Gå til innhold

Introduksjonstråd <3


Mingemaura

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være koselig med en 'bli-kjent' tråd ❤️

 

Kan begynne meg meg da!

Michelle heter jeg, 23 år gammel og bor i Nordnorge med min samboer (like gammel) og vår datter på 3,5 år 🎀

 

Jeg studerer 100% på høgskole og jobber på en kaffe-bar vedsiden av skolen!

 

Vi har vært prøvere i godt over et år og mistet desverre i MA nå i August. Forhåpentligvis holder lille babysnusk seg nå 👌🏼

 

Vi er over gjennomsnittlig interessert i dataspill, pokèmon, superhelter og ringenes herre. 👩🏼👨🏽👧🏼👶🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koslig da😄

 

Jeg er 25 år og bor ved Hønefoss med samboer:) Dette blir vårt første barn, så vi gleder oss veldig😄

 

Jeg er også student og jobber litt på siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27år, samboer og uføretrygded pga en reumatisk sykdom, men endelig er jeg blitt gravid med vårt første barn etter x-antall prøverørsforsøk:)

Bor i Nord-Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 31 (blir 32 neste mnd), gift og har en sønn på 18 mnd :) både denne lille og sønnen er ivf/icsi-babyer, altså prøverør :) bor i Rogaland og jobber på en barneskole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Maria er 27 år og bor i trøndelag med samboer 34 år. Jeg har en gutt på 8 år og hund på snart 2 år :)
Jobber med regnskap og som assistent på sykehjem. Vi har vært sammen i snart 5 år, så tenkte at det var på tide med familieforøkelse. Jeg bomma litt på første EL, men den satt på 2.forsøk. Er virkelig glad på alle sine vegne her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 år og gravid med barn nummer to. Termin er enten 31.mai eller 1.juni, så blir spennende å se på ordinær ultralyd. Er gift og har nylig flyttet til en annen by så vi kom nærmere familie og ikke minst fikk kjøpt oss et hus. Tøft boligmarked i Oslo om man ønsker å bo visse steder dessverre. Så, her er A4-livet komplett med mann, barn, hus, bil og hund (mitt profilbilde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år og har en jente som blir fire år i november. 
Denne spiren er veldig etterlengtet etter at vi mistet to ganger i løpet av veldig kort tid for 1,5 år siden. 
Jeg ble gravid i mars/april 2014, men mistet i uke 6. Ble gravid på nytt rett etterpå og da med tvillinger, men det endte og i SA. 
Nå håper jeg denne lille spiren klorer seg fast frem til juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 31 på lørdag 10okt nå som var, og fekk to fine streker på selveste bursdagen min 11dpo ;-)

Har fra før jente 12 og gutt 2. Sa i uke8, nå i august 2015.

100% jobb dagtid og bor i Rogaland.

Uke 5+0 imårå tirsdag ;-) Termin 21.06.16. På farfars bursdag. Men treffe nok ikke på samma dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg er 38 år og venter mitt 3.barn. Har to gutter fra før. Er 8 uker i morgen og har termin 4.-5. Juni. Bor på Sørlandet.  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 23 år, og samboer er 28 år. Vi er begge studenter og jobber ved siden av utdanning. Bor i Østfold. Jeg fant ut i dag at vi er gravide. Dette er vårt første barn, så jeg er veldig spent! Håper selvfølgelig at det kommer til å gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 

Jeg er 31 år gammel, det er også mannen min. Vi bor i Trondheim og har en sånn på 2 1/2 år fra før og gleder oss veldig til å starte igjen med baby! Blir spennende ettersom sønnen ikke er glad i å dele mammaen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊

Jeg er 27 år fra Oslo, vi har en sønn på 2 år og gleder oss masse til å få en liten søster/bror 😊

Termin ca 27 juni 😊

Blir spennende og følge alle fremover 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei 😊 Jeg 19 år, er fra Sørlandet, vi har nettopp flyttet inn i hus på landet og jeg er lærling😄 Terminen er 7 juni 😊 Vår første, og vi håper virkelig at det går bra denne gangen😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år fra Oslo. Jurist og jobber i staten. Vært gift i 4,5 år og venter vårt første barn 22. juni! vil løpe rundt og fortelle det til alle, det er så fælt å "måtte" holde kjeft om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år og gift. Jeg har to jenter fra før som er 12 og 10 år gamle. Har prøvd i snart 2 år, så det har vært en del SA med et par utskrapninger., og siste året har jeg ikke blitt gravid i det hele tatt, før jeg i sommer "gav litt opp" og sluttet og telle dager, så plutselig kom på at mensen burde hatt kommet. Termin 13. juni. Og håper virkelig det går denne gangen, føler det er min siste sjangse. Har hatt blødning for et par dager siden, med friskt blod, men det kom etter trening, så håper det "bare" var derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ☺️

Jeg er 28 år, samboer er 40 år. Vi har en gutt på snart 9 år og er nå gravid med nummer 2, ved hjelp av prøverør 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg er 32 år, gift, bor i Oslo og dette blir mitt 3. barn. Har to 3-åringer fra før. Er 7+5 idag etter å ha prøvd i over 1 år. Blir veldig spennende å få en ny baby og vi gleder oss utrolig mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. ☺

Eg er 36 år, samboer 31.... ☺ Eg har 2 barn fra før på 7 og 10. Eg og samboer har ei jente på tre og venter nr to (4)i juni.. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😀 Jeg er 27 år og bor i Østfold sammen med mann, hund og sønnen vår på 2 år.👪🐶

Har prøvd på nr 2 siden august i fjor før jeg ble gravid i juli i år.

Hadde SA i uke 7 i august og ble nå gravid på første EL etter SA så håper spira klamrer seg fast og vokser seg stor og sterk fram til termin💕😍 (som foreløpig er 21.juni) 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år gammel fra Buskerud og venter mitt andre barn 15 juni. Har ett barn fra tidligere forhold på fem år. Føles ut som en evighet siden sist og er veldig spent. Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

Vi er 33 og 36 år, vært gift i snart 11 år og har fire barn på hhv 10 (gutt), 8 (jente), 5 (gutt) og 1 (jente). Nr. 4 var hos oss ivf barn og vår siste. Overaskelsen var stor da rutinekontroll hos gyn viste liten begynnende spire. Det har seg slik at det i tillegg muligens har vært trillinger 😨😨😨 i magen til å starte med men at to av de har gått til grunne...er det lov å tenke heldigvis da??

 

Anyway...de som har gått til grunne har blitt liggende i livmor og jeg skal derfor på ny ultralyd om ca. 14 dager for å sjekke status.

 

Litt skrekkblandet fryd her da vi egentlig var ferdig med produksjon. Neste legetime her i huset blir i hvert fall mannen sin......snipp snipp😉

 

Forresten gratulerer litt ekstra til Hubro💜💜

Husker deg fra assistert forum fra våt tid der med forrige. Håper du kommer helt i mål denne gang.

 

Forresten litt usikker på termin. Trolig rundt 19. Juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

Vi er 33 og 36 år, vært gift i snart 11 år og har fire barn på hhv 10 (gutt), 8 (jente), 5 (gutt) og 1 (jente). Nr. 4 var hos oss ivf barn og vår siste. Overaskelsen var stor da rutinekontroll hos gyn viste liten begynnende spire. Det har seg slik at det i tillegg muligens har vært trillinger 😨😨😨 i magen til å starte med men at to av de har gått til grunne...er det lov å tenke heldigvis da??

 

Anyway...de som har gått til grunne har blitt liggende i livmor og jeg skal derfor på ny ultralyd om ca. 14 dager for å sjekke status.

 

Litt skrekkblandet fryd her da vi egentlig var ferdig med produksjon. Neste legetime her i huset blir i hvert fall mannen sin......snipp snipp😉

 

Forresten gratulerer litt ekstra til Hubro💜💜

Husker deg fra assistert forum fra våt tid der med forrige. Håper du kommer helt i mål denne gang.

 

Forresten litt usikker på termin. Trolig rundt 19. Juni

Gratulere til deg og Sunfly med overraskende graviditet💖 Husker selvfølgelig deg og fra tidligere ivf-runde:)

Lykke til med denne graviditeten og håper alt ser bra ut på neste kontroll for dere!

 

Endelig ble det vår tur til en positiv test så nå håper vi spiren klamrer seg fast💜

Idag blir jeg bare gående å vente på telefonen fra klinikken om tidlig ultralyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...