Gå til innhold

Helt ærlig, Adams matkasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har Adams orginal 3 dager

Er fornøyd med den vi. Ser jo at vi kan handle det billigere selv på Rema, men gud så deilig å slippe å tenke på hva jeg skal ha de dagene!

Vi er 2 voksne 1 ungdom og 1 barn, blir mett alle sammen. Har skjedd en gang at det var lite mat.

Er lettvint å avbestille de ukene jeg ikke vil ha kasse, så har ikke hver uke.

Tar vare på oppskrifter og bruker om igjen. :)

Prøvde ekspress en uke, men det synes jeg var skuffende. Gikk fort å få maten på bordet da, men det var også eneste positive...

Anonymous poster hash: a29b9...ab1

Skrevet

Såklart klarer vi å handle på butikken vi også. Men det er veldig deilig å slippe maset med å finne ut hva vi skal ha og storhandle det inn, ofte med sure unger på slep, og så mangler de som oftest ett eller annet i butikken vi er i slik at vi må innom en annen også.

Andre ting jeg finner positivt:

-får prøve ting vi vanligvis ikke bruker, som f.eks linser, grønne bønner, ajvar, diverse eksotiske grønnsaker (alt har vært veldig godt)

-opplever at kvaliteten på både kjøtt/fisk og grønnsaker er topp, ofte friskere grønnsaker i kassa enn det jeg hadde funnet i butikken. Fisken er fersk og kyllingen bedre enn den vi vanligvis kjøper på Rema. Føler vi får mye for pengene siden det alltid er masse gode råvarer (5 middager til 2 voksne og 2 barn, 1095,-).

-det brukes mye friske urter! Det er ikke noe vi tar oss råd til å kjøpe inn til hver middag vanligvis 

-lærer meg å lage nye ting og sparer på oppskriftene i en perm

-ungene synes det er spennende når vi får kassa og går gjennom ukemenyen, og de vil gjerne hjelpe til (brydde seg ikke om det før)

-alltid god middag! Vi liker best orginalkassa, der er mest spennende oppskrifter. Min mor pleier å si vi har søndagsmiddag hver dag :) Vi har Godt Levert. 

Anonymous poster hash: 1336b...a2a
Skrevet

Vi har matkasse annenhver uke. Dette fungerer best for oss, for da får vi også uker der vi kan kose oss med "vanlig" hjemmelaget mat.

Anonymous poster hash: 4e637...348
Skrevet

Vi var veldig fornøyd, prøvde både original og ekspress for to personer. Likte maten i originalkassa best, men den tok også lengre tid å lage. Var litt surr med leveringen innimellom. Jeg syns ikke det var for dyrt, klarer fint å bruke en tusenlapp på matbutikken selv, og det var fint å slippe. Veldig bra med gode ideer og tips, og vi spiste masse vi aldri hadde tenkt på å prøve tidligere.

Måtte slutte med matkassa da vi ble vegetarianere, men ser at Godt Levert har fått veggiskasse nå.

Det jeg ville betalt for var om en ordentlig kokk lagde sunn, næringsrik og vegetatisk mat fra bånn av som ble levert ferdig oppvarmet på døra!! Hater å lage mat, det hadde vært fantastisk!

Anonymous poster hash: e60ae...4cf
Skrevet

Vi prøvde, grei mat, men alltid noe i oppskriftene som manglet, som vi måtte ha i skap eller handle ( kyllingkraft,sitron, div.annet...) må jo i butikken uansett, så sparer ikke mye tid,og selv om vi hadde ekspress, så gjelder nok den om man kutter opp alt og har det klart på forhånd...

Anonymous poster hash: 87ccd...2a8

Skrevet

I superekspress menyen til godt levert kommer all mat ferdig. Oppkuttede grønnsaker, ferdig potetmos i vakuumpakke. Osv osv. Kun å varme opp. Smaker godt og er superlettvint.

Anonymous poster hash: e6abd...bb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...