Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Har opprettet supersparkonto til datteren min. Det er jo fast sparing. Men fungerer denne type konto som normale kontoer? Kan min mor få kontonummeret til supersparkontoem og overføre penger? Altså et engangsbeløp i ny og ne, ikke fast sparing. Anonymous poster hash: ad5d8...a3b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Nei. Men du kan få pengene også opprette et fast trekk på beløpet som må slettes etter at pengene er overført. Anonymous poster hash: 73ba6...35b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Nei. Men du kan få pengene også opprette et fast trekk på beløpet som må slettes etter at pengene er overført. Anonymous poster hash: 73ba6...35b Kan man ha flere faste trekk til samme konto? Men om jeg likevel må be om å få pengene til min konto, så føyer jeg de bare til mitt faste trekk til kontoen hennes akkurat den mnd. Anonymous poster hash: ad5d8...a3b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Å spare på sparekonto i disse dager er rent tapsprosjekt, vil heller anbefale aksjefond hvis du vil pengene skal stige i framtiden Anonymous poster hash: 1087a...040
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Å spare på sparekonto i disse dager er rent tapsprosjekt, vil heller anbefale aksjefond hvis du vil pengene skal stige i framtiden Anonymous poster hash: 1087a...040 Det er jeg klar over Pengene brukes fortløpende, har egen sparing til "fremtiden" Anonymous poster hash: ad5d8...a3b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Har opprettet supersparkonto til datteren min. Det er jo fast sparing. Men fungerer denne type konto som normale kontoer? Kan min mor få kontonummeret til supersparkontoem og overføre penger? Altså et engangsbeløp i ny og ne, ikke fast sparing. Anonymous poster hash: ad5d8...a3b Nei, det kan kun settes inn via faste månedlige trekk Anonymous poster hash: ef16f...f9b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Har opprettet supersparkonto til datteren min. Det er jo fast sparing. Men fungerer denne type konto som normale kontoer? Kan min mor få kontonummeret til supersparkontoem og overføre penger? Altså et engangsbeløp i ny og ne, ikke fast sparing. Anonymous poster hash: ad5d8...a3b Nei, det kan kun settes inn via faste månedlige trekk Anonymous poster hash: ef16f...f9b Men du kan endre summen på trekket som du vil. Anonymous poster hash: ef16f...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå