Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Var der i går, og det ble verre enn det var i utgangspunktet. Aldri vært hos naprapat før, er dette vanlig? Han sa at det kunne bli vondt, men Gud 😳 Anonymous poster hash: 08f36...e5c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Ja, plagene mine forsterkes vanligvis dagen etter behandling, men så blir det bedre. :-) Vent til i morgen. :-) Anonymous poster hash: b004a...359
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Kan bli det, men som regel blir det det ikke. Kommer også an på hvor vondt det er og hva som gjør vondt, og hva terapeuten gjorde med deg. Anonymous poster hash: bf49f...573
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Jeg pleier å¨være utrolig øm, brennende hud og en følelse av å ha en svær blåveis i området der hun har jobbet. Men når det går over, er det mye bedre. Anonymous poster hash: cd959...92f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Det er ikke uvanlig ihvertfall, naprapaten jeg går til anbefaler noen ganger å ta smertestillende i et par dager etter behandling for å unngå at man knyter seg pga smerter. Anonymous poster hash: 5a251...90e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Det er ikke uvanlig ihvertfall, naprapaten jeg går til anbefaler noen ganger å ta smertestillende i et par dager etter behandling for å unngå at man knyter seg pga smerter. Anonymous poster hash: 5a251...90e Hvis det er så ille i etterkant at du må bruke smertestillende i flere dager, så kan jeg si med rimelig stor sikkerhet at denne naprapaten overbehandler deg, at han ikke greier å tilpasse behandlingen etter deg. Ja, noe behandling kan kjennes godt i etterkant, noe behandling kan gi sårhet og smerter i en-to dager etterpå. Men så store smerter at man må bruke smertestillende er overbehandling eller feilbehandling. Anonymous poster hash: bf49f...573
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå