ganske forbanna av at du kaller meg trolle mor, for jeg er ikke her for å trolle så gi deg. Jeg ville sjekke hva andre mente om dette og ikke noe mer. Jeg blir selvsagt overlykkelig om dette ikke betyr noe men det er vel lov å bli bekymret nå man faktisk ser et ansikt på ultralyden som ikke skal være der og jeg blir fortalt av ei at dette ikke er normalt!

Da blir jeg redd!

Skrevet

at noen forteller deg at det ikke er normalt at skygger kan danne bilder ville jeg tatt med en klype salt.

Det er ikke unormalt, og heller ikke farlig.

Det er ingen skumle mennesker inne i livmoren din som vil barnet ditt vondt 

Anonymous poster hash: 8e1fa...aa0
Skrevet

Haha jeg ville bare sjekke om det var flere her som hadde opplevd dette..

Skrevet

Ville bare vise deg Spøkelseskladden min :)

Ikke spor av baby på dette bildet.

Men et lite spøkelse ned i høyre hjørne tittet fram :D

Anonymous poster hash: 16827...560

post-42-371879_thumb.jpg

Skrevet

Haha ja der var spøkelse ja! :D

Mitt ultralyd bilde viste noe veldig lignende dette bare uten kroppen..

Skrevet

Litt inspirert av denne, trollemor? http://m.side2.no/underholdning/ser-du-hvorfor-folk-reagerer-pa-dette-bildet/3423175958.htmlAnonymous poster hash: 75850...7c8

Jeg blir faktisk ganske forbanna av at du kaller meg trolle mor, for jeg er ikke her for å trolle så gi deg. Jeg ville sjekke hva andre mente om dette og ikke noe mer. Jeg blir selvsagt overlykkelig om dette ikke betyr noe men det er vel lov å bli bekymret nå man faktisk ser et ansikt på ultralyden som ikke skal være der og jeg blir fortalt av ei at dette ikke er normalt!

Da blir jeg redd!

I så fall er du såpass lettskremt og lettlurt at det ikke er rart "ei" sier sånt for å bølle med deg.

Anonymous poster hash: e232a...09c

Skrevet

Wow!

Det ser ut som Brahman. Kanskje babyen har en hinduistisk Gud som passer på inni der ;)

Anonymous poster hash: 16827...560

Skrevet

På motsatt side er det et ansikt med gapende munn vendt bort fra babyen.

Anonymous poster hash: 0619c...6b1

Skrevet

Nei det er ikke mitt bilde selvfølgelig! Jeg sier at dette ligner på mitt bare at det ikke har en synlig kropp og at den er nærmeste babyen og mer markert i ansiktet.

Skrevet

Nærmere babyen* skulle det stå

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor dette skremmer deg. Hjernen vår er "programmert" til å finne ansiktsformer. Tegn to prikker ved siden av hverandre, og en buet linje under dem. Alle du spør vil si at det er et ansikt (smilefjes eller surt fjes, avhengig av hvilken vei linjen buer). Men det er ikke et ansikt, det er to prikker og en linje. Sånn er vi laget, vi ser ansikter i skygger, linjer, skyer...

Men du tror vel ikke i fullt alvor at det er noen inne i deg, inne i livmoren sammen med fosteret? Og med mindre du tror det, så er det et tilfeldig mønster av lys og skygge som kan ligne et ansikt.

Skrevet

Utrolig hva folk klarer å se på et ultralydbilde😂👍Må gå å sjekke mine ser jeg!👍ikke noe å bekymre seg for iallefall☺️

Anonymous poster hash: 302b5...052

Skrevet

Sikker på at du ikke har hatt deg med Gammel-Erik, HI?

Anonymous poster hash: 7acf8...561
Skrevet

Nei det er ikke mitt bilde selvfølgelig! Jeg sier at dette ligner på mitt bare at det ikke har en synlig kropp og at den er nærmeste babyen og mer markert i ansiktet.

Kan du ikke legge ut bildet da, så kan vi se

Anonymous poster hash: d0659...31b

Skrevet

Hva er du redd for da? At du har spøkelse i magen?

Anonymous poster hash: 6b0cd...84e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...