Gå til innhold

Dag for dag


SuperFries

Anbefalte innlegg

Jepp ;-) kanskje me klare detta i lag. Love både dåkkår og meg sjøl, at eg prøve med vann imårå ;-) ny oppdatering imårå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen, alle sammen!

 

Jeg holdt målet mitt igår om å ikke spise sjokolade! Nå er det ny dag, nye utfordringer. Dagens mål er som følger: Vi får besøk til lunsj. Jeg skal lage noe ekstra godt. Jeg skal IKKE spise meg stapp mett. Jeg skal forsøke å spise sakte, hvilket jeg aldri gjør. Og jeg skal lytte til kroppen når den sier jeg er mett.

 

Et lite mål til (tror jeg prøver meg på 2 mål): Jeg skal bare spise ett kakestykke!

 

Hva er dagens mål for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen 😃 dagen startet med to knekkebrød med makrell i tomat (og majones) men et skritt om gangen? 😉 + litt druer. Merker druer kan være smart å ha med seg i veska. De er litt søte og greie å ha om jeg blir sugen på noe søtt. Faller alt for ofte for fristelsen til å kjøpe sjokolade/chips i butikken, spesielt om jeg er sulten. Målet mitt for dagen er å ikke småspise gjennom dagen. Jeg skal prøve å holde meg til faste måltider. Skal også prøve å ta mer grønnsaker enn ris til kyllingmiddagen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei. Har dere plass for en til? Litt sent på dagen før å sette et mål, men jeg skal spise to knekkebrød nå, i stedet for 3 som jeg pleier...

Aldri for sent å bli med!

 

2 istedenfor 3 er en god start. Hva spiser du til frokost?

Til frokost er det fast to knekkebrød med salami og lett-majones. Ikke så sunt pålegg akkurat.

 

I dag bli dagens mål å begrense seg til middag. Må drikke mye vann først, for vi er invitert bort på noe som er veldig godt og veldig usunt. Og så skal jeg holde meg til to knekkebrød til kvelden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å småspise er utrolig vanskelig å unngå, spesielt når man står og lager mat! Men jeg heier på oss! Det er utrolig deilig å føle at man oppnår et mål, uansett hvor lite det måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jentår ;-) Idag har eg bytta ut PEPSIMAX'en min med ei 0,5l vann med pæresmak!!!!!! Har nå gått nøyaktige 12timer siden min siste slurk med pepsimax ;-) ein liten begynnelse jaffall. Inntatt hittil idag 4 tynne knekkebrød Wasa Rugsprø til frokost og lunsj på jobb. Og et kakestykke i lunsjen på jobb. Mens jeg lagde kaka idagmorges gumla jeg på jordbær og kiwi, som var til overs ;-) ellers ska eg drikke vannet mitt, og ha gjester på kaka. Litt middag inntar eg og to knekkebrød til kvelds.

Dagens mål, blir å holde meg til det som står skrevet over!

 

Hva med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt jobbet med Pepsi maxen! Husk at du ikke må spise for lite heller. Og variere litt. Lage en liten omelett med grønnsaker i. Det metter lenge!

 

Jeg spiste meg hakket for mett på middag. Var relativt sunn middag. Wraps med oppskåret og stekt fiskeburger. Salat, paprika, sukkererter øg løk. Litt crème fraiche lett og salsa. Det som gjorde meg ekstra mett, var ost- og urtestavene jeg laget. Mye hvetemel i de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er 😃 jeg spiste to kjeks i dag.. Så røyk litt... 😔 men klarte holde meg til kun knekkebrød og mye grønsaker til middag og ingen pepsi max... 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel starte ordentlig i morgen, startet dagen med loff med sjoko pålegg og cola, hoppet over middag, spiste to kakestykker og masse cola. Og brødskiver med sjoko pålegg til kvelds 😈.

 

Oppskrift på en dårlig matdag 😱.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte meg fint idag ;) ingen dråpe Pepsimax. 4knekkbrød, 2kakestykker, 2pølser, 2små poteter med gullerøtter og hvit saus, omelett, 1liter vann.

Målet for imårå, blir likt som idag ;-)

 

Trønderberta; kom igjen, imårå klare du det ;-) spendt på å hørra fra dere alle ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte meg fint idag ;) ingen dråpe Pepsimax. 4knekkbrød, 2kakestykker, 2pølser, 2små poteter med gullerøtter og hvit saus, omelett, 1liter vann.

Målet for imårå, blir likt som idag ;-)

 

Trønderberta; kom igjen, imårå klare du det ;-) spendt på å hørra fra dere alle ;-)

Jepp må handle inn så blir det bra 😊, sliter med å finne fristende lettvint snacks og mat, føler at det sunne er så krevende.

