Gå til innhold

Er det noen som husker meg med venninne som er forelsket I mannen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hehe, ikke rart det er så mye utroskap i verden når flesteparten her mener at mannen definitivt snakker sant, HI MÅ stole på ham, og enda synes synd på ham og trøste ham! For noen naive dørmatter, unnskyld meg. Menn skal visst slippe unna med alt. Han har ført HI bak lyset, løyet både før ved å skjule forholdet og enda få hele hans og hennes vennekrets med på det, for en uke siden da hun konfronterte ham løy han igjen, han går ut fordi han trenger å "lufte seg", og merkelig nok, møter på denne "venninna" hele tiden? Enten bor de i en liten bygd med bare en uteplass, ellers har de avtalt det på FB. Det hjelper forresten ikke vise FB-meldinger, da min eks var utro så skjulte han alle meldinger jeg ikke skulle se, mens jeg fikk se de "stuerene" meldingene der det ikke var noe farlig. Jeg synes det er for mye muffens i HI sin manns oppførsel, både før og nå. Hvorfor være så redd for at noe så uskyldig som et forhold for TI ÅR SIDEN skal komme ut? Nei, i stedet for å fortelle det, så lar ham denne dama prøve seg på ham på FB og ute i et halvt år, nesten suge ham på uteplass, true ham med det ene og det andre. Hvorfor la henne holde på hvis det han har gjort (altså forholdet de hadde for lenge siden) ikke er noe svik mot dama hans?



Anonymous poster hash: 710f0...858
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver IGJEN;

 

Snakk med en terapeut. Om mannen lyver vil han sprekke der, om han snakker sant vil du få hjelp med bearbeidingen.

 

Winwin

 

Anonymous poster hash: 00763...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver IGJEN;

 

Snakk med en terapeut. Om mannen lyver vil han sprekke der, om han snakker sant vil du få hjelp med bearbeidingen.

 

Winwin

 

Anonymous poster hash: 00763...4bd

Ja, det kan nok være lurt 😊 Takk for tips.

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal se disse bildene jeg! Selv om ansiktet ikke er med så har han sikkert endret litt kroppsfassong også på denne tiden. Så synes jeg du skal dra til "venninden" din å be om å få lese sms og facebook chat.

 

Du må komme til bunns i dette.

Stol på magefølelsen din!

 

Du har hørt hans versjon, jeg som står utenfor synes dette skurrer. På bakgrunn av måten han reagerer på å hva han sier. Så skal han liksom gjøre det godt igjen med litt sex.

 

Si til han at i morgen drar dere til henne så alle tre er der. Da skal sannheten frem!

 

Anonymous poster hash: e5b6e...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfuggel

Som sagt, når jeg snakker med han kjennes det ut som han er ærlig og fortvilet.. jeg kjenner med hele meg at jeg tror på han og jeg har medfølelse for at han har hatt det vanskelig. . Problemet er bare at når jeg i etterkant går gjennom historiene stiger tvilen i meg.. det er endel som ikke riktig henger på greip.. Hvorfor han ev lot henne true henne på den måten og ikke heller fortalte meg alt før det ble så stort, hvorfor hsn halveis-løy frem en historie på lørdag om hvd hun hsdde prøvd seg, hvorfor dette kom så kort tid etter hun fortalte meg om sine følelser for han og hvorfor han ikke fortalte alt når jeg konfronterte han med sms fra venninnen min - jeg forstår det ikke! Det er ikke rasjonell oppførsel og det må liksom være noe her jeg ikke vet... og hvorfor I all verden fortalte egentlig venninnen min disse greiene? Hadde hun tenkt til å vise meg bildene men trakk seg?

 

Skjønner dere ikke at jeg blir litt gæren da??

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Prøv å snu tankegangen litt, hi!

Grunnen til at han ikke har sagt noe, kan det være han fryktet det som nettopp skjer nå? At du skal tvile på ham? (Over)analysere og komme fram til at du ikke tror ham?

Han kan ha tenkt at han skulle klare å ordne opp i dette selv, få henne til å forstå, men så begynner hun faktisk med utpressing. Hun truer ham til å ha sex med henne, ellers vil hun fortelle alt, pluss at hun vil lyve til deg for å splitte dere.

 

Da får han panikk og innser at dette ikke nytter lenger, han klarer ikke å ordne opp selv. Han innser at han må legge kortene på bordet!

 

Hva som rører seg i hodet på "venninna" di er håpløst å vite, man kan bare spekulere. Og min teori er at hun nå er så desperat og bitter at hun er villig til å gjøre ALT for å "vinne" mannen. Når hun ikke klarte å verken lokke, lure, true eller manipulere, så trengte hun tyngre skyts.

De hadde jo blitt enige om å ikke fortelle deg om forholdet for å skåne deg, og i mange år så hun sikkert på det som en selvfølge. Da hun var "normal i huet" visste hun nok sikkert at dette ville ødelagt for dere. Og det ville hun jo ikke, dere var jo venninner.

Men så forandret alt seg. Du ble en konkurrent, og da visste hun jo at DETTE var deres kryptonitt, så NÅ kan hun fortelle!

 

Gjør meg en tjeneste!

Logg av forumet og ikke la deg farge av våre negative erfaringer. Du kommer ALDRI til å klare å slå deg til ro når du leser "han er ikke ærlig med deg! Hvorfor ditt og datt, han lyver!, dette hadde jeg aaaaaldri trodd på" osv osv!

Ikke pin deg selv, følg hjertet ditt og ikke la venninna di splitte dere! For da han hun jo vunnet!

 

Venninna di er helt ute og sykler, og du må huske en ting; you can't make sense out of non-sense!

La henne drite seg ut! Lev livet ditt og la henne seile sin egen sjø!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe, ikke rart det er så mye utroskap i verden når flesteparten her mener at mannen definitivt snakker sant, HI MÅ stole på ham, og enda synes synd på ham og trøste ham! For noen naive dørmatter, unnskyld meg. Menn skal visst slippe unna med alt. Han har ført HI bak lyset, løyet både før ved å skjule forholdet og enda få hele hans og hennes vennekrets med på det, for en uke siden da hun konfronterte ham løy han igjen, han går ut fordi han trenger å "lufte seg", og merkelig nok, møter på denne "venninna" hele tiden? Enten bor de i en liten bygd med bare en uteplass, ellers har de avtalt det på FB. Det hjelper forresten ikke vise FB-meldinger, da min eks var utro så skjulte han alle meldinger jeg ikke skulle se, mens jeg fikk se de "stuerene" meldingene der det ikke var noe farlig. Jeg synes det er for mye muffens i HI sin manns oppførsel, både før og nå. Hvorfor være så redd for at noe så uskyldig som et forhold for TI ÅR SIDEN skal komme ut? Nei, i stedet for å fortelle det, så lar ham denne dama prøve seg på ham på FB og ute i et halvt år, nesten suge ham på uteplass, true ham med det ene og det andre. Hvorfor la henne holde på hvis det han har gjort (altså forholdet de hadde for lenge siden) ikke er noe svik mot dama hans?

 

Anonymous poster hash: 710f0...858

 

 

Seriøst Mrs.Riddick, gå og legg deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal se disse bildene jeg! Selv om ansiktet ikke er med så har han sikkert endret litt kroppsfassong også på denne tiden. Så synes jeg du skal dra til "venninden" din å be om å få lese sms og facebook chat.

 

Du må komme til bunns i dette.

Stol på magefølelsen din!

 

Du har hørt hans versjon, jeg som står utenfor synes dette skurrer. På bakgrunn av måten han reagerer på å hva han sier. Så skal han liksom gjøre det godt igjen med litt sex.

 

Si til han at i morgen drar dere til henne så alle tre er der. Da skal sannheten frem!

 

Anonymous poster hash: e5b6e...e92

Jeg er jo ikke sikker på om det finnes noen bilder engang.. Mannen sier at hun sier at det finnes bilder.. Mannen kan lyve og hun kan lyve.. og ærlig talt blir jec uvel av tanken på å snakke med henne nå..

