Anonym bruker 5 645 725 innlegg · #1626 Skrevet Februar 6 På 09.01.2019 den 14.15, Anonym bruker skrev: Du kunne og laget en ny tråd, og kanskje inspirert flere til å bli med der, i stedet for det du gjorde nå Anonymkode: 0d9fe...22c Mulig det er gjort i tillegg da vet du. Jeg tenkte bare at hun som startet tråden her kunne ha godt av å lese alle innleggene sine på nytt, og få en oversikt over hvor mange år (!!!!!) av sitt liv hun faktisk har holdt på med slanking.... Se svart på hvitt hvordan tankene har utviklet seg når det kommer til mat, måltid,- (eller IKKE måltid) og vekta og det å ikke TØRRE se på vekta..... Mulig hun regelmessig faktisk går tilbake og "leser" seg opp, men om så ikke er tilfelle så kan det være en eyeopener,- eller ikke. Hva vet jeg.... Var jo ikke kritikk eller stygt eller noe det jeg skrev. Var bare ment som et godt råd som hun kan ta til seg eller ikke. Anonymkode: 77cd8...cdb Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Anonym bruker 5 645 725 innlegg · #1627 Skrevet Februar 6 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Mulig det er gjort i tillegg da vet du. Jeg tenkte bare at hun som startet tråden her kunne ha godt av å lese alle innleggene sine på nytt, og få en oversikt over hvor mange år (!!!!!) av sitt liv hun faktisk har holdt på med slanking.... Se svart på hvitt hvordan tankene har utviklet seg når det kommer til mat, måltid,- (eller IKKE måltid) og vekta og det å ikke TØRRE se på vekta..... Mulig hun regelmessig faktisk går tilbake og "leser" seg opp, men om så ikke er tilfelle så kan det være en eyeopener,- eller ikke. Hva vet jeg.... Var jo ikke kritikk eller stygt eller noe det jeg skrev. Var bare ment som et godt råd som hun kan ta til seg eller ikke. Anonymkode: 77cd8...cdb Du gjorde ikke det nei Anonymkode: 0d9fe...22c Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider