Gå til innhold

venninne som er forelsket I mannen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe

SÅ FLOTT!! Kanskje får dere litt tid til hverandre nå og kan jobbe med det positive i hverandre, og ignorere det negative en liten stund, kanskje til terapien begynner?

 

Vær god med hverandre, støtt og løft hverandre oggjør ting som begge synes er morsomme sammen! Bli kjent med hverandre på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra dere har fått snakket sammen igjen, Hi :) Det virker som om dere så hverandre for første gang på en stund da dere snakket sammen i natt. Den sexfrie måneden tror jeg er viktig for at du skal føle at du ikke blir presset, og betingelsene hans i den forbindelse var mer enn rimelige... veldig fornuftige, faktisk :)

 

Dere har fremdeles en vei å gå, men nå begynner vi å se igjen det mange av oss har sett hele tiden, Hi - at du og mannen i utgangspunktet har et utrolig godt og nært forhold. (Og dere har til og med et veldig godt sexliv normalt!)

 

Se om dere greier å stå sammen i dette fremover nå. Dere trenger ikke være enig i alt umiddelbart, det er greit med noen røffe følelser etter det dere har gått gjennom siden alt dette eksploderte. Men dere kan akseptere at det er en del vanskelige følelser, og likevel bestemme dere for at dette SKAL dere komme gjennom - fordi dere begge VIL!

Dere er begge offer i dette, med samme "gjerningsmann", da er det bedre å stå sammen om det enn å kjempe hver deres krig og starte å krige mot hverandre. Stå sammen slik dere har gjort i ti år - dere har så utrolig mye å bygge på slik forholdet deres har vært!

 

Gå tilbake til "datemodus", se hverandre i øynene, snakk sammen om hva dere har til felles, hold hender og stryk litt på hverandre, gi hverandre en klem. Se om dere kan greie å nyte resten av ferien tross alt som skjer. Prøv i hvert fall om dere finner en form for ro og får slappet av litt. Og akseptert at det fremdeles er en del å jobbe med. Det kan være ro i aksept, selv om aksept ikke betyr at man ikke skal jobbe videre med det.

 

Jeg har fremdeles troen på at dere to kan komme styrket ut av det om dere kommer gjennom dette :) Ta vare på hverandre :)



Anonymous poster hash: 50342...432
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord 😊 det er som om samtalen i natt samlet meg.. det at det gjorde så vondt å se han gråte og Være så ute av seg minnet meg på hvor utrolig glad jeg er i han.. og det er vel det som skremmer meg.. dette som har skjedd har gitt meg et lite hint om hvor ute av kurs jeg ville bli hvis han virkelig finner på noe dumt, og det plager meg litt at jeg har gjort meg så avhengig av han..

 

Hver gang jeg virkelig snakker med han og slipper han inn så føler jeg meg trygg og jeg kjenner i hele kroppen at jeg tror på han og tror på hans kjærlighet og forpliktelse til meg og barna og familien vår.. og så går det litt tid uten emosjonell kontakt med han så blir jeg i tvil, begynner å gruble, og lurer på om han bare lyver utrolig godt - og det er ihvertfall skremmende .. og så har jeg liksom tenkt - kanskje litt ubevisst at jeg må koble meg fra han litt, eller distansere meg litt for å sortere dette, finne ut hva jeg mener uten å la meg påvirke så mye av han.. for det er visst ikke mulig for meg å tenke tankene helt ut når jeg er nær han.. da bare tror jeg på han.. Jeg tror det er det! At jeg er så redd for å ende opp med å bare dilte ukritisk med fordi jeg elsker han og trenger han..

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Hva om du tenker slik at når du er i nærheten av ham, er det hjertet ditt som snakker til deg? Og når du lar de skumle konspirasjonsteoriene dine overta, er det jo bare smådjevler som hvisker deg i øret for å fucke opp hodet ditt...

 

La nå hjertene deres snakke med hverandre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med UndrendeUllteppe.

 

Gjennom de trådene du har hatt her inne så her du jo virkelig vist at du IKKE er ukritisk, Hi... tvert imot! Ha-ha.... jeg ler faktisk litt når jeg skriver dette, for du har virkelig ikke vært lite kritisk i denne situasjonen! ;)

 

Det er så tydelig at dere elsker hverandre. Og kjærlighet tåler at man tabber seg ut eller gjør smådumme ting. Stol på den kjærligheten dere har!

 

Du trenger ikke distansere deg selv fra ham følelsesmessig for å bli mer selvstendig. Du må stole mer på deg selv, og du må finne hobbier eller annet som betyr en del for deg. Ikke i steden for, men i tillegg. Se på dette som en viktig oppdagelse, det er noe du kan jobbe med videre :)



Anonymous poster hash: 50342...432
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Freaky! Jeg skulle akkurat til å skrive et innlegg for å høre hvordan det går, og det var det tydeligvis flere som lurer på!

 

Anonymous poster hash: c771f...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...