Gå til innhold

På tide med en 'Juni-Lykke❤️' gruppe?


Mingemaura

Anbefalte innlegg

Nå begynner vel alle å nærme seg den 'magiske' uken! Noen som vil ta på seg ansvaret med å lage en Juni-Lykke gruppe? 😍 jeg har desverre ikke pc hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sist jeg hadde junibaby så hadde vi startet facebook gruppen i november :) husker alle julemage bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en termingruppe på facebook, men tror driverne er ganske unge. Ei som skrev at hun var i uke 10 og hadde kjent liv lenge, og sambo hadde også kjent liv på magen. Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en termingruppe på facebook, men tror driverne er ganske unge. Ei som skrev at hun var i uke 10 og hadde kjent liv lenge, og sambo hadde også kjent liv på magen. Jaja...

Haha. Da har nok jeg kjent liv fra rundt uke 4-5 selv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også blir ikke med i facebook gruppe med mindre den er hemmelig. Det er jo veldig personlige ting som blir diskutert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn en liten stund i den lukkede gruppen. Ble litt for dumt for meg å lese om alle som kjente bevegelse/spark i uke 10-11 ja.... Håper noen kan lage en hemmelig gruppe etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hemmelig gruppe er best :) i lukket gruppe kan du fortsatt se hvem som er medlemmer, noe som igjen er veldig dumt for de som ikke har fortalt det til alle enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel vanskelig å bli medlem i en hemmelig gruppe, for ingen av oss vil kunne finne den, siden den er hemmelig. Så den må vel først være lukket, så etter hvert bli hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ja, det virket som gruppen besto av 16-18 åringer.

Fordi vi som er yngre er selvfølgelig "dummere" enn 30 åringer?

Nå har ikke jeg kalt noen dum. Enkelte ting på den gruppen kan virke litt "fjortis". Var 18 år da jeg gikk med førstemann, kan ikke huske at jeg skrev så mye spesielle ting på facebook. Føler meg nesten som en gammel kjerring nå 😂 (27)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn en liten stund i den lukkede gruppen. Ble litt for dumt for meg å lese om alle som kjente bevegelse/spark i uke 10-11 ja.... Håper noen kan lage en hemmelig gruppe etterhvert :)

Må si jeg lo litt da både hun og sambo kjente spark på magen 😂 kanskje det var en fis på vei igjennom systemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ja, det virket som gruppen besto av 16-18 åringer.

Fordi vi som er yngre er selvfølgelig "dummere" enn 30 åringer?
Nå har ikke jeg kalt noen dum. Enkelte ting på den gruppen kan virke litt "fjortis". Var 18 år da jeg gikk med førstemann, kan ikke huske at jeg skrev så mye spesielle ting på facebook. Føler meg nesten som en gammel kjerring nå 😂 (27)

Ja, men fjortiser finnes i alle aldre da😊 Jeg er enig i at utsagnet om å kjenne liv i uke 10 er spesielt, foster er vel bare rundt 3-4 cm da.. Håper ikke du tok det feil, men er bare så lei av å høre "ung = dum", spesielt når jeg er i kategorien "ung mor" selv snart 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel vanskelig å bli medlem i en hemmelig gruppe, for ingen av oss vil kunne finne den, siden den er hemmelig. Så den må vel først være lukket, så etter hvert bli hemmelig.

man må være venn med en av de på gruppen på facebook for at den personen kan legge deg til på gruppen :) sånn kommer man inn i en hemmelig gruppe :) jeg ble venn med en av de som laget gruppen på forrige termingruppe jeg er medlem i med sønnen min, men nå 2 år etter er jeg jo venn med halve gruppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn gjorde vi det i min datter sin også :-)

 

Var en som la til navnene som venn også slettet oss etterpå hvis de ville det. Jeg er også venn med nesten alle på gruppen (vi var en liten, men koselig gruppe) og vi snakker enda sammen nesten hver dag selv om det er 4 år siden den ble laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år siden vår gruppe ble laget og det er nye innlegg og kommentarer gjennom hele dagen :) veldig koselig gjeng :) snakker om alt mellom himmel og jord, oppturer og nedturer, barn, familie, jobb osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir vel ikke mye gruppe hvis ingen kan lage en 😕 jeg har som sagt ikke pc, så for meg er det helt umulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg opprettet en gruppe på face "Junilykke 2016" jeg heter Marte Myhre, legg meg til så legger dere til i gruppa😊

Finnes mange med ditt navn!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...