Gå til innhold

IKM uke 46 :-) ❤️


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Solan85: Det er fult mulig at det likevel kan klaffe. I den forrige IKM gruppen var det ei som ble gravid ved kun å ha sex 1 dag (4-5) dager før eggløsning om jeg ikke husker feil. De sier at sæden kan leve opptil 3-6 dager? Så det er håp for deg også selv om sjansene kanskje ikke er like store om du har samleie hver dag rundt denne perioden? :)

*krysser fingrene for deg*

 

Dette blir den første PP våres uten eggløsningstester, siden jeg fikk påvist PCO forrige uke har jeg ikke lengre bruk for disse testene i følge Gyn. Jeg trodde forrige mnd at jeg hadde for kort/defekt lutealfase, men siden disse testene kan vise positive opptil flere ganger i løpet av syklusen så er jeg ikke nå sikker på om jeg har hatt eggløsning eller hvor lang lutealfasen er.

Så nå denne syklusen har vi bare kost oss, tatt det helt med ro og hatt regelmessig sex. Det er faktisk godt å slippe og stresse med disse testene :D Så nå skal vi prøve på egenhånd frem til Januar, hvis ikke skal vi få litt hjelp. Håper selvsagt at det klaffer uten hjelp. Nå kan vi hvertfall puste lettet ut å ta en dag om gangen.

 

Jeg ble gravid fem dager før
Så bra, det finnes håp!! var bare veldig klar for å legge inn mye aksjer denne mnden, men vi får ta de dagene vi får og håpe på det beste Er jo endelig i gang med utredning og, så da skal jeg egentlig ikke klage..

Lykke til jenter

 

Og.. Gratulerer til deg JuNi!!

 

Gratulerer til JuNI( moro og se om det blir en liten prinsesse, at det stemmer med jentesvømmere som lever lengst)

 

og tvi tvi til oss andre!

Takk for det til dere begge 😊 ja det blir spennende så se etterhvert! Lykke til til dere alle 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra Slurpå ☺

 

Uvant å ikke ha noe og gå etter, ikke vet jeg når eggløsning er engang. Har hatt en mistanke men ikke 100 sikker. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk besøk av min sønn og jeg skal bli BESTEMOR i juni. Er ikkje langt på vei og krysser at alt går bra. Da blir bestemor mi tippoldemor til 2. Ein i mars og juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk besøk av min sønn og jeg skal bli BESTEMOR i juni. Er ikkje langt på vei og krysser at alt går bra. Da blir bestemor mi tippoldemor til 2. Ein i mars og juni.

Gratulerer! Så artig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk besøk av min sønn og jeg skal bli BESTEMOR i juni. Er ikkje langt på vei og krysser at alt går bra. Da blir bestemor mi tippoldemor til 2. Ein i mars og juni.

Gratulerer! Så artig 😊

Takker. Blir knall detta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag viste første EL test hos meg positiv :) er usikker på hvor mange dager positive tester jeg har før EL, men det nærmer seg i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk at jeg hadde eggløsning forrige helg. For da var tappen lav og åpen, mens nå er den langt opp samtidig som den lukket, spiss og bakovervendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk at jeg hadde eggløsning forrige helg. For da var tappen lav og åpen, mens nå er den langt opp samtidig som den lukket, spiss og bakovervendt.

Tappen var høy og bakovervendt nå da jeg hadde EL på mandag/tirsdag. Nå i dagene etter er den litt lavere, men kjentes fortsatt høy og åpen(aner ikke i dag, tenkte det var best å la være å tafse)   I dag er det syklus dag 19 og 3dpo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingen prøving:( samboeren er så travel med arbeid, så når han ikke arbeidet så har han ikke lyst å ha sex.. Ganske frustrerende for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjedelig Smukka91.. Kankje det hjelper å gjøre litt ekstra ut av det? slik at han ikke føler at du kun har lyst for å bli gravid :) Kan jo hende du vekker lystene hans litt.. :) Det må i hver fall jeg gjøre her hjemme. Om ikke tror jeg vi begge kommer til å bli lei hverandre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd:( tidligere i uken skulle vi prøve, noe som resulterte i at halvveis i akten, ble han slapp.. Så stemningen her i heimen er ikke akkurat på topp... El idag så dette går hvertfall ikke..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler frustrasjonen din. Minner om vår forrige pp. Da hadde vi egentlig sex kun for å bli gravide, og i lengden ble det kjedelig. Det er ikke slik vi bruker å ha det.. Vi liker å være spontane, overraske hverandre og gjøre litt ut av det. Så denne mnd oppfører vi oss normalt, og mannen vet ikke at jeg har EL nå. Så ikveld blir det litt ekstra show her hjemme  :fnise: Han vet at jeg tester meg med el-tester, men tror han føler seg presset til å prestere når han vet at jeg har EL  :klo: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er alene om det. Men her er det generelt lite sex.. Jeg har sexlyst som bare det, men mannen har ingen.. Har blitt et problem.. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg så avvist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smukke91: jeg ser du skriver at han jobber mye, og kanskje er sliten når han kommer hjem. Men hadde jeg vært deg tror jeg at jeg hadda snakket med mannen min om det. Jeg ville fortalt han at jeg føler meg litt avvist og glem. Jeg vil tro at å få barn er noe dere begge ønsker. Men sex generelt er jo en veldig viktig del av forholdet.. Du kan jo kanskje spørre om det er noe du kan gjøre for å gjøre han mere interessert? Kanskje han kan prøve å sette av litt tid til å pleie forholdet deres? Det er aldri godt å føle seg tilsidesatt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket en del om det idag faktisk, så nå har vi lagt inn aksjer!😍 Får krysse fingrene for at det holder med den ene gangen! Men ellers så er det jo noe vi må jobbe med, for det er jo en veldig viktig del! Slitsomt når det skal være sånt. Håper det bedrer seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!:) flere kjente navn her ser jeg, skal bli kjekt å følge dere alle!så krysser vi fingerne for mange mirakler<3

PP11 her,har ei jente på snart 3.

Pos el test i morres, negativ i ettermiddag å her kjøres det på med aksjer for 3dagen på rad:)

 

Tirsdag 10. november: Lottemor1978 pp2

 

Onsdag 11. november: mangesommerfuglerimagen, EiramB

 

Torsdag 12. november: tresko81, Smukka91,Vi3blirVi4<3

 

Fredag 13. november: Hormontrollet,Solan85

 

Lørdag 14. november: a2005

 

Søndag 15. november: Mia2010<3, Slurpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg ut av IKM 45 og inn hit etter et besøk hos gynekologen i dag, der vi kunne se på UL at egget ikke har sluppet enda :) Folikkelen var stor da, så EL kommer nok før helga er omme :)

Dette er 3pp med dobbel Pergotime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg ut av IKM 45 og inn hit etter et besøk hos gynekologen i dag, der vi kunne se på UL at egget ikke har sluppet enda :) Folikkelen var stor da, så EL kommer nok før helga er omme :)

Dette er 3pp med dobbel Pergotime.

Når har du IKM? Så kommer du på listen :danse:  Dette er lykkelisten der alle har ekstra gode odds for liten spire :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så oppblåst skulle ønske det var 14 dager fram i tid. For da hadde det vert topp symptom for meg.

 

Er alle ferdige med El tiden ? Egget mitt skal vel slippes i morgon. Håper tempen stiger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...