Gå til innhold

Ømme bryster som tidlig symptom

Anbefalte innlegg

Dere som har flere barn, har dere hatt de samme tidligsymptomet?

Forrige gang fikk jeg ømme bryster en uke før ikm, og har aldri hatt ømme bryster ellers. Nå er jeg 9dpo, uten ømme bryster eller andre symptomer for den saks skyld, og lurer på om alt håp er ute?

Anonymous poster hash: ca5f4...048

Fortsetter under...

Hei!

Er nå gravid med nummer tre.

Husker ikke helt hvordan det var med de tidligere svangerskapene men tror ikke ømme brystet var et tidlig symptom hos meg.

Nå er jeg gravid, 4+3 idag.

Ikke merket noe ømhet i det hele tatt enda, bortsettfra litt press i brystene nå de siste dagene.

Har trodd jeg har vært gravid igjen tidligere, hatt masse symptomer før ikm men denne gangen derimot merker jeg svært lite til graviditeten, enda 😜

Lykke til, krysser fingre for deg 😊

Anonymous poster hash: 6c70c...ba5

Har vært gravid 3 ganger og det har vært forskjellig alle gangene. Med første var det veldig uplanlagt men fikk knallømme pupper på ikm og tok en test som var negativ, først en uke over fikk jeg positivt resultat. Husker at jeg da tok sikkert 5 tester på samme dag fikk positive og negative resultater om en ann;)

Med nr 2 hadde jeg ingen symptomer og testet positiv på ikm. Noen dager senere begynte jeg å få masse hodepine og kvalme som holdt seg til uke 14.

Med nr 3 var det migrene som aldri kom som avslørte graviditeten. Pleier å få migrene et par dager før ikm men det kom ikke og da var jeg rimelig sikker på å være gravid. Ikke ømme pupper i det hele tatt. Kvalm fra uke 7.

Anonymous poster hash: 6139f...591

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...