Gå til innhold

Oktober🌸


Baremeg1

Anbefalte innlegg

Starter en oktober-tråd jeg. Håper flere kommer hit etterhvert!

Vi skal i gang med ferkt forsøk nr to, siden det ene egget på frys ikke klarte seg.

Godt å ha noen å prate med i ventetiden💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, da er det godt å få hjelp😊 satser på at det vokser en spire hos oss begge i oktober da☺️🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i dag er det en måned til jeg starter med provera for å blødning slik at jeg kan starte med puregon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter på nesespray den 10. September! Nedtelling er i gang for fult!

I dag har jeg også vært på min første time med akupunktur! Jeg kjente jeg fikk en ro i kroppen av første behandling😊 deilig når man er midt i ivf-karusellen!😝

Har også bestillt babyklister fra Danmark! Så her skal man ikke si at jeg ikke prøver der meste!😂👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende😊 Jeg tror jeg starter en måned tidligere enn antatt. Er flyttet fra Riksen til Ullevål, og når jeg ringte inn mensen sist uke sa de at de skulle sende tidsplan og resepter nå. På Riksen skulle de ikke sende det før i september. Krysser fingre for at det betyr oppstart med nesespray nå i begynnelsen av september 😊 Hvilken dag i syklusen er du når du starter på nesespray Baremeg1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende😊 Jeg tror jeg starter en måned tidligere enn antatt. Er flyttet fra Riksen til Ullevål, og når jeg ringte inn mensen sist uke sa de at de skulle sende tidsplan og resepter nå. På Riksen skulle de ikke sende det før i september. Krysser fingre for at det betyr oppstart med nesespray nå i begynnelsen av september 😊 Hvilken dag i syklusen er du når du starter på nesespray Baremeg1?

Så bra da! Får satse på det!😊

Begynner på syklusdag 20... Blir gaaaal av ventinga😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spennende😊 Jeg tror jeg starter en måned tidligere enn antatt. Er flyttet fra Riksen til Ullevål, og når jeg ringte inn mensen sist uke sa de at de skulle sende tidsplan og resepter nå. På Riksen skulle de ikke sende det før i september. Krysser fingre for at det betyr oppstart med nesespray nå i begynnelsen av september 😊 Hvilken dag i syklusen er du når du starter på nesespray Baremeg1?

Så bra da! Får satse på det!😊

Begynner på syklusdag 20... Blir gaaaal av ventinga😂

Uff, den ventinga ja. Går og venter på tidspunkter og resepter jeg nå, og er VELDIG utålmodig bare pga det 😂 Skulle tro jeg var vant med venting etter tre år, men det er alltid noe nytt og vente på 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som er sikkert er at det er mye venting i denne karusellen.. Først venter man for å starte med medisiner, så venter man på uttak og innsett, så er det ventinga til test.. Og går det ikke starter man ventinga på nytt..

 

Haukeland sendte resepter (elektronisk) når vi ble godkjent for nytt forsøk, så de ligger klare til å bli hentet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk resepten i går, så tenkte jeg skulle kjøpe medisiner i morgen!

Der er jo bare å ta med seg mastercard det🙈✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det oppstart med nesespray 7/9 og første ultralyd 29/9. Da har jeg gått på nesespray såpass lenge, så jeg håper det blir sprøytestart 30/9😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter på sprøyter den 30.!

Da havner vi helt likt!😊 så gøy!

Hvilke medisiner skal du bruke?💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter ca en uke før meg med sprøyter dere da. Jeg slipper unna nesespray (har ikke brukt det på noen av forsøkene), og starter med puregon på andre blødningsdag og orgalutran på stikkedag fem. Har veldig ustabile sykluser, og går på provera i ti dager for å få blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synarel og puregon. sikkert dumt spørsmål, men hvis dere har puregon sprøyter; er alt med i en pakke? Syntes liksom det mangla noe..en penn eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synarel og puregon. sikkert dumt spørsmål, men hvis dere har puregon sprøyter; er alt med i en pakke? Syntes liksom det mangla noe..en penn eller noe..

Jeg fikk puregonpen da vi var på forundersøkelsen på klinikken. Fikk også "opplæring" i hvordan den skulle brukes samtidig. Henter ut ampuller og spissene (er i samme pakke) på apoteket (på vanlige apotek må det bestilles, tar to-tre dager før de får det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått vite at lillesøsteren min er gravid (de var på tidlig ul denne uken, og tror jeg er den første som fikk vite det). Veldig glad på deres vegne, men kjenner det stikker litt også - hadde liksom regnet med at jeg skulle bli mamma før lillesøster som er seks år yngre enn meg.. Men med +fire år med prøving, hormonkurer, prøverør og aborter er det kanskje ikke så rart å bli forbikjørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått vite at lillesøsteren min er gravid (de var på tidlig ul denne uken, og tror jeg er den første som fikk vite det). Veldig glad på deres vegne, men kjenner det stikker litt også - hadde liksom regnet med at jeg skulle bli mamma før lillesøster som er seks år yngre enn meg.. Men med +fire år med prøving, hormonkurer, prøverør og aborter er det kanskje ikke så rart å bli forbikjørt..

Det er tøft å høre om andre som blir gravide, spesielt når det er de nærmeste synes jeg. Fikk nylig vite at min beste venninne er gravid med nr 2, 110% glad på hennes vegne, men det er også vondt.

Da satser jeg på at jeg har det jeg trenger til sprøytene, får vel opplæring når jeg skal på sykehuset den 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått vite at lillesøsteren min er gravid (de var på tidlig ul denne uken, og tror jeg er den første som fikk vite det). Veldig glad på deres vegne, men kjenner det stikker litt også - hadde liksom regnet med at jeg skulle bli mamma før lillesøster som er seks år yngre enn meg.. Men med +fire år med prøving, hormonkurer, prøverør og aborter er det kanskje ikke så rart å bli forbikjørt..

Huff.. Kjenner den følelsen veldig godt igjen. Selvfølgelig er man glad på andres veien, men samtidig ønsker man seg der samme så sterkt! Sender en god klem til deg💜 Endret av Baremeg1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har fått vite at lillesøsteren min er gravid (de var på tidlig ul denne uken, og tror jeg er den første som fikk vite det). Veldig glad på deres vegne, men kjenner det stikker litt også - hadde liksom regnet med at jeg skulle bli mamma før lillesøster som er seks år yngre enn meg.. Men med +fire år med prøving, hormonkurer, prøverør og aborter er det kanskje ikke så rart å bli forbikjørt..

Det er tøft å høre om andre som blir gravide, spesielt når det er de nærmeste synes jeg. Fikk nylig vite at min beste venninne er gravid med nr 2, 110% glad på hennes vegne, men det er også vondt.

Da satser jeg på at jeg har det jeg trenger til sprøytene, får vel opplæring når jeg skal på sykehuset den 29.

Ja, jeg fikk penn på sykehuset da vi var til den første samtalen😊

 

Hentet medisiner i dag... 10.000... Gosh!✌️ Da nådde vi taket! Alt over får vi heldigvis igjen✌️😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, deilig å komme over.. På en måte..😂

Nå håper jeg veldig på at babyklister, akupunktur og en sykemld fra innsettdagen og frem to uker skal gjøre susen😊 bare gjøre det jeg selv har lyst til å prøve og slappe av.. Koble av litt😊 være litt egoist for en gang skyld😝

Hva med dere to?

Hva er trikset deres på dette forsøket?😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...