Gå til innhold
Galskapens overhode

slankestart Juli 2015

Anbefalte innlegg

Anonym bruker
På ‎09‎.‎01‎.‎2019 den 14.15, Anonym bruker skrev:

Du kunne og laget en ny tråd, og kanskje inspirert flere til å bli med der, i stedet for det du gjorde nå

Anonymkode: 0d9fe...22c

Mulig det er gjort i tillegg da vet du. Jeg tenkte bare at hun som startet tråden her kunne ha godt av å lese alle innleggene sine på nytt, og få en oversikt over hvor mange år (!!!!!) av sitt liv hun faktisk har holdt på med slanking.... Se svart på hvitt hvordan tankene har utviklet seg når det kommer til mat, måltid,- (eller IKKE måltid) og vekta og det å ikke TØRRE se på vekta..... Mulig hun regelmessig faktisk går tilbake og "leser" seg opp, men om så ikke er tilfelle så kan det være en eyeopener,- eller ikke. Hva vet jeg.... Var jo ikke kritikk eller stygt eller noe det jeg skrev. Var bare ment som et godt råd som hun kan ta til seg eller ikke.  

Anonymkode: 77cd8...cdb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig det er gjort i tillegg da vet du. Jeg tenkte bare at hun som startet tråden her kunne ha godt av å lese alle innleggene sine på nytt, og få en oversikt over hvor mange år (!!!!!) av sitt liv hun faktisk har holdt på med slanking.... Se svart på hvitt hvordan tankene har utviklet seg når det kommer til mat, måltid,- (eller IKKE måltid) og vekta og det å ikke TØRRE se på vekta..... Mulig hun regelmessig faktisk går tilbake og "leser" seg opp, men om så ikke er tilfelle så kan det være en eyeopener,- eller ikke. Hva vet jeg.... Var jo ikke kritikk eller stygt eller noe det jeg skrev. Var bare ment som et godt råd som hun kan ta til seg eller ikke.  

Anonymkode: 77cd8...cdb

Du gjorde ikke det nei

Anonymkode: 0d9fe...22c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden