Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Start 1. november 92.2 kg, og jeg er i dag 81.3 kg. Det er helt vilt!!De to siste ukene har jeg gått opp og ned på 82-tallet, så tok meg selv i nakkeskinnet forrige uke. Trente 40 min intervaller seks av syv dager, spiste bare lavkarbo og gikk ned 1.5 kg den uken. 

Det beste av alt er at min BMI har gått fra 34.3 til 30.2. Nå er jeg snart bare overvektig 😂 Hadde mål på 75 kg til påsken. Det tror jeg ikke er mulig lenger, men bør ihvertfall se 7-tallet. 

Takk for motivasjon fra denne gruppen. Eneste grunnen til at jeg ikke har slettet min bruker her.

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Start 1. november 92.2 kg, og jeg er i dag 81.3 kg. Det er helt vilt!!De to siste ukene har jeg gått opp og ned på 82-tallet, så tok meg selv i nakkeskinnet forrige uke. Trente 40 min intervaller seks av syv dager, spiste bare lavkarbo og gikk ned 1.5 kg den uken. 

Det beste av alt er at min BMI har gått fra 34.3 til 30.2. Nå er jeg snart bare overvektig 😂 Hadde mål på 75 kg til påsken. Det tror jeg ikke er mulig lenger, men bør ihvertfall se 7-tallet. 

Takk for motivasjon fra denne gruppen. Eneste grunnen til at jeg ikke har slettet min bruker her.

Anonymkode: f3078...799

Dette var Lea. Sorry, glemte å signere.

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, valnøtta skrev:

26.12 - 17 : 106
31.12 - 17 : 103, 2 ( - 2,8 )
07.01 - 18 : 101, 9 ( - 1,3 )
14.01 - 18 : 100, 3 ( - 1,6 )
20.01 - 18 : 99, 4   ( - 0,9 )
28.01 - 18 : 98, 2   ( - 1,2 )
04.02 - 18 : 97, 5   ( - 0,7 )

Nesten 10 kg!!! Veldig bra jobbet valnøtta 💪🏻💪🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Start 1. november 92.2 kg, og jeg er i dag 81.3 kg. Det er helt vilt!!De to siste ukene har jeg gått opp og ned på 82-tallet, så tok meg selv i nakkeskinnet forrige uke. Trente 40 min intervaller seks av syv dager, spiste bare lavkarbo og gikk ned 1.5 kg den uken. 

Det beste av alt er at min BMI har gått fra 34.3 til 30.2. Nå er jeg snart bare overvektig 😂 Hadde mål på 75 kg til påsken. Det tror jeg ikke er mulig lenger, men bør ihvertfall se 7-tallet. 

Takk for motivasjon fra denne gruppen. Eneste grunnen til at jeg ikke har slettet min bruker her.

Anonymkode: f3078...799

Bra jobba :):tommelsmil: Du er god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

67,3 i dag...veldig fornøyd med det med tanke på massiv snopesprekk på lørdag hvor jeg gafler i meg 150 gram smågodt og fastelaven på søndag!

 

så det går veien! Om enn litt sakte😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.2.2018 den 22.24, nerdybirdy skrev:

67,3 i dag...veldig fornøyd med det med tanke på massiv snopesprekk på lørdag hvor jeg gafler i meg 150 gram smågodt og fastelaven på søndag!

 

så det går veien! Om enn litt sakte😄

Litt er bedre enn ingenting 👍🏼

Forrige helg fråtset jeg fra torsdag til søndag. Masse selskap og bursdager hele helgen. Det resulterte i +1.5 kg 😲 Men jeg har vært flink siden, og tallet i dag er 80.7 kg. Dvs nøyaktig 11.5 kg ned og halvveis i vektreduksjonen min.

Klapp på skulderen til oss alle!

Lea

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

66,2 i dag veide 66,9 på mandag...)

Nok en helg med massiv godtesprekk......jeg bare klarer ikke å holde meg :( og mannen bidrar NULL, der han sitter og trykker fjeset fullt av chips.....

Ukedagene går greit, jeg bruker Lifesum aktivt, men har nå også begynt å legge inn de store sprekkene i appen og...selv om det på ingen måte avskrekker meg fra å hverken kjøpe eller ete 200 gram smågodt (jepp alene på en kveld!). Men, på søndag opplevde jeg noe uvanlig. Bestilte et kakestykke på kafe som jeg ikke synes var noe særlig, og holde dere fast, lot være å spise det!!!! Det tror jeg faktisk ikke har skjedd før, for inneholder en matvare sukker...så går den som regel i gapet her ;) 

Men det går nedover...selv om det i stor grad er tre skritt frem (mand-fred) og to tilbake (lørd+sønd)

åh, det føltes godt å skrifte litt nå :)

 

Anonymkode: a24c9...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake ettet 1 måned+ med drittmat og sukker. Hater det!! Har blitt superfeit igjen.. 

