Gå til innhold

Tidlig ul


MN83

Anbefalte innlegg

Jeg var på tidlig ul 5+5 på sykehuset, fikk se hjerte banke❤️ Føles som en evighet siden. Er 7+4 idag. Blir nok en ny ul i uke 12, både for å se at alt er fint og for å se hvor mange de er. De var usikker forrige gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aprikos Syltetøy

Får ul om en mnd ca (den 25. aug) i uke 12, og deretter hver time jeg har hos legen. Han har ul på kontoret :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ul overstått.

 

Er på ca 6 + så jeg tror for øyeblikket at 6+1 stemmer inntil videre.

 

Plommesekken var å se.

Men best av alt et bankende hjerte! <3 :)

 

Er tilfreds nå.

At livmora mi er så vond er nok kynnere. Noe jeg har mistenkt i fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å høre alle sammen😃😃 Gleder meg til ul 6 august. Magen vokser og er konstant uggen, regner derfor med at alt er greit,men klarer ikke slappe helt av. Gleder meg til å høre hjertelyd og ikke minst kjenne bevegelse.❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at andre hører bankende hjerter 😃❤️ Jeg har fått privat ultralyd den 18 august, samme dagen som jeg har time hos legen igjen 😊 Da har jeg passert 12 uker, så håper vi får høre noe 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått timen til ul forskyva fremover ei uke og skal på onsdag. Er så spent pg nervøs. Føler meg gravid og magen vokser. Uggen, trett og tett, men klarer ikke la være uro meg. Er liksom klar for å få beskjed om at noe er galt...... Hååååper alt er greit❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til tidlig ultralyd til torsdag. Da er jeg 6+4. Håper virkelig det kommer gode nyheter da, vet ikke hva jeg gjør om jeg får enda en beskjed om det ikke gikk som det skulle.

Er veldig spent! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tidlig ul i morgen. Fikk henvisning av legen i går :) Er 7+2 i morgen og håper veldig på å se et bankende hjerte. Prøver å forberede meg på at det kan ha gått galt siden jeg har hatt småblødninger og prøver å si til meg selv at jeg ikke må bli altfor skuffet om det ikke har gått veien... Spennende er det uansett utfall. Også får jeg i det minste slippe å gå å lure mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ul de kommende dager alle😊💗

Her er jeg klar for ul nr to i morgen.

Forbereder meg litt på MA, da jeg ikke føler meg gravid og de få symptomene jeg har kommer og går litt til og fra.

Men blir spennende å se 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt bra på ul idag 😊❤️Til tross for svært lite symptomer må jeg vel senke skuldrene nå. Er 8+0, litt lengre påvei enn jeg selv trodde. Men fikk vite det samme på første ul vi var på også, så da får vi holde en knapp på at det er rett. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul også. Fikk se et bankende hjerte og gyn sa at alt så fint ut med den lille reka :) Så når får jeg senke skuldrene litt en stund og heller nyte at symptomene er milde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott damer!!😃

Alt flott her også.😃😃❤ Ble satt frem 2 dager og er 9+0 i dag. Nå er det minimal risiko for at noe går galt. Prøver å senke skuldrene. Skal på ny ul om tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd i dag. Og jeg fikk se et bankende hjerte! Gynekologen skrev ut abyl-e og lutinus til meg. Synes det er litt skummelt, men han hadde vel ikke gitt meg det om han ikke ville hjelpe. Abyl-e skal hjelpe blodgjennomstrømning, og lutinus skal bygge opp slimhinnen i livmor så spiren klamrer seg ekstra Fast. Han ga meg dette siden jeg har hatt to aborter tidligere, for å klare å forhindre enda en. Skal tilbake til han om 2 uker, så det blir spennende. Han målte meg til å være kortere på vei enn jeg trodde, ble vel satt 5 dager tilbake. Menmen. Alt var i hvert fall bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble innlagt på sykehus på onsdagen denne uken. Innlagt fortsatt. Pga dette fikk jeg ul på onsdag. Ble satt 1 dag tilbake:) Så da stemmer mine beregninger ganske bra. Et bankende hjerte her å:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hvor lang tid etter at legen har sendt henvisning til tidlig ul pleier det å ta før dere får innkalling til time? Altså til dere har fått brevet i posten 2 uker siden siden legetimen, sjekker posten i spenning hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sendte henvisningen digitalt og så ringte jeg bare selv og bestilte time 30 min senere. Fikk time to dager etter henvisningen ble sendt. Jeg ville ringt gynekologen det ble sendt henvisning til jeg og spurt etter time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ringte min lege sykehuset og spurte, og jeg fikk komme samme dag... Men jeg tror det var fordi han var redd for graviditet utenfor livmoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...