Gå til innhold

Tror mannen er utro..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min på 35 år kom hjem i går etter jobb til vanlig tid, Og i seks-tiden gikk han ut på verandaen(20 minus) og fyrte opp en røyk. Da han kom inn spurte han om han kunne få en øl som sto i kjøleskapet.

 

Jeg forsto veldig lite, for vi har vært gift i 15 år og sammen i 20, og han har aldri røyket eller drukket noengang i sitt liv. Er han utro eller? Vi er kristne og venter ingen flere barn så det kan ikke være pga plutselig omveltning i livet hans helller

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ramla og slått hodet ditt? Hva i dette tilsier at han er utro?

 

Anonymous poster hash: a18e7...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert han er utro, men noe rart er det om han plutselig etter 20 år både røyker og drikker.

 

Anonymous poster hash: 873c8...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan ta det med ro. Gjengangeren er vel at utro menn begynner å trene, passer kostholdet sitt og bytter klesstil. De færreste vil nok kline til med røykestart og økt alkoholkonsum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spør om han kan FÅ en øl fra sitt eget kjøleskap? Men resten høres litt rart ut ja. Jeg ville tenkt stress hvis det var min mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du drikker? Ellers hadde vell kjøleskapet vært tom for øl?

 

Anonymous poster hash: 6318b...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, dette kan bli en underholdende tråd. Du tror han er utro fordi han plutselig røyker og drikker? Hva med å spørre han? Hadde min mann kommet hjem og tatt seg en røyk, ville jeg stukket hodet ut av døra og spurt hva i all verden han drev med!

 

Anonymous poster hash: d9899...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muji81

Hadde han vært 37.5 år ville det garantert vært utroskap, men ned 35 år er du trygg. Sjekk merke på sigarettene også. Lucky strike er kjent som utro-merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke lucky strike, han har en hel kartong av noe som heter Paramount. Aldri hørt om det merket, men er ikke så bevandret i røyk. Vet mange på jobben hans røyker, derfor pleier vi ikke så mye omgang med de, mest med mine venner. Han hater egentlig røyk og da jeg spurte hvorfor så klikket han litt og sa ar hallo, han hadde i det minste vært i Sverige. Skjønte ikke helt hvordan det skulle berolige meg. I sted hadde han kjøpt en six pack på butikken og sa den var til en kollega, men han har drukket to øl selv i dag og skal IKK ut før i morgen??????

 

Prøvde å sjekke telefonen hans, men der var det ingen meldinger for han skriver bare meldinger med meg.

 

Jeg forstår Ingenting. Vi har nesten ikke hatt sex i 2016 heller, bare natt til 1.

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært 37.5 år ville det garantert vært utroskap, men ned 35 år er du trygg. Sjekk merke på sigarettene også. Lucky strike er kjent som utro-merket.

 

Shit, og jeg som alltid trodde det var Marlboro som utro-merket. Må gå å be om unnskyldning til mannen......

 

Anonymous poster hash: ae010...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ingen av dere syns det EE rart når en kristen og etablert ung mann begynner å røyke og drikke? I alle år har han vært sur på meg fordi jeg tar meg 1-3 i året(rundt påske)

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente 1-3 øl i året rundt påske... Ikke 1-3 røyk.. Er allergisk mot røyk, blir kvalm og sånn..... Men men for all del dere er jo verdslige så dere driter vel i sånn umoral

'Han lar det regne over rettferdige og urettferdige'. Bare så trist mannen min forgifter seg selv

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville mistenkt han for noe.. Vet ikke hva, men noe. Kan du ikke tenke igjennom noe du kan mistenke han for?

 

Anonymous poster hash: 873c8...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at han har noe på gang med ei same på jobben

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Støtter den. Alternativt har han funnet seg ei på plata som han ønsker å imponere og tøffe seg for!

 

 

Anonymous poster hash: 6e17a...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomme dere er som skal gjøre narr av ordboka mi.. Finn dere et liv!

 

Prøver igjen;

 

Er det noen som har opplevd at mannen er utro når han har begynt p eøyke?

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomme dere er som skal gjøre narr av ordboka mi.. Finn dere et liv!

 

Prøver igjen;

 

Er det noen som har opplevd at mannen er utro når han har begynt p eøyke?

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Nei.

 

Anonymous poster hash: a18e7...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, OK. Hva har skjedd da? Hvorfor er han ute og røyker nå mens jeg sitter her rådvill i sjeselongen?

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke lucky strike, han har en hel kartong av noe som heter Paramount. Aldri hørt om det merket, men er ikke så bevandret i røyk. Vet mange på jobben hans røyker, derfor pleier vi ikke så mye omgang med de, mest med mine venner. Han hater egentlig røyk og da jeg spurte hvorfor så klikket han litt og sa ar hallo, han hadde i det minste vært i Sverige. Skjønte ikke helt hvordan det skulle berolige meg. I sted hadde han kjøpt en six pack på butikken og sa den var til en kollega, men han har drukket to øl selv i dag og skal IKK ut før i morgen??????

 

Prøvde å sjekke telefonen hans, men der var det ingen meldinger for han skriver bare meldinger med meg.

 

Jeg forstår Ingenting. Vi har nesten ikke hatt sex i 2016 heller, bare natt til 1.

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Paramount er fattigmerket. Bare uføre navere som bruker det.

 

 

Anonymous poster hash: 0ccd6...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm... Men mannen min er ikke naver. Tror dere han har mister jobben og ikke tør si det til meg, og drikker bort pengene og røyker de opp? Jeg hentet han på jobb på torsdag og når jeg tenker meg om var han sur

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, OK. Hva har skjedd da? Hvorfor er han ute og røyker nå mens jeg sitter her rådvill i sjeselongen?

 

Anonymous poster hash: 2937c...453

Spør han hvorfor han plutselig røyker.

 

Anonymous poster hash: a18e7...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...