Gå til innhold

Ame pure face roller

Anbefalte innlegg

Til dere som er "eksperter": Hvor ofte bør man gjennomføre behandlingen? Annenhver dag med påfølgende pause i noen dager? Hver dag i en periode? Jeg får nupper etter slik behandling, hvorfor får jeg det?

Anonymous poster hash: 3a32c...de8

Fortsetter under...

Jeg har serum fra MD. Kan det kombineres med dermarulling, eller bør jeg benytte et serum som er spesielt laget for rulling?

Anonymous poster hash: eedc0...8f6

Du kan bruke et hvilke som helst serum, men det må ikke inneholde eteriske oljer. Det bør også være mest mulig naturlig og uten skadelige fyllstoffer (pharabener o.l). Økologisk er ideelt, for serumet tas opp 10 000 ganger bedre,bovstavelig talt faktisk.

Et serum fra MD kan gjøre deg tørr i huden, i tillegg er det glycolsyre i det som peeler overflaten noe dermarullen har allerede gjort. Så om du bestemmer deg for å bruke det så anbefaler jeg at du gjør en test på et område først for å se at huden ikke blir irritert. 

Du kan faktisk bruke både masker, kremer og serum med en dermaroller. Noen ganger har jeg bare brukt arganolje og shea butter, det funket fint. Det viktigste er at serumet/ansiktsolja gir god næring til huden og at det eventuelt virker mot det du vil det skal virke mot, selv om dermarulling i seg selv er det som hjelper mest.

Vil ikke anbefale å kjøpe de serumene som blir solgt med rullene men unntak av white lotus sitt da.  

Anonymous poster hash: 9c8c8...916

Til dere som er "eksperter": Hvor ofte bør man gjennomføre behandlingen? Annenhver dag med påfølgende pause i noen dager? Hver dag i en periode? Jeg får nupper etter slik behandling, hvorfor får jeg det?

Anonymous poster hash: 3a32c...de8

Hver annenhver uke, men du kan ta kur der du ruller lett annenhver dag. Du må selv se ann huden din, noen tåler å rulle så ofte mens andre må holde seg til en til to ganger i uken. Så når du har rullet så kan du se hvordan huden føles etter to dager og gjøre en vurdering om du skal rulle igjen eller vente til neste dag.

Hvilken rulle har du? Mulig nålene er sløve, om rulla er helt ny så kan det være at du presser den ned for hardt. En gang så rullet jeg meg litt for hardt i panna. Fikk jeg små prikker etter rulla, de gikk bort etter to dager.

En til ting er (vedrørende nupper) renser du rullen skikkelig før og etter hver bruk? Bruker du alkohol på den? Det er viktig at den renses skikkelig. En kvalitetsrulle vil holde seg lenge om du behandler den riktig.

Har hatt denne lenge og nålene er like skarpe  https://www.dermaspa.no/dermaroller-05mm.html 

og jeg renser før og etter behandling, og skylder med litt vann etter jeg har hatt den i alkohol. 

Mange ruller som selges er ikke av god kvalitet og ofte uavhengig av pris. Den rullen jeg linker til over betalte jeg 899kroner for første gang jeg kjøpte den, koster bare 299kroner på linken men det er samme rulle da jeg kjøpte den til moren min også. 

Ano ..916, hvorfor stjeler du min tråd??

Skal du skrive om noe annet enn Âme pure, så åpne din tråd.

Her spurte jeg om erfaringer med rolleren fra Âme pure ikke den du bruker.

Hi

Anonymous poster hash: e57be...b47

Kupper tråd ? Fikk spørsmål om dermarolling og svarte på det, men greit kan godt starte min egen tråd.

Annonse

Jeg har allergi og atopisk eksem, og tåler omtrent ingenting. Eneste kremen jeg har funnet som jeg kan bruke er locobase. Kan jeg bruke den etterpå?

Hei, startet min egen tråd for HI syntes jeg kuppet tråden da hun kun ville snakke om amu pure.

Så spør der:

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...