Gå til innhold

Mai termin <3


MammaMø85

Anbefalte innlegg

Å så bra GammelM!!! Fantastisk:D og gratulerer mamma123, endelig satt den:-) Har du hatt uregelmessig mens tidligere?

 

Takk! Jeg har hatt stabil syklus på 31-33 dager hele tiden etter forrige svangerskap, men unntak av en mnd der syklus var på 40 dager. Hadde gitt opp håpet og trodde kroppen hadde gått i dvale. Hadde til og med bestilt time til gynekolog for å sjekke at alt var som det skulle. Nå vil jeg vært ca 6 uker på vei når jeg skal dit. Mulig jeg avbestiller, man kan vel ikke se noe likevel så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5+2 og jeg føler meg som en ballong! Er så oppblåst og har vært løs i magen i flere dager nå (snart en uke). Håper dette er symptomene mine! Tok blodprøve på torsdag og legen skal ta kontakt med meg i morgen. Regner med at jeg skal inn på ny blodprøve for å se etter stigning i verdier. Håper sånn veldig at denne spiren sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+3  i dag. Er også veldig oppblåst, på 3. uken nå. Buksene mine med lett hold-in effekt har jeg allerede måtte pakke bort, det blir for ubehagelig. Ellers er det litt mensaktige stikninger, og jeg er SYKT TRØTT! Det var jeg også med førstemann, men hadde glemt det litt hvordan det var.. Er litt uggen innimellom, men ikke direkte kvalm. Har ikke tatt noen flere tester, og selv om det ikke er noen veldig tydelige symptomer, så er jeg ganske så sikker. Men ennå 5 uker igen til kontroll, synes det er lenge og vente.

Hvor tidlig kan man ta tidlig ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må desverre melde meg ut herfra nå. Etter flere dager med friskt blod kom støtet i dag. Nå er det ingen tvil om at det er tomt i magen.

Lykke til alle sammen! :)

Håper jeg har bedre lykke neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må desverre melde meg ut herfra nå. Etter flere dager med friskt blod kom støtet i dag. Nå er det ingen tvil om at det er tomt i magen.

Lykke til alle sammen! :)

Håper jeg har bedre lykke neste gang.

Uff, så trist! Føler med deg...

 

Lykke til med ny prøving når dere er klare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må desverre melde meg ut herfra nå. Etter flere dager med friskt blod kom støtet i dag. Nå er det ingen tvil om at det er tomt i magen.

Lykke til alle sammen! :)

Håper jeg har bedre lykke neste gang.

Så trist 😩 klem til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+3 i dag. Er også veldig oppblåst, på 3. uken nå. Buksene mine med lett hold-in effekt har jeg allerede måtte pakke bort, det blir for ubehagelig. Ellers er det litt mensaktige stikninger, og jeg er SYKT TRØTT! Det var jeg også med førstemann, men hadde glemt det litt hvordan det var.. Er litt uggen innimellom, men ikke direkte kvalm. Har ikke tatt noen flere tester, og selv om det ikke er noen veldig tydelige symptomer, så er jeg ganske så sikker. Men ennå 5 uker igen til kontroll, synes det er lenge og vente.

Hvor tidlig kan man ta tidlig ul?

Du kan ta ul ved 7-8 uker! 12 ukers kontrollen er mest for å se etter downs syndrom.. Hvis man bare vil se om det er liv,kan man det ved 7-8 uker ca.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må desverre melde meg ut herfra nå. Etter flere dager med friskt blod kom støtet i dag. Nå er det ingen tvil om at det er tomt i magen.

Lykke til alle sammen! :)

Håper jeg har bedre lykke neste gang.

Det var trist! Hvor langt var du kommet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo😊 jeg lister meg forsiktig inn her etter positiv test i dag. Jeg har gått på pergo denne mnd og litt usikker på testen kan vise pos pga den, men det er ca 20 dager siden og testen ble knall positiv etter bare noen sekunder. Jeg er nok 12 DPO i dag. Noen som vet om dette kan være tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Må desverre melde meg ut herfra nå. Etter flere dager med friskt blod kom støtet i dag. Nå er det ingen tvil om at det er tomt i magen.

Lykke til alle sammen! :)

Håper jeg har bedre lykke neste gang.

Det var trist! Hvor langt var du kommet?