 

Dere må huske at jeg elsker han! Jeg heller absolutt mest til å tro han, men det er vanskelig å feie bort all tvil når det er så mye rart i denne historien og i mannens og venninnen oppførsel.. og jeg tenker også at hvis han skulle konstruere opp en dekkhistorie for utroskap så burde han vel ha funnet på noe som var litt mindre vilt..

 

Han prøvde ikke å ha sex "for å gjøre det godt igjen", han hadde et genuint behov for å være nær meg, for å kjenne at jeg tror han.. det forstår jeg godt! Uansett hva som er hva så er han også veldig opprørt nå.. Vi gråt ganske mye I går begge to og kysset og klemte masse - vi elsker jo hverandre...

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kontakt eks venninne, du bør virke sterk ovenfor henne.

Smart tips over her om å anmelde henne for trakassering. Si til kjæresten din at du vil det,hans reaksjon kan fortelle deg mye.

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde på han i begynnelsen men det gjør jeg ikke lenger. Begynner å bli for rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kontakt eks venninne, du bør virke sterk ovenfor henne.

Smart tips over her om å anmelde henne for trakassering. Si til kjæresten din at du vil det,hans reaksjon kan fortelle deg mye.

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Jeg kan ikke gjøre det. Jeg tipper hun er syk og jeg er enig i at jeg nok ikke kan hjelpe henne nå, men jeg skal ikke gjøre det verre heller... Jeg lurer på om det handler om at jeg må bestemme meg for å tro på han, jeg tror ikke jeg vil komme til bunns I det uansett hva jeg Gjør. . Jeg må bare avklare det for meg selv om jeg kan leve med å tro han selv om jeg har tvil.. Hvis dere skjønner..?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde på han i begynnelsen men det gjør jeg ikke lenger. Begynner å bli for rart

Hva er det som er rart da synes du?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke kontakt eks venninne, du bør virke sterk ovenfor henne.

Smart tips over her om å anmelde henne for trakassering. Si til kjæresten din at du vil det,hans reaksjon kan fortelle deg mye.

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Jeg kan ikke gjøre det. Jeg tipper hun er syk og jeg er enig i at jeg nok ikke kan hjelpe henne nå, men jeg skal ikke gjøre det verre heller... Jeg lurer på om det handler om at jeg må bestemme meg for å tro på han, jeg tror ikke jeg vil komme til bunns I det uansett hva jeg Gjør. . Jeg må bare avklare det for meg selv om jeg kan leve med å tro han selv om jeg har tvil.. Hvis dere skjønner..?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Du kan jo uansett foreslådet for mannen? :)

 

Anonymous poster hash: 00763...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg trodde på han i begynnelsen men det gjør jeg ikke lenger. Begynner å bli for rart

Hva er det som er rart da synes du?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

HI, ikke vær her noe mer.. :-( Kons på mannen. Ting kan fortsatt dukke opp og du trenger ikke det konspirative forumet her noe mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Ikke kontakt eks venninne, du bør virke sterk ovenfor henne.

Smart tips over her om å anmelde henne for trakassering. Si til kjæresten din at du vil det,hans reaksjon kan fortelle deg mye.

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Jeg kan ikke gjøre det. Jeg tipper hun er syk og jeg er enig i at jeg nok ikke kan hjelpe henne nå, men jeg skal ikke gjøre det verre heller... Jeg lurer på om det handler om at jeg må bestemme meg for å tro på han, jeg tror ikke jeg vil komme til bunns I det uansett hva jeg Gjør. . Jeg må bare avklare det for meg selv om jeg kan leve med å tro han selv om jeg har tvil.. Hvis dere skjønner..?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Du kan jo uansett foreslådet for mannen? :)

 

Anonymous poster hash: 00763...4bd

Er det jeg tenker også...foreslå det se på reaksjonene. Klart din eks venninne er syk...ikke ett godt menneske gjør dette.

 

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, ikke vær her noe mer.. :-( Kons på mannen. Ting kan fortsatt dukke opp og du trenger ikke det konspirative forumet her noe mer!

 

 

 

Veldig enig med PersilleBlomst her!

 

Du blir småsprø om du skal lese alle konspirasjonsteoriene her inne. For alt du vet sitter din gale eksvenninne og svarer også og er med på å gjøre deg mye mer usikker. Eller andre syke damer som liker å "ha det artig på forum" og ikke forstår at det er snakk om andres liv, ikke underholdning.

 

Søk hjelp til dere over helgen og konsentrer dere om hverandre i helgen. Å oppsøke den eksvenninnen ville jeg ikke gjort, hun er troende til hva som helst, og oppsøker du henne gir du henne muligheten til å få mer makt over deg og mannen ved å gjøre deg enda mer usikker.

 

Jeg og flere andre mener mannens reaksjoner er troverdige of forståelige. Ja, han har håndtert dette veldig klumsete før det kom frem, men ikke etterpå. Som en annen sa - ikke forøk å finne fornuft i ufornuften til din venninne!

 

Logg av forumet resten av helgen og konsentrer deg om deg og mannen!

 

Lykke til videre! :)

 

Anonymous poster hash: cee4f...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke kontakt eks venninne, du bør virke sterk ovenfor henne.

Smart tips over her om å anmelde henne for trakassering. Si til kjæresten din at du vil det,hans reaksjon kan fortelle deg mye.

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Jeg kan ikke gjøre det. Jeg tipper hun er syk og jeg er enig i at jeg nok ikke kan hjelpe henne nå, men jeg skal ikke gjøre det verre heller... Jeg lurer på om det handler om at jeg må bestemme meg for å tro på han, jeg tror ikke jeg vil komme til bunns I det uansett hva jeg Gjør. . Jeg må bare avklare det for meg selv om jeg kan leve med å tro han selv om jeg har tvil.. Hvis dere skjønner..?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Hun er ikke syk, hun er ei forsmådd møkkakjærring, og hun har ikke vært din venninne på lenge.

 

Anonymous poster hash: 88f75...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha bedt henne om å få se samtaleloggen for å se om han har slettet meldinger. Ikke usannsynlig at han trengte den natta på gjesterommet bak låst dør til å finpusse historien og slette bevis

 

Anonymous poster hash: 5b6fd...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at noen har anbefalt meg å legge denne tråden litt på hylla, men jeg kjenner meg så dratt mot den i håp om å få innspill på alt dette.

 

Mannen og jeg snakket masse i går, og det er særlig to ting jeg strever med å forholde meg til. For det første: venninnen min har ingen grenser, for det andre, jeg er rett og slett skremt av at jeg ikke har merket at det har vært noe med mannen min disse månedene.

 

Han forteller at hun tok kontakt med han ute første gang og var ganske klar på at hun ville ha sex med han hvorpå han var tydelig på at han ikke var interessert. Dette fortsatte visstnok et par ganger, og da sa han at hvis hun ikke backet off så kom han til å fortelle alt til meg (dette burde han jo gjort uansett, men på dette tidspunktet i historien vsr jeg opptatt av å lytte og stole på han og oss). Hun sa at hun hadde masse bilder av de to hjemme hos seg, og hun kunne lett vise meg dem og si at de var av nyere dato. Hvis han fortalte meg ville hun vise dem.. Hvis han bare hadde sex med henne ville hun slette og brenne bildene (også fysiske bilder fra gamledager).

 

Han sier at han fikk panikk og landet på en mellomløsning der han gikk med på å ikke si noe til meg men ikke gjøre noe med henne.. de har visst kranglet endel om dette, der hun har truet gjentatte ganger osv.. jeg strever også med å forstå hvorfor han ikke bare droppet å gå ut en periode..

 

Sist han var på byen kom hun og sa: nå kan jeg liksågodt suge deg for nå vet hun alt, jeg har sagt alt.. like etter sa hun, neida jeg har ikke sagt noe osv.. så han ante ikke... det var da han kom hjem til meg og serverte en "halv" historie om at hun hadde lastet seg over han osv..

 

Hva tenker dere??

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

Hmm. Veldig skeptisk.

 

Mannen og venninnen må da begge ha forandret seg mye utseendemessig de siste ti årene? Hårfrisyre, kropp, rynker?

Er venninnen din mindre smart slik at hun virkelig tror du hadde tatt ti år gamle bilder for å være nye...?

 

Hvis ikke antar jeg at dette er mannens forsøk på å lure deg til å si nei til å se bildene (som nok ikke er så gamle likevel), dersom du skulle få tilbud om det...

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha bedt henne om å få se samtaleloggen for å se om han har slettet meldinger. Ikke usannsynlig at han trengte den natta på gjesterommet bak låst dør til å finpusse historien og slette bevis

 

Anonymous poster hash: 5b6fd...083

 

Godt mulig.

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg ville ha bedt henne om å få se samtaleloggen for å se om han har slettet meldinger. Ikke usannsynlig at han trengte den natta på gjesterommet bak låst dør til å finpusse historien og slette bevis

 

Anonymous poster hash: 5b6fd...083

Godt mulig.

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

Men fikk ikke hun lese meldinger FØR han låste seg inn på rommet den kvelden da?!? Eller tar jeg feil no?

 

Forøvrig tror jeg den mannen har noe svin på skogen ja.. Lukter det lang vei. Å jeg pleier å ha rett 😜

 

 

Anonymous poster hash: beee0...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær snill,ikke bland henne mere inn.hva godt kan komme ut av den dama?

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du må bestemme deg for om du ønsker sannheten eller ei her HI.

Og hvis du gjør det, så må du ta de nødvendige skritt for å få den. Det betyr å ha en samtale med venninnen og mannen for å få sannheten på bordet. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg arrangert et møte uten at noen av dem visste det på forhånd.

 

Og uansett hva sannheten viser seg å være, så ikke glem at det meste kan jobbes med og at følelsene mellom dere er sterke.

 



Anonymous poster hash: 7cf74...9a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær snill,ikke bland henne mere inn.hva godt kan komme ut av den dama?

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

 

Jeg har aldri vært utro selv, eller opplevd å bli bedratt, men kjenner flere som har opplevd begge deler....

 

Underlig hvordan denne venninnen plutselig har blitt syndebukken og djevelen selv i manges naive øyne her. Vanligvis er det nettopp et slikt inntrykk en utro ektefelle forsøker å skape av den andre kvinnen....

 

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg ville ha bedt henne om å få se samtaleloggen for å se om han har slettet meldinger. Ikke usannsynlig at han trengte den natta på gjesterommet bak låst dør til å finpusse historien og slette bevis

 

Anonymous poster hash: 5b6fd...083

Godt mulig.

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

Men fikk ikke hun lese meldinger FØR han låste seg inn på rommet den kvelden da?!? Eller tar jeg feil no?

 

Forøvrig tror jeg den mannen har noe svin på skogen ja.. Lukter det lang vei. Å jeg pleier å ha rett

 

 

Anonymous poster hash: beee0...fa9

 

 

Nei, de ble lest flere dager etter.

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ikke kontakt eks venninne, du bør virke sterk ovenfor henne.

Smart tips over her om å anmelde henne for trakassering. Si til kjæresten din at du vil det,hans reaksjon kan fortelle deg mye.

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Jeg kan ikke gjøre det. Jeg tipper hun er syk og jeg er enig i at jeg nok ikke kan hjelpe henne nå, men jeg skal ikke gjøre det verre heller... Jeg lurer på om det handler om at jeg må bestemme meg for å tro på han, jeg tror ikke jeg vil komme til bunns I det uansett hva jeg Gjør. . Jeg må bare avklare det for meg selv om jeg kan leve med å tro han selv om jeg har tvil.. Hvis dere skjønner..?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Du kan jo uansett foreslådet for mannen? :)

 

Anonymous poster hash: 00763...4bd

Er det jeg tenker også...foreslå det se på reaksjonene. Klart din eks venninne er syk...ikke ett godt menneske gjør dette.

 

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

 

 

Herregud, hun er da ikke syk. Hun er forelsket, og det er muligens integritet som gjør at hun ikke viser HI alt det hun mest sannsynlig har av bevis. Mulig motivasjonen hennes for å beskytte mannen, nettopp er den at hun er forelsket- for hun ikke skade eller såre ham, og tar heller støyten selv.

Mulig hun også tror at det at hun beskytter mannen nå, vil gjøre at han ser på henne som et godt partneremne dersom det noensinne blir slutt mellom HI og mannen.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...