Gå til innhold

Tror mannen er utro..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nei, OK. Hva har skjedd da? Hvorfor er han ute og røyker nå mens jeg sitter her rådvill i sjeselongen?

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Hvorfor står du i sjeselongen?

 

Anonymous poster hash: 6adb4...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Nei, OK. Hva har skjedd da? Hvorfor er han ute og røyker nå mens jeg sitter her rådvill i sjeselongen?

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Hvorfor står du i sjeselongen?

 

Anonymous poster hash: 6adb4...3a6

Eh- er du brisen? Jeg skrev at jeg SITTER

 

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, OK. Hva har skjedd da? Hvorfor er han ute og røyker nå mens jeg sitter her rådvill i sjeselongen?

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Spør han hvorfor han plutselig røyker.

 

Anonymous poster hash: a18e7...189

Ja, har spurt. Han sier han har vært i Sverige

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, OK. Hva har skjedd da? Hvorfor er han ute og røyker nå mens jeg sitter her rådvill i sjeselongen?

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Hvorfor står du i sjeselongen?

 

Anonymous poster hash: 6adb4...3a6

 

 

Hun SITTER da i sjeselongen.... Gjør ikke du også det når du tror mannen din er utro?

Det at han røyker er jo ett tydelig tegn på utroskap, alle som er utro røyker vettu!!!

 

:danse:

 

Anonymous poster hash: 2a380...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, OK. Hva har skjedd da? Hvorfor er han ute og røyker nå mens jeg sitter her rådvill i sjeselongen?

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Han røyker og drikker fordi han blir stresset av at en rådvill kone sitter i sjeselongen hans.

 

Anonymous poster hash: 4691d...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke han er utro , men kanskje han er dritt lei bibellivet og vil nå utforske verden? 😃

 

Anonymous poster hash: 61fb0...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - så du skal ha oss til å tro på følgende:

 

1) Mannen du har kjent i årevis kommer plutselig hjem og røyker, og når du spør hva som foregår har han "vært i Sverige. Du aksepterer umiddelbart dette og setter deg til i sjeselongen og klager på DiB.

 

2) Dere drikker ikke, men bruker plass i kjøleskapet på øl.

 

3) Du finner deg fromt i denne rare oppførselen og konkluderer med at han har funnet en annen (som elsker røyklukt?)

 

Tror kanskje du skulle ta deg en joggetur eller se en film eller noe jeg - heller enn å trollebolle her på DiB.



Anonymous poster hash: 0303d...cc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha, artig lesing dette her på en lørdag=)

 

Kanskje noen har sagt at du bestemmer litt mye over han? At han egentlig alltid har røyket i smug, men nå fått nok? Og nå drikker han også, på tras

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Han kom hjem i går og påsto han hadde vært i Sverige (vi bor i Bergen). Da snakket vi litt om dette, og han mente jeg skulle være glad for at han gadd å dra til Sverige. Han har ikke villet snakke noe sørlig med meg siden i går og har stort sett bare røyket 'for han er jo en voksen mann og bestemmer over seg selv'.

 

Som jeg skrev drikker jeg tre øl i året, noe som ikke er unormalt overhodet, men det er ganske rart når en avholdsmann gjør det

 

Skjønner at så mange ekteskap ryker når

Ingen her brur seg om mannen sin ja..........

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomme dere er som skal gjøre narr av ordboka mi.. Finn dere et liv!

 

Prøver igjen;

 

Er det noen som har opplevd at mannen er utro når han har begynt p eøyke?

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Denne tråden er kanskje bare tull, men mannen min begynte faktisk å ryke da han var utro, etter å ha vært røykfri i ti år. Vet ikke om det var for å skjule røyklukta etter å ha vært hos henne eller hva det var..

 

 

Anonymous poster hash: 0e61c...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomme dere er som skal gjøre narr av ordboka mi.. Finn dere et liv!

