Gå til innhold

Helt ærlig, Adams matkasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra eller dårlig,dyrt eller billig?

Hvilken kasse har du prøvd?

Anonymous poster hash: e9158...3f5
Skrevet

Ekspresskassen for to personer. God og variert mat. Men alt for lite kjøtt og fisk. Mannen ble aldri mett, så vi ga opp. Ville ikke betale for 4 når vi faktisk bare er to.

Anonymous poster hash: 98bf4...06b

Skrevet

Ekspresskassen for to personer. God og variert mat. Men alt for lite kjøtt og fisk. Mannen ble aldri mett, så vi ga opp. Ville ikke betale for 4 når vi faktisk bare er to.

Anonymous poster hash: 98bf4...06b

Hvor mye kostet den?

Anonymous poster hash: fecf3...b85

Skrevet

Vi prøvde først barnekassen og så ekspresskassen. Maten var ok, men jeg er ikke veldig imponert. Barna spiste mindre middag og likte nok best de vanlige middagene våre. Vi lager enkel, men i stor grad sunn mat. Den avgjørende faktoren for at vi sluttet med matkassene var at det tok for lang tid å lage maten. Det positive var at vi slapp å kjøpe middager og at barna syntes det var veldig gøy når det kom en ny matkasse.

Skrevet

Vi har prøvd barnekassen en gang. Synes det var en enkel måte å få prøvd noe nytt på uten å måtte tenke selv. ;) Sønnen vår likte bare halvparten av maten, men han er kresen da.

Vi er 3 personer og bestilte kasse for 4 personer, men hadde minst 2 middager av hver rett, så det ble ikke så dyrt for oss. :P

Anonymous poster hash: 4680f...bbd
Skrevet

Vi er 2 voksne og 2 barn og kjører ekspresskassen for 2 personer. Plenty med mat :) koster 895,-

Anonymous poster hash: 69789...be3

Skrevet

Bare no dritt. All mat most hver gang. Ben i fiskefileer osv Dyrt også. Og står det at det tar 30 minutter gjelder det bare om du enten er kokk eller din aupair har delt opp alle grønnsakene på forhånd.

Anonymous poster hash: 75706...e1c

Skrevet

Vi har prøvd en gang. Originalkassen for to personer, 5 dager. Det var fine råvarer, gode oppskrifter og store porsjoner, og også veldig positivt at alt var tilpasset slik at alle ingrediensene ble brukt opp.

Da vi prøvde var det velkomsttilbud med halv pris. Til vanlig koster den kassen 895 kr, og jeg synes det er for mye for to personer i 5 dager, iallefall om man er flink til å planlegge. Selvsagt er det deilig å få maten på døra, men man må jo uansett på butikken for å handle de andre måltidene.

Anonymous poster hash: 683c1...54f

Skrevet

Alt for lang tid å lage maten. Oftest 45 min. Det har jeg ikke. Ellers var det en del dårlige grønnsaker. Varte aldri i en uke. Mitt barn som ikke er kresen var ikke begeistret, mannen som er kresen spiste ikke noe særlig, og det gikk mye pizza på kveld. Så selv om maten ikke er dyr, ble det jo det når det måtte til 2 middager flere dager i uken

Anonymous poster hash: 96931...db5

Skrevet

Så bortkastet... Skjønner ikke at folk orker å bruke penger på de matkassene.

Er mennesker så late nå til dags at de ikke orker å gå i butikken selv?

Anonymous poster hash: d43ad...7a1

Skrevet

Har prøvd både Adams og Godt Levert, endte opp med den siste (veldig fornøyd) :)

Anonymous poster hash: 1336b...a2a
Skrevet

Vi prøvde det i 2 uker, men måtte gi opp for det var altfor lite mengde av kjøtt og fisk. Både vi og eldste ble aldri mett :(

Anonymous poster hash: b661a...579

Skrevet

Helt ærlig, hvordan er det mulig å ikke bli mett av kjøtt og fisk fra Adams matkasse? Hvor mye spiser dere egentlig?

Anonymous poster hash: 06ace...914

Skrevet

Helt ærlig, hvordan er det mulig å ikke bli mett av kjøtt og fisk fra Adams matkasse? Hvor mye spiser dere egentlig? Anonymous poster hash: 06ace...914

Det vesentlige spørsmålet er vel hvor mange gram det er beregnet pr person i den kassa?

Anonymous poster hash: 1106c...1d3

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Syns det var for lite. Vi er 2 voksne og 3 barn. De dagene mannen ikke spiste med oss var det nok. Har spart på alle oppskriftene så vi kan bruke de senere da, og det har vi gjort. Ungene likte maten! Hadde expresskassen.

Joda, jeg er ikke så lat at jeg ikke kan gå i butikken, men det er ganske deilig å slippe

Skrevet

Syns det var for lite. Vi er 2 voksne og 3 barn. De dagene mannen ikke spiste med oss var det nok. Har spart på alle oppskriftene så vi kan bruke de senere da, og det har vi gjort. Ungene likte maten! Hadde expresskassen.

Joda, jeg er ikke så lat at jeg ikke kan gå i butikken, men det er ganske deilig å slippe

Merkelig hvor forskjellige man er! Et av mine høydepunkter er å handle middager :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Merkelig hvor forskjellige man er! Et av mine høydepunkter er å handle middager :P

Hehe :-) Ja vi er ikke alle like. Jeg kan dessuten ikke gå å handle da kroppen min ikke tåler å stå og gå "så lenge", så det var bare fint å få det på døra.

Skrevet

Vi har levering fra Godt Levert. Er på den andre uken nå.

Vi er to voksne og tre små barn. Mer enn nok mat for oss. Vi har den superekspress menyen. Er faktisk veldig luksus med denne kassen. Jeg slipper å tenke ut middag hver dag, vi får prøve mye variert og det er superenkelt og går veldig raskt. Veldig veldig deilig i en travel hverdag.

Anonymous poster hash: e6abd...bb6

Skrevet

Det var fint og litt spennende den første tiden, men de er lite flinke til å variere. Mye det samme som går igjen.

Anonymous poster hash: 4e637...348
Skrevet

Jeg er veldig glad i matkasser , vi fant ut at det lønner seg å kjøpe 5 dager. Vi opplever at det er mye mat.

Det er god og variert mat. Men jeg er veldig glad for at jeg kan lage mat. Føler at det er viktig å være rask med kniv.

Anonymous poster hash: 0848b...12f

Skrevet

Jeg er veldig glad i matkasser , vi fant ut at det lønner seg å kjøpe 5 dager. Vi opplever at det er mye mat.

Det er god og variert mat. Men jeg er veldig glad for at jeg kan lage mat. Føler at det er viktig å være rask med kniv.

Anonymous poster hash: 0848b...12f

Skrevet

Vi er 2 voksene og 1 barn, vi bruker sånn ca 1000kr i uka på mat. Skal vi ha en matkasse til 800kr som bare er 5middager blir vi jo å bruke mye mere i uken, da vi må kjøpe alle de andre måltidene for dagen og middag til de to siste dagene.. Så jeg syns ikke det lønner seg!

Anonymous poster hash: fc421...56e

Skrevet

Helt ærlig, hvordan er det mulig å ikke bli mett av kjøtt og fisk fra Adams matkasse? Hvor mye spiser dere egentlig? Anonymous poster hash: 06ace...914

Det vesentlige spørsmålet er vel hvor mange gram det er beregnet pr person i den kassa?

I den kassen vi fikk var det to middager med 700 gram fisk, en med 600 gram kjøttdeig og en med 600 gram kylling. Også var det tomatsuppe med bacon og egg, det var 4 egg, 300 gram bacon og altfor mye suppe. Også makaroni til da.

Dette var til 4 personer.

Anonymous poster hash: 4680f...bbd

Skrevet

Vi har hatt både Adams og godt levert. Mest fornøyd med godt levert.

Den eneste grunnen til at vi har hatt matkasse på døren er at jeg har ME. Å få middag på døren har hjulpet meg å ikke bli verre i dårlige perioder. Så det anbefales hvis alternativet er dårlige middager, utslitt mamma osv. Har man god kontroll, overskudd og helse til å planlegge middager, handle inn osv, samt man er glad i god mat og litt "kresen" er matkasser ikke å anbefale.

Anonymous poster hash: 672b4...9cd

Skrevet

Vi har adams matkasse og er kjempe fornøyde. Er alltid mat nok og mannen er en storspiser. Minste som er kresen spiser plutselig middag. Vi er 2 voksne og 2 barn, har kassen som er til 4. Vi har til og med vært 3 voksne og 2 barn til bords og det var nok mat da også. Syns det er gode råvarer og god mat. Sparer på oppskriftene.

Dere det ikke var nok mat til må spise enorme mengder mat? Her sliter vi med å spise opp alt og jeg trodde vi spise mye mat til middag. Mulig det er vi som spiser lite da?

Anonymous poster hash: 3c704...69c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...