Gå til innhold

Symptomer


Krilor

Anbefalte innlegg

Jeg har fortsatt nesten ingen symptomer, kun vondt i brystene. Merker det litt med bh på, og spesielt når jeg løper eller klemmer på dem. Er veldig oppblåst og på kveldene ser det ut som er jeg er flere måneder på vei jo! hehe. Kvalmen har heldigvis ikke kommet hit enda. Er 5+1 i dag.

Endret av Elise90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fortsatt nesten ingen symptomer, kun vondt i brystene. Merker det litt med bh på, og spesielt når jeg løper eller klemmer på dem. Er veldig oppblåst og på kveldene ser det ut som er jeg er flere måneder på vei jo! hehe. Kvalmen har heldigvis ikke kommet hit enda. Er 5+1 i dag.

5+1 her og :) hvis det stemmer :) kvalmen kan du være glad for du ikke har enda ;-) kastet opp 7 ganger i går 😔😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Her kom Kvalmen kastende over meg. Og har ingen Mulighet for å krype under dyna...... Hjemme med begge barna i fra bhg. Sommerferien har startet og mannen på er på jobb ut uka.

Puster dypt og biter tennene sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere andre som venter nr 3 eller fler med vondere livmor enn de forrige svangerskap? Min er så vanvittig vond. Men overkommelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj nå har kvalmen kommet hit også..

Tredje dagen nå med intens kcme gjennom store dager av dagen. Går litt i bølgedaler og er værst når jeg blir sulten eller er mett.. Aldri slitt med kvalme i de to tidligere svangerskapene, å har nå savnet symptomer men.. Dette var lite å savne😜

 

Ellers er puppene vonde ved berøring, svimmel og det stikker til i livmora ved brå bevegelse eller host/nys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg har ganske mye symptomer... Ekstremt trøtt, ømme pupper og KVALM!! Var hos legen i dag og fikk resept på kvalmestillende samt beskjed om å ta jern fra butikken. Hadde puls på 101 og lavt blodtrykk så ble 100% sykemeldt i to uker, frem til ferie... Jobber på et gammelt sykehjem hvor det er 27 grader inne, og dårlige arbeidsforhold med mye stress.. Litt ekkelt med så høy puls. Får prøve å slappe av, men ikke lett med en to åring løpende rundt når bhg har stengt... Men litt glad for å kjenne symptomer å, håper den sitter! Var veldig kvalm sist også. Men ingen oppkast heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff jeg har ganske mye symptomer... Ekstremt trøtt, ømme pupper og KVALM!! Var hos legen i dag og fikk resept på kvalmestillende samt beskjed om å ta jern fra butikken. Hadde puls på 101 og lavt blodtrykk så ble 100% sykemeldt i to uker, frem til ferie... Jobber på et gammelt sykehjem hvor det er 27 grader inne, og dårlige arbeidsforhold med mye stress.. Litt ekkelt med så høy puls. Får prøve å slappe av, men ikke lett med en to åring løpende rundt når bhg har stengt... Men litt glad for å kjenne symptomer å, håper den sitter! Var veldig kvalm sist også. Men ingen oppkast heldigvis.

 

Jeg tok på meg en sånn SpO2 (02-meningsmåling) måler i går på jobb for å sjekke om den virket før jeg skulle prøve den på en pas.. Og da hadde jeg plutselig puls på 90 (bruker å ha rundt 60 i hvile) så jeg ble litt overasket. Er det vanlig at puls stiger i graviditet? Merker at jeg blir fortere svimmel om jeg reiser meg opp litt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff jeg har ganske mye symptomer... Ekstremt trøtt, ømme pupper og KVALM!! Var hos legen i dag og fikk resept på kvalmestillende samt beskjed om å ta jern fra butikken. Hadde puls på 101 og lavt blodtrykk så ble 100% sykemeldt i to uker, frem til ferie... Jobber på et gammelt sykehjem hvor det er 27 grader inne, og dårlige arbeidsforhold med mye stress.. Litt ekkelt med så høy puls. Får prøve å slappe av, men ikke lett med en to åring løpende rundt når bhg har stengt... Men litt glad for å kjenne symptomer å, håper den sitter! Var veldig kvalm sist også. Men ingen oppkast heldigvis.

Jeg tok på meg en sånn SpO2 (02-meningsmåling) måler i går på jobb for å sjekke om den virket før jeg skulle prøve den på en pas.. Og da hadde jeg plutselig puls på 90 (bruker å ha rundt 60 i hvile) så jeg ble litt overasket. Er det vanlig at puls stiger i graviditet? Merker at jeg blir fortere svimmel om jeg reiser meg opp litt fort.

Det et jo vanlig at BT faller i brgynnelsen av graviditeten. Nå er jeg ferdig med min ferie, så målte BT på jobb. Ligger vanligvis på 120/80, nå var det 100/65. Merker at jeg blir fort svimmel ja. Pulsen lå ca der den pleier tror jeg..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke med pulsen.. Vet bare at jeg sliter litt med høy hvilepuls fra før, har ofte testa spO2 måler på jobb og aldri vært under 90 nesten. Når jeg sist opererte for en eggstokk cyste måtte jeg bli over på sykehuset for pulsen lå oppe i 120 og ville ikke ned... Så mulig det er noe meg meg og pulsen altså, hehe... Litt ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke med pulsen.. Vet bare at jeg sliter litt med høy hvilepuls fra før, har ofte testa spO2 måler på jobb og aldri vært under 90 nesten. Når jeg sist opererte for en eggstokk cyste måtte jeg bli over på sykehuset for pulsen lå oppe i 120 og ville ikke ned... Så mulig det er noe meg meg og pulsen altså, hehe... Litt ubehagelig.

Lå jo litt høyere enn vanlig, pulsen altså. Har i utgangspunktet litt lavt BT, så kan hende det er det jeg sliter med ifht svimmelheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lyst på fet mat... Spesielt Thai mat 😛 pizza er en god nr 2 .... Nei nei nei... Jeg kommer til å bli så tykk denne graviditeten😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere andre som venter nr 3 eller fler med vondere livmor enn de forrige svangerskap? Min er så vanvittig vond. Men overkommelig.

Venter nr.3! Har en SA etter 2 barn. Så egentlig blir det vel regnet som svangerskap nr.4. Sjeg forstår GODT hva du mener! Jeg er 7+1 og kan kjenne litt av livmoren når jeg ligger på ryggen. Nedi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som har j#$@&a vondt i puppene?! Når går dette over?? Holder snart ikke ut mere😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg som har j#$@&a vondt i puppene?! Når går dette over?? Holder snart ikke ut mere😅

Her går det greit så lenge ingen kommer borti dem.. Samboeren får IKKE under noen omstendigheter røre de.. :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som har j#$@&a vondt i puppene?! Når går dette over?? Holder snart ikke ut mere😅

Dette er sånn det eneste symptomet jeg har, så syns det er greit å ha vondt i de. Men det gjør GRUSOMT vondt ja! Vertfall visst noe/noen kommer borti de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det noen av dere andre som venter nr 3 eller fler med vondere livmor enn de forrige svangerskap? Min er så vanvittig vond. Men overkommelig.

Venter nr.3! Har en SA etter 2 barn. Så egentlig blir det vel regnet som svangerskap nr.4. Sjeg forstår GODT hva du mener! Jeg er 7+1 og kan kjenne litt av livmoren når jeg ligger på ryggen. Nedi der.

Da er vi i samme båt. Har 2 barn, SA sist mnd og på igjen nå.

Egentlig er dette mitt 5 svangerskap og skulle hatt totalt 6 barn inkl det jeg bærer på nå. Sprøtt å tenke på.

Ikke rart livmora klager lol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som har j#$@&a vondt i puppene?! Når går dette over?? Holder snart ikke ut mere😅

Her har jeg skikkelig vondt i puppene. De har vokst så vanvittig!! Mannen er strålende fornøyd med det, mens jeg føler de sprekker snart. Kjennes ut som om jeg har melkespreng hele tiden. Har måttet kjøpe ny bh allerede..

 

Drømte i natt at babyen var ute og at jeg ammet og var så letta over at puppene ble helt slappe igjen😆 Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det bare meg som har j#$@&a vondt i puppene?! Når går dette over?? Holder snart ikke ut mere😅

Her har jeg skikkelig vondt i puppene. De har vokst så vanvittig!! Mannen er strålende fornøyd med det, mens jeg føler de sprekker snart. Kjennes ut som om jeg har melkespreng hele tiden. Har måttet kjøpe ny bh allerede..

 

Drømte i natt at babyen var ute og at jeg ammet og var så letta over at puppene ble helt slappe igjen😆 Hehe.

Husker det var ille sist, er ikke helt der ennå. Men så er jeg bare 5+1 også. Regner med det blir verre. Vokst en god størrelse har de også alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det bare meg som har j#$@&a vondt i puppene?! Når går dette over?? Holder snart ikke ut mere😅

Her har jeg skikkelig vondt i puppene. De har vokst så vanvittig!! Mannen er strålende fornøyd med det, mens jeg føler de sprekker snart. Kjennes ut som om jeg har melkespreng hele tiden. Har måttet kjøpe ny bh allerede..

 

Drømte i natt at babyen var ute og at jeg ammet og var så letta over at puppene ble helt slappe igjen😆 Hehe.

Jeg har også kjøpt ny, men den og begynner å bli trang ... :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mest vonde pupper på kvelden. Da gjør det kjempe vondt å ta av seg bh'n. Om morgnen er di bare litt ømme og da får jeg jo litt panik! men så blir jeg kvalm og da roer jeg meg igjen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene mine går også opp og ned i ømhet. Noen ganger orker jeg ikke ha på bh, men andre dager kjenner jeg så vidt noe. Men tror nok det er helt normalt det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det bare meg som har j#$@&a vondt i puppene?! Når går dette over?? Holder snart ikke ut mere😅

Her går det greit så lenge ingen kommer borti dem.. Samboeren får IKKE under noen omstendigheter røre de.. :-p

Hørs kjent ut😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er det bare meg som har j#$@&a vondt i puppene?! Når går dette over?? Holder snart ikke ut mere😅

Her går det greit så lenge ingen kommer borti dem.. Samboeren får IKKE under noen omstendigheter røre de.. :-p
Hørs kjent ut😃

 

Han syns nok jeg er litt streng og at jeg overdriver, men det er sånn det er. Værst om kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sure oppstøt har kommet hit for fult nå.... Det er så kjipt... Kan vell snart ikke spise noe annet enn agurk 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...