Gå til innhold

Dag for dag


SuperFries

Anbefalte innlegg

I dag ble det ostesnitzel med pommes frites og ris. Spiste bare en halv snitzel, men nå holder visst mannen på å lage taco til kveldsmat. Den blir verre... Vanskelig å slanke seg i ferien altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flinke dåkkår e da :-). Ingen pepsimax i dag hellår på meg :-) 3skiver t frokost og lunsj idag. 2knekkebrød ved middagstider, fordi i i kveld sko på rekekveld. Spiste da 3-4 skiver m reke og majones. Skeia ut med to glass Mozell og to snopeting, noen biter sjokolade og to håndfulle m chips. Ellers kun vann heile dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Det ble stille fra min kant da det ble kun raske turer innom nett, samt deprimerende resultat å fortelle om :-p Jeg har klart å bytte ut et par brødmåltid med havregrøt/melk og korn, samt kun drukket vann/fun light og ikke hatt Sjokade på skiva, men.... Så er det alle syndene da. Is, kakao, 3 kakestykker i dåp, en lefsepakke og 2 cheeseburgere (med grovbrød i stedet for burgerbrød så bittelitt sunnere ;-) ). Fordelt på 4 dager, men alt for mye likevel. Siste utskeielse i kveld med taco så er det ny giv i morgen!

 

Flinke dere er med pepsistopp! Er glad jeg bare har sjokolade som avhengighet og ikke brus i tillegg.

 

Teller ikke kalorier nå, men når jeg gikk på Roede-kurs lå jeg på ca 1600 daglig.

 

Trønderbærta: dæven! Topptur med en i bæreseler og en i vogn?? Jeg er imponert! Synes det er tungt å trille bare vogn i lange oppoverbakker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salla; Masse lykk te m ny giv imårå. Aldri for seint å gjøre ting, enda bedre... Sjøl slite eg på høyt Nivå med å slutte med pepsimax. Men holdt meg siden Torsdag nå... Drikke 4glass med Mozell, siden torsdag, ellers kun VANN. Spist egg og omelett i frokost og lunsj idag. Grillede pølse og to karbonader med brød til middag. Vaffler, og et lite stykke kake. Kjempetrøtt og sliten idag, så blir ikkje sååå mye mer idag, gjerna ein liten kvelds...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått på en skikkelig smell. Reiste bort på ferie til familie, og her er det gode middager, og vin med ost og kjeks hver kveld. Jeg starter på ny frisk med hverdag fra neste uke!!!! Men forresten, jeg har bytte ut cola med vann til middag i dag og i går. Det er da noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Hvordan går det med alle sammen? Jeg forsøker mitt ytterste for å ikke spise usunt, men det er tilnærmet umulig når man er på ferie én uke i regnvær. Det har vært særdeles uregelmessige måltider, og sjelden de sunneste. Det har også vært godis hver dag. For det meste drops, ikke sjokolade. Litt potetgull hver kveld, men ikke mer nå. Samvittigheten gnager!

 

Dette er første gang jeg gleder meg til ferien er over. Da mest med tanke på faste rutiner. Har enda én uke igjen med ferie, men da er det bare familien på hytta. Da blir det ikke innkjøp av snop annet enn litt på lørdag. Kjenner at jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har hverdagen startet her. Null cola til middagen og alt feriegodteriet som var igjen havnet i søpla.

 

Anonymous poster hash: 94aad...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Jeg har vært litt fraværende da jeg har vært innlagt for en plutselig operasjon. De neste ukene blir det knekkebrød og supper på meg. Får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Oi, håper det går bra med deg, SuperFries! Knekkebrød og supper pga operasjon eller ditt eget ønske? Uansett, lykke til :-) finnes heldigvis mange gode supper;-)

 

Her går det så som så :-p Kjenner at jeg ikke er supermotivert akkurat, men prøver å gjøre noen sunne valg innimellom. Jeg går i alle fall ikke opp noe, hehe. Håper det kan bli noen dager med oppholds igjen, mer motiverende å gå turer når man slipper regnklær.

 

Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har hverdagen startet her. Null cola til middagen og alt feriegodteriet som var igjen havnet i søpla.

 

Anonymous poster hash: 94aad...d60

Dette var meg da. Skjønner ikke hvorfor jeg postet anonymt.

 

Siste uka har gått bra. Har holdt meg stort sett til vann ved middag, samt begrenset porsjonene veldig. Kjøpte godteri i dag, men da bare bittelitt. Hjemme alene med ungene, og da trøstespiser man godteri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det med dere?

Jeg drikker mye mindre cola, og er supermotivert nå, trimmer en god del i tillegg.

Spiser mindre brød, og spiser heller knekkebrød eller annet sunnere 😊.

Så nå er det å stå på når man er så motivert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere?

Jeg drikker mye mindre cola, og er supermotivert nå, trimmer en god del i tillegg.

Spiser mindre brød, og spiser heller knekkebrød eller annet sunnere 😊.

Så nå er det å stå på når man er så motivert 😊

Samme her. Ha gått ned ca 1 kg. Trener 2 ganger i uka og spiser mye mindre middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...