Gå til innhold

Hei alle som har lyst å ta en titt på meg..spår tilbake om ønskelig...

Anbefalte innlegg

Hei..

For 2 uker siden ble jeg spådd av ei på nette..

en slikk side hvor du betaler ect.

jeg spurte henne om hun fikk opp graviditet på meg.. det gjorde hun..sa innen ett år..men var ikke sikker på om det var da jeg fødte eller da jeg ble gravid...

jeg leste en del om henne på nette hun har blitt interjuet i et blad/avis...og har hatt evner siden hun var barn..moren har også evnene...

er så spent på om det det hun spådde/så  stemmer..

hun sa ikke om vi får gutt eller jente..

nå lurer jeg på hva dere får opp rundt dette..graviditet på meg..og lurer på hva kjønn dere får opp?

født 2 april 1969..

(hun sa vi får et mirakel..og det blir det jo siden vi er litt "oppi årene")

jeg ser gjerne tilbake på dere om dere ønsker det..

god sommer..

klem fra meg til dere..

Solrose1.  :-)

:dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose: :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  

Endret av solrose1

Fortsetter under...

hei :)

jeg prøver meg jeg :)

får opp innen et år jeg også, men litt mer spesifikt graviditet i september/oktober! en liten gutt :)

kunne du sett på meg?

er jeg gravid nå eller blir jeg det snart?

holder på med ivf og har nettopp hatt insett av fryseegg..

født 210488 :)

får opp innen et år jeg også, men litt mer spesifikt graviditet i september/oktober! en liten gutt :)

kunne du sett på meg?

Hei kjære deg..

først tusen takk for at du tok deg tid..

vet du får veldig gode følelser når jeg tenker på deg og graviditet.. tror nok det er en liten spire på vei..får opp gutt på deg jeg...ønsker deg masse lykke til..dette vil gå bra..klem fra meg

Annonse

Trooooooooor du får en gutt <3

Ser du ny jobb på meg? 160271??

Anonymous poster hash: 4111b...3a4

hei..

ja ser ny jobb på deg..får opp rundt september..innen service yrket..

klem fra meg

kunne du sett på meg?

Hei kjære deg..

vet du får veldig gode følelser når jeg tenker på deg og graviditet.. tror nok det er en liten spire på vei..får opp gutt på deg jeg...ønsker deg masse lykke til..dette vil gå bra..klem fra meg

tusen takk for svar :) 

håper så inderlig på at det skal klaffe nå! 

har selv alltid hatt en følelse av at min første blir gutt, så det skal du ikke se bort i fra :)

kunne du sett på meg?

Hei kjære deg..

tusen takk for svar :)

håper så inderlig på at det skal klaffe nå! 

har selv alltid hatt en følelse av at min første blir gutt, så det skal du ikke se bort i fra :)

ønsker deg masse lykke til.. :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose: :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  

jeg klarer ikke å spå desverre :/

Men er det muligt å bli sitt på selv? ser du flere barn på meg og evt nårtid? Samboer sier han ikke vil ha barn, men jeg ønsker meg flere.. han har ingen..

Jeg er født 290884 og han er født 021285

jeg klarer ikke å spå desverre :/

Men er det muligt å bli sitt på selv? ser du flere barn på meg og evt nårtid? Samboer sier han ikke vil ha barn, men jeg ønsker meg flere.. han har ingen..

Jeg er født 290884 og han er født 021285

send en pm til meg så skal jeg ta en titt

Annonse

Solrose1.

Kunne du sett på meg på pm? Beklager mas. :/

jepp har fått pm fra deg..ja skal ta en titt men har ikke hatt tid ennå..skal få sett på deg innen helga.

Solrose1.

Kunne du sett på meg på pm? Beklager mas. :/

jepp har fått pm fra deg..ja skal ta en titt men har ikke hatt tid ennå..skal få sett på deg innen helga.

Tusen takk. Beklager maset mitt. ;)

kunne du sett på meg?

Hei kjære deg..

du hadde nok ganske rett :) har nettopp testet positivt :D 

Trooooooooor du får en gutt <3

Ser du ny jobb på meg? 160271??Anonymous poster hash: 4111b...3a4

hei..

ja ser ny jobb på deg..får opp rundt september..innen service yrket..

klem fra meg

Takk :)

Ser du hva slags service?? hehehe

Anonymous poster hash: 4111b...3a4

Jeg får opp et månedsskifte, september-oktober kanskje? (usikker på hvilke måneder, men det er snakk om tidlig høst/høst). Usikker på om det er fødsel eller unnfangelse. Gutt, tror jeg. 

Jeg er født 08.03.90, og lurer på ting ang. jobb/studier og barn fremover. Vil jeg få utdanning og jobb, eventuelt hva slags? Vil jeg få flere barn, eventuelt når? Og vil det eventuelle barnet være planlagt eller et "uhell"? (jeg vil nemlig ha en til, mannen vil ikke, men jeg har jo håp om at han vil endre mening).

Anonymous poster hash: 5d29d...c48
  • 3 uker senere...

Jeg ser ei lita jente. Du kommer til å bekymre deg mye. Du må ta vare på deg selv under graviditeten! 

Jeg tror hun blir veldig kreativ. Og ikke minst vakker / søt  :hjerte: Hun blir virkelig et hjertebarn! haha, full i humor også. 

Jeg ser graviditet nå i høst. Senhøsten. Jeg tror dere forteller det på julaften. Men jeg føler sterk bekymring og nervøsitet. Men det går bra :) Meditasjon kan hjelpe. Det hjalp meg veldig med førstemann  :hjerte: 

Du har en spennende tid foran deg :) 

Ser du når jeg blir gravid? Og om det blir gutt eller jente? 
f.080585

kunne du sett på meg?

Hei kjære deg..

du hadde nok ganske rett :) har nettopp testet positivt :D

da endte det desverre i en exu, men prøver igjen så fort det er råd :)

ser du når en evt spire vil feste seg igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...