Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #76 Skrevet 29. juni 2015 Tror de som forteller om billig tur med overnatting i abra havn skal dit utenfor sesongen? For 2 år siden betalte vi over 5000 for 1 natt i de minste leilighetene. Vi var 2 voksne 1 barn og en nyfødt. Prisen inkluderte overnatting og kveldsforestilling for 1 voksen og 1 barn (har årskort til parken) Ingenting er inkludert i prisen (frokost med sjørøverne kommer jo på 800 for en familie på 4!) Når man i tillegg ikke kan sjekke inn før klokka 15 og må være ute (og ha "vasket" leiligheten) innen klokka 11 er det et dyrt og kort døgn.... Vi er på vei dit nå. Og det er høysesong i den forstand at alle skuespillere er der og slt er åpent. Men det er dyrere til neste uke da kveldsforestillingen begynner, tror jeg.. ( jeg som skisserte en pris på 5950,- for pakke med to overnattinger) Det er nok som noen nevner billigere når man kaster seg på med en gang pakketilbudene legges ut.. Anonymous poster hash: c05d9...573 Bare legg merke til han utrolige kjekke som spiller Langemann (hvis det er han samme som var igår vel og merke da) hihi Anonymous poster hash: 35fd6...635 Det skal jeg Vår favoritt er Lech 😀 Anonymous poster hash: c05d9...573
kråkemamma Skrevet 29. juni 2015 #77 Skrevet 29. juni 2015 Ikke noe mere enn en vanlig frokost for voksne? Er det ikke barna som er i fokus her? Guttungen snakker fortsatt om sjørøverpannekakene, den forheksa juicen osv siden vi var der i fjor. Vi skal tilbake i år og nå i juli. 14000 for Langemanns suite, kveldsshow, 2 dager i parken for 4 voksne og 2 barn. Verdt hver krone.
skjotta Skrevet 29. juni 2015 #78 Skrevet 29. juni 2015 Ikke noe mere enn en vanlig frokost for voksne? Er det ikke barna som er i fokus her? Guttungen snakker fortsatt om sjørøverpannekakene, den forheksa juicen osv siden vi var der i fjor. Vi skal tilbake i år og nå i juli. 14000 for Langemanns suite, kveldsshow, 2 dager i parken for 4 voksne og 2 barn. Verdt hver krone. Og der har du poenget. Vi har barna i fokus (legg merke til at vi har vært der og betalt i dyre dommer fordi barna ønsket det) men ja, jeg synes fortsatt det er overpriset og betaler det ikke med glede. Jeg betaler det med et sukk og gleder meg over barnas glede.
kråkemamma Skrevet 29. juni 2015 #79 Skrevet 29. juni 2015 Hva ville det kostet for en frokost med voksenunderholdning da? Ja han der Kabelsatan melker oss for penger og gull. Fullstendig klar over det. Men er det virkelig så dyrt? En frokost med dansende menn eller damer eller transer om man ønsker det.. Det ville jo ha koster minst 250 kr for å lønne "artistene"
Chl85 Skrevet 29. juni 2015 #80 Skrevet 29. juni 2015 Alle fornøyelsesparker og dyreparker koster litt, men synes selv det er verdt det. Også er det jo klart dyrere i høysesong. Vi var en tur på Legoland i begynnelsen av Juni(ikke høysesong) Og det kostet 1200 kroner for 2 voksne og 1 barn(minste slapp å betale) Og da var ikke alt av attraksjonene åpne en gang.. Men synes ikke det gjør noe, da jeg ikke er i Legoland eller Dyreparken annenhver helg akkurat. Eneste forskjellen er vel egentlig at maten er dyr og dårlig i Dyreparken.. Små porsjoner og halvvarm mat. Men I Legoland spiser du som en konge og maten er god He he. Så alltids en mulighet å spare noen kroner på maten. Ungene har jo så mye å gjøre og se der, så det er verdt pengene Ingen går vel i legoland uten gratis billetter? Anonymous poster hash: f3531...290 Tja pleier ikke å tråle nettet etter gratisbilletter. Den ene i reisefølget mitt hadde skaffet seg 1 gratisbillett, men den var uansett tidsbegrenset, så hun kunne ikke bruke den når vi var der.... Dette hadde vært planlagt lenge, så sto ikke akkurat med skjegget i postkassa kan du si Har jeg råd til en tur til Danmark har jeg da råd til billetter til Legoland
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #81 Skrevet 29. juni 2015 Ikke noe mere enn en vanlig frokost for voksne? Er det ikke barna som er i fokus her? Guttungen snakker fortsatt om sjørøverpannekakene, den forheksa juicen osv siden vi var der i fjor. Vi skal tilbake i år og nå i juli. 14000 for Langemanns suite, kveldsshow, 2 dager i parken for 4 voksne og 2 barn. Verdt hver krone. 14000???????? Anonymous poster hash: 3d016...f1c
Englenemine Skrevet 30. juni 2015 #82 Skrevet 30. juni 2015 Har aldri brukt gratisbill i legoland. Kjøper sesongpass, lønner seg om man er der fler enn to dager. Hvem spiller langemann i showet da? Håvard Bakke?
kråkemamma Skrevet 30. juni 2015 #83 Skrevet 30. juni 2015 (endret) Ikke noe mere enn en vanlig frokost for voksne? Er det ikke barna som er i fokus her? Guttungen snakker fortsatt om sjørøverpannekakene, den forheksa juicen osv siden vi var der i fjor. Vi skal tilbake i år og nå i juli. 14000 for Langemanns suite, kveldsshow, 2 dager i parken for 4 voksne og 2 barn. Verdt hver krone. 14000???????? Anonymous poster hash: 3d016...f1c 14000 jaBor i Langemanns hus i 2 netter, parken to dager osv Endret 30. juni 2015 av kråkemamma
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #84 Skrevet 30. juni 2015 Har aldri brukt gratisbill i legoland. Kjøper sesongpass, lønner seg om man er der fler enn to dager. Hvem spiller langemann i showet da? Håvard Bakke? Det er ikke i kveldshowet, men det som foregår i Kaptein Sabeltanns verden på dagen. Vet ikke hvem er det.. Anonymous poster hash: 35fd6...635
Yellow Brick Road Skrevet 30. juni 2015 #85 Skrevet 30. juni 2015 Men, HI, hva mener du det skulle kostet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå