Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Ønsker å høre alt av erfaring Anonymous poster hash: 81f5d...a7a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 Gift med en som har det:) Verdens beste mann! Men forferdelig plagsom når han ikke tar pillene sine hehe. Voksne med ADD/ADHD kommer i alle varianter. Anonymous poster hash: f4903...f75
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 Går ikke ann å fortelle noe om det, da de aller fleste har det veldig forskjellig Dette gjelder de jeg kjenner med ADD: En bekjent er veeeldig distré, glemsk, ukonsentrert ol. En er veldig strukturert, tenker mye, ting skulle vært gjort igår, en del indre stress grunnet tankekjøret, og dårlig konsentrasjon på visse ting. Tunellsyn på andre ting. Lillesøstra mi har også konsentrasjonsvansker, veldig usikker, litt yngre til sinns enn sine veninner, har hatt litt ticks (som hun har vokst ifra nå da) og generelt litt spesiell jente. Ikke sikkert det har med diagnosen å gjøre da hehe. Anonymous poster hash: 377c7...ecf
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #4 Skrevet 24. november 2015 Ja mannen. Pluss dysleksi. Selektiv hukommelse(dårlig på navn, bosted, tlfnr osv) nord/sør opp/ned byttes ofte til motsatt(eksempel bor i Tr.heim og sier "dem dro nedover", da betyr det hjem til Bodø"). Flere sånne merkelige snuinger som klinger helt feil! Og han vet det er feil, men det kommer ut likevel. Får med seg lite av det som skjer i verden. Tenker nøye over noe før han prater, kan ta litt tid å holde en diskusjon, men når det kommer er det gjennomtenkt og utrolig bra. Virker nesten litt ..kort.. på noen. Men så er han ikke det i det hele tatt. Dyktig i jobben, en ener. Omsorgsfull til tusen. Har utrolig mange venner, men omgås svært få. Var en rakkar i ungdommen, fikk ikke hjelp på skolen. Men fullførte likevel(til stryk i mange fag). Tror han er litt spesiell der, hvem orker å gå ut vgs med 6 1ere?!! Så han har et utrolig pågangsmot som kanskje ikke alle med ADD har. Leverer han en 500 lapp på butikken og skal betale 170 kr vet han ikke hva han skal ha tilbake. Ikke estimat engang. Nesten som hodet jobber veldig sent? Har han fått feil beløp finner han det ikke ut før han er kommet hjem og tenkt over det en stund. Tungvint til tider, dette gjelder det meste. Kommer ikke på noe annet, men er sikker på at det er mye mer. Full pott på ADD iallefall. Anonymous poster hash: 4ce1f...d0d
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Jeg har det, og jeg fungerer fint i hverdagen Sliter med hukommelse, oppmerksomhet og tålmodighet I tillegg blir jeg fort sliten da det er mange inntrykk å fordøye i løpet av en dag. Men ikke så gale at jeg ikke har klart å gjennomføre høyskole, klarer meg selv økonomisk og praktisk og har stort sett kontroll på ting Anonymous poster hash: 78a84...df6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå