Gå til innhold

Tibake fra Danmarsferien, og ingen antydning til fødsel på turen


Leirha

Anbefalte innlegg

Da har vi akkurat kommet hjem fra den godt planlagte Danmarksturen.

Det var ferien vår for i år, og det var selvfølgelig for ungenes del, kjipt å gå hjemme i sommerferien i 5 hele uker for mamma venter på baby som egentlig kan komme når som helst.

 

Det var en fin tur, men trått å trave Danmark på kryss og tvers i alle parker som finnes og lange timer i bil når en er 36 uker på vei, men heldigvis for at jeg ikke har snev av bekkenløsning/låsning så alt i alt gikk det sååå fint og turen var perfekt.

 

Vi hadde planen klar om noe skulle skje, så vi var lite bekymret.
Min verste frykt var egentlig at jeg skulle gå tom for middel mot halsbrann, og KRISEN var et faktum når helgen ga en syyyk halsbrann som krevde siste reserver, SÅ natten til mandag var et lite helvete må jeg innrømme.
Apoteket ble raidet dagen derpå, men de hadde jo selvfølgelig ikke det som hjalp akkurat meg, men jeg fant noe tilsvarende som virket passet bra, så etter det var alt bare flott.

 

Bortsett fra halsbrannen og solbrentheten, så var siste dagen litt trå.
Vi stod opp kl halv 7 for vaske utav hytten, og brukte videre resten av dagen i diverse parker før båten gikk kl9 på kvelden.

Når vi kom fra til Kristiansand midnatt, kjørte jeg i 4 timer før jeg endelig kunne legge meg i min egen seng.
Men da var jeg pudding.

 

Første jeg gjorde da jeg stod opp var å gå til legekontoret å ta den siste blodprøven som skal tas i uke 36 (rhs negativ).


Nå skal jeg til ikea å bestille kjøkken, parkett er handlet inn til stuen og badet er, er lovet ferdig før termin.
Så sånn er vår sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...