 

Prøver igjen;

 

Er det noen som har opplevd at mannen er utro når han har begynt p eøyke?

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Denne tråden er kanskje bare tull, men mannen min begynte faktisk å ryke da han var utro, etter å ha vært røykfri i ti år. Vet ikke om det var for å skjule røyklukta etter å ha vært hos henne eller hva det var..

 

 

Anonymous poster hash: 0e61c...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har satt bilen i rett garasje, og at dama som skled i oppkjørselen din er vekk nå.

 

 

 

Gi mannen litt hyllebærsaft, så ordner alt seg.



Anonymous poster hash: 888b9...223
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Håper du har satt bilen i rett garasje, og at dama som skled i oppkjørselen din er vekk nå.

 

 

 

Gi mannen litt hyllebærsaft, så ordner alt seg.

 

Anonymous poster hash: 888b9...223

Ah, du glemte brannøvelsen, de som drikker burde gjennom en slik.

 

Anonymous poster hash: e2410...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de burde jo ta den i morgen da, for nå er sikkert samboeren til HI full, han drakk jo tross alt en øl, og er en kristen etablert ung mann..



Anonymous poster hash: 888b9...223
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Nei, det er ikke lucky strike, han har en hel kartong av noe som heter Paramount. Aldri hørt om det merket, men er ikke så bevandret i røyk. Vet mange på jobben hans røyker, derfor pleier vi ikke så mye omgang med de, mest med mine venner. Han hater egentlig røyk og da jeg spurte hvorfor så klikket han litt og sa ar hallo, han hadde i det minste vært i Sverige. Skjønte ikke helt hvordan det skulle berolige meg. I sted hadde han kjøpt en six pack på butikken og sa den var til en kollega, men han har drukket to øl selv i dag og skal IKK ut før i morgen??????

 

Prøvde å sjekke telefonen hans, men der var det ingen meldinger for han skriver bare meldinger med meg.

 

Jeg forstår Ingenting. Vi har nesten ikke hatt sex i 2016 heller, bare natt til 1.

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Forsinket ungdomsopprør 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, det er ikke lucky strike, han har en hel kartong av noe som heter Paramount. Aldri hørt om det merket, men er ikke så bevandret i røyk. Vet mange på jobben hans røyker, derfor pleier vi ikke så mye omgang med de, mest med mine venner. Han hater egentlig røyk og da jeg spurte hvorfor så klikket han litt og sa ar hallo, han hadde i det minste vært i Sverige. Skjønte ikke helt hvordan det skulle berolige meg. I sted hadde han kjøpt en six pack på butikken og sa den var til en kollega, men han har drukket to øl selv i dag og skal IKK ut før i morgen??????

Prøvde å sjekke telefonen hans, men der var det ingen meldinger for han skriver bare meldinger med meg.

Jeg forstår Ingenting. Vi har nesten ikke hatt sex i 2016 heller, bare natt til 1.Anonymous poster hash: 2937c...453

Paramount er fattigmerket. Bare uføre navere som bruker det. Anonymous poster hash: 0ccd6...715

Så han har fått sparken og går på nav.....

 

Anonymous poster hash: ae010...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mannen min har IKKE kjøpt 'ronkehonkle' eller andre veldig morsomme ting dere kommer med på denne tråden her gitt. Jeg er seriøs og har forsøkt å stille dere et spørsmål og alt jeg får tilbake er dritt. Skjønner det er mye morsomme folk her i kveld som har lite å gjøre annet enn å plage andre. Sikkert veldig fint for de som ler av det.

 

Jeg kan love dere at jeg ikke har løpt rett inn hit for å skrive om dette, men det har ikke slått dere at jeg siden fredag klokken seks har forsøkt snakke med mannen min?

 

Dere reagerer på så mye tøv at jeg blir sjokkert over dere! Ja, mannen min spurte om han kunne FÅ en øl fra kjøleskapet. Han er IKKE underkuet bare fordi han spør om å få en øl av meg. Det tror jeg nok mange kan spørre om.

