Gå til innhold

venninne som er forelsket I mannen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg faktisk hadde vært så nysgjerrig at jeg hadde ringt hun andre venninnen din og spurt hva det var som var så viktig for din eksvenninne å prate om. Ville ikke gått til eksvenninnen

 

Det kan være du får noen hint.

 

Anonymous poster hash: f4fc2...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville sendt mld tilbake til den andre venninnen og bare sagt at du ikke har noen venninne med det navnet. Ikke gi en lyd fra deg til din eks venninne.

 

 

Anonymous poster hash: 48838...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha spurt vår felles venninne, hun som ga deg beskjed, om hun tror det er mer av det samme tullet eller noe du kanskje burde ta på alvor. Om hun er er god venninne av dere begge kan hun sikkert være litt filter for deg.

 

Anonymous poster hash: 0ee95...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tekstet litt med felles venninne, og hun råder meg til å holde meg unna men hun hadde lovet å gi meg beskjed. Hun sier at venninnen sier hun må snakke med meg fordi hun har bevis for at mannen har vært utro, og at hun vil redde meg ut av klørne hans ved å la meg se det.. så.. mer av det samme dessverre 😧.. Hun vil vel at jeg skal lure veldig på hva slags bevis det kan være snakk om osv.. Jeg har ikke sagt noe til mannen om dette siste enda, jeg er redd han vil bli fullstendig rasende igjen, og vi skal i dyreparken i morgen..

 

Æsj..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv så mange tråder du vil, det er derfor forumet er her. Jeg synes det er vanskelig å skulle gi deg et skikkelig råd. Hva sier magefølelsen? Stoler du på han? Eller, stolte du på han frem til dette skjedde? Viser han anger eller virker han skyldig på noe vis? Tar han initiativ til nærhet? Tar han hensyn til at du føler slik du gjør? Viser han vilje til å prate og ordne opp ( forstod han bestilte time til dere - det er jo bra?) men snakker han om det ellers? Hva med å ringe denne veninnen og spør og grav om alt.. Detaljer. Deretter konfronter mannen - du ser fort om han lyger. Jeg vet godt hvordan det er å dra på ferie og bare tenke og gå og kverne, har nettop kommet hjem fra en slik ferie selv. Du må tenke på deg selv, vet det er vanskelig. Men er du lykkelig? Har DU det bra i forholdet? Gir han deg du trenger? Har ikke du det bra, har ikke barna det bra... Du lever en gang og fortjener lykke, harmoni, trygghet og ikke minst respekt. Prøv å avlede deg selv litt.. Når tankene rundt dette dukker opp si til deg selv ; dette får jeg ikke svar på nå, jeg har ikke svaret. La det vente. Du må la det hele vente til terapitimene er i gang. Da begynner reprasjonen. Prøv å kos deg der du kan. Fokuser på barna. Prøv å tenk at uansett hvilket utfall dette får så går det bra. Det kommer til å ordne seg. Viser det seg at din mann har løyet for deg, er det bra du fant det ut nå og ikke senere... Da fortjener han deg ikke. Livet er så urettferdig til tider.. Men husk, andre har overlevd mye mye verre. Ønsker deg lykke til. Det er fælt å bare gå sånn på vent.. Hold ut, du er fantastisk akkurat slik du er. Klem. Prøv å ha en god ferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var han ute på byen igjen i går siden han kom hjem småfull som du skriver? Hvorfor går han ut når dere har avtalt at han ikke skal gå ut på en stund, nettopp fordi dere skal bygge opp tilliten sammen? Forresten, mange fokuserer kun på den delen at han ikke fortalte om fortiden for 10 år siden. Neida, han løy også om at hun har prøvd seg på ham ute, på sosiale medier og gud vet hvor i et halvt år NÅ, mens de var sammen, og løy da han ble avslørt. Sånn er vanskelig å komme over i løpet av en eller to dager. Jeg hadde faktisk dratt i parterapi asap, dette klarer ikke dere å håndtere alene. Ikke sikkert det er noen veg tilbake nå hvis hans tillit hos deg er brutt, det kan hende det ender i skilsmisse likevel. Hvis dere skal bevare forholdet må dere gå aktivt i terapi, snakke gjennom ting med en nøytral tredjepart til stede og bygge opp tilliten igjen.



Anonymous poster hash: a778f...e93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tekstet litt med felles venninne, og hun råder meg til å holde meg unna men hun hadde lovet å gi meg beskjed. Hun sier at venninnen sier hun må snakke med meg fordi hun har bevis for at mannen har vært utro, og at hun vil redde meg ut av klørne hans ved å la meg se det.. så.. mer av det samme dessverre .. Hun vil vel at jeg skal lure veldig på hva slags bevis det kan være snakk om osv.. Jeg har ikke sagt noe til mannen om dette siste enda, jeg er redd han vil bli fullstendig rasende igjen, og vi skal i dyreparken i morgen..

 

Æsj..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

 

 

Hun prøver å provosere for at du skal ha det sirklende i hodet hele tiden. Hadde hun hatt "bevis" for utroskap så ville hun ha lagt dem frem med en gang, og ikke noen gamle bilder som ble tatt for 10 år siden som hun la frem for en stund siden. Been there done that, her ville venninnene til eksens elskerinne å få meg til å tro at han var utro IGJEN, selv om jeg visste at det ikke stemte (det ble slutt av helt andre grunner mellom oss), for å holde meg på pinebenken og ødelegge meg siden deres venninne ikke klarte å kapre eksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tekstet litt med felles venninne, og hun råder meg til å holde meg unna men hun hadde lovet å gi meg beskjed. Hun sier at venninnen sier hun må snakke med meg fordi hun har bevis for at mannen har vært utro, og at hun vil redde meg ut av klørne hans ved å la meg se det.. så.. mer av det samme dessverre .. Hun vil vel at jeg skal lure veldig på hva slags bevis det kan være snakk om osv.. Jeg har ikke sagt noe til mannen om dette siste enda, jeg er redd han vil bli fullstendig rasende igjen, og vi skal i dyreparken i morgen..

 

Æsj..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

 

Din eksvenninnes utsagn er akkurat som forventet, Hi. Jeg har sittet og ventet på at det ville komme noen historier hvor hun har lagt ut til felles venner om dette. Men det er samme pakka som før. Hun prøver på sin syke måte å redde sitt eget skinn. Hun spiller høyt, hun har mye å tape. Først har hennes eget forhold røket pga. utroskap. Så blir hun avvist av mannen din over tid. Nå har hun mistet deg som venninne (håper jeg!). Og hun risikerer nå i tillegg å miste andre venninner og kompiser som ser gjennom henne og kan komme til å avvise henne.

 

Hvis hun hadde hatt bevis for den påståtte utroskapen så hadde hun lagt den frem da du var hos henne den gangen hun var så full. Da påstod hun at hun hadde slettet alt. Så ble hun mer desperat og sendte deg masse gamle bilder. Nå er hun enda mer desperat, hun har trolig fått høre noe av felles venninner om at hun må skjerpe seg, og hun blir mer desperat etter å "bevise" de løgnhistoriene hun har surret seg selv inn i for å ikke miste ansikt fullstendig.

Hadde hun hatt nyere bevis på ev. utroskap så hadde hun ikke gitt deg over ti år gamle bilder - det viser bare hvor kort hun er og hvor desperat hun er.

 

Jeg synes imidlertid at du bør fortelle dette til mannen din. Og når dere kommer hjem så synes jeg dere sammen bør gå til politiet og anmelde henne for trakassering og prøve å få et besøksforbud/kontaktforbud. Mannen din kommer sikkert til å få høre om dette uansett, og jeg tror det vil være verre om du ikke forteller det du nå har fått høre.

Om du ikke snakker med ham om dette så setter du opp enda en vegg mellom dere. Du og han må STÅ SAMMEN om dette, Hi, ellers har dere ikke en sjanse!

Hvis du ikke forteller dette til ham så risikerer du at han får mindre tillit til deg også. Det kan tolkes som at du ikke tror på ham..

 

Du er redd for at han blir sint om du forteller ham det. Men dere begge to virker så oppegående at jeg tror begge greier å oppføre dere rundt barna. Om han blir sint er bare naturlig. Hvorfor er du redd for sinnet hans? Han har et natrulig sinne som også du burde føle over din eksvenninne. Jeg håper du snart greier å føle på det sinnet overfor henne, for da tror jeg du innser hvem som står på samme side som deg... og det er ikke henne.

 

Anonymous poster hash: 50342...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La en den felles venninnen vurdere bevisene så slipper du å tenke mer på det. Fortell til mannen din at hun har gjennom en venninne om at hun har flere bevis så han vet hva som skjer. Når var det dere hadde time hos psykolog?

 

Anonymous poster hash: 04417...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har tekstet litt med felles venninne, og hun råder meg til å holde meg unna men hun hadde lovet å gi meg beskjed. Hun sier at venninnen sier hun må snakke med meg fordi hun har bevis for at mannen har vært utro, og at hun vil redde meg ut av klørne hans ved å la meg se det.. så.. mer av det samme dessverre .. Hun vil vel at jeg skal lure veldig på hva slags bevis det kan være snakk om osv.. Jeg har ikke sagt noe til mannen om dette siste enda, jeg er redd han vil bli fullstendig rasende igjen, og vi skal i dyreparken i morgen..

 

Æsj..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Din eksvenninnes utsagn er akkurat som forventet, Hi. Jeg har sittet og ventet på at det ville komme noen historier hvor hun har lagt ut til felles venner om dette. Men det er samme pakka som før. Hun prøver på sin syke måte å redde sitt eget skinn. Hun spiller høyt, hun har mye å tape. Først har hennes eget forhold røket pga. utroskap. Så blir hun avvist av mannen din over tid. Nå har hun mistet deg som venninne (håper jeg!). Og hun risikerer nå i tillegg å miste andre venninner og kompiser som ser gjennom henne og kan komme til å avvise henne.

 

Hvis hun hadde hatt bevis for den påståtte utroskapen så hadde hun lagt den frem da du var hos henne den gangen hun var så full. Da påstod hun at hun hadde slettet alt. Så ble hun mer desperat og sendte deg masse gamle bilder. Nå er hun enda mer desperat, hun har trolig fått høre noe av felles venninner om at hun må skjerpe seg, og hun blir mer desperat etter å "bevise" de løgnhistoriene hun har surret seg selv inn i for å ikke miste ansikt fullstendig.

Hadde hun hatt nyere bevis på ev. utroskap så hadde hun ikke gitt deg over ti år gamle bilder - det viser bare hvor kort hun er og hvor desperat hun er.

 

Jeg synes imidlertid at du bør fortelle dette til mannen din. Og når dere kommer hjem så synes jeg dere sammen bør gå til politiet og anmelde henne for trakassering og prøve å få et besøksforbud/kontaktforbud. Mannen din kommer sikkert til å få høre om dette uansett, og jeg tror det vil være verre om du ikke forteller det du nå har fått høre.

Om du ikke snakker med ham om dette så setter du opp enda en vegg mellom dere. Du og han må STÅ SAMMEN om dette, Hi, ellers har dere ikke en sjanse!

Hvis du ikke forteller dette til ham så risikerer du at han får mindre tillit til deg også. Det kan tolkes som at du ikke tror på ham..

 

Du er redd for at han blir sint om du forteller ham det. Men dere begge to virker så oppegående at jeg tror begge greier å oppføre dere rundt barna. Om han blir sint er bare naturlig. Hvorfor er du redd for sinnet hans? Han har et natrulig sinne som også du burde føle over din eksvenninne. Jeg håper du snart greier å føle på det sinnet overfor henne, for da tror jeg du innser hvem som står på samme side som deg... og det er ikke henne.

 

Anonymous poster hash: 50342...432

Jeg vet jeg må si det til han.. Han er på fisketur med eldstemann nå..

 

Så da blir det drama i kveld og.. akkurat nå kjenner jeg meg bare drittlei men egentlig ganske rolig. . Håper mannen er rolig også, så går dette veldig bra..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke dette som en anledning til å stå sammen, kanskje prøve å bruke mannen din som støtte? Spør om dere kan prøve å være litt nær for venninnen din har gitt beskjed gjennom felles venninne.

 

Anonymous poster hash: 04417...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har tekstet litt med felles venninne, og hun råder meg til å holde meg unna men hun hadde lovet å gi meg beskjed. Hun sier at venninnen sier hun må snakke med meg fordi hun har bevis for at mannen har vært utro, og at hun vil redde meg ut av klørne hans ved å la meg se det.. så.. mer av det samme dessverre .. Hun vil vel at jeg skal lure veldig på hva slags bevis det kan være snakk om osv.. Jeg har ikke sagt noe til mannen om dette siste enda, jeg er redd han vil bli fullstendig rasende igjen, og vi skal i dyreparken i morgen..

 

Æsj..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Din eksvenninnes utsagn er akkurat som forventet, Hi. Jeg har sittet og ventet på at det ville komme noen historier hvor hun har lagt ut til felles venner om dette. Men det er samme pakka som før. Hun prøver på sin syke måte å redde sitt eget skinn. Hun spiller høyt, hun har mye å tape. Først har hennes eget forhold røket pga. utroskap. Så blir hun avvist av mannen din over tid. Nå har hun mistet deg som venninne (håper jeg!). Og hun risikerer nå i tillegg å miste andre venninner og kompiser som ser gjennom henne og kan komme til å avvise henne.

 

Hvis hun hadde hatt bevis for den påståtte utroskapen så hadde hun lagt den frem da du var hos henne den gangen hun var så full. Da påstod hun at hun hadde slettet alt. Så ble hun mer desperat og sendte deg masse gamle bilder. Nå er hun enda mer desperat, hun har trolig fått høre noe av felles venninner om at hun må skjerpe seg, og hun blir mer desperat etter å "bevise" de løgnhistoriene hun har surret seg selv inn i for å ikke miste ansikt fullstendig.

Hadde hun hatt nyere bevis på ev. utroskap så hadde hun ikke gitt deg over ti år gamle bilder - det viser bare hvor kort hun er og hvor desperat hun er.

 

Jeg synes imidlertid at du bør fortelle dette til mannen din. Og når dere kommer hjem så synes jeg dere sammen bør gå til politiet og anmelde henne for trakassering og prøve å få et besøksforbud/kontaktforbud. Mannen din kommer sikkert til å få høre om dette uansett, og jeg tror det vil være verre om du ikke forteller det du nå har fått høre.

Om du ikke snakker med ham om dette så setter du opp enda en vegg mellom dere. Du og han må STÅ SAMMEN om dette, Hi, ellers har dere ikke en sjanse!

Hvis du ikke forteller dette til ham så risikerer du at han får mindre tillit til deg også. Det kan tolkes som at du ikke tror på ham..

 

Du er redd for at han blir sint om du forteller ham det. Men dere begge to virker så oppegående at jeg tror begge greier å oppføre dere rundt barna. Om han blir sint er bare naturlig. Hvorfor er du redd for sinnet hans? Han har et natrulig sinne som også du burde føle over din eksvenninne. Jeg håper du snart greier å føle på det sinnet overfor henne, for da tror jeg du innser hvem som står på samme side som deg... og det er ikke henne.

 

Anonymous poster hash: 50342...432

Jeg er ikke redd for sinnet hans men jeg er egentlig ganske sliten og lei.. kanskje like greit, da nærmer jeg meg vel mer følelsene til mannen tipper jeg..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør si til din venninne at neste skritt fra deres side blir å anmelde din eksvenninne for trakassering. "Redde deg fra klørne hans" - særlig.. Når hun har gjort alt i sin makt for å slå egne klør i han uten å lykkes.. Sure er de - og høyt henger de, som reven sa når han ikke fikk tak i druene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun virker forresten fullstendig besatt av å ødelegge for deg. Creepy å ha slike mennesker i sin omgangskrets.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Var han ute på byen igjen i går siden han kom hjem småfull som du skriver? Hvorfor går han ut når dere har avtalt at han ikke skal gå ut på en stund, nettopp fordi dere skal bygge opp tilliten sammen? Forresten, mange fokuserer kun på den delen at han ikke fortalte om fortiden for 10 år siden. Neida, han løy også om at hun har prøvd seg på ham ute, på sosiale medier og gud vet hvor i et halvt år NÅ, mens de var sammen, og løy da han ble avslørt. Sånn er vanskelig å komme over i løpet av en eller to dager. Jeg hadde faktisk dratt i parterapi asap, dette klarer ikke dere å håndtere alene. Ikke sikkert det er noen veg tilbake nå hvis hans tillit hos deg er brutt, det kan hende det ender i skilsmisse likevel. Hvis dere skal bevare forholdet må dere gå aktivt i terapi, snakke gjennom ting med en nøytral tredjepart til stede og bygge opp tilliten igjen.

 

Anonymous poster hash: a778f...e93

Han var ute, men vi er ikke hjemme så det blir litt annerledes.. Uansett er det hans ide å droppe utelivet fullstendig. Jeg har sagt hele tiden at det er en dårlig idé. Han er veldig sosial og liker veldig godt å møte venner ute, har diverse, som deltagelse i quiz-lag, fotball-supportergreier m.v. på gang på forskjellige steder. Dette er liksom en stor del av han og jec unner han det.. jeg liker at han er ute og jeg liker han så godt når han kommer småfull hjem.. så, jeg har ingen problem med at han gikk ut, synes heller det er bra at han fikk luftet seg litt..

 

Når det gjelder løgnene hans den siste tiden før han la kortene på bordet så har du et poeng.. og det plager meg litt, men ikke så veldig lenger.. Jeg tenker at han løy for å slippe alt det maset han står I nå, og han kjenner meg vel godt nok til å vite at jeg ville håndtert det utrolig dårlig.. bare synd at han ikke skjønte at det ville komme frem uansett.. hadde han sagt noe med en gang hun begynte å prøve seg så hadde jeg sluppet det paranoide kaoset jeg hadde i hodet de siste dagene før han fortalte alt sammen. . På en annen side hadde han vel håpet å slippe å fortelle om fortiden sin i det hele tatt, og det må jeg jo også si at jeg begynner å skjønne motivet bak.. jeg vet at jeg takler dette dårlig og jeg vet jeg er litt smågæren, og har tullete dårlig selvtillit.. så, jeg Gjør det vanskelig for han nå.. Hvis jeg ser det fra hans side..

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den tidligere venninnen din nå har innsett at du og mannen din skal fortsetter sammen, og derfor kommer hun med et siste desperat forsøk på å overbevise deg.

 

Hvor mye verre kan ting bli, om det fremdeles bare var noe for over ti år siden? La fellesvenninna deres se hva det gjelder, så blir dere ferdige med det.

 

Mannen din har faktisk løyet for deg over lang tid, og gått andre til å holde ting unna deg, så jeg synes ikke har har rett til å bli forbanna om du vil snakke om det. Det er det minste han kan gjøre når du velger å fortsette forholdet med en mindre ærlig partner. Har dere ikke tillit, har dere ingenting.

 

Anonymous poster hash: ae98b...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så rasende mannen ble. Han reiser hjemover i morgen og drar til venninnen for å snakke med henne.. Han ville at jeg skulle være med, men det har jeg ikke spesielt lyst til, dessuten venter vi besøk på hytta og ungene gleder seg til det.. Han sier jeg ikke støtter han, og det gjør jeg vel ikke heller.. jeg har ikke sansen for slike voldsomme konfrontasjoner. Jeg tror også det bare ville vært forferdelig ubehagelig og lite matnyttig. Jeg har ingen glede av å se henne liten.. Det finnes andre måter å markere seg på mener jeg, feks ved å ignorere henne.. det tror jeg ville være mer effektivt også. Mannen kaller meg konfliktsky, bløt, lite opptatt av egen integritet, redd osv..

 

Jeg respekterer at han blir sint dersom det er slik at han blir urettmessig beskyldt her.. men jeg sier jo til han at jeg tror på han, så hvor kommer all denne kraften fra? Uansett, han respekterer ikke min måte å reagere på.. skal det være bare greit da?

 

I dag skal vi kose oss glugg i dyreparken. . Åh, for en familiefar vi skal ha 😝

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så rasende mannen ble. Han reiser hjemover i morgen og drar til venninnen for å snakke med henne.. Han ville at jeg skulle være med, men det har jeg ikke spesielt lyst til, dessuten venter vi besøk på hytta og ungene gleder seg til det.. Han sier jeg ikke støtter han, og det gjør jeg vel ikke heller.. jeg har ikke sansen for slike voldsomme konfrontasjoner. Jeg tror også det bare ville vært forferdelig ubehagelig og lite matnyttig. Jeg har ingen glede av å se henne liten.. Det finnes andre måter å markere seg på mener jeg, feks ved å ignorere henne.. det tror jeg ville være mer effektivt også. Mannen kaller meg konfliktsky, bløt, lite opptatt av egen integritet, redd osv..

 

Jeg respekterer at han blir sint dersom det er slik at han blir urettmessig beskyldt her.. men jeg sier jo til han at jeg tror på han, så hvor kommer all denne kraften fra? Uansett, han respekterer ikke min måte å reagere på.. skal det være bare greit da?

 

I dag skal vi kose oss glugg i dyreparken. . Åh, for en familiefar vi skal ha 😝

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Familiedag mente jeg 😄

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er I det hele tatt ganske misfornøyd med meg. I går spurte han ganske sarkastisk: Hvis huset ditt brenner og den eneste måten du kan redde deg ut på er ved å hoppe, skal du da si at det ikke er din STIL å hoppe så du har ikke annet valg enn å omkomme i brannen..

 

Han hører ikke hva jeg sier og har kjørt seg helt fast..

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du oppfører deg veldig merkelig. Mannen vil faktisk ordne opp i dette, sammen. Og du svarer med å nekte og ikke ville møte henne? Du vil alltid ha tvilen i deg hvis du ikke konfronterer henne, sammen. Hvis du ikke gjør dette tror jeg ikke dette vil ende godt. Du virker feig og utrolig naiv.

 

Anonymous poster hash: 685e4...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg sammen så godt du klarer, og bli med. Med det kan du få en skikkelig avslutning. Du kan se selv hva mannen sier til henne, du kan si noen "avsluttende" ord selv, og du får se at det hun sier er bare bull. Kan inne tenke meg en bedre måte, selv om det nok er tøft, å få begynt å legge dette bak seg på. :-)

 

Anonymous poster hash: 89e68...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din har et viktig poeng. Det er du som har gått fast i et spor, du virker lite løsnings orientert. Bildet han brukte var godt. Huset ditt brenner, har du tenkt å stå stille å se på?

 

Anonymous poster hash: 685e4...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Åh, så rasende mannen ble. Han reiser hjemover i morgen og drar til venninnen for å snakke med henne.. Han ville at jeg skulle være med, men det har jeg ikke spesielt lyst til, dessuten venter vi besøk på hytta og ungene gleder seg til det.. Han sier jeg ikke støtter han, og det gjør jeg vel ikke heller.. jeg har ikke sansen for slike voldsomme konfrontasjoner. Jeg tror også det bare ville vært forferdelig ubehagelig og lite matnyttig. Jeg har ingen glede av å se henne liten.. Det finnes andre måter å markere seg på mener jeg, feks ved å ignorere henne.. det tror jeg ville være mer effektivt også. Mannen kaller meg konfliktsky, bløt, lite opptatt av egen integritet, redd osv..

 

Jeg respekterer at han blir sint dersom det er slik at han blir urettmessig beskyldt her.. men jeg sier jo til han at jeg tror på han, så hvor kommer all denne kraften fra? Uansett, han respekterer ikke min måte å reagere på.. skal det være bare greit da?

 

I dag skal vi kose oss glugg i dyreparken. . Åh, for en familiefar vi skal ha

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

 

 

Så da lar du heller mannen reise alene til venninnen din, slik at hun i ettertid kan så enda mer tvil om deres forhold? Tror du ikke hun kommer til å bruke det for det det er verdt? Hun kommer til å legge ut om at de hadde sex og det ene og det andre, mens han kommer til å si at de ikke hadde det. Og du kommer til å begynne å tvile. I stedet for at dere viser dere som en felles front, og du endelig får se reaksjonen hennes når hun blir konfrontert av han som hun sprer alle løgnene om. Skjønner ikke at du ikke vil overvære det...da kunne du kanskje endelig fått en bekreftelse på mannens følelser for deg, og klart å så smått gå videre.

 

Dessuten, er det virkelig henne du skal ta hensyn til nå? Du vil ikke se henne liten? Det er jo ikke det det handler om. Det handler om å la et menneske stå til ansvar for sine handlinger, som nesten (eller på god vei) har ødelagt en familie, med barn involvert!

 

Og du støtter ikke ham i å stille henne til veggen for det hun har gjort? Hva er da vitsen med å fortsette med mannen? Skal du bare la ham tape deg og familielivet, fordi hun lyver og manipulerer, og du ikke orker å stille opp for ham når han prøver å gjøre det rett igjen?

 

Uff, sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt med. Hvis ikke kommer hun til å prøve å få deg til å tro at det har skjedd noe mellom dem igjen.

 

Anonymous poster hash: 8a47f...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer drama hele tiden for å holde tråden gående?

 

Tenkte det før, men synes det blir veldig urealistisk nå.

 

Lykke til med skilsmissen, Hi.

 

Anonymous poster hash: ead9a...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...