Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Bruker dere damer stilongs? Nå er det jo skikkelig kaldt og jeg kjenner behovet for stilongs. Men hvordan bruker man det under vanlige bukser? Jeg har bare ganske tettsittende bukser, og ser ikke for meg at der blir veldig vellykket med en ullstilongs krøllet under de. Nå er det så sjelden så kaldt her, så dette har aldri vært et problem tidligere, men jeg regner med dere som bor i litt mer indre og nordlige strøk har en løsning? Må jeg bare kjøpe meg vide bukser? Anonymous poster hash: 543d6...379
MarianeA Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Jeg går alltid bare i stillongs når jeg er hjemme. Og tar dongeribukse utenpå hvis jeg skal noen steder. Den er trang og tettsittende men det går fint likevel.
Bustetroll Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Tynn ullstrømpebukse funker fint. På det kaldeste bruker jeg 2lags ullongs og boblebukse.. olabukser blir jeg bare iskald av
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Bruker stilongs under fritidsbukser men skal jeg ha på dongeribukse tar jeg lang dunkåpe og det holder. Med litt høye varme sko er det kun knærne som blir litt kalde 😛 Anonymous poster hash: 604d8...916
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 Hvis stillongsen krøller seg under buksa er den for stor/vid. Har aldri hatt dette problemet, og bruker alltid ull-strømpebukse/superundertøy/stillongs under buksa når det er kaldt. Anonymous poster hash: 0a219...990
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #6 Skrevet 21. januar 2016 Jeg har aldri gått med stilongs eller strømpebukse. Tror det må være noe galt med kroppen min haha for den sklir opp, eller ned, eller krøller seg. Og jeg KLØR! Også uten ull. Er ikke skapt for dette, så her blir det høye boots og lang jakke Anonymous poster hash: 6af9d...f74
Elsker livet Skrevet 21. januar 2016 #7 Skrevet 21. januar 2016 Mine stillongser klumper seg under buksene. Men jeg har nok litt for romslige stillongser og litt for stramme bukser. Med litt napping i stillongsen nede ved anklene klarer jeg å få stillongsen og buksene til å fungere sånn noenlunde sammen. Men jeg klarer ikke gå slik hjemme, det blir for varmt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. januar 2016 #8 Skrevet 21. januar 2016 Tenker du i hverdagen på jobb og butikken og sånn eller når du er ute og leker med barna? Jeg er en frysepinne og går med tykk genser i ullundertøy og tykk ullgenser oppå der. Jakke dersom nødvendig ute. Har vintersko til opp på leggen, bruker lue til langt på våren. Men har aldri stilongs på beina. Har vinterbukse dersom jeg er ute med barna.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #9 Skrevet 21. januar 2016 Jeg er en frysepinne og bruker stilongs under buksa hele vinteren stort sett, går helt fint med smale olabukser og stilongs her i hvert fall Anonymous poster hash: 12431...451
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #10 Skrevet 21. januar 2016 Mine Kari Traa-stillongser fungerer under stramme bukser. De krøller seg veldig lite, de holder fasongen (gitt at man ikke har kjøpt for stor stillongs). Bruker ikke stillongs hver dag, men jeg fryser nesten ihjel uten når det er så kaldt som nå. Anonymous poster hash: 81af1...8df
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #11 Skrevet 21. januar 2016 Jeg har sokker/strømper som går opp til kneet og jakke som går godt ned over rumpa, da trenger jeg ikke stillongs. Jeg er allergisk mot ull da, så jeg bruker bomull, men du får slikt i ull også http://www.hm.com/no/product/15987?article=15987-C Stillongs bruker jeg bare under utebukse/boblebukse. Anonymous poster hash: 864f1...ab7
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. januar 2016 #12 Skrevet 21. januar 2016 Jeg har sokker/strømper som går opp til kneet og jakke som går godt ned over rumpa, da trenger jeg ikke stillongs. Jeg er allergisk mot ull da, så jeg bruker bomull, men du får slikt i ull også http://www.hm.com/no/product/15987?article=15987-C Stillongs bruker jeg bare under utebukse/boblebukse. Anonymous poster hash: 864f1...ab7 Krøller ikke strømpene seg under buksa eller sklir ned?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #13 Skrevet 21. januar 2016 Jeg har sokker/strømper som går opp til kneet og jakke som går godt ned over rumpa, da trenger jeg ikke stillongs. Jeg er allergisk mot ull da, så jeg bruker bomull, men du får slikt i ull også http://www.hm.com/no/product/15987?article=15987-C Stillongs bruker jeg bare under utebukse/boblebukse. Anonymous poster hash: 864f1...ab7 Krøller ikke strømpene seg under buksa eller sklir ned? Nei, de holder seg veldig fint på plass. Buksa hjelper nok til med det, har ganske smale bukser (men ikke helt tettsittende) Anonymous poster hash: 864f1...ab7
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #14 Skrevet 21. januar 2016 Jeg trer heller boblebukse utenpå for den er lettere å ta av og jeg orker ikke stilongs inne å jobb. Leker jeg ute har jeg stilongs og boblebukse. Anonymous poster hash: 9365e...d92
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #15 Skrevet 21. januar 2016 Sånn til vanlig bruker jeg buksene mine fra fjellrëven, Norrøna osv. Med stillongs under. Orker ikke tenke stil når det er så kaldt På jobb bruker jeg ullstrømpebukser. De får jeg plass til under mine vanlige bukser Anonymous poster hash: 32f4d...265
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #16 Skrevet 21. januar 2016 Jeg bruker stillongs under buksene. Det har aldri vært noe problem. Jeg sykler til jobb året rundt og jeg er mye ute på fritiden. Et tips om type stillongs: Aclima Ullnetting. Den er varm og god ute og blir ikke for varm inne. Anonymous poster hash: 19db8...135
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #17 Skrevet 21. januar 2016 Ullstilongs eller ullstrømpebukse under olabukse hele tida nå når det er 15 kuldegrader. Hvis jeg synes det blir for varmt på jobb, går jeg på do og tar den av. Men stort sett går det greit. Anonymous poster hash: 52b93...cd8
TinaK 1990 Skrevet 21. januar 2016 #18 Skrevet 21. januar 2016 Bruker stillongs når jeg er ute med barna eller tur med baby, tur med familien. Nå er jeg i permisjon da, men orker ikke gå med stillongs under bukse inne på jobb eller hjemme for den sakens skyld. Godt og varmt både hjemme og på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå