Gå til innhold

Introduksjonstråd <3


Mingemaura

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er 31 år og fra vestlandet. Jeg har en jente på 7 år fra et tidligere forhold, og er nå gravid med termin 18 juni. Jeg mistet i MA i uke 7 i juni. Vi har nå vært prøvere i nesten et år. Krysser fingre og tær for at spiren klamrer seg fast denne gangen. Fikk svar på hcg test av legen i dag, og det hadde vært en stigning på 4000-9000 fra fredag til mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg er 31 år og fra vestlandet. Jeg har en jente på 7 år fra et tidligere forhold, og er nå gravid med termin 18 juni. Jeg mistet i MA i uke 7 i juni. Vi har nå vært prøvere i nesten et år. Krysser fingre og tær for at spiren klamrer seg fast denne gangen. Fikk svar på hcg test av legen i dag, og det hadde vært en stigning på 4000-9000 fra fredag til mandag :)

Ser at vi har termin samme dag. Hadde du 4000 i HCG på fredag?

 

Jeg tok nemlig blodprøve på torsdag og hadde 39.000 😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :)

Jeg er 31 år og fra vestlandet. Jeg har en jente på 7 år fra et tidligere forhold, og er nå gravid med termin 18 juni. Jeg mistet i MA i uke 7 i juni. Vi har nå vært prøvere i nesten et år. Krysser fingre og tær for at spiren klamrer seg fast denne gangen. Fikk svar på hcg test av legen i dag, og det hadde vært en stigning på 4000-9000 fra fredag til mandag :)

Ser at vi har termin samme dag. Hadde du 4000 i HCG på fredag?

 

Jeg tok nemlig blodprøve på torsdag og hadde 39.000

 

Hei :) Ja det stemmer, 4000 på fredag, og forsto at det var greit. Hørtes sånn ut på legen. Men det var økningen det var snakk om mest.

 

Såg at du hadde skrevet i en annen trå at din var så høy. Blir spennende å se hva de finner på ul, kanskje det er to? Det var iallefall mye høyer enn min. Har du ekstreme symptomer og eller (som eks kvalme)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei :)

Jeg er 31 år og fra vestlandet. Jeg har en jente på 7 år fra et tidligere forhold, og er nå gravid med termin 18 juni. Jeg mistet i MA i uke 7 i juni. Vi har nå vært prøvere i nesten et år. Krysser fingre og tær for at spiren klamrer seg fast denne gangen. Fikk svar på hcg test av legen i dag, og det hadde vært en stigning på 4000-9000 fra fredag til mandag :)

Ser at vi har termin samme dag. Hadde du 4000 i HCG på fredag?

 

Jeg tok nemlig blodprøve på torsdag og hadde 39.000

Hei :) Ja det stemmer, 4000 på fredag, og forsto at det var greit. Hørtes sånn ut på legen. Men det var økningen det var snakk om mest.

 

Såg at du hadde skrevet i en annen trå at din var så høy. Blir spennende å se hva de finner på ul, kanskje det er to? Det var iallefall mye høyer enn min. Har du ekstreme symptomer og eller (som eks kvalme)?

Jeg har begynt å bli veldig nervøs for Molar Svangerskap... https://sml.snl.no/bl%C3%A6remola

 

Er ekstremt trøtt og kvalm, men ellers er jeg i ok form. Har også fått stor mage (og den er hard!) så syns det er litt skummelt å tenke på 😕

 

Skal ringe sykehuset i morgen å høre om de har noe ledig, veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei :)

Jeg er 31 år og fra vestlandet. Jeg har en jente på 7 år fra et tidligere forhold, og er nå gravid med termin 18 juni. Jeg mistet i MA i uke 7 i juni. Vi har nå vært prøvere i nesten et år. Krysser fingre og tær for at spiren klamrer seg fast denne gangen. Fikk svar på hcg test av legen i dag, og det hadde vært en stigning på 4000-9000 fra fredag til mandag :)

Ser at vi har termin samme dag. Hadde du 4000 i HCG på fredag?

 

Jeg tok nemlig blodprøve på torsdag og hadde 39.000

Hei :) Ja det stemmer, 4000 på fredag, og forsto at det var greit. Hørtes sånn ut på legen. Men det var økningen det var snakk om mest.

 

Såg at du hadde skrevet i en annen trå at din var så høy. Blir spennende å se hva de finner på ul, kanskje det er to? Det var iallefall mye høyer enn min. Har du ekstreme symptomer og eller (som eks kvalme)?

Jeg har begynt å bli veldig nervøs for Molar Svangerskap... https://sml.snl.no/bl%C3%A6remola

 

Er ekstremt trøtt og kvalm, men ellers er jeg i ok form. Har også fått stor mage (og den er hard!) så syns det er litt skummelt å tenke på

 

Skal ringe sykehuset i morgen å høre om de har noe ledig, veldig fort.

 

Huff... Det der såg skummelt ut. Håper du får time fort slik at du slipper å gå å tenke på det.

Gi en lyd her inne når du har vært på ul. Jeg tror du har to i magen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært frem og tilbake i telefonen med sykehuset i dag, ubrukelige!!!

 

Blir så sint over at de tar meg så lite på alvor. Først sa de at jeg kunne få en ultralyd i januar. Alt for lenge til. Sa at jeg mistet i MA i august så vil uansett ha en ultralyd for å se at alt er greit.

 

De ringte meg opp igjen og sa at jeg kunne få en time 24/11..... 4 uker det jeg må gå rundt å lure på om noe er galt :(

 

Ba de finne meg en ny time, for jeg ville ha time tidligere!! De ringte meg for 10 minutter siden, men rakk den ikke. Ringte opp og fikk beskjed om å ringe i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært frem og tilbake i telefonen med sykehuset i dag, ubrukelige!!!

Blir så sint over at de tar meg så lite på alvor. Først sa de at jeg kunne få en ultralyd i januar. Alt for lenge til. Sa at jeg mistet i MA i august så vil uansett ha en ultralyd for å se at alt er greit.

De ringte meg opp igjen og sa at jeg kunne få en time 24/11..... 4 uker det jeg må gå rundt å lure på om noe er galt :(

Ba de finne meg en ny time, for jeg ville ha time tidligere!! De ringte meg for 10 minutter siden, men rakk den ikke. Ringte opp og fikk beskjed om å ringe i morgen.[/

 

Har du mulighet og råd til det, ville jeg bestilt ultralyd privat. Da vil du mest sannsynlig få time mye fortere. Det er hvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 😄 26 år bor i Telemark med mann og vår lille jente på 1,5 år ❤ Jeg er sykepleier og jobber nattevakter, mens jeg studerer litt ved siden av 😊

Krysser fingrene og håper alt går bra med lilleknøtt ❤ Menstermin er 17. Juni 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 24 fra vestlandet. Samboer er 27 og dette er vårt første barn. Også veldig nervøs for spontanabort. Jeg kjenner etter symptomer hver dag og ber om at knøtteliten skal klamre seg fast. Ser det er veldig vanlig å miste tidlig. Er 6+6 idag, så jeg takker for hver dag som går. Jeg var på tidlig UL tirsdag pga smerter i magen, men der kunne vi heldigvis se et lite hjerte slå :-) ny UL 12+1. Termin 22.juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 27år og gravid med første i uke 6+3. Er livredd for å miste. Barnet er veldig ønsket. Har allerede ømme bryst og en svak positiv test i forrige uke, skal ta ny i helga:) Krysser fingrene for at junior vokser seg stor og sterk til de siste dagene i Juni💘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Vi er to jenter som holder til i Østfold 😊 Jeg er sykepleier og 25år og samboeren er like gammel som meg. Vi har hatt en sa tidligere og håper nå at spiren klamrer seg fast 😄 har sett et bankende hjerte på tidlig ul på klinikken, så forhåpentligvis er turen vår her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei damer.

Jeg er 25 og min kjære er 28, vi har sammen en datter på 10 mnd og en hund på over 3 år, samt har han en datter på 8 år som er hos oss annenhver helg. :) Jeg jobber som lagermedarbeider, og vi bor i nærheten av Gardermoen. 

 

Jeg var på tidlig ultralyd i går siden jeg ikke viste hvor langt jeg var på vei. Trudde jeg kom til å bli satt på 6-7 uker med termin i slutten av juli, men neida, er i dag 11+4 med termin 26 juni. Har ikke gått opp for meg enda kjenner jeg, føler ikke jeg har vært gravid så lenge. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei hei,

 

Litt sent inn i gruppen, men tenker det er hyggelig å presentere seg likevel.

 

30 år fra Asker. Har en gutt på 2 1/2, samt en liten gutt i magen. Termin 16.juni  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...