Gå til innhold

Du med mannen og hun gale venninna


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

Javel, jeg vil bare si at ingen av dere har sett hvordan mannen holder på her hjemme og hvor umulig det er å forholde seg til han. Han gjør det ganske vanskelig han også. I går holdt han meg inn mot veggen og sa at jeg ødelegger alt ved å kneppe igjen smekken. Han holdt meg ganske lenge fast og sa han slipper meg ikke før jeg ser på han.. Han er så sinnssykt intens og jeg skjønner ikke hva han tror han driver med...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Han er vel desperat da, det må være helt forferdelig å se ekteskapekteskapetryke fordi han hadde sex med en før din tid, og at han nå blir straffet og ilagt tanker og egenskaper han kanskje ikke har..Jeg syns dette begynner å bli latterlig, helt vanvittig egentlig. Det verste er egentlig at du føler mer omsorg og sorg pga venninna di. Det er hun som bevisst har gjort dette og nå vinner hun, du sitter igjen som taperen fordi du ikke innser dette.

 

Stakkars mann..

 

Anonymous poster hash: 72a09...866

Åja, men så er det helt i orden at han bruker fysisk makt til å holde meg fast og tvinge meg til å se på han?

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

 

 

Det er selvsagt ikke i orden. Men det er heller ikke i orden at du psyker han ut. Det er ikke bare fysisk makt som svir, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får faktisk en følelse av at du nyter dette litt nå?

 

Du har makt til å få mannen din til å gråte, til å krype for deg, til rase, til å tigge og be. Jeg tror kanskje at du nyter å straffe han på denne måten for noe du anser som et svik fra han.

 

Du er nok fortvilet, det tror jeg på, og du er nok redd for å miste han, men likevel klarer du ikke å la være å nyte makten du har over han.

 

Du  nyter offerrollen, og det kan fort slå tilbake på deg. Hvor lenge tror du han orker å nedverdige seg på denne måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Javel, jeg vil bare si at ingen av dere har sett hvordan mannen holder på her hjemme og hvor umulig det er å forholde seg til han. Han gjør det ganske vanskelig han også. I går holdt han meg inn mot veggen og sa at jeg ødelegger alt ved å kneppe igjen smekken. Han holdt meg ganske lenge fast og sa han slipper meg ikke før jeg ser på han.. Han er så sinnssykt intens og jeg skjønner ikke hva han tror han driver med...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Han er vel desperat da, det må være helt forferdelig å se ekteskapekteskapetryke fordi han hadde sex med en før din tid, og at han nå blir straffet og ilagt tanker og egenskaper han kanskje ikke har..Jeg syns dette begynner å bli latterlig, helt vanvittig egentlig. Det verste er egentlig at du føler mer omsorg og sorg pga venninna di. Det er hun som bevisst har gjort dette og nå vinner hun, du sitter igjen som taperen fordi du ikke innser dette.

 

Stakkars mann..

 

Anonymous poster hash: 72a09...866

Åja, men så er det helt i orden at han bruker fysisk makt til å holde meg fast og tvinge meg til å se på han?

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

 

 

Det er selvsagt ikke i orden. Men det er heller ikke i orden at du psyker han ut. Det er ikke bare fysisk makt som svir, vet du.

 

Dere rives istykker, skjønner hvor begge kommer ifra. Dette er ikke bare bare når den du elsker vender deg ryggen og går kald mot deg. Du minner meg om mannen min slik sett, men vi har hatt mange tøffe tider så vi greier å jobbe igjennom ting. Han blir kald og unnvikende når han har det vondt og da tar jeg igjen med kjærlighet og tålmodighet. Men det har tatt tid for meg å lære kodene hans for jeg er mer som mannen din, rett på sak. 

 

Anonymous poster hash: 1f286...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så overbeviste om at jeg er helt urimelig. Det har blitt vanskeligere og vanskeligere for oss jo lengre det er siden sex.. det må vel ha en sammenheng. Mannen sa først at han var villig til å gi meg en måned uten sex men greier ikke forholde seg til det, dytter ståpikken sin inntil meg og er full av pust når han kysser meg.. Han blir mer og mer krevende og sier nå også med ord at jeg ikke har rett til å kneppe igjen smekken, at jeg er forpliktet til å la han prøve å få kåt og at jeg ødelegger alt hvis jeg holder meg til avtalen vi i utgangspunktet hadde. Jeg begynner å bli skikkelig forbanna på han - det er ikke bare han som kan være sint. Jeg synes han oppfører seg som en forvokst drittungene som vil ha "godteri"..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så overbeviste om at jeg er helt urimelig. Det har blitt vanskeligere og vanskeligere for oss jo lengre det er siden sex.. det må vel ha en sammenheng. Mannen sa først at han var villig til å gi meg en måned uten sex men greier ikke forholde seg til det, dytter ståpikken sin inntil meg og er full av pust når han kysser meg.. Han blir mer og mer krevende og sier nå også med ord at jeg ikke har rett til å kneppe igjen smekken, at jeg er forpliktet til å la han prøve å få kåt og at jeg ødelegger alt hvis jeg holder meg til avtalen vi i utgangspunktet hadde. Jeg begynner å bli skikkelig forbanna på han - det er ikke bare han som kan være sint. Jeg synes han oppfører seg som en forvokst drittungene som vil ha "godteri"..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Men herregud gi opp da! Alt han gjør er feil! Du har skrytt av hvor snill og grei mannen din er i starten, nå beskriver du han med mer og mer avsmak og negative ord.

 

Forlat han! Stakkars mann så han gå gå videre å leve livet med en som ikle driver psykisk terror!

 

Du elsker å ha makten, du innser ikke du straks mister den og alt som betyr noe for deg!

 

Du er veldig syk hi, du lider av så mye at du sikkert gjør lurt å splitte familien og være for deg selv. La mannen ha barna og om mulig legg deg inn på er sykehus en stund? Du velter deg så mye i selvmedlidenhet og lager så mye teorier i hodet ditt at du virker helt skrudd. Ring legevakt si du Har er sammenbrudd og få deg selv innlagt! Du trenger MYE større hjelp enn noen her inne eller mannen din kan gi deg. Du går i en spiral og nekter å innse dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette kunne vært løst av en eneste ting; at mannen slappet av litt og lot være å pushe meg til sex en stakkars måned!

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt dette kunne vært løst av en eneste ting; at mannen slappet av litt og lot være å pushe meg til sex en stakkars måned!

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Nei, dette er blitt en "greie" for deg, tror du alt blir bra når den mnd er gått? Alt kommer til å være ødelagt..

 

Anonymous poster hash: 72a09...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette kunne vært løst av en eneste ting; at mannen slappet av litt og lot være å pushe meg til sex en stakkars måned!

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

 

Tror du virkelig det?

 

Eller tror du at du da hadde grublet frem enda flere synder og tillagt han?

 

Som sagt over, og som du velger å ikke svare på, jeg tror du nyter makten du har og du vil ikke/tør ikke gi slipp på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Alt dette kunne vært løst av en eneste ting; at mannen slappet av litt og lot være å pushe meg til sex en stakkars måned!

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Tror du virkelig det?

 

Eller tror du at du da hadde grublet frem enda flere synder og tillagt han?

 

Som sagt over, og som du velger å ikke svare på, jeg tror du nyter makten du har og du vil ikke/tør ikke gi slipp på den.

Hva skal jeg svare på det? Han har hatt all makt gjennom å kontrollere hvilken informasjon jeg sitter med og ikke, han har hatt all makt i sexlivet vårt uten at jeg riktig har sett det sånn - før nå.. at han ikke takler en liten sexpause er vel heller uttrykk for at ikke han tåler å tape makt enn at jeg koser meg så veldig med det...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette kunne vært løst av en eneste ting; at mannen slappet av litt og lot være å pushe meg til sex en stakkars måned!

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Nei, ingenting hadde blitt bedre av det. Jeg har fulgt med siden den første tråden din, og jeg ser at utviklingen er at du omtaler mannen din med stadig mer forakt og avsky. Alt han gjør er feil, alt han sier er feil. Sier han ikke noe, er det også feil. Men den klin gærne kjerringa som åpent fortalte deg at hun skulle ødelegge ekteskapet ditt fordi du er et null, hun får bare forståelse og sympati.

 

Du koker i hop følelser og ,eninger og handlinger som du tror mannen har. Samtidig blir du forbannet når han gjør det samme med deg. Du sier at han sier du forakter ham, du benekter det, men han tror deg ikke. Vel, jeg tror deg heller ikke. De senere innleggene dine oser av forakt mot ham.

 

Som Miss Marple lurer jeg også på om ikke du nå nyter makten på en forskrudd måte, og liker å se ham liten og desperat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer fremdeles innmari mye på det sexlivet jeg.. Han har hatt all makt? Hva er greia ? Ene posten er han sååå fin og snill en mann og pappa. Neste kun snakk om sexdyr ol. Og... Barna deres får de mer ferie i år eller skal dere begge være egoister oppi dette .

