Gå til innhold

Navnetråd!


Mars-mamma♡

Anbefalte innlegg

Det måtte komme😊

For å ikke lange veldig lange innlegg. Kan vi ikke skrive 5 topp jentenavn og guttenavn for eks? 😊

 

Vi har bestemt oss for å ikke si til di rundt oss hva navnet blir føre babyen er født. Vi vil jo heller ikke vite kjønn denne gangen så da blir det ekstra spennende! Skal dere fortelle navnet? :)

 

Skriver ned mine navn imorgen.

Er veldig plaget med hyperemesis så må jeg ta en pause å mate do litt igjen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er helt blanke begge to. Snakket om det i juni (endte i sa), og ingen av oss hadde noen som helst forslag. Nå har vi ikke nevnt navn i det hele tatt. Håper jeg får litt inspirasjon her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på jesper og mie/mina. Men føler liksom ikke de klinger helt. Så trenger litt inspirasjon jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er virkelig blank på guttenavn! Det eneste jeg kan tenke meg er Filip/Philip..

Jentenavn syntes jeg er lettere, og der har Emily og Jenny vært en favoritt 😊Ellers liker jeg Victoria, Josefine og Alice, som forøvrig er ett familienavn 😊 Mannen er derimot helt tom 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp 5 jentenavn: Anine, Iben, Oline, Leah, Aria. 

Topp 5 guttenavn: Abel, Sivert, Oskar, Iver, Helmer

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På jente har vi Elise.

Gutt: Alfred, Haakon, Iver, Sindre, Peter 

 

Selv om Alfred er litt gubbete synes jeg navnet er veldig, så det er favoritt her akuratt nå iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente:

 

Vilde, Johanne, mathilde, solveig, rebekka.

 

Gutt:

 

Alfred *etter bestefar*, michael, liam, tobias og adam.

 

Mange flere navn på gutt og jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Eirin var kjempe fint :-)

Ikke sant :)

 

Men ligger litt på Åsa da Åse er et familienavn. Jeg har egentlig aldri likt navnet (jeg heter Åse som første fornavn), men så kom jeg på hun jenta fra Linus i svingen, og hun het Åsa med A ending. Det syntes jeg var veldig fint :) Så enten blir det nok Åsa eller Åse Eirin om det blir jente :) Blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så vanlige typisk norske navn som favoritter.

 

Gutt: Bjørn, Olav, Agnar, Håvard, Vegard, Kristian

Jente: Ingeborg, Karen, Borghild, Cecilie, Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tror jeg både guttenavn og jentenavn er klart, men det blir holdt hemmelig til jeg har født☺️ Vi har begge samme jentenavn på topp og gutt er vi også ganske enige☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi klart jentenavn. Og det har vært klart i snart 4 år. Guttnavnfinner vi vel til slutt. Blir mest sannsynlig et av lista mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier dere har bestemt men skal holde hennelig kan vel fortelle her inne? Gøy å vite! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn ca 25 navn jeg liker på både guttenavn og jentenavn :P Aner ikke hvilke av dem som er på topp ennå. Mannen ønsker seg Tonje eller Jeanette som jentenavn, men det er helt uaktuelt for meg da jeg har et litt anstrengt forhold til de navnene. Mannenher innvolverer seg veldig i alt som skjer, så kommer nok ikke til å bli det letteste å finne navn til spiren vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten ingen navnforslag. Det må være mulig å si navnet på engelsk da mannen er fra England og da er det få navn jeg liker.

 

Guttenavn: Sebastian

jentenavn: Nora, Ingrid, Hanna, Sofie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gutt og jente som begynner på L og med tre stavelser, så da må tredjemann også få et navn med L i starten ( helt 3 stavelser- liker system😉).

Sliter litt med guttenavn og tar i mot ideer. Men tenker Liam, Leo, Linus,Leon.....( ingen har 3 stavelser, men.😕)

Jente: Linnea!! eller Leah,Leonora, ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gutt og jente som begynner på L og med tre stavelser, så da må tredjemann også få et navn med L i starten ( helt 3 stavelser- liker system😉).

Sliter litt med guttenavn og tar i mot ideer. Men tenker Liam, Leo, Linus,Leon.....( ingen har 3 stavelser, men.😕)

Jente: Linnea!! eller Leah,Leonora, ....

Leander?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har gutt og jente som begynner på L og med tre stavelser, så da må tredjemann også få et navn med L i starten ( helt 3 stavelser- liker system😉).

Sliter litt med guttenavn og tar i mot ideer. Men tenker Liam, Leo, Linus,Leon.....( ingen har 3 stavelser, men.😕)

Jente: Linnea!! eller Leah,Leonora, ....

Leander?

Nydelig navn ja😃 men allerede brukt på førstemann😉 og Louise på frøkena som kom 2013💜💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg venter min første. Har termin ca mellom 15-20 mars. På gutt tenker eg Theo Leander og på jente står det mellom madeleine eller adelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig usikker på navn. Vil ikke ha navn som er på lister over mest populære navn, så da får vi være litt kreative denne gangen også. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...