Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Lurer på hvordan den er i str.? Kikket på den i butikken, syns den så lang og stor ut. Lurer på om jeg burde ha en slik dress til baby i vinter. Han vil være 6 mnd. til jul. Så han vil sikkert sitte litt oppreist i vogna utover vinteren, da trenger han kanskje noe som stopper vinden. Har ellers en tykk ulldress, men der trekker jo vinden gjennom. Samtidig er han så liten at han sitter jo veldig godt nedi posen. Men det hender jo jeg har han i bæresele. Han er lang, 68- 70 cm. nå ved 4 mnd. Derfor lurer jeg på om noen vet hvordan de er i str.? Hva evt. kledde dere på babyer på 6 mnd. + vinterstid? Er det varmt nok med bare ull om det blåser litt? Anonymous poster hash: 7231d...0f4
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Jeg har en til snuppa på 14 mnd. Den er i str 74 og passer finfint selv om hun bruker 80 ellers. Har brukt den lenge, og da hun var mindre brukte jeg de brette-over ermene og føttene. Det er den for liten til nå, men nå har jeg jo ikke behov får lenger nå da hun er oppe og løper 😉 Anonymous poster hash: 2a045...5ec
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Jeg har en til snuppa på 14 mnd. Den er i str 74 og passer finfint selv om hun bruker 80 ellers. Har brukt den lenge, og da hun var mindre brukte jeg de brette-over ermene og føttene. Det er den for liten til nå, men nå har jeg jo ikke behov får lenger nå da hun er oppe og løper 😉 Anonymous poster hash: 2a045...5ec Jeg har hatt jakke til mine når de har blitt så store at de sitter oppreist i vogna, men da finner du sikkert noe fint i januarsalget Vindfleecedress inni pose ser jeg for meg som klamt, da ville jeg holdt meg til ren ull. Men den er fin hvis de skal litt opp eller sitte i bæresele 😊 Anonymous poster hash: 2a045...5ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå