Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Hsr aldri gjort noe slikt før.. Er 37 år og føler alderen gjør sitt preg spesielt under øynene.. Oppe kl 6 hver dag på jobb så blir litt lite søvn. Er veldig for ett naturlig utseende... Men vurdere dette sterk da jeg føler jeg ser sliten / trøtt ut. Noen som har gjort det og evnt hvor? Har sett på Akademikliniken i Trondheim hvor jeg bor. Takker for svar😊 Anonymous poster hash: c02cd...5f4
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Hsr aldri gjort noe slikt før.. Er 37 år og føler alderen gjør sitt preg spesielt under øynene.. Oppe kl 6 hver dag på jobb så blir litt lite søvn. Er veldig for ett naturlig utseende... Men vurdere dette sterk da jeg føler jeg ser sliten / trøtt ut. Noen som har gjort det og evnt hvor? Har sett på Akademikliniken i Trondheim hvor jeg bor. Takker for svar Anonymous poster hash: c02cd...5f4 følger! Anonymous poster hash: dfb3d...419
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Dytt Anonymous poster hash: c02cd...5f4
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Ingen som har gjort dette? Det går kanskje ikke an? Jeg spurte en gang hudlege om hun kunne sette botox under øynene, men hun sa det gikk ikke. Så satt der kråketærne er, men det så ikke bra ut når jeg var helt rynkete UNDER øynene... Helt glatt i panne og ved siden av øyene, og så rynkehelvete under liksom Nei, aldri mer!!!! Men skal fortsette ta sinnarynka da Anonymous poster hash: dfb3d...419
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Har sett bilde av ei som gjorde det, og hun ble utrolig fin. Hun så sliten og trøtt ut hele tiden. Enorm forskjell. Det må være lov å se opplagt ut. Anonymous poster hash: d4796...265
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 Har sett bilde av ei som gjorde det, og hun ble utrolig fin. Hun så sliten og trøtt ut hele tiden. Enorm forskjell. Det må være lov å se opplagt ut. Anonymous poster hash: d4796...265 Vet du hvilke filler hun brukte? Teosyal, restylane? Anonymous poster hash: dfb3d...419
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #7 Skrevet 21. oktober 2015 Har sett bilde av ei som gjorde det, og hun ble utrolig fin. Hun så sliten og trøtt ut hele tiden. Enorm forskjell. Det må være lov å se opplagt ut. Anonymous poster hash: d4796...265 Vet du hvilke filler hun brukte? Teosyal, restylane? Anonymous poster hash: dfb3d...419 Ganske sikker på at det var Restylane Anonymous poster hash: d4796...265
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #8 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg skal gå og fylle leppene mine med Restylane på mandag. Skal høre om muligheter for under øynene også. Jeg har poser, og føler jeg ser skikkelig trøtt og jævlig ut hele tiden. Føler meg trøtt i øynene også, men sikker på at om jeg får fjernet posene så vil det hjelpe på. 37 år her. :-) Anonymous poster hash: e24c6...60e
Friluftsentusiasten Skrevet 23. oktober 2015 #9 Skrevet 23. oktober 2015 Det er mulig å fylle under øynene, men det er litt mer risiko for blodutredelser og reaksjoner enn injeksjoner andre steder som ved kinn-løft, eller ved nesen eller haken. Viktig at legen eller sykepleieren bruker magic needle eller annen butt kanyle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå