Gå til innhold

Er det for seint å studere når en er 34 år og har to unger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om vi vil klare det økonomisk heller...hva synes dere? Har lyst å ta en bachelorgrad.

Anonymous poster hash: 11687...743

Skrevet

Flere i klassen min er i tredveårene med barn! Bachelorgrad. Kjør på!;)

Anonymous poster hash: 70401...236

Skrevet

Flere i klassen min er i tredveårene med barn! Bachelorgrad. Kjør på!;)

Anonymous poster hash: 70401...236

Tusen takk!:-)

Skrevet

Alder er ingen hindring, så lenge dere klarer det økonomisk! :)

Anonymous poster hash: 4ae94...ed4

Skrevet

Tror dere at det går an å låne mer på boligen..slik at man har ekstra penger til å studere?

Skrevet

Tror dere at det går an å låne mer på boligen..slik at man har ekstra penger til å studere?

Det går sikkert an, men om det er så fornuftig vet jeg ikke... :-/ Er det ikke bedre med studielån istedet?

Skrevet

Det går sikkert an, men om det er så fornuftig vet jeg ikke... :-/ Er det ikke bedre med studielån istedet?

Studielån og stipend gir bare 100 000 i året...ikke lett å leve av det i tre år når man er vandt til 450 000.

Skrevet

Det er aldri for sent :)

Jeg er 30, har to barn og tar en bachelor.

Jobber litt ved siden av, så med studielån, lønn og barnetrygd har jeg 21.000 inn i mnd. Spør om avdragsfrihet på lånet, det sparer vi 5.000 i mnd på mens jeg studerer. Det kommer til å gå fint :)

Anonymous poster hash: 0e118...821

Skrevet

Hvis du er 34 når du begynner på bachelor, er du ferdig når du er 37, dvs du har 30 år igjen i arbeidslivet, der du vil få god uttelling for den utdannelsen. Ikke noe å tenke på, kjør på, kick ass! Lykke til, dette blir knall!

Anonymous poster hash: 5a241...03f

Skrevet

Jeg startet på 4-årig studie nå i år, og jeg er 35 år. Jeg har 3 barn fra 3 år til 12 år. Jeg synes det er greit å være litt eldre når jeg studerer, da jeg føler jeg er mye mer strukturert nå enn for 10-15 år siden.

Vi har fått ordnet en avtale i banken der vi har fått avdragsfritt lån de årene jeg studerer. Jeg har også fullt studielån. Vi greier oss.

Kast deg i det 👍. Lykke til:-)

Anonymous poster hash: 4805b...4a7

Skrevet

Jeg er 45 og startet på bachelor nå i høst. Har fire barn. Det er et skikkelig hardkjør, men bare gjør det!! Lykke til! Jeg er ikke eldst på mitt studie, engang.

Anonymous poster hash: 8ffa7...122

Skrevet

Jeg tok lærerutdanning på deltid, starta da jeg var 28 år. Var yngst i klassen og de fleste hadde flere barn/fikk barn i løpet av utdanningen (inkludert meg) Det gikk helt fint;-)

Anonymous poster hash: da157...b53

Skrevet

min bestemor fortsatte å studere etter at hun ble pensjonist, 80 årene så alt er mulig ;)

Anonymous poster hash: a9cbf...33f
Skrevet

Det er ALDRI for sent å studere! 👍

Lykke til!

Skrevet

Min bor studerer enda. Hun nærmer seg 60

Anonymous poster hash: 59aeb...93b

Skrevet

Min bor studerer enda. Hun nærmer seg 60

*mor*

Skrevet

Håper ikke det! Jeg starter med nytt studie til høsten, og vil da fylle 42 det året jeg blir ferdig (så lenge jeg fikser studiet, spent på det).

Anonymous poster hash: cbee0...64d

Skrevet

Pøh. Jeg er 39 og studerer fortsatt. Man blir ikke dårligere student av litt alder heller. 

Skrevet

Er 37 år, har to barn, jobber fulltid og tar bachelor på deltid 😊

Anonymous poster hash: b7950...b6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...