Gå til innhold

venninne som er forelsket I mannen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ville gått med mannen. Hun kan bruke det mot dere om han går alene. Dere kan vel bli enig om at dere går der for å konfrontere henne rolig og for å fortelle at hun blir politianmeldt om hun ikke holder seg unna.

 

Anonymous poster hash: f4fc2...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette oppsto pga. mannens tilbakeholdelse og løgner. At HI har problemer med det burde har forstå, synes jeg. Han har unnlatt å fortelle om dette og i tillegg fått felles venner til å lyve om det. Han burde strekke seg langt i å gi HI det hun trenger for at de skal kunne gå videre sammen.

 

Jeg synes HI får mye pes for en veldig naturlig reaksjon, og jeg forstår henne godt.

 

Anonymous poster hash: 0ee95...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette oppsto pga. mannens tilbakeholdelse og løgner. At HI har problemer med det burde har forstå, synes jeg. Han har unnlatt å fortelle om dette og i tillegg fått felles venner til å lyve om det. Han burde strekke seg langt i å gi HI det hun trenger for at de skal kunne gå videre sammen.

 

Jeg synes HI får mye pes for en veldig naturlig reaksjon, og jeg forstår henne godt.

 

Anonymous poster hash: 0ee95...636

Dette oppstå pga mange ting blant annet det, venninnen, HIs holdninger (beklager der, for jeg verdsetter disse holdninger høyt i en vanlig hverdag) og alt, HI har lov å være forvirret men vendinger som har kommet krever en plan mellom henne og mannen og hun kan ikke sitter apatisk i dette. Hun har valgt forholdet og da må hun for sin egen og mannens del stå sammen. Hun kan ikke la han stå alene i dette ved å la han dra alene eller gå til politiet uten henne. Det som er temaet her er at HI verger seg mot å faktisk stå sammen med mannen sin selv om hun ikke er helt enig med han

 

Anonymous poster hash: c4ee7...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette oppsto pga. mannens tilbakeholdelse og løgner. At HI har problemer med det burde har forstå, synes jeg. Han har unnlatt å fortelle om dette og i tillegg fått felles venner til å lyve om det. Han burde strekke seg langt i å gi HI det hun trenger for at de skal kunne gå videre sammen.

 

Jeg synes HI får mye pes for en veldig naturlig reaksjon, og jeg forstår henne godt.

 

Anonymous poster hash: 0ee95...636

Nei, det er klart hun har problemer med det. Det synes jeg ikke er noe vanskelig å forstå. Hva hun gjør med denne følelsen, det er imidlertid fortsatt helt opp til henne. Det er ikke så lett for mannen heller å strekke seg langt, for HI vet jo ikke selv hva hun trenger for at de skal kunne gå videre. Et forhold overlever fordi begge anstrenger seg. Han har en reparasjonsjobb å gjøre, men hun har også en jobb å gjøre for å akseptere og deretter tilgi. Akkurat nå er det vel sånn at samme hva mannen gjør, så blir det galt. Når han viser at han fortsatt har lyst på henne, er det galt. Når han ikke vil snakke, er det galt. Når han gir uttrykk for sine frustrasjoner, er det galt. Når han vil konfrontere denne dama en gang for alle, er det galt. Jeg mener som deg at HI har all rett til å ha egne følelsesmessige reaksjoner oppe i dette, men er allikevel enig med dem som gir henne råd om å gjøre det passe stort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, du er så dønn slitsom og high maintenance at jeg ikke fatter at du har en mann i det hele tatt, om ikke han er masochist, du gnæger og gnæger og velter deg i offerrollen, og kommer til å bruke dette som ikke skjedde mot mannen til han dør eller går, begge deler antakelig på trass.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å mat trollet, ingen er et så stort offer som dette. Trolleriet har gått langt nok nå, to uker med side opp og side ned med samme gnålet... Meg, meg, meg.... Jeg tror ikke et sekund lenger på denne historien. Ja, selvsagt kan jeg la vær å lese osv. Men så lenget trollet får repons vil hun fortsette denne latterlige krangelen om at hun er et offer for verdens/mannens/venninens ondskap, og at det er så synd på henne som ikke får alle til å sympatisere.

 

Hvem i all verden lager så mye bråk med mannen sin over at han har hatt et sexliv før han møtte den rette? Og hvem i all verden sitter å synes synd på en vennine som skryter over å ha hatt et forhold til mannen sin? Dette blir for dumt, og ganske så trist!

 

Nei, jeg kan ikke tro at dette er sant, ingen er så slem med partneren sin som dette.



Anonymous poster hash: 05f0f...6d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan jo bare flytte i kollektiv med hun med mannen og valpen. Så kan de melke sine historier til kuene kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ble det stille nå? Når alle er uenige med deg HI?

 

Anonymous poster hash: 66a2a...0c0

Ja, vi snakket masse I går.. Vi har avlyst besøket som skulle kommet hit i kveld, booket ungene inn hos besteforeldre hjemme og drar hjem I dag.. Mannen er overtydelig på at han vil vi skal snakke med venninnen.. Han sier at han ikke tror på at jeg tror han og synes jeg skal se selv hvordan de snakker sammen for å få et klatre bilde og få det lettere med å tro på han..

 

Så.. da har jeg gått med på det, og gruer meg..

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han hvordan du skal vise han du støtter han, og hvordan dere skal stå sammen i situasjonen. Da slipper du at han er misfornøyd etterpå og at du føler deg mer forbret på dette. Lykke til, du er tøff!:)

 

Anonymous poster hash: 04417...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han hvordan du skal vise han du støtter han, og hvordan dere skal stå sammen i situasjonen. Da slipper du at han er misfornøyd etterpå og at du føler deg mer forbret på dette. Lykke til, du er tøff!:)

 

Anonymous poster hash: 04417...679

Vi snakket litt om det I går. Han sa han ikke trenger noe spesielt fra meg , men vil bare jeg skal være med for å høre at det ikke henger på greip det hun sier når han svarer tilbake.. Han har lovet å prøve å forholde seg rolig og sier han kjenner seg roligere også nå når jeg sier jeg vil bli med..

 

Jeg har ikke lyst til å ende opp med å slynge stygge ord ut av meg - uansett hva hun har gjort så må jeg fortsette å leve med meg etter dette..

 

Da vi var små så jeg faren hennes være voldelig mot henne flere ganger.. Hun fikk meg til å sverge å ikke si det til noen, og jeg gjorde aldri det.. Både hun og jeg vet at jeg burde ha vært mer modig..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spør han hvordan du skal vise han du støtter han, og hvordan dere skal stå sammen i situasjonen. Da slipper du at han er misfornøyd etterpå og at du føler deg mer forbret på dette. Lykke til, du er tøff!:)Anonymous poster hash: 04417...679

Vi snakket litt om det I går. Han sa han ikke trenger noe spesielt fra meg , men vil bare jeg skal være med for å høre at det ikke henger på greip det hun sier når han svarer tilbake.. Han har lovet å prøve å forholde seg rolig og sier han kjenner seg roligere også nå når jeg sier jeg vil bli med..

Jeg har ikke lyst til å ende opp med å slynge stygge ord ut av meg - uansett hva hun har gjort så må jeg fortsette å leve med meg etter dette..

Da vi var små så jeg faren hennes være voldelig mot henne flere ganger.. Hun fikk meg til å sverge å ikke si det til noen, og jeg gjorde aldri det.. Både hun og jeg vet at jeg burde ha vært mer modig..

HiAnonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Du var jo et barn, så det var ikke ditt ansvar å ordne opp. Jeg hadde voldelige foreldre når jeg var liten og jeg er litt bitter på at ingen voksne gjorde noe, men barn som viste det har jeg bare sympati med.

At hun prøver å sabotere ditt forhold har ingenting med hennes vanskelige oppvekst å gjøre. I dag får du bekrefta en gang for alle at mannen din snakker sant, for du stolte på hva han sier er sant? Nå som dere har barnevakt, har dere tid til å bruke sammen bare du og mannen etterpå? Du kan prøve å gjøre dette til noe bra mellom deg og mannen. Jeg er ikke sikker på om jeg ville klart å konfrontere vennen din om jeg var deg, så skjønner godt det er vanskelig for deg!

 

Anonymous poster hash: 04417...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfuggel

 

Spør han hvordan du skal vise han du støtter han, og hvordan dere skal stå sammen i situasjonen. Da slipper du at han er misfornøyd etterpå og at du føler deg mer forbret på dette. Lykke til, du er tøff!:)

 

Anonymous poster hash: 04417...679

Vi snakket litt om det I går. Han sa han ikke trenger noe spesielt fra meg , men vil bare jeg skal være med for å høre at det ikke henger på greip det hun sier når han svarer tilbake.. Han har lovet å prøve å forholde seg rolig og sier han kjenner seg roligere også nå når jeg sier jeg vil bli med..

 

Jeg har ikke lyst til å ende opp med å slynge stygge ord ut av meg - uansett hva hun har gjort så må jeg fortsette å leve med meg etter dette..

 

Da vi var små så jeg faren hennes være voldelig mot henne flere ganger.. Hun fikk meg til å sverge å ikke si det til noen, og jeg gjorde aldri det.. Både hun og jeg vet at jeg burde ha vært mer modig..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Det er ikke så rart at du føler en viss omtanke/omsorg for henne, spesielt ikke når du vet (og har vært en del av) hennes grusomme historie.

 

Men uansett, det er hun selv som har valgt å dolke deg i ryggen! All den omtanke du har vist henne i alle år er tydeligvis ikke nok for henne, og dessverre virker det ikke som om deres vennskap har betydd like mye for henne som det har gjort for deg de siste årene :(

 

Men nå er realiteten slik at hun har behandlet deg og mannen din på en ondskapsfull måte, og hun har satt ekteskapet ditt i fare av egne egoistiske grunner. Det er på tide at du innser at deres vennskap er over, for uansett hvordan dette vil ende, vennskapet deres vil aldri bli det samme.

At du velger å ikke "gå til angrep" på henne får være opp til deg, men det er ekstremt viktig at du viser henne at hun har gått for langt og at du ikke akter å finne deg i det.

Det dummeste du gjør er å stå apatisk å se på, ikke vis henne hvor ambivalent du egentlig er.

 

Du skrev tidligere at du skulle ønske du slapp å forholde deg til alt dette, men dessverre står du midt oppi dette, takket være henne, så nå må du begynne å putte noen verb i setningene dine. Nå kreves det handling! For dette er ikke som med et utslett, du kan ikke vente å se om det går over av seg selv!

 

Lykke til med praten, jeg vet du gruer deg, men kanskje det vil være bra for deg også. Nå vil du med egne øyne se hvor syk hun faktisk er, evnt hvor onskapsfull hun velger å være. Du kommer kanskje ikke til å kjenne henne igjen. Kanskje det da er lettere å akseptere situasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Spør han hvordan du skal vise han du støtter han, og hvordan dere skal stå sammen i situasjonen. Da slipper du at han er misfornøyd etterpå og at du føler deg mer forbret på dette. Lykke til, du er tøff!:)Anonymous poster hash: 04417...679

Vi snakket litt om det I går. Han sa han ikke trenger noe spesielt fra meg , men vil bare jeg skal være med for å høre at det ikke henger på greip det hun sier når han svarer tilbake.. Han har lovet å prøve å forholde seg rolig og sier han kjenner seg roligere også nå når jeg sier jeg vil bli med..

Jeg har ikke lyst til å ende opp med å slynge stygge ord ut av meg - uansett hva hun har gjort så må jeg fortsette å leve med meg etter dette..

Da vi var små så jeg faren hennes være voldelig mot henne flere ganger.. Hun fikk meg til å sverge å ikke si det til noen, og jeg gjorde aldri det.. Både hun og jeg vet at jeg burde ha vært mer modig..

HiAnonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Du var jo et barn, så det var ikke ditt ansvar å ordne opp. Jeg hadde voldelige foreldre når jeg var liten og jeg er litt bitter på at ingen voksne gjorde noe, men barn som viste det har jeg bare sympati med.

At hun prøver å sabotere ditt forhold har ingenting med hennes vanskelige oppvekst å gjøre. I dag får du bekrefta en gang for alle at mannen din snakker sant, for du stolte på hva han sier er sant? Nå som dere har barnevakt, har dere tid til å bruke sammen bare du og mannen etterpå? Du kan prøve å gjøre dette til noe bra mellom deg og mannen. Jeg er ikke sikker på om jeg ville klart å konfrontere vennen din om jeg var deg, så skjønner godt det er vanskelig for deg!

 

Anonymous poster hash: 04417...679

Tusen takk 😊 dette er overhodet ikke noe jeg har lyst til for egen del, men mannen er helt fastlåst så jeg ser ikke hvordan han kan komme videre hvis jeg står fast på at jeg ikke vil. Han er så sint på meg! Han tar feil når han sier at jeg ikke tror han, han skjønner ikke at det er andre ting som er vanskelig for meg.. og han er overbevist om at jeg tror han har vært utro men at jec later som jeg ikke tror det for å gå videre med vår familie.. sikkert fordi han ikke forstår, eller tror på, mine reaksjoner på alt det andre..

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den følelsen jeg var redd for at han hadde og jeg forstår han godt.. dere er to i dette og det er ikke lenger bare dine interesser som skal tas hensyn til nå..

 

Jeg skjønner også Veldig godt at du gruer deg! Hadde hatt en massiv klump i magen selv og jeg unner deg det ikke i det hele tatt men når en så viktig person i livet ditt kan velge å rasere deg så brutalt så er du bare nødt til å bite tennene sammen og være litt tøff.

 

Det betyr selvfølgelig ikke at dere skal stå å skrike til hverandre i dag men det er mange tanker og mye følelser som koker på alle kanter. Jeg tror også det blir godt for mannen din å få avviklet denne dama en gang for alle.. Han er virkelig redd for å miste deg og det må du da forstå? Og så på grunn av skrøner fra en forsmådd og bitter kjerring?

 

Jeg ønsker deg masse, masse lykke til. Er veldig glad for at du fikk snakket ut med mannen din og at hans behov her også blir hørt.. Jeg heier på dere og du får bare stå et halvt steg bak han.

 

Det at hun ble slått som barn har ingenting med å stjele bestevenners ektemenn å gjøre. Det er åpenbart at hun ikke verdsetter vennskapet lenger slik hun absolutt burde som Sommerfuggel i vinterland sa. du skal ikke skåne henne fordi du vet om hennes hemmeligheter fra barndommen. Hun har jo tydeligvis hatt flere hemmeligheter fra deg.

 

Si at nok er nok og at hun må trekke seg tilbake, for deres, barnas og sin egen skyld ikke minst. Hun trenger nok desverre hjelp til å sortere disse vonde og bitre tankene sine og kanskje dere kan komme tilbake til å snakke igjen en dag men akkurat nå må du ha haka litt høyere. Jeg har tross alt fulgt alle trådene dine og engasjert meg mye her.. Altså, jeg tenker på deg hver dag og på henne og på han og jeg håper virkelig det løser seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel... da var vi ferdig hos venninnen..

 

Vi dro fra hytta i elleve-tiden i dag, parkerte unger hos besteforeldre og var på døren hos venninnen kl 1600.. Jeg hadde lyst til å dra hjemom først men jeg fikk det ikke som jeg ville for å si det sånn..

 

Hun hadde folk på besøk.. et par kompiser av mannen og..

 

Mannen ba dem Vær så snille og dra ut en tur.. Venninnen begynte å ta av seg toppen sin og spurte om vi skulle knulle alle tre.. så det begynte jo veldig bra 😝 hun var vel ganske full..

 

Men, lang historie kort: hun hadde flere bilder, masse bilder, kyssebilder, bilder av gruppesex, suging, slikking.. av mannen og div damer. Jeg fatter og begriper ikke hvorfor de skulle ta så himla mye bilder, men det er jo egentlig en annen sak.. noen av bildene var av av mannens kompiser og.. Jeg kunne ikke se at de var av nyere dato...

 

også hadde hun en sms-logg mellom henne og et tlf.nr hun hadde lagret under mannens navn på telefonen sin.. Jeg sjekket nr. på gule sider men ingenting kom opp der. Hun sa dette var et av mannens hemmelige nr.. masse sms'er frem og tilbake, med veldig grovt språk.. om hvordan han måtte ha henne, hvordan han holdt på å gå fra forstanden av kona og hennes kjedelige fitte osv osv.. og sms hvor de avtalte møter, mimret om alt det sexy de hadde gjort osv.. de var datert fra og med april og med siste melding for en måneds tid siden.. Hun sa hun hadde slettet endel av de tidligste meldingene.... Mannen sa dette ikke var hans nr og at det ville være lett å bevise.. (vet ikke hvordan han skal bevise det, telenor eller hva det er for et teleselskap gir vel ikke ut opplysninger om hemmelige nr og innehaverne av dem? )

 

Vel.. mannen var så utrolig forbanna.. jeg har aldri aldri sett han så sint.. Han sa veldig mye til henne som ikke var særlig pent, og jeg bremset han litt på et tidspunkt.. det førte ingen sted hen og han bare fyrte seg videre opp... Til slutt sa han at han ville kontakte politiet om dette.

 

Venninnen bare lo masse og sa "stakkars søte deg som er stuck med den tørre fitta der" og andre ekle ting, men hun ble mer stille når han fyrte seg opp...

 

Hun snakket egentlig lite til meg og jec snakket lite til henne - var litt shaky + at dette var ikke mitt prosjekt..

 

Så.. Nå er mannen ute og løper seg en tur og jeg er bare forbløffet og vet søren ikke hva jeg skal tenke.. Det jeg har fremst i hodet mitt nå er bare "shit, hun er så gal"..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt å tro på deg lenge, men nå klarer jeg ikke lenger. Beklager, men dette er så langt over kanten av hekken at du faller over den og i naboens hage!

 

Anonymous poster hash: 3e210...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djiiiiizes... Ja, hun er gal!!

 

Det tlfnr er garantert en annen manns! Sannsynligvis en annen GIFT mann...

 

Nei du, jobb deg gjennom dette sammen med mannen din! Og skygg unna dette ekle kvinnemennesket FOREVER!!

 

Anonymous poster hash: 0afb2...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt å tro på deg lenge, men nå klarer jeg ikke lenger. Beklager, men dette er så langt over kanten av hekken at du faller over den og i naboens hage!

 

Anonymous poster hash: 3e210...570

Jeg skulle ønske du hadde rett 😊

 

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overraskende om hun prøver å fabrikere bevis.

 

Om mannen din nå ønsker å ta dette til politiet, da må du støtte ham i det. Politiet kan trolig finne ut hvem telefonnr. tilhører.

Skulle nesten ikke forrundre meg om hun er eier selv av det andre nummeret, så gal som hun virker, ha-ha..

Mannen din ville ikke ønske å ta dette til politiet uten at han var sikker på at han ikke har skrevet de meldingene fra det ukjente nummeret! Så støtt ham - nå har du sett hvor gal hun kan være, da vil jeg tro det er lettere å stå sammen med ham når dere går til politiet også. Den dama du kjente som din venninne har tydeligvis spilt med svært falske kort i lang tid.

 

Hun virker å ha tippet helt over...



Anonymous poster hash: 50342...432
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djiiiiizes... Ja, hun er gal!!

Det tlfnr er garantert en annen manns! Sannsynligvis en annen GIFT mann...

Nei du, jobb deg gjennom dette sammen med mannen din! Og skygg unna dette ekle kvinnemennesket FOREVER!!Anonymous poster hash: 0afb2...d02

Kan ikke si meg annet enn enig.

Synd hun skulle være så full og vulgær, det er bare tragisk å høre hvor langt ned et menneske kan synke. Sånn sett skulle man jo ønske du hadde sluppet å bli forurenset av hennes bilder, filmer, bad language osv. Men det kan nesten se ut som om hun driver som prostituert og har bikket helt over kanten. Det er nok mye psykiatri ute og går der.

 

Anonymous poster hash: 469f4...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det unnagjort, ikke glem at ubehagelig som det der var så fikk du et innblikk i hva som foregår, du støttet opp mannen din i det han trengte å gjøre. Hun er ikke verdt mer av deres tid, med mindre dere må vurdere politi. Stor klem til deg HI for du går gjennom nok nå. 



Anonymous poster hash: c4ee7...4b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt det hvis jeg fant ut etter ti år at mannen min var/er så pervers og har holdt på med så mye som det du nevner... Orgier, bilder, etc. Og så virker det som han er ekstremt opptatt av sex enda og legger mye av følelseslivet sitt i det. Det er mulig jeg er prippen, men.. 

 

Blir nysgjerrig på hva slags mann dette er utenom all den sexfikseringen.

 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: d1711...a9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde ikke likt det hvis jeg fant ut etter ti år at mannen min var/er så pervers og har holdt på med så mye som det du nevner... Orgier, bilder, etc. Og så virker det som han er ekstremt opptatt av sex enda og legger mye av følelseslivet sitt i det. Det er mulig jeg er prippen, men.. 

 

Blir nysgjerrig på hva slags mann dette er utenom all den sexfikseringen.

 

Anonymous poster hash: d1711...a9f

 

 

Herlighet. Mannen hadde et mer utsvevende sexliv for over ti år siden. Historie. Fortid.

Utsvevende er ikke det samme som perverst! Da vet du ikke hva perverst er. Eller du har en veldig snever definisjon av uttrykket.

 

Ikke noe av det Hi har skrevet i noen av trådene har gitt meg inntrykk av at mannen er unaturlig opptatt av sex, eller sexfiksert. Man kan ha et godt, nært og veldig aktivt og variert sexliv i et godt forhold uten at det dermed er "sexfiksering". For noen er det bare naturlig fordi de tenner på hverandre og er trygge på hverandre og finner nærhet også i sexen.

 

Ja, du er prippen... :P

 

Anonymous poster hash: 50342...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...