 

Anonymous poster hash: d4e0d...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Klarte meg fint idag ;) ingen dråpe Pepsimax. 4knekkbrød, 2kakestykker, 2pølser, 2små poteter med gullerøtter og hvit saus, omelett, 1liter vann.

Målet for imårå, blir likt som idag ;-)

 

Trønderberta; kom igjen, imårå klare du det ;-) spendt på å hørra fra dere alle ;-)

Jepp må handle inn så blir det bra 😊, sliter med å finne fristende lettvint snacks og mat, føler at det sunne er så krevende.

 

Anonymous poster hash: d4e0d...73e

Skulle ikke være anonym 😉

Bruker ikke å være slikt kosthold, men bursdagsselskap og stresset og unger som ikke ville sove dupp gjorde det verre enn det burde 😜.

 

PS. Tikka Masala med kylling og naan brød, er det en grei middag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må vel starte ordentlig i morgen, startet dagen med loff med sjoko pålegg og cola, hoppet over middag, spiste to kakestykker og masse cola. Og brødskiver med sjoko pålegg til kvelds 😈.

 

Oppskrift på en dårlig matdag 😱.

Hva med å kaste sjokoladepålegget? Så slipper du fristelsen.

 

Ny giv imorra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spist max ett nanbrød, og heller mer kylling. Er det grønnsaker i den? Evt erstatte brødet med salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slurvet med frokosten idag. Det er aldri bra. Har også nå 2 sjokolader i hus, ikke 3. Ikke mer sjokolade på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God måren ALLE sammen ;-) Idag tok eg med meg ein liten brødpose med gullerøtter...og ei flaska med 0,5l vann på jobb. Hipp hipp hurra ;-) to knekkebrød t frokost nå, så får me sjå resten av dagen koss det går ;-) Tvi tvi t dåkkår andre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet dagen med havregrynsgrøt, en mye bedre start på dagen enn i går 😀

Må kjøpe inn frukt og grønt og nøtter å ha i hus.

Skal prøve meg på en topptur med et barn i bæreseler og et barn i vogn 😲, blir da å ta med frukt for snacks 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Idag er det reste-dag, for vi reiser på ferie imorra. Så da blir det en liten porsjon lapskaus til lunsj, og hva enn som finnes i kjøleskapet til middag. Ikke noe godis idag, er målet mitt! Må uansett spise opp noen moreller, så det blir kveldskos for meg idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle 😃 i dag har vært litt opp og ned. Startet bra med knekkebrød med salat og kyllingpålegg. Vi hadde pizza på jobb. Her spiste jeg 3 stykker... Hadde også en iskrem. Satser på et knekkebrød til kvelds. Teller dere kcl? Isåfall hvor mange satser dere på å holde dere til på en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har eg min 2.dag UTEN pepsimax! Eg holde FAKTISK å gå på vegggane her hima...igår måtte eg bare legga meg..suget e sååå intenst...vett det vill bli bedre, men grusomt når det står på... Ellers idag spiste eg 5knekkebrød, noen skjer sofistikert, kinamat x 2 porsjoner. Og 2 håndfulle med chips. Det va min utskeielser idag... Teller ikkje såå mye kcal, men pleie å ha Max 6knekkebrød t dagen, middag og vann.. Nattinatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller ikke kalorier nå om sommeren. Det er bare deprimerende 😆

 

Jeg har ikke spist noe godis i hele dag. Dessverre vet jeg at det blir noe kommende uke. Vi skal på hyttetur fra imorra med et vennepar. Jeg skal oppdatere så ofte jeg kan, men er i utlandet så det koster litt.

 

Stå på (uten Pepsi max)! Dere er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser også t utlandet mandag i 14 dager...så kanskje det blir stille OGSÅ fra min kant...men komme sterkt tebake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag truer 😆 Idag blir det hjemmelaget pizza snurr i bilen på vei til hytta. Og en del kjøp på båten... Skal gjøre mitt ytterste for å ikke overspise. Jeg har klart meg så bra siden vi startet dette prosjektet, og ønsker ikke å feile nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det kylling ris og grønnsaker til middag. Spiste mindre ris, så fornøyd med det. Ellers har jeg spist pannekaker som ble laget på jobb... Holder meg unna pepsi maxen (så langt). Satser på å klare å holde meg helt... Det er veldig vanskelig å holde seg vekke fra alt søtt. Vi har godteri i et skap på kjøkkenet. Mye nå etter ferien og taxfree. Prøver å pusse tennene, drikke vann med isbit og tenke over om det virkelig er verdt det når sjokoladene roper på meg. Blir kanskje lettere etterhvert som kroppen vender seg til de nye vanene.. ( som jeg forhåpentligvis klarer holde). God tur dere som skal på ferie. Stå på 😃👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...