GĂ„ til innhold

😱 jeg er sĂ„Ă„ lei sex... prĂžvd Ă„ snakke om det til mannen,men han har jo sine lyster,og jeg mĂ„ bare fĂžye meg.. hvordan fĂ„ opp lysten min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har hatt ett godt sexliv i 9 Ă„r,helt til 3 mann ble fĂždt 2013! FĂžler jeg er hos gynekolog nĂ„r han rĂžrer meg nedentil og fĂžler helt avsky😞 er dritt lei og vil helst aldri ha kos eller noe slikt😑 mannen har veldig lyst,og helst morgen og kveld.. maser og maser.. Ă„ jeg gir etter.. nĂ„ er det sĂ„ galt at jeg grĂ„ter nĂ„r jeg legger meg etter samleie og noenganger under akten. Hjelp 😳 mĂ„ jo vĂŠre noe jeg kan gjĂžre? Flere i samme situasjon?

 

Anonymous poster hash: 2ab55...a77

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Det fÞrste du skal gjÞre er Ä slutte Ä ha sex nÄr du egentlig ikke vil! Du kommer inne i en ond sirkel, hvor sex blir en negativ ting.

Snakk med mannen om det, fortell han hva du fÞler. Han Þnsker vel innerst ikke Ä ha sex nÄr du blir lei deg av det??

Snakk.med noen om problemene dine. Kanskje det holder med en "tÞrke-periode". Kanskje du mÄ grundigere til verks

 

 

Men fÞrste steget er i allefall Ä slutte Ä ha sex nÄr man inne vil!

 

Anonymous poster hash: 49365...0dd

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Du skal da ikke fÞye deg fordi mannen vil ha sex. Det at dere har hatt et aktivt og godt sexliv fÞr betyr ikke at slik dere alltid har gjort det vil fungere resten av livet. Det mÄ ogsÄ mannen forstÄ.

 

Snakk med mannen din, vurder om dere kan begynne hos en sexolog.

 

Og det fÞrste dere kanskje bÞr gjÞre er Ä innfÞre sextÞrke for dere begge to. SÄ begynner dere rolig Ä "date" igjen, prÞver Ä finne tilbake til kjÊrestefÞlelsen uten at dere skal ha sex. Etter en stund kan dere begynne med klining. SÄ med f.eks. massasje uten sex og det Ä unngÄ de stÞrste erogene sonene, sÄ nÊrme dere gradvis erogene soner etter hvert. Og nÄr begge to er klar for det, da kan dere ha samleie igjen.

 

Viktig Ä fortelle mannen at det dere gjÞr nÄ ikke fungerer, og at du vil tilbake til et godt sexliv igjen, selv om det kanskje betyr Ä gjÞre ting anderledes enn fÞr.

 

Slutt Ä ha sex nÄr du absolutt ikke vil!

 

Hvis du hadde en vanskelig tredje fÞdsel eller barseltid etter sistemann, sÄ se om det er ting som du trenger Ä bearbeide ogsÄ.

 

Du og mannen mÄ snakke sammen - ikke bebreid hverandre! - og kanskje dere bÞr fÄ hjelp av f.eks. en sexolog.



Anonymous poster hash: d91f3...dbd
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Du er heldig som har en mann som maser om Ä fÄ deg.

 

Anonymous poster hash: fecc0...c7a

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Du er heldig som har en mann som maser om Ä fÄ deg.

 

Anonymous poster hash: fecc0...c7a

 

Du har forstÄtt lite... for mye og for lite kan begge deler vÊre like ille....

 

Anonymous poster hash: d91f3...dbd

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Helt enig med de som sier at du mÄ slutte Ä gjÞre det nÄr du ikke vil. Det er bare mer Þdeleggende. Snakk med mannen din. Kanskje det kan hjelpe Ä vÊre intime, men Ä avtale at det ikke skal lede til sex. For eksempel ta et bad sammen med stearinlys hvor han sitter bak deg og sÄper inn ryggen din. Eller at dere masserer kroppene til hverandre - uten Ä gjÞre noe seksuelt ut av det. Ville ogsÄ hatt samme tilnÊrming nÄr dere forhÄpentligvis begynner Ä ha sex igjen. For eksempel at han tilfredsstiller deg en kveld. Og neste gang gjÞr du det med han. AltsÄ en veldig gradvis tilnÊrming. Ellers er det veld viktig Ä sÞrge for Ä bruke masse glidemiddel om det er et problem, og god og lang oppvarming sÄ du er ordentlig klar fÞr penetrering.