Mannen min drakk nemlig ikke før i går og i dag. Det er ikke sånn at jeg er et ondt monster hvor mannen min må be meg om lov, hva er det med dere?

 

Når jeg skriver her inne skjønner jeg jo at det hele virker helt sykt, ja, det syns jeg også - og jeg får ikke så mye

Normalt fra dere annet enn tøv.

Jeg tror mannen min er utro for jeg ser

Ingen annen grunn. Sjekket jobb, han har den enda og Ingenting rart, og da er det rart å skulle tøffe seg med å røyke. I frukt for min anonymitet så kan jeg ikke si hva mannen min jobber med men han kan like godt ha møtt noen 'harde' jenter på jobben.

Uansett gidder jeg ikke skrive mer fordi jeg bare blir latterliggjort, men tenkte å gi et skikkelig svar før jeg la meg. Lykke til videre og håper aldri noe merkelig skjer dere.

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så morsomme dere er som skal gjøre narr av ordboka mi.. Finn dere et liv!

 

Prøver igjen;

 

Er det noen som har opplevd at mannen er utro når han har begynt p eøyke?

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Denne tråden er kanskje bare tull, men mannen min begynte faktisk å ryke da han var utro, etter å ha vært røykfri i ti år. Vet ikke om det var for å skjule røyklukta etter å ha vært hos henne eller hva det var..

 

 

Anonymous poster hash: 0e61c...a04

 

Så ubehagelig, du sitter der helt fredelig og så ryker det av mannen din - ut av ørene? Nesen? Alle kroppsåpninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så morsomme dere er som skal gjøre narr av ordboka mi.. Finn dere et liv!

 

Prøver igjen;

 

Er det noen som har opplevd at mannen er utro når han har begynt p eøyke?

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Denne tråden er kanskje bare tull, men mannen min begynte faktisk å ryke da han var utro, etter å ha vært røykfri i ti år. Vet ikke om det var for å skjule røyklukta etter å ha vært hos henne eller hva det var..

 

 

Anonymous poster hash: 0e61c...a04

Så ubehagelig, du sitter der helt fredelig og så ryker det av mannen din - ut av ørene? Nesen? Alle kroppsåpninger?

Hvordan hjelper dette svaret noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Så morsomme dere er som skal gjøre narr av ordboka mi.. Finn dere et liv!

 

Prøver igjen;

 

Er det noen som har opplevd at mannen er utro når han har begynt p eøyke?

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Denne tråden er kanskje bare tull, men mannen min begynte faktisk å ryke da han var utro, etter å ha vært røykfri i ti år. Vet ikke om det var for å skjule røyklukta etter å ha vært hos henne eller hva det var..

 

 

Anonymous poster hash: 0e61c...a04

Så ubehagelig, du sitter der helt fredelig og så ryker det av mannen din - ut av ørene? Nesen? Alle kroppsåpninger?

Hvordan hjelper dette svaret noen?

 

 

Det hjelper hvertfall meg - haha! :P

 

Seriøst - ingen her kan hjelpe HI. Hun skjønner jo ikke engang at om mannen hennes har røyket så tett siden fredag at han ikke kan veksle ord med henne engang så har han ikke akkurat begynt å røyke. Da ville han kastet opp.

 

Han er vel drittlei hele HI og de tre ølene hennes.

 

Anonymous poster hash: 0303d...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Hvorfor henger dere dere opp i de tre ølene mine?

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Hvorfor henger du deg opp i den ENE ølla hans?? Hvorfor anslår du at han ligger med andre fordi han røyker? Og hvorfor tror du på tullet hans om han har kjørt Bergen-Sverige-Bergen på én dag?

 

Dere høres ut som to tenåringer som sitter hånd i hånd og fletter fingre foran Beverly Hills-serien deres hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...