Gå til innhold

Hjelp meg vær så snill!! Galleblære operasjon, ekstreme smerter etter det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

Å, nei :( Jeg skal opereres om noen få dager. Gjett om dette hjalp på nervene!

 

Anonymous poster hash: b9a32...e2c

Jeg kjenner flere som har operert og alle har gått rett inn og rett ut!

 

I 2012 (tror jeg de sa) tok 915 mennesker opptil 49 år denne operasjonen, og kun 2 fikk komplikasjon.

 

Jeg hadde feber på operasjonsdagen og var veldig dårlig i forkant, hasteoperert.

 

Så ikke bekymre deg! ❤

 

Det går bra

Ja, vi får krysse fingrene for at det går bra. Er mest spent på det praktiske, da jeg har en liten baby på bare noen mnd..

 

Anonymous poster hash: b9a32...e2c

Anfallene er jo mye verre. Jeg ville ha gjort alt for å slippe å gå gjennom d smertehelvete. Derfor synes jeg det er verdt det.. På en måte.. Disse postoperative smertene er jo bare midlertidig. Håper forresten du ordner det slik at du får masse hjelp den første uken..

 

Anonymous poster hash: e8bd3...7a9

Ja, anfallene er uutholdelige og angsten for å få dem er forferdelig!

 

Jeg får sykmelding i 14 dager, så mannen tar over den delen av permisjonen :) Har fått beskjed om at jeg ikke får løfte babyen de første 10 dagene, det blir en prøvelse ;)

 

Anonymous poster hash: b9a32...e2c

Jeg har ei på 1 1/2, og det tok ca 2 dager før jeg glemte at jeg ikke skulle bære henne.. Men det gikk jo fint da ☺️ Man får bare huske på det 👆🏼Så bra st du har ordnet hjelp, fordi det trengs virkelig!

 

Anonymous poster hash: e8bd3...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdatering fra meg med baby som skulle operere: Da er faenskapen ute. Men de greide å skjære hull i tynntarmen, så jeg fikk ikke reise hjem. Innlagt både mor, far og baby. Får ikke spise i dag, kanskje ikke i morgen heller. Begynner å friste med moe i magen!

Ellers ingen smerter å snakke om. Får se om de kommer senere. Kirurgen var visst kjent for å være flink til å unngå for mye luftsmerter hos pasientene 😊

 

Anonymous poster hash: b9a32...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt jeg gikk bra med deg!

Jeg fikk veldig alvorlige komplikasjoner etter denne operasjonen, lå nesten ei uke på sykehus, og skrev da nærmest ut meg selv.

Dette var forrige uke og jeg er traumatisert enda.

 

Godt å høre at det går bra med deg❤️

 

En uke på sykehus og helt traumatisert....? Jeje godt noen har sluppet billig unna.

 

 

Anonymous poster hash: ff26e...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å sende folk hjem med bare paracet etter en operasjon? Jeg satt albuen ut av ledd og fikk da med meg resept på tramadol + noen tabletter til jeg fikk hentet på resept



Anonymous poster hash: 2fe13...730
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så godt å høre at alt jeg gikk bra med deg!

Jeg fikk veldig alvorlige komplikasjoner etter denne operasjonen, lå nesten ei uke på sykehus, og skrev da nærmest ut meg selv.

Dette var forrige uke og jeg er traumatisert enda.

 

Godt å høre at det går bra med deg❤️

En uke på sykehus og helt traumatisert....? Jeje godt noen har sluppet billig unna.

 

 

Anonymous poster hash: ff26e...97e

Går på den tredje uka nå og innleggelse på riksen i morgen.

Fikk beskjed om at jeg kanskje ikke ville overleve, så traumatisert, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så godt å høre at alt jeg gikk bra med deg!

Jeg fikk veldig alvorlige komplikasjoner etter denne operasjonen, lå nesten ei uke på sykehus, og skrev da nærmest ut meg selv.

Dette var forrige uke og jeg er traumatisert enda.

 

Godt å høre at det går bra med deg❤️

 

En uke på sykehus og helt traumatisert....? Jeje godt noen har sluppet billig unna.

 

 

Anonymous poster hash: ff26e...97e

 

Las du resten av historia til Twintip?  Vil ikkje kalle det å sleppe billig unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...