Anonymous poster hash: da258...038
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Du er faktisk heldig som har en mann som vil ha deg, til tross for at du har hatt lite lyst lenge. Han har ihvertfall ikke mistet lysten pÄ deg, og det er jo kjempepositivt for forholdet deres! Men hans lyst hjelper jo selvfÞlgelig ikke pÄ din situasjon i nevneverdig grad, og det er HELT forstÄelig! Jeg har vel egentlig god forstÄelse for begge to!

 

Har du prÞvd Ä kjÞpe deg en god vibrator? Kanskje hvis du finner litt egentid jevnlig kan ha smÄ dater med den i det skjulte? Onani nÄr man selv fÞler for det (orgasme uten mas fra partner) kan vÊre avslappende, selvbyggende for en person med lite lyst pÄ sex MED partner, du kan bygge opp fantasien din igjen og kanskje finne tilbake til deg selv fÞr du mistet lysten? Onani er ogsÄ med pÄ Ä stramme op bekkenbunnsmuskulaturen, og det er da bare positivt!

 

HĂ„per det ordner seg, klem fra meg :blomst:

 

 



Anonymous poster hash: 87169...f6f
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hvilke prevensjon bruker du?

 

Anonymous poster hash: b55ca...7c0

Sluttet pĂ„ prevensjon i august. Tenkte det var hormonspiralen sin feil,men det er det tydeligvis ikke😔 sĂ„ det gĂ„r i kondom her..

 

Anonymous poster hash: 2ab55...a77

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

 

Du er faktisk heldig som har en mann som vil ha deg, til tross for at du har hatt lite lyst lenge. Han har ihvertfall ikke mistet lysten pÄ deg, og det er jo kjempepositivt for forholdet deres! Men hans lyst hjelper jo selvfÞlgelig ikke pÄ din situasjon i nevneverdig grad, og det er HELT forstÄelig! Jeg har vel egentlig god forstÄelse for begge to!

 

Har du prÞvd Ä kjÞpe deg en god vibrator? Kanskje hvis du finner litt egentid jevnlig kan ha smÄ dater med den i det skjulte? Onani nÄr man selv fÞler for det (orgasme uten mas fra partner) kan vÊre avslappende, selvbyggende for en person med lite lyst pÄ sex MED partner, du kan bygge opp fantasien din igjen og kanskje finne tilbake til deg selv fÞr du mistet lysten? Onani er ogsÄ med pÄ Ä stramme op bekkenbunnsmuskulaturen, og det er da bare positivt!

 

HĂ„per det ordner seg, klem fra meg :blomst:

 

 

 

Anonymous poster hash: 87169...f6f

Takk😊

Ja kanskje jeg skulle prĂžve Ă„ kjĂžpe meg vibrator😊 liker godt Ă„ onanere aleine,og liker det! Men vil liksom ikke ha sex😝😔

 

Anonymous poster hash: 2ab55...a77

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

 

Du skal da ikke fÞye deg fordi mannen vil ha sex. Det at dere har hatt et aktivt og godt sexliv fÞr betyr ikke at slik dere alltid har gjort det vil fungere resten av livet. Det mÄ ogsÄ mannen forstÄ.

 

Snakk med mannen din, vurder om dere kan begynne hos en sexolog.

 

Og det fÞrste dere kanskje bÞr gjÞre er Ä innfÞre sextÞrke for dere begge to. SÄ begynner dere rolig Ä "date" igjen, prÞver Ä finne tilbake til kjÊrestefÞlelsen uten at dere skal ha sex. Etter en stund kan dere begynne med klining. SÄ med f.eks. massasje uten sex og det Ä unngÄ de stÞrste erogene sonene, sÄ nÊrme dere gradvis erogene soner etter hvert. Og nÄr begge to er klar for det, da kan dere ha samleie igjen.

 

Viktig Ä fortelle mannen at det dere gjÞr nÄ ikke fungerer, og at du vil tilbake til et godt sexliv igjen, selv om det kanskje betyr Ä gjÞre ting anderledes enn fÞr.

 

Slutt Ä ha sex nÄr du absolutt ikke vil!

 

Hvis du hadde en vanskelig tredje fÞdsel eller barseltid etter sistemann, sÄ se om det er ting som du trenger Ä bearbeide ogsÄ.

 

Du og mannen mÄ snakke sammen - ikke bebreid hverandre! - og kanskje dere bÞr fÄ hjelp av f.eks. en sexolog.

 

Anonymous poster hash: d91f3...dbd

Det var mange gode tips😊 sexolog ja,fĂžler det er litt flaut😹 tror jeg skal skrive ned alle tips jeg fĂ„r,ogsĂ„ prĂžve ut ett og ett,sĂ„ hĂ„per jeg jeg fĂ„r lysten tilbake😊

 

Anonymous poster hash: 2ab55...a77

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...