Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

På ‎09‎.‎01‎.‎2019 den 14.15, Anonym bruker skrev:

Du kunne og laget en ny tråd, og kanskje inspirert flere til å bli med der, i stedet for det du gjorde nå

Anonymkode: 0d9fe...22c

Mulig det er gjort i tillegg da vet du. Jeg tenkte bare at hun som startet tråden her kunne ha godt av å lese alle innleggene sine på nytt, og få en oversikt over hvor mange år (!!!!!) av sitt liv hun faktisk har holdt på med slanking.... Se svart på hvitt hvordan tankene har utviklet seg når det kommer til mat, måltid,- (eller IKKE måltid) og vekta og det å ikke TØRRE se på vekta..... Mulig hun regelmessig faktisk går tilbake og "leser" seg opp, men om så ikke er tilfelle så kan det være en eyeopener,- eller ikke. Hva vet jeg.... Var jo ikke kritikk eller stygt eller noe det jeg skrev. Var bare ment som et godt råd som hun kan ta til seg eller ikke.  

Anonymkode: 77cd8...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig det er gjort i tillegg da vet du. Jeg tenkte bare at hun som startet tråden her kunne ha godt av å lese alle innleggene sine på nytt, og få en oversikt over hvor mange år (!!!!!) av sitt liv hun faktisk har holdt på med slanking.... Se svart på hvitt hvordan tankene har utviklet seg når det kommer til mat, måltid,- (eller IKKE måltid) og vekta og det å ikke TØRRE se på vekta..... Mulig hun regelmessig faktisk går tilbake og "leser" seg opp, men om så ikke er tilfelle så kan det være en eyeopener,- eller ikke. Hva vet jeg.... Var jo ikke kritikk eller stygt eller noe det jeg skrev. Var bare ment som et godt råd som hun kan ta til seg eller ikke.  

Anonymkode: 77cd8...cdb

Du gjorde ikke det nei

Anonymkode: 0d9fe...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På ‎15‎.‎11‎.‎2018 den 15.24, moota m storebror&lillebror skrev:

3 uker igjen. Får fortsette etter nyttår på målet ja 😬🙄   Men alt jeg klarer før det er selvsagt også positivt 😊 

Jeg er blitt skikkelig dårlig de siste ukene. Jeg kan ikke gå pga. konsekvensene det gir så jeg sitter i rullestol. Jeg ligger mesteparten av dagen og klarer små turer ut på noe et par ganger i uka. Og da er jeg krasja etterpå. Ligger mest i sofaen med korte perioder innimellom med litt internet eller tv. Strikking eller lesing på gode dager. 

Håper jeg kommer gjennom jula uten å ende opp som sengeliggende. Alt tar på. Alle sanseinntrykk. Har bestilt meg elektrisk rullestol og pose til den. Og ørepropper. 

 

Hei moota!
Jeg har fulgt denne tråden over flere år og vært innom og lest hver gang det har kommet en oppdatering. Men ser at det ikke er noe aktivitet her lenger.

Men jeg lurer sånn på hvordan det går med deg? Synes det var så leit å lese om hvor dårlig du var blitt før jul. Har stadig tittet innom for å se om det var noe nytt om hvordan det går. Håper virkelig det har snudd og blitt mye bedre enn da du skrev sist. ❤️

Anonymkode: 8d2e1...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Hei jenter!

Jeg var en periode veldig aktiv i denne tråden og fikk god støtte og motivasjon.

Nå er jeg feitere enn noen gang, og da jeg fant denne tråden kjenner jeg at jeg savner dere!

Savner å kunne heie på hverandre, «stå ansvarlig» for noen ang vekt og kunne bli kjent og dele tanker samtidig som man er anonym.

Så, hva sier dere? Blir dere med? Og veldig hyggelig om noen nye også slenger seg med! Hvilken metode man velger/uansett utgangspunkt -vi er her for å backe hverandre👍😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...