 

Anonymous poster hash: b6400...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk et sjokk for begge, dere er i et unntakstilstand, dere må få hjelp, og du må faktisk få hjelp alene. Du trenger å komme igjennom dette før det spiser deg opp helt og holdent. Du skal ikke presses til sex men dere må snakke sammen. Der trenger dere hjelp. FvK, psykolog hvasomhelst for dere har barn å tenke på, et liv sammen, en fortid sammen. Nei det er ikke rett for han å presse deg men det er heller ikke rett å avvise alt ved han. Det som dere må jobbe med er nærhet uten fokus på sexen, det får komme tilbake naturlig om så.



Anonymous poster hash: 1f286...1d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer fremdeles innmari mye på det sexlivet jeg.. Han har hatt all makt? Hva er greia ? Ene posten er han sååå fin og snill en mann og pappa. Neste kun snakk om sexdyr ol. Og... Barna deres får de mer ferie i år eller skal dere begge være egoister oppi dette .

 

Anonymous poster hash: b6400...553

Om barnas ferie har jeg svart før. Vi har vært på hytta, de har vært på badehotell med besteforeldre, og vi skal tilbake til hytta + på noe campinggreier i forbindelse med noe klatreaktiviteter sammen med venner. Mannen har nå sagt at han ikke blir med og det er vel det beste tror jeg. Vi sier til barna at pappa må jobbe..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Alt dette kunne vært løst av en eneste ting; at mannen slappet av litt og lot være å pushe meg til sex en stakkars måned!

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Tror du virkelig det?

 

Eller tror du at du da hadde grublet frem enda flere synder og tillagt han?

 

Som sagt over, og som du velger å ikke svare på, jeg tror du nyter makten du har og du vil ikke/tør ikke gi slipp på den.

Hva skal jeg svare på det? Han har hatt all makt gjennom å kontrollere hvilken informasjon jeg sitter med og ikke, han har hatt all makt i sexlivet vårt uten at jeg riktig har sett det sånn - før nå.. at han ikke takler en liten sexpause er vel heller uttrykk for at ikke han tåler å tape makt enn at jeg koser meg så veldig med det...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Nei det er ikke makt!

Jeg hadde en sexliv før min mann, har et helt fantastisk et med han.

Men jeg har ikke fortalt han i detalj hva jeg har gjort før jeg møtte han nettopp for å unngå det som har skjedd i din situasjon - sykling opphengt!

Men jeg Har ikke makt over mannen min, han hadde et sexliv før meg også. Før oss = ikke relevant ! Trenger ikke vite har ingen rett til å vite fordi det betyr nada! Vi har vært godt i 10 år, hadde han plutselig sagt til meg nå han hadde hatt fullt av orgier før vi ble sammen hadde det ikke betydd noe fordi det nettopp hadde vært før vi var sammen.

 

Jeg avslutter da ikke et forhold og legger mannen i skam fordi han eksperimenterte som ung!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lurer fremdeles innmari mye på det sexlivet jeg.. Han har hatt all makt? Hva er greia ? Ene posten er han sååå fin og snill en mann og pappa. Neste kun snakk om sexdyr ol. Og... Barna deres får de mer ferie i år eller skal dere begge være egoister oppi dette .

 

Anonymous poster hash: b6400...553

Om barnas ferie har jeg svart før. Vi har vært på hytta, de har vært på badehotell med besteforeldre, og vi skal tilbake til hytta + på noe campinggreier i forbindelse med noe klatreaktiviteter sammen med venner. Mannen har nå sagt at han ikke blir med og det er vel det beste tror jeg. Vi sier til barna at pappa må jobbe..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Sykt..Du ser ikke hva du gjør, dette er ikke normalt i det hele tatt!

 

Anonymous poster hash: 72a09...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Alt dette kunne vært løst av en eneste ting; at mannen slappet av litt og lot være å pushe meg til sex en stakkars måned!

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Tror du virkelig det?

 

Eller tror du at du da hadde grublet frem enda flere synder og tillagt han?

 

Som sagt over, og som du velger å ikke svare på, jeg tror du nyter makten du har og du vil ikke/tør ikke gi slipp på den.

Hva skal jeg svare på det? Han har hatt all makt gjennom å kontrollere hvilken informasjon jeg sitter med og ikke, han har hatt all makt i sexlivet vårt uten at jeg riktig har sett det sånn - før nå.. at han ikke takler en liten sexpause er vel heller uttrykk for at ikke han tåler å tape makt enn at jeg koser meg så veldig med det...

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

 

Det er vel akkurat det. Du føler at han har hatt all makt, at han har styrt deg og rett og slett manipulert deg til å like sex (!!!), og nå har du funnet en måte du kan kontrollere og straffe han på.

 

Du vet nok også at det ikke er "bare en liten sexpause" du foreslår og som han sliter med. Du forakter mannen og alt han er, det er klart at han merker det og blir fortvilet.

 

Men nå kjenner jeg at jeg blir mer irritert enn jeg gidder å bli på et forum, så du får bare ha lykke til, jeg orker ikke bruke mer tid på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Lurer fremdeles innmari mye på det sexlivet jeg.. Han har hatt all makt? Hva er greia ? Ene posten er han sååå fin og snill en mann og pappa. Neste kun snakk om sexdyr ol. Og... Barna deres får de mer ferie i år eller skal dere begge være egoister oppi dette .

 

Anonymous poster hash: b6400...553

Om barnas ferie har jeg svart før. Vi har vært på hytta, de har vært på badehotell med besteforeldre, og vi skal tilbake til hytta + på noe campinggreier i forbindelse med noe klatreaktiviteter sammen med venner. Mannen har nå sagt at han ikke blir med og det er vel det beste tror jeg. Vi sier til barna at pappa må jobbe..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Sykt..Du ser ikke hva du gjør, dette er ikke normalt i det hele tatt!

 

Anonymous poster hash: 72a09...866

Hva er det jeg gjør mener du?

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Lurer fremdeles innmari mye på det sexlivet jeg.. Han har hatt all makt? Hva er greia ? Ene posten er han sååå fin og snill en mann og pappa. Neste kun snakk om sexdyr ol. Og... Barna deres får de mer ferie i år eller skal dere begge være egoister oppi dette .

 

Anonymous poster hash: b6400...553

Om barnas ferie har jeg svart før. Vi har vært på hytta, de har vært på badehotell med besteforeldre, og vi skal tilbake til hytta + på noe campinggreier i forbindelse med noe klatreaktiviteter sammen med venner. Mannen har nå sagt at han ikke blir med og det er vel det beste tror jeg. Vi sier til barna at pappa må jobbe..

 

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Sykt..Du ser ikke hva du gjør, dette er ikke normalt i det hele tatt!

 

Anonymous poster hash: 72a09...866

Hva er det jeg gjør mener du?

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Du ødelegger et 10 år gammelt, godt forhold! Du er jo steindum! Du har en venninne som bevisst har gått inn for å ødelegge, og det klarer hun med glans, at ikke du ser det er helt utrolig! Jeg har faktisk ikke ord..

 

Anonymous poster hash: 72a09...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten han har kommet med ideer på har i det hele tatt vært ganske snikete og uærlige. "Du, jeg så noe på en film som tente meg, kom og se, jeg har aldri prøvd det selv, tror du at du ville like det?".. Alle disse tingene har han jo gjort.. og pga måten han har fremstilt det har jeg trodd at vi har oppdaget det sammen..

 

Anonymous poster hash: 3a8fc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner det nok ikke før han går, eller faktisk er utro på ordentlig slik du dytter han vekk. Ja han har vært kjempe teit og løyet mye, men det er eneste forbrytelsen her han har. Sex med veninne før , ons og trekanter og nasty bilder er ingen forbrytelse mot deg eller har noe med dere å gjøre. Kun løgn. Og med tanke på hvordan du holder på nå skjønner jeg hvorfor han følte det var noe han ville skjule og aldri la deg finne ut av . Eks veninna derimot har både løyet og gått etter han i tilleg til å snakke stygt til deg. Du gjør deg til det største offeret i historien og jeg tror ikke du har opplevd mye skikkelig kjipt i livet ( good for you) for dette her er kå en bagatell du ødelegger familien for. For øyeblikket er mannen en ego drittunge siden han dropper ferie med ungene sine fordi han ikke får sex. Latterlig!

 

Anonymous poster hash: b6400...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit skjønner deg ang måten han la sex ønskene frem, snakk med han om at d plager deg. Men ... Hadde du prøvd tingene og likt å høre han hadde gjort det med mange før?

 

Anonymous poster hash: b6400...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DERE HAR OPPDAGET DET SAMMEN! DERE HAR GJORT ALT SAMMEN! HAN HAR IKKE GJORT DET MOT DEG, MEN MED DEG. DU HSR VÆRT LIKE DELTAKENDE SOM HAN. SAMMEN HVEM SOM KOMMER MED IDEEN, DERE HAR GJORT DET SAMMEN. DERE HAR FUNGERT GODT SAMMEN, OG NÅ TILLEGGER DU HAN TING SOM ER HELT UBEGRIPELIGE. Beklager caps lock, men du må jo få det inn med store ord. Det er ikke din mann som er gal, det er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi er verken gal eller syk, tror jeg. Hun er såret og skuffet. Dere er veldig brutale, synes jeg, men vi som mener det har ikke lov til å uttale oss om det.

 

Anonymous poster hash: 6a175...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker jo helt gal nå plutselig....

 

Tror hele tråden er tull. Det kommer sikkert en klimaks før ferien er over.

 

Anonymous poster hash: 62342...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...