Gå til innhold

April 2016


Ancear

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har snakka med st.olavs og de har sommerstengt 8 juli til 8 august. Nytt forsøk blir i august tidligst, ble for knapt med tid til forsøk før ferien. Da håper jeg det går rette veien for resten av dere som ikke har testa enda 👍 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å blø ordentlig i dag. Tok en test i morgest som var blendahvit, så skal kontakte unn å høre når vi får startet opp igjen. Har bestemt oss for å kjøre på, bare usikker på om vi skal ta ett ferskforsøk eller prøve å oss på det ene egget vi har på frys. Lykke til vidre til dere som ikke har testet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er testdag, men vi har bestemt oss til å vente til torsdag siden vi begge har fri da. Føler mensen kommer i morgen, ikke på kroppen, men fordi jeg bare ikke kan skjønne at vi skal være så heldige å få klaff nå. Eller er puppene mindre ømme, men fremdeles litt øm også klør de. Er uggen nå, som når du har spist for mye mat (kjennes ut som om jeg har mat helt opp i halsen), noe jeg forsåvist gjorde for to timer siden, og jeg har vært skikkelig sliten og trøtt i dag. Men jeg velger å tro at alt jeg kjenner skyldes hormonene og Lutinusen. Kjøpte likevel en test i dag. Mannen er nye mer positiv enn meg. Blir spennende å se, er i alle fall nervepirrende hver gang jeg går på do: "har jeg begynt å blø nå?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er testdag, men vi har bestemt oss til å vente til torsdag siden vi begge har fri da. Føler mensen kommer i morgen, ikke på kroppen, men fordi jeg bare ikke kan skjønne at vi skal være så heldige å få klaff nå. Eller er puppene mindre ømme, men fremdeles litt øm også klør de. Er uggen nå, som når du har spist for mye mat (kjennes ut som om jeg har mat helt opp i halsen), noe jeg forsåvist gjorde for to timer siden, og jeg har vært skikkelig sliten og trøtt i dag. Men jeg velger å tro at alt jeg kjenner skyldes hormonene og Lutinusen. Kjøpte likevel en test i dag. Mannen er nye mer positiv enn meg. Blir spennende å se, er i alle fall nervepirrende hver gang jeg går på do: "har jeg begynt å blø nå?"

Lykke til! Heier på dere !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprakk i dag pga fikk billigtester i posten i går. Rd9 (3-dager gammelt ved innsett, så egentlig rd10). Blendahvit. Det stemmer med magefølelsen.

 

Spennende med deg trøndermamma!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprakk i dag pga fikk billigtester i posten i går. Rd9 (3-dager gammelt ved innsett, så egentlig rd10). Blendahvit. Det stemmer med magefølelsen.

 

Spennende med deg trøndermamma!! :)

Det er jo tidlig enda da😊 Klarte å la være å teste i dag og, selv om det er testdag. Lå våken hele natta da, så blir spennende å se hvordan det blir på jobb. Våkna 02 og følte meg bare rar. Nå går jeg og bare venter på mensen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg teste når jeg kommer hjem fra jobb i dag? Eller bør jeg vente til i morgen? Testdag er i dag. Føler løpet er kjørt, har en følelse av at mensen er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg teste når jeg kommer hjem fra jobb i dag? Eller bør jeg vente til i morgen? Testdag er i dag. Føler løpet er kjørt, har en følelse av at mensen er rett rundt hjørnet.

Tror man kan teste når man vil, så lenge man har holdt seg lenge nok 😊 Og jeg har iallefall hørt at det kjennes ut som mensen kommer hele tiden når man er gravid, så det trenger ikke bety negativ test 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg teste når jeg kommer hjem fra jobb i dag? Eller bør jeg vente til i morgen? Testdag er i dag. Føler løpet er kjørt, har en følelse av at mensen er rett rundt hjørnet.

Jeg hadde ikke mensfølelse og det gikk jo ikke bra.. Heier på deg!! Synes vi fortjener flere positive tester etter en litt dårlig trend i gruppa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg teste når jeg kommer hjem fra jobb i dag? Eller bør jeg vente til i morgen? Testdag er i dag. Føler løpet er kjørt, har en følelse av at mensen er rett rundt hjørnet.

Jeg testet på kvelden på rugedag ni sist jeg hadde ferskforsøk. Brukte billige strimler og ventet ikke lenge nok🙈 Så at den var positiv dagen etterpå når jeg skulle kaste noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare pp dag to etter innsett og allerede går dagene sykt treigt. Er utrolig spent, og håper bare så inderlig at jeg ikke blir skuffet😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man kan teste når man vil, så lenge man har holdt seg lenge nok 😊 Og jeg har iallefall hørt at det kjennes ut som mensen kommer hele tiden når man er gravid, så det trenger ikke bety negativ test 😊👍

Jeg var sikker på at mensen var rett rundt hjørnet, men det var bare spira/eskimoen som festet og utviklet seg. Har hatt mensmuringer siden rd 8. Nå er jeg uvirkelig 5+3☺️🌱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle gratulasjonene😄💕 Det er jelt uvirkelig, klarer bare ikke tro på det. Blir sikkert å teste x antall ganger til i dagene fremover😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjonene😄💕 Det er jelt uvirkelig, klarer bare ikke tro på det. Blir sikkert å teste x antall ganger til i dagene fremover😅

Hurra! Gratulerer såååå mye!👏🏻👏🏻👏🏻🌱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjonene😄💕 Det er jelt uvirkelig, klarer bare ikke tro på det. Blir sikkert å teste x antall ganger til i dagene fremover😅

Gratulerer så mye 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært i kontakt md Hausken, og får nytt forsøk (med forhåpentlig andre medisiner) ved neste mens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her - fikk mens i dag, ringte riksen og får nytt forsøk i juni med kort protokoll. Sees i junigruppa 83jenta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her - fikk mens i dag, ringte riksen og får nytt forsøk i juni med kort protokoll. Sees i junigruppa 83jenta?

Stor sansynlighet for at vi sees i junigruppa da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...