Gå til innhold

Hva fikk du i 40 års gave? Hva får du / ønsker du deg i 40 års gave??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tåpelig spørsmål, javel, men problemstillinga er no alikevel her.

 

Jeg fyller 40 år om en måned. Jeg har ikke noen venner så noe selskap blir det ikje. Jeg har en mann, og to gamle foreldre, og en eldre bror som jeg snakker med ett par ganger i året. Jeg har ingen sosial omgangskrets, lever en litt mer sånn eremittkreps tilværelse. Min mann jobber på båt og har gjort det i 30 år og han har heler ingen sosial krets.

 

Så nå har min mann spurt ha jeg ønsker meg i 40 års gave og mine foreldre like så. Men jeg vet virkelig ikke. Jeg regner ikke med å få fra flere enn de.så hva ønsker jeg meg? Jeg ar jo egentlg alt. Men jeg er så egoistisk at jeg vil ikke gi vekk gaven til noen andre heller, jeg vil gjerne ha noe, en ring? Ett smykke? Vil ikke ønske meg ett strykegjern lissom.....

 

Nei jeg vet ike, har lyst at det skal være noe jeg kan for altid se på å vite at er fra 40 års dagen.

 

På mange måter er jeg litt sår og lei meg forde eg ikke har noen venner. Ingen som kommer til å feire dagen min. Jo da, jeg har 57 venner på face, inkludert mannen min og foreldra mine, så jeg blir sikkert gratulert der. Men jeg ser jo og har sett statusene til de gamle klasse"kameratene" mine som fortløpende har blitt 40 i løpet av året, hva de har feiret, med fester og sammenkomster, pomp og prakt. Det hadde vert fint å ha noen.

 

Nei dt var ikke det dette skulle handle om.

men 40 års gaver....hva fikk du, eller hva ønsker du deg??

 

Anonymous poster hash: 8f46a...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir 40 neste år og har allerede lagt inn ønske til min mor. Bunad. 

Ellers ønsker jeg meg veske fra Mulberry, ny sykkel, nye langrennski, reise til NY, kjoler, god vin, kunst, og sikkert masse annet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en opplevelse for hele familien? En tur til savalen/*settinnønsketsted*

 

Anonymous poster hash: e0ca3...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en designer veske/solbriller/noe interiør greier. Eller en reise til eksotiske strøk, det hadde jeg ønsket meg! Dvs barnevakt fra foreldrene og reisen fra mannen. Pluss et fint smykke eller noe mer varig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får bunad. Er 1,5 år til jeg er 40, og den bestilles nå om en mnd tid 😊

Så da har jeg noen juler og en bursdag til å ønske meg litt eksta sølv.

Har verdens snilleste familie og svigerfamilie 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyller 40 neste år og ønsker meg et ordentlig telt. Ønsker meg også en tur til Island. I tillegg ønsker jeg meg tørrdrakt og kajak. 



Anonymous poster hash: 000fb...005
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armbåndsur

Reise

Teater, komishow, konsertbillett

Fotokamera

Mobil

Spabehandling

Kunst

Slektsgranskningsbok

Hårfjerningsmaskin :)

Mat- eller vinkurs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir snart 40 og i gave fra foreldre, søsken og mannen min skal jeg få tur til New York for meg og min mann! Gaven inkluderer da barnepass 😋

 

Hvis du trives med livet ditt er det vel ikke noe poeng å ønske seg et Facebook-glansbilde?

 

Anonymous poster hash: 5da9a...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mobil og penger.

Har forøvrig heller ingen venner, så ble kun feiret av mann, barn og litt familie.

 

Anonymous poster hash: d75b9...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får bunad av min mor. Ønsket meg det allerede for endel år siden, og den blir ferdig litt før jeg fyller 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ønsket meg en opplevelse med mannen og barn som eks å bli "kidnappet" til en storby med fult opplegg og konsert av yndlingsbandet.

 

 

 

Anonymous poster hash: 2a858...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 15 år å tenke på det på, men antakeligvis noe jeg føler jeg trenger. Som gjør livet lettere.

 

Anonymous poster hash: 20abb...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaweekend er vanvittig dyrt. Skjekket ut det. 1 overnatting og 1 times behandling og 2 retters middag blir vel 3000 pr pers.... synes det var dyrt.

Ellers er fine annsiktsbehandlinger opp til 1700 kr og masasje opp mot 2700 kr.... jo deilig der og da, men.

Det blir en dyr dag og natt.

 

Bunad og sølv har jeg.

 

Hverken viveller foreldrene mine har då mye penger at vi kan tenke mange mange mange tusen kroners gave.

 

Men mange fine forslag da.

 

Ikke meningen å ønske noe facebook glansbilde. Dem er det irriterende nok av.

 

Jeg har i ettermiddag bestilt 2 netter på hotell i nabobyenbtil min mann og meg. Så er mor og far barnevakt. Det blir ikke spa og sånn. Jeg ser på menyen st det fort blir 2000 kr. Og det er andre ting vivtrenger å bruke 2000 kr på. Men 2 netter på hotell, 2 midsager ute, rusling i gatene og kos, bare vi to.

 

Så klart HAN skulle ordnet med det, men nå gjorde jeg det selv, det bare ble slik.

 

Anonymous poster hash: 8f46a...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da samboer fylt 40 fant jeg noen billige billetter til Krakow. Det ble en kjempe fin tur :)

 

Neste år fyller jeg 40 og har allerede begynt å lage ønskeliste fordi jeg synes det er så vanskelig og folk har allerede begynt å spørre. Utfra ønskelisten høres jeg nok ut som ei gammel kjerring, men det er jeg ikke.

 

1. En lang Skinnfell til kalde vinterkvelder som skal ligger oppi ønske nr 2. Kan også være et stort saueskinn.

2. En gammel stol, gjerne en gyngestol. Men må være god å sitte i.

3. En klokke

4. Kikkert

5. En bra fuglebok

6. Ny veske, må se når dagen nærmer seg mer

7. Smykke fra den myke mule (ikke noe diamanter på meg nei ;))

 

 

Anonymous poster hash: ba616...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...