Gå til innhold

IKM uke 46 :-) ❤️


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Mistenker at el var forsinket noen dager.. Stemmer nok overens med den dagen jeg fikk stikninger på høyre side. Så da skal IKM i teorien være i morgen, så hopper over i ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også hoppe rett til uke 12 :) er vel ca 4,5 uke bare.. Enn du, hvor langt er du kommet? :)

er 4+6. Så vi er ca like langt. De først ukene er alltid nervepirrende:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positive tester! Her er det 7 dager siden forventet ikm, men begynner å lure på om jeg har en lang syklus så venter til over neste helg med å teste. Uren hud og føler at tanta kommer, men ingen tegn ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positive tester! Her er det 7 dager siden forventet ikm, men begynner å lure på om jeg har en lang syklus så venter til over neste helg med å teste. Uren hud og føler at tanta kommer, men ingen tegn ellers.

Samme her, men 5 dager siden IKM... Dette er 2 syklusen min siden jeg sluttet på loette, så kan hende ting tar tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer med positive tester! Her er det 7 dager siden forventet ikm, men begynner å lure på om jeg har en lang syklus så venter til over neste helg med å teste. Uren hud og føler at tanta kommer, men ingen tegn ellers.

Samme her, men 5 dager siden IKM... Dette er 2 syklusen min siden jeg sluttet på loette, så kan hende ting tar tid

Blir spennende å se da! Har ingen store forhåpninger egentlig, men man kan jo ikke la være å håpe når man går over tiden. Denne ventinga er så nervepirrende 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag kom tr... Syklus på 34 dager. El faller visstnok på en dag hvor jeg er vekkreist, så får denne pp blir også ødelagt

Uff, så trist.. Er du bortreist bare den dagen? Går jo evt an å legge inn aksjer før du reiser å satse på at det holder? Jeg var også bortreist på det jeg tror var El nå, men sitter enda og venter på tr så kan jo være muligheter når man legger inn aksjer før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Idag kom tr... Syklus på 34 dager. El faller visstnok på en dag hvor jeg er vekkreist, så får denne pp blir også ødelagt

Uff, så trist.. Er du bortreist bare den dagen? Går jo evt an å legge inn aksjer før du reiser å satse på at det holder? Jeg var også bortreist på det jeg tror var El nå, men sitter enda og venter på tr så kan jo være muligheter når man legger inn aksjer før!

Er vekkreist i 3 dager, el skal vel komme på dag 2 eller 3. Skal legge inn aksjer før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 36, ingen tegn til tr å negativ test..

Har vært mye øm i korsryggen, av og til kjenner jeg litt brennende følelse i brysta å idag kjente jeg støt/ stkk i ( tror det var livmor området)

Tenker det er innbilning men det kaaaan jo fremdeles være? Har noen testet positivt først en uke etter ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 41 og det ser ut som tr er på vei.. murringer og lysrødt på papiret nå. Jaja, da er det vel bare å belage seg på enda en pp. Tenker å begynne med temping denne gangen, noen som temper her?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 41 her og:/ ingen tegn til TR, ømme bryst å temperatur har steget!,men negativ test!:/ Vil bare mensen skal komme så jeg kan starte på ny pp.. Hater å gå sånn på vent..

Temping er bra for å bekrefte EL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...