Er i gang med lavkarbo. Får bare jobbe meg ned igjen 😝🙈 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, moota m storebror&lillebror skrev:

Da er jeg tilbake ettet 1 måned+ med drittmat og sukker. Hater det!! Har blitt superfeit igjen.. 

Er i gang med lavkarbo. Får bare jobbe meg ned igjen 😝🙈 

 

Huff dette sukkeret. Og drittmaten som smaker så alt for godt. Vi får kjempe på videre Moota. Jeg føler jeg krangler evig med sukkeret. Når jeg endelig får på plass masse aktivitet. Så blir jeg naturligvis sliten og supertrøtt i en periode. Hvordan løser jeg det, joda men massevis av sukker og drittmat. Huff nå sporer jeg av. Ville bare si, du er ikke alene Moota

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, moota m storebror&lillebror skrev:

Da er jeg tilbake ettet 1 måned+ med drittmat og sukker. Hater det!! Har blitt superfeit igjen.. 

Er i gang med lavkarbo. Får bare jobbe meg ned igjen 😝🙈 

 

 

1 minutt siden, ♥ Løvemamma ♥ skrev:

Huff dette sukkeret. Og drittmaten som smaker så alt for godt. Vi får kjempe på videre Moota. Jeg føler jeg krangler evig med sukkeret. Når jeg endelig får på plass masse aktivitet. Så blir jeg naturligvis sliten og supertrøtt i en periode. Hvordan løser jeg det, joda men massevis av sukker og drittmat. Huff nå sporer jeg av. Ville bare si, du er ikke alene Moota

Kan slenge meg på her med at du absolutt ikke er alene Moota

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter! Det er en god trøst å vite at vi er flere 😊😙 

Jeg er i alle fall skikkelig i gang! Er veldig fornøyd med innsatsen så langt i uka. Er supermotivert til å gjøre en innsats og merker allerede at det virker nå som jeg har kuttet ut sukker og karbohydrater. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt en ny super motivert uke med bare gode resultater og gjort som planlagt! Har tom. gått litt mer et par dager enn tenkt 😉  

Mannen sier han kan se at jeg har gått ned. Det må jo være positivt 😊😊 

Jeg skal prøve å holde ut slik som dette så lenge som mulig, men det blir noen planlagte sprekker da. Skal på jentefest om noen uker og en konsert. Det er det jeg har foreløpig 😁   Men før vi vet order av det har vi både påske og 17.mai.. 😧😜 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Moota.

Jeg har også tatt meg sammen de siste dagene.  Begynt å plotte inn maten jeg spiser igjen og teller kalorier. Prøver nå ut ca 1850kcal i døgnet. Håper på god vektnedgang da siden jobben min er så fysisk.

 Jeg blir stadig vekk overrasket over hvor mye kcal enkelte ting har i seg. Veide meg i dag. Så det blir spennende å se hva vekta viser neste fredag.  

Påska klarer jeg nok å komme meg greit igjennom siden det blir jobbing på meg.  Men det blir noe kake på en bursdag like før påske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Løvemamma 😊😉 

Jeg våger ikke å veie meg helt enda da men 🙈  Det blir vel etterhvert det og. Jeg er alltid så feig og hopper over veiinga lenge når jeg har gått på en smell. Og så blir jeg like negativt overrasket hver gang når jeg endelig går på 🙈😝  Men angrer litt etterpå siden jeg ikke har dokumentert resultatene 😂 

Jeg kjøpte et skjørt da for noen uker siden, og det prøver jeg hver uke og har sett fremgang til nå. Får trøste meg med det. 

 

Jeg har et spørsmål til dere ang. slanking og mensen. Vet dere om det er noen sammenheng her? Fikk mensen på fredag istedenfor søndag/mandag denne gangen.. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt mer lyst på noe ekstra denne uka utenom måltidene. Usikker på om det er mensen eller det at jeg er lei av å bare spise 2 måltider eller om jeg bare kjeder meg og vil ha noe av gammel vane. Kan i alle fall stolt si at jeg ikke har falt for fristelsen. Det betyr at jeg har spist sunt siden etter vinterferien som var i uke 7 og på streng lavkarbo da fra uke 9. Det er jo ikke så lenge, men har nok gjort godt. Håper det fortsetter 😊🙄 

Så håper jeg mensen slutter nå er par dager før den pleier siden den kom fredag istedenfor søndag/mandag. Kunne faktisk se litt svakt rosa på papiret på torsdag kveld så har hatt den 1 uke dersom den ikke er ferdig idag.. 😠😡 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Moota 💪🏻 Men er det ikke veldig lite med to måltider per dag? Merker selv at lavkabo metter bedre og lenger, men synes to måltider var litt lite.

Jeg spiser selv moderat lavkarbo. 1 knekkebrød (brisk) til frokost, 2 skiver proteinbrød til lunsj, 1 knekkebrød til mellommåltid og så mye middag jeg vil/orker. Innimellom skeier jeg ut, da lager jeg vanlig pizza med grov bunn, taco med skjell eller en skål med potetgull på kvelden. Rett og slett fordi jeg skal leve med dette resten av livet, og det er visse ting jeg ikke kan leve uten 😂😂😂

Min vekt er nå 79.5 kg. Gått ned fra 92.2 kg siden november. Har gått ned fra 44 til 42 i bukser og fra XL til L i overdel. Digg, men dyrt 😉

Lea 

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo jammen kjempeflink selv! 

Jeg er ikke så sulten når jeg lever lavkarbo. Jeg spiser 2 lavkarboskiver mellom 11 og 13 (gjerne senere i helgene). Og middag i 16-17 tiden (også senere i helgene). Det er egentlig nok. Har mer pålegg enn skive på til frokost og salat/grønnsaker til middag med kjøtt/fisk/fugl. 

Jeg pleier heller ikke å leve så strengt, men skal spise meierifritt til påske. Tillater meg litt i helgene da. Så får jeg se i påsken og etter. Dersom jeg klarer vil jeg leve slik til sommeren og håpe at jeg går ned til 75 kilo.. Er jo lov å håpe 🙈🙈😜 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer. 

Da er en uke på kaloritelling over, resultat:

-1,3kg 😁

Så langt funker det råfint. Jeg nekter meg selv ingenting. Men det blir jo drastisk mindre søtt pga kalorimengden i det. Jeg blir god og mett selv om jeg kjenner godt at jeg er sulten like før neste måltid. Så no skal jeg fortsette. Hadde vært digg å komme meg ned til før graviditeten vekt før sommeren. Da må jeg ned 13,5kg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, ♥ Løvemamma ♥ skrev:

Hei damer. 

Da er en uke på kaloritelling over, resultat:

-1,3kg 😁

Så langt funker det råfint. Jeg nekter meg selv ingenting. Men det blir jo drastisk mindre søtt pga kalorimengden i det. Jeg blir god og mett selv om jeg kjenner godt at jeg er sulten like før neste måltid. Så no skal jeg fortsette. Hadde vært digg å komme meg ned til før graviditeten vekt før sommeren. Da må jeg ned 13,5kg 

Bra jobbet 👍🏼 Hvor mange kalorier ligger du på hver dag?

Jeg veide meg igjen nå, og er 78.9 kg. Minus 13.3 kg siden november. Hvert nye tall er en milepæl 😊

Lea

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2018 den 13.06, moota m storebror&lillebror skrev:

Du er jo jammen kjempeflink selv! 

Jeg er ikke så sulten når jeg lever lavkarbo. Jeg spiser 2 lavkarboskiver mellom 11 og 13 (gjerne senere i helgene). Og middag i 16-17 tiden (også senere i helgene). Det er egentlig nok. Har mer pålegg enn skive på til frokost og salat/grønnsaker til middag med kjøtt/fisk/fugl. 

Jeg pleier heller ikke å leve så strengt, men skal spise meierifritt til påske. Tillater meg litt i helgene da. Så får jeg se i påsken og etter. Dersom jeg klarer vil jeg leve slik til sommeren og håpe at jeg går ned til 75 kilo.. Er jo lov å håpe 🙈🙈😜 

 

 

Nå husker jeg ikke hva du veier for øyeblikket, men skal heie deg frem til 75 kg 👍🏼

Ikke vær for streng med deg selv da. Da er det så vanskelig i lengden.

Lea 

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig.. Jeg vet heller ikka hva jeg veier 🙈  Men tipper det er ca 85 kilo.. 😁 

Jeg spiser hvis jeg er sulten så det går fint foreløpig 😉 

Merka når jeg prøvde klær idag at jeg har gått ned denne uka også. Det er kanskje bare mm, for veier meg jo ikke så har ikke peiling, men gøy er det! Skjørtet er innen rekkevidde! Kanskje til 17.mai. 

Skal også veie meg snart. Før eller etter påsken tipper jeg 😊😊 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bra jobbet 👍🏼 Hvor mange kalorier ligger du på hver dag?

Jeg veide meg igjen nå, og er 78.9 kg. Minus 13.3 kg siden november. Hvert nye tall er en milepæl 😊

Lea

Anonymkode: f3078...799

Mellom 1800 og 1850kcal pr dag 😊

Jeg gleder meg veldig mye til den dagen jeg kommer til 8tallet først på vekta. Har noen kg igjen til det men jeg har trua. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært flink frem til idag. Drakk 2 1/2 drink idag. Tror ikke det velter lasset, men litt irriterende når jeg har vært så flink nå.. 

Synes mannen er en tosk idag så gikk heller å la meg nå 🙈😧 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...