Akkurat kommet til uke 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kan jeg så smått kjenne litt kvalme. Blir jo overlykkelig for å få litt symptomer.

 

Et annet symptom som begynte i går kveld er at det sprenger noe vanvittig "der nede" .... Føler meg hoven og det stikker og sprenger.

 

5+4 i dag og jeg tar gjerne imot mere symptomer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere interessert i å lage ei skjult og hemmelig facebookgruppe for oss med termin i mai?

 

Hadde det med dattera mi, og der holder vi fortsatt kontaktene selv etter nesten 3 år. Veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dere interessert i å lage ei skjult og hemmelig facebookgruppe for oss med termin i mai?

 

Hadde det med dattera mi, og der holder vi fortsatt kontaktene selv etter nesten 3 år. Veldig koselig!

Ja jeg blir gjerne med der hvis jeg kommer meg så langt som 12+0 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere interessert i å lage ei skjult og hemmelig facebookgruppe for oss med termin i mai?

 

Hadde det med dattera mi, og der holder vi fortsatt kontaktene selv etter nesten 3 år. Veldig koselig!

Koselig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei Tihil:(:( <3

 

Gratulerer Ida87:D Håper du er gravid og ikke pergoen, har lite peiling på pergo selv dessverre!

 

Jeg er med på Facebookgruppe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send navnet ditt i pm til meg så legger jeg dere til som venn, for å legge dere til i gruppa. Ingen andre enn medlemmene kan se den, eller se hvem som er med. Så sletter jeg dere som venn med en gang dere er lagt til i gruppa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så hissig og sur eg er om dagene.. Skikkelig pms kjerring! Lat og giddalaus, alt er gale. Noen andre som og har det sånn, eller er dere på en rosa sky?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så hissig og sur eg er om dagene.. Skikkelig pms kjerring! Lat og giddalaus, alt er gale. Noen andre som og har det sånn, eller er dere på en rosa sky?

Er som jeg skulle skrevet det selv.

Har store problemer med humøret selv. Må ta meg skikkelig sammen for å ikke være utålmodig under leksene til ungene og ikke bjeffe.

Mannen er avgårde på jobbreise og er vekk på 3. uka, og jeg er drit lei av å være alene hver kveld etter ungene har lagt seg. Ikke mye rosa sky her nei.

 

Kjenner jeg blir irritert på kundene på jobb og, haha HUFF :) Godt jeg klarer å skjule det til en viss grad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker meg inn her, fikk positiv test i dag. Første PP, syns det er ganske utrolig at det satt så fort! Roper et forsiktig hurra foreløbig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 3 små ♥

Jeg sniker meg også inn, er 3+6 i dag, i følge siste mens. Men testet klart positivt 3+3, og clear blue med ukesindikator sa 2-3 uker da jeg var 3+4. Mulig jeg bare produserer hcg fort, eller så var eggløsningen tidligere enn jeg trodde. Har uansett foreløpig termin 21. mai.

 

Har tre barn fra før på 6, 4 og 2, og dette er fjerde og sistemann. Gleder meg veldig over å være gravid igjen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei Tihil:(:( <3

 

Gratulerer Ida87:D Håper du er gravid og ikke pergoen, har lite peiling på pergo selv dessverre!

 

Jeg er med på Facebookgruppe:-)

Takk:) ringte til gyn og hun sa at pergo ikke kunne slå ut så da er jeg vel gravid da☺ har regnet ut at jeg er 3+5 i dag og har faktisk vært litt kvalm, trodde det var litt vell tidlig😕 hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker meg inn her, fikk positiv test i dag. Første PP, syns det er ganske utrolig at det satt så fort! Roper et forsiktig hurra foreløbig :)

Gratulerer☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker meg også inn, er 3+6 i dag, i følge siste mens. Men testet klart positivt 3+3, og clear blue med ukesindikator sa 2-3 uker da jeg var 3+4. Mulig jeg bare produserer hcg fort, eller så var eggløsningen tidligere enn jeg trodde. Har uansett foreløpig termin 21. mai.

 

Har tre barn fra før på 6, 4 og 2, og dette er fjerde og sistemann. Gleder meg veldig over å være gravid igjen😊

Gratulerer☺ jeg har foreløpig termin 22.mai😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...