Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Traff han hjemme hos et vennepar hvor vi kom i snakk. Han er både kjekk og hyggelig men ånden lukter nesten avføring. Aldri kjent noe så ille. Han er rein og velstelt så det kan ikke skyldes kun dårlig munnhygiene. Kan det skyldes noe lenger ned i svelget/magen? Uansett tror jeg ikke jeg kunne blitt interessert selv om der nog som kan forsvinne. Så mye betyr faktisk førsteinntrykket. Anonymous poster hash: 0d9ec...480
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 "Det er noe som kan forsvinne" skal det stå 😊😊 HI Anonymous poster hash: 0d9ec...480
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Vanskelig dette så tidlig i et bekjentskap. Men jeg hadde valgt å være ærlig med ham. Du er nok ikke den eneste som viker unna et forhold med ham så lenge han har så ekstremt dårlig ånde. Det kan være mange årsaker. Mage-tarmproblematikk kan være én årsak. Han kan også ha infeksjoner i hals/svelg/munnhule. Han kan ha ekstremt lave verdier med noen mineraler, særlig sink. Jeg ville snakket med ham om det, for ofte er man ikke klar over selv at de har så dårlig ånde. Og om den er så ekstremt dårlig som du sier så kan det være tegn på sykdom, så han bør få det sjekket. Tenk at du skal være et medmenneske. Om han velger å ta det ille opp så er det hans valg, men kanskje blir han takknemlig, for det er ikke så mange som vil være så ærlige. Bare si det på en ordentlig og veldig saklig måte. Anonymous poster hash: 69a0a...d80
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Vanskelig dette så tidlig i et bekjentskap. Men jeg hadde valgt å være ærlig med ham. Du er nok ikke den eneste som viker unna et forhold med ham så lenge han har så ekstremt dårlig ånde. Det kan være mange årsaker. Mage-tarmproblematikk kan være én årsak. Han kan også ha infeksjoner i hals/svelg/munnhule. Han kan ha ekstremt lave verdier med noen mineraler, særlig sink. Jeg ville snakket med ham om det, for ofte er man ikke klar over selv at de har så dårlig ånde. Og om den er så ekstremt dårlig som du sier så kan det være tegn på sykdom, så han bør få det sjekket. Tenk at du skal være et medmenneske. Om han velger å ta det ille opp så er det hans valg, men kanskje blir han takknemlig, for det er ikke så mange som vil være så ærlige. Bare si det på en ordentlig og veldig saklig måte. Anonymous poster hash: 69a0a...d80 Enig i denne. En venninne fikk forresten slik ånde når hun var på lavkarbo, så det kan ha mange årsaker. Men det er sikkert ikke lett for ham å ikke kjenne til det selv, så fortell det du. Anonymous poster hash: 4993f...158
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Vanskelig det der , datet en som hadde dårlig ånde :/ vi kom lengre enn bare date , så ble noen kyss også . Må innrømme jeg synes det var ubehagelig , for var ikke så utrolig fristende kysse han med den ånden Anonymous poster hash: 090a7...76f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 Men vær klar over at han kanskje ikke har kronisk dårlig ånde HI. Min venninne hadde denne ånden enkelte dager, og ikke andre. Anonymous poster hash: 4993f...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå