Gå til innhold

Tror mannen er utro..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han trenger ikke å være utro. Det kan hende han er lei av deg og forholdet.

Det er mest sannsynlig det siste med tanke på den krasse endringen i adferd.

Du kan jo spørre han om dette. Se hvordan han reagerer.

 

Grunnen til at folk tuller mye i tråden din er for at dette høres helt usannsynlig ut.

 

Anonymous poster hash: 484ee...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send ham til legen. Plutselige personlighetsforstyrrelser kan være alvorlig.

 

Anonymous poster hash: 10dc0...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt blir jeg sjokkert når mannen min endrer oppførsel, begynner å drikke og røyke!!! Er det virkelig IKKE sjokkerende for en mann som er TOTALT avholds og hater alkohol o.l og kaller sigaretter for narkotika? Han har vært VELDIG opptatt av dette. Mulig det er helt normalt for dere når folk gjør sånt men jeg mistenker at han er utro/har fått psykiske problemer eller lignende. Han er 35 og jeg er 35.

 

Jeg syns i alle fall det er LITT rart at mannen min en dag kommer hjem, har vært i Sverige(!!!!!!!!), surrer med en kollega, drikker øl(øl han har mast på meg om at jeg ikke må drikke, mas at vi har øl i kjøleskapet selv om det er til gjester Osv)

 

Jeg kan ikke se noen klare varsellamper heller på dette. Han var litt sur på torsdag, fredag dro han tidlig avsted og så skjer dette.

 

Han har enda ikke kommet hjem fra denne 'kompisen' sin og jeg finner det underlig. Når jeg sjekket Facebook, så sto det 'Ble nylig venn med 'Thea', Erland og to andre. Jeg aner ikke hvem disse folka er.

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Varsellampene blinker, de.

Men utroskap er vel litt far fetched?

 

Anonymous poster hash: 37609...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han har en liten fling da.. Med ei alkoholisert samedame? Kanskje er det til og med dama som eier trusa under senga! Det hadde jo vært genialt!! Da ville vi fått oppklaring på to "mistanke-om-utroskapstråder" i samme slangen.

 

 



Anonymous poster hash: e09ca...a0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men hele situasjonen er jo merkelig!!! Jeg har ikke vet min arme råd

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså HI, jeg kan ikke noe for det men det er ikke til å komme bort ifra at denne tråden innehar noen vittigheter her og der;)

Sånn bortsett fra det kan jeg si meg enig med deg, det er litt merkelig at en avholdsmann plutselig hiver seg på flaska og begynner å røyke og sist men ikke minst, er sint og stikker på fest (?) en ukedag. . Men utro? Hmm..ingenting som tilsier det men hvem vet...tidlig midtlivskrise? Psykotisk? Min mann på 40 begynte plutselig å trene og nappe gråhår..var ikke utroskap her iallfall men midtlivskrise. Han har ung Kone så mulig han føler på presset om å holde seg fit;)

 

Anonymous poster hash: bad55...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
På ‎11‎.‎01‎.‎2016 den 13.32, Anonym bruker skrev:

Jo, men hele situasjonen er jo merkelig!!! Jeg har ikke vet min arme råd

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Hadde helt glemt denne geniale tråden. Nå ler jeg så jeg har ikke vet min arme råd! Sminken er glidd ut, mascaraen renner og jeg klarer ikke slutte å le!

Anonymkode: 8ea18...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...