Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Her er det konfirmasjon imorgen og mye fristelser. For meg er det ofte middag da jeg er glad i god mat🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig på 76-tallet 👍🏼 Hele 76.8 kg. Feirer i sofaen med en pakke Mentos 😂😂😂 Var på shopping tidligere i dag, og kjøpte både bikini og badedrakt i mindre størrelser. Det er digg! 

Lea

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, junimamma81 skrev:

Her er det konfirmasjon imorgen og mye fristelser. For meg er det ofte middag da jeg er glad i god mat🙈

Jeg er glad i både god mat og kaker og godteri 🙈😂🤣  Ikke bra! Godt at jef har valgt lavkarbo 😉 

Blir ikke alltid helt etter boka, men jeg ser resultater og det er det som er poenget for meg. Mindre vondter, mindre migrene og ned i vekt 😉😊😋 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Endelig på 76-tallet 👍🏼 Hele 76.8 kg. Feirer i sofaen med en pakke Mentos 😂😂😂 Var på shopping tidligere i dag, og kjøpte både bikini og badedrakt i mindre størrelser. Det er digg! 

Lea

Anonymkode: f3078...799

Så herlig 😊 

Det er ulempen med å ikke veie seg.. Men jeg blir helt opphengt i den og mister motivasjonen så jeg drøyer det enda.. 🙈 

Men idag har vi selskap for vår eldste gutt og jeg har på meg et skjørt jeg aldri har villet gå i før pga jeg har vært for tjukk og det har ikke vært fint, så det går rette vei her også 😊😊😋😆 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.  Godt å se at det går veien for noen.  Intet nytt herifra annet enn at motivasjonen er på plass igjen. Har de siste månedene slitt med ryggen og nå må jeg ta noen grep. Er helt klart ikke bra for ryggen å veie rundt 100kg. Og jeg må trene mye styrke fort å takle den fysiske tunge jobben jeg har.  Så nå går jeg lange turer hver dag. Skal til kiropraktor til uka og jeg venter på klarsignal til å dra til gymmet å sette igang med styrketrening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skeiet ut siden torsdag 🙈 

Det er full skjerpings fremover! Må ikke miste motivasjon eller fremgang 😉😋 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Haha huff har blitt masse dritt, prøver å skjerpe meg igjen 🙄🙄😆 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte litt kjapt der.. 😬 

Vi skal på firmatur i midten av juni og jeg bestilte ferie igår, om ca 7 uker så må virkelig legge inn høygiret nå.. 😋😆 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går tregt men litt ned... 

Fikk den på jobb idag:  jeg skulle ønske du var litt tynnere så kunne du løpe like fort som oss...  gutt 6 år❤

Anonymkode: f57d2...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2018 den 16.26, Anonym bruker skrev:

Går tregt men litt ned... 

Fikk den på jobb idag:  jeg skulle ønske du var litt tynnere så kunne du løpe like fort som oss...  gutt 6 år❤

Anonymkode: f57d2...f81

 

Ja det er dr beste kommentarene det 🙈 

Minste sa et år på ferie at skyggen min var sååååå mye tjukkere enn tante sin.. Elsk! 

Har og fått spørsmål om hvorfor magen min fortsatt er like stor når det ikke er baby inni 🙈😬 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, moota m storebror&lillebror skrev:

 

Ja det er dr beste kommentarene det 🙈 

Minste sa et år på ferie at skyggen min var sååååå mye tjukkere enn tante sin.. Elsk! 

Har og fått spørsmål om hvorfor magen min fortsatt er like stor når det ikke er baby inni 🙈😬 

 

Og jeg får spørsmål om hvorfor magen min er så deigete😂 

 

De er gode disse barna❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Der er vel ingen hemmelighet at når jeg ikke skriver her inne så går det ikke såå bra 🙈🙄 

Faller av lavkarbo hele tiden og da kommer den der ulvehungeren etter kort tid hvor jeg ikke bare spiser når jeg er sulten, men må ha noe hele tiden 😞 

Har nå vært flink siden søndag med litt hjelp av kvalme 🙈😂 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er virkelig inne i en god periode nå. Har god motivasjon og får alt til. Derfor er det så typisk at jeg skal på fest på fredag ( = fyllemat på lørdag ) og at vi reiser bort mandag - onsdag uten mulighet for å følge lavkarbo + det er også en fylletur.. 

Det er såå typisk!! 🙄🙄 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok greit Moota😊

Jeg kjøpte meg brudekjole på wish🙈 prøvde den igår og den var fin😄 men den vil være mye finere hvis(NÅR) jeg går ned. 

 

Moota: har du tips til hvordan best mulig komme i gang med lavkarbo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, junimamma81 skrev:

Det går nok greit Moota😊

Jeg kjøpte meg brudekjole på wish🙈 prøvde den igår og den var fin😄 men den vil være mye finere hvis(NÅR) jeg går ned. 

 

Moota: har du tips til hvordan best mulig komme i gang med lavkarbo?

Takk 😊  Hvis jeg har helse til å være med på alt som skjer ihelga og neste uke så får jeg håpe jeg kommer raskt inni det igjen 😁😁 

Tøft gjort å kjøpe brudekjole på Wish! Jeg kjøpte brukt. Jeg var veldig kresen og fant en nydelig på finn 🙈😂 

 

Tenker du tips for å hoppe i det eller for å få en myk overgang? 

Et tips til begge deler er å la være kunstig søtning (for meg er brus utenom denne regelen for ellers dør jeg) og meieriprodukter den første uka. Da mister du lysten på alt. Spis nok fett og salt. Spis til du er mett. Kommer jeg over den kneiken går alt for meg 😉 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, moota m storebror&lillebror skrev:

Takk 😊  Hvis jeg har helse til å være med på alt som skjer ihelga og neste uke så får jeg håpe jeg kommer raskt inni det igjen 😁😁 

Tøft gjort å kjøpe brudekjole på Wish! Jeg kjøpte brukt. Jeg var veldig kresen og fant en nydelig på finn 🙈😂 

 

Tenker du tips for å hoppe i det eller for å få en myk overgang? 

Et tips til begge deler er å la være kunstig søtning (for meg er brus utenom denne regelen for ellers dør jeg) og meieriprodukter den første uka. Da mister du lysten på alt. Spis nok fett og salt. Spis til du er mett. Kommer jeg over den kneiken går alt for meg 😉 

 

Kjolen kosta kun 125,- så hvis det blir et bomkjøp så er det greit😊

Tror kanskje jeg bør hoppe i det. Ser mange går ned på lavkarbo og håper selvsagt på samme effekt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavkarbo er enkelt for mange. Jeg må kutte på meieriprodukter og la mest mulig kunstig søtning (igjen utenom pm) være i hverdagen og spise lite for å gå ned. Var enklere de første gangene. Etter at jeg ble syk sitter jeg mer i ro også. Derfor fint med hund som måå ut hver dag. 

Ser jo de som går ned 15 kilo på 3-5 uker. Jeg er veldig misunnelig. Men jeg tåler ikke sukker, mel osv. Så det er en perfekt løsning for meg. Og en livsstil. Som regel. Når jeg ikke faller av/ut.. 🙈😁😁🙄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra Finland i natt. Vi var der ifjor også så jeg visste at det er umulig å spise og drikke lavkarbo. 

Har derfor vært av lavkarbo fra fredag. På igjen idag. Når jeg prøvde klær til turen så jeg hvor masse jeg faktisk har gått ned siden i vinter. Herlig følelse. Jeg har stor og bred mage så det føles som om det går seint og jeg står nærmest i ro, men det var veldig tydelig på søndag. I tillegg prøver jeg også som regel bukser, sjelden gensre selv om jeg faktisk har hatt litt fokus på en t-shirt og en kjole siden i vinter. 

Det er knappe 4 uker til ferie, så her gjelder det å være streng igjen 🙄 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Etter en tur til Oslo med ei venninne som ikke spiser mat med tilsatt sukker, har jeg fått kontroll på sjokoladespisingen😊 

Savnet den selvsagt, men prøver å være viljesterk.  Har gått ned 3 kg de siste ukene. Prøver meg på lett lavkarbo og spiser mer rent kjøtt. 

Straks ferie og håper jeg klarer meg da også. Heldigvis har jeg barn som er glad i grønnsakssnacks og druer slik at vi kan ha det med på biltur istedenfor sjokoladen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra junimamma81 😊😊😊

 

Jeg har vært flink i vår og gått ned masse. Ikke vært flink de siste ukene 🙈🙄😖 

Nå får jeg reise på ferie som jeg er, men bruker de siste ukene nå på å komme meg over på lavkarbo slik at jeg (forhåpentligvis) klarer å drøye utskeielsene slik jeg pleier og ikke gå opp 8-10 kilo på 1 måneds ferie 🙈😉 

Det er lettere å holde seg flink et par uker når vi reiser dersom de gode vanene har fått bittelitt rot. Har dog aldri vært så lite flink før ferie tidligere år 😁🙈😌 

 

Det er til høsten det gjelder eller?? For X antalne gang 😂😂😂 

Prøver å tenke at mannen elsker meg og barn er glad i meg. Og, at jeg er et godt menneske fordi om jeg er 20 kilo for masse.. Gir aldri opp!, men tar en liten pause om et par uker.. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaah 4 kg opp hær. Det har blitt for mye is i varmen. Føler meg udugelig, evig på slankern og jeg får ingen resultater. Men jeg vet jo hva som har gått 'galt' så jeg får prøve å kjempe på videre. Den som gir seg er en dritt osv. 

Bra jobba junimamma 

God sommer og ferie Moota og alle dere andre damer som sniker i kulissene (der jeg også er) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 1 uke igjen og står på. Prøver å innbille meg selv om at det er fordi jeg ikke skal bli dårlig på kjøreturen ned, men det er like masse pga at jeg håper å gå ned noen gram og at det er lettere å holde seg litt flink 1-2 uker lenger ut i ferien... 

 

Har bestilt fra h&m, på tirsdag. Blir forbannet om det ikke kommer før vi drar. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da er ferien ferdig og hverdagen er her igjen 😊 

Jeg har ikke veid meg etter ferien, men har nå tatt grep og bestilt kostplan for å gå ned i vekt. Som i fjor så var vi på fornøyelsesparker og det er mye jeg kan være med på, men noe jeg ikke kan pga vekta.... så nå prøver jeg igjen.

 

Hvordan går det med dere damer?😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom hjem torsdag kveld. Jeg starter på lavkarbo og minsket inntak imorgen. 

Har nok gått opp en del, men veier meg ikke lenger så det får være 😆😁 

Drøyer høstens klesskapsrydding til september så jeg håper den oppblåste miffinsmagen er litt mindre 😉 

Har gjort en avtale med meg selv at jeg ikke skal overstige 100 bukser så jeg må kaste eller gi bort en håndfull er jeg redd.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...