Gå til innhold

Beste datingsider på nett?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er lei av å være alene og er ikke så ofte ute, så det å treffe noen er ikke så lett. Noen som har forslag på gode datingsider på nettet? Må innrømme at jeg ikke gidder å bruke all min tid på det så orker ikke sider hvor man får 500 brev om dagen som er skrevet på forhånd.



Anonymous poster hash: 6dbf5...b7c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd møteplassen og sukker, men foretrekker sukker.

 

Vær påpasselig å gjøre det klart at du er ute etter et langvarig forhold (hvis det er det du er), og ha en tekst som viser hvem du er på en ikke-utfordrende måte. Ha bilder der, men ikke ha bilder hvor du er utfordrende- eller lettkledd. Da eliminerer du ganske mange useriøse henvendelser.

 

I tillegg bruker jeg "blokker"-funksjonen hyppig. Ser jeg en mann jeg uten tvil vet at jeg ikke kan ha et forhold til går jeg inn på profilen med det samme og blokkerer ham. Da kan han ikke se meg lenger og ikke kontakte meg, og jeg slipper å ha mange profiler på listene mine som er helt uaktuelle for meg.

 

Jeg synes sukker har gjort en god jobb med å fjerne useriøse profiler og falske profiler når jeg har varslet om slike. De har også fått en funksjon hvor man kan markere en profil som useriøs.

 

Jeg har lagt litt tid på profilteksten min, og det tror jeg er med på å eliminere mange av de useriøse. Ikke alle, det vil alltid være noen som prøver seg. Fikk nylig en som mente jeg ville bli vennligere om jeg bare "fikk meg noe" i ventingen på Mr. Right... Han hadde en profil som gjorde at jeg skjønte han bare var ute etter elskerinne, og jeg sa høflig, men tydelig neitakk. Han svarte meg før jeg rakk å blokkere ham, men han ble raskt merket som ufin og deretter blokkert fra min side. Ferdig med ham ;)

 

Nettdating er hva du gjør det til. Med meg så går det i perioder hva jeg orker og gidder. Noen perioder er det morsomt, har hatt en del gode samtaler. Jeg har blitt mer bevisst på hva som er viktig for meg, hva som er viktig og hva som er lite viktig.

Jeg traff min eks på sukker. En ordentlig kjernekar, kjekk, riktige verdier, gooood sex ;) Vi fungerte ikke sammen likevel, men vi hadde en fin tid mens vi var sammen. Jeg kjenner også flere par som har funnet hverandre via nettdating, og de er gift og har barn alle sammen i dag. Så det er mulig. Lykke til :)



Anonymous poster hash: 5c58f...69f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

q500 :) gratis og bra synes jeg. Har vert på sukker, Match og Møteplassen,men liker ikke steder der jeg må betale, bortkastet penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

q500 :) gratis og bra synes jeg. Har vert på sukker, Match og Møteplassen,men liker ikke steder der jeg må betale, bortkastet penger

 

Jeg betaler ikke på Sukker. Det måtte jeg derimot gjøre for å ha utbytte av q500 tidligere. Hadde ikke gode erfaringer fra q500.

 

Godt det finnes flere steder. Tror du bare må forsøke deg frem, Hi, for vi er alle forskjellige.

 

nr. 2

 

Anonymous poster hash: 5c58f...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

q500 :) gratis og bra synes jeg. Har vert på sukker, Match og Møteplassen,men liker ikke steder der jeg må betale, bortkastet penger

 

Jeg betaler ikke på Sukker. Det måtte jeg derimot gjøre for å ha utbytte av q500 tidligere. Hadde ikke gode erfaringer fra q500.

 

Godt det finnes flere steder. Tror du bare må forsøke deg frem, Hi, for vi er alle forskjellige.

 

nr. 2

 

Anonymous poster hash: 5c58f...69f

 

 

q500 har blitt helt gratis nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

q500 :) gratis og bra synes jeg. Har vert på sukker, Match og Møteplassen,men liker ikke steder der jeg må betale, bortkastet penger

 

Jeg betaler ikke på Sukker. Det måtte jeg derimot gjøre for å ha utbytte av q500 tidligere. Hadde ikke gode erfaringer fra q500.

 

Godt det finnes flere steder. Tror du bare må forsøke deg frem, Hi, for vi er alle forskjellige.

 

nr. 2

 

Anonymous poster hash: 5c58f...69f

 

 

q500 har blitt helt gratis nå

 

 

Da lærte jeg noe nytt i dag også :)

 

Anonymous poster hash: 5c58f...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg har også prøvd ganske mange sider, men er ikke så lett og finne seriøse mannfolk. Jeg mener jo at det tar tid å finne seriøse mannfolk som alle andre steder, det er ikke noe forskjell mellom online og offline det eneste forskjellen er jo "reach", så man får ganske tak i mange mannfolk tilgjengjeld så ser jo også ganske mange useriøse mannfolk deg også. Jeg foretrekker sider som er litt mere personlige og som man kan også sende email kontakter inny på siden, eller at man kan dele profilen sin til alle andre på andre nettsider, for eksempel på denne siden hvor jeg er mest aktiv, http://bit.ly/jorunn1968 så kan man bare sende profilen sin til andre folk. Man må nok som regel betale for kvalitet sånn er det bare i disse tider.

Endret av Jorunn1968
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Jeg også sliter med å finne en datingsider som passer meg. Har testet ut sider som Tinder og Happn. Føler de fungerer helt greit, men at det er mye overfladisk og folk som faktisk ikke er der for å møte noen. Har hatt mer hell med sider som Møteplassen og sukker.

Så en oversikt over forskjellige datingsider på denne siden, og fikk litt lyst til å teste ut Match og EliteSingles. Men er usikker på om hvor mange norske brukere de egentlig har. Skal rapportere tilbake etter jeg har testet.

Anonymkode: de256...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...