Gå til innhold

Introduksjonstråd <3


Mingemaura

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være koselig med en 'bli-kjent' tråd ❤️

 

Kan begynne meg meg da!

Michelle heter jeg, 23 år gammel og bor i Nordnorge med min samboer (like gammel) og vår datter på 3,5 år 🎀

 

Jeg studerer 100% på høgskole og jobber på en kaffe-bar vedsiden av skolen!

 

Vi har vært prøvere i godt over et år og mistet desverre i MA nå i August. Forhåpentligvis holder lille babysnusk seg nå 👌🏼

 

Vi er over gjennomsnittlig interessert i dataspill, pokèmon, superhelter og ringenes herre. 👩🏼👨🏽👧🏼👶🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koslig da😄

 

Jeg er 25 år og bor ved Hønefoss med samboer:) Dette blir vårt første barn, så vi gleder oss veldig😄

 

Jeg er også student og jobber litt på siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27år, samboer og uføretrygded pga en reumatisk sykdom, men endelig er jeg blitt gravid med vårt første barn etter x-antall prøverørsforsøk:)

Bor i Nord-Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 31 (blir 32 neste mnd), gift og har en sønn på 18 mnd :) både denne lille og sønnen er ivf/icsi-babyer, altså prøverør :) bor i Rogaland og jobber på en barneskole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Maria er 27 år og bor i trøndelag med samboer 34 år. Jeg har en gutt på 8 år og hund på snart 2 år :)
Jobber med regnskap og som assistent på sykehjem. Vi har vært sammen i snart 5 år, så tenkte at det var på tide med familieforøkelse. Jeg bomma litt på første EL, men den satt på 2.forsøk. Er virkelig glad på alle sine vegne her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse