Gå til innhold

Er det noen som husker meg med venninne som er forelsket I mannen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det ordner seg nok! :)

 

Mannfolk har ofte en lei tendens til å innimellom lyve om bagateller (for det hadde jo egentlig vært en ikke-sak om du fikk vite det back in the days...), for de tror faktisk innerst inne at de gjør en god ting, for å spare dine følelser, ved å gjøre slikt!

 

Idiotisk og korttenkt, men veldig godt ment! Han ville bare ikke såre deg.... (så ballet det på seg, og så vet vi resten av sirkuset)

 

Skjønner at sviket av venninnen svir! Men dette er ingen venninne... dårlig energi!

 

Anonymous poster hash: dde78...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Kos dere sammen, gni det inn til giftslangen av en venninne hvor lykkelige dere er!

 

Anonymous poster hash: 3f178...4f0

Giftslange er virkelig det riktige ordet for denne kvinnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun bilder av han hjemme hos seg av nyere dato?

 

Anonymous poster hash: 00763...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun bilder av han hjemme hos seg av nyere dato?

 

Anonymous poster hash: 00763...4bd

Hun har gamle bilder som hun hadde tenkt til å si var av nyere dato, de ER ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer bare, det virker nesten som vennskapet har vært spill for den såkalte venninnen din, kjente du henne før mannen din, eller ble hun venninne med deg for å ha "kontroll" på dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner bare ikke hvorfor han ikke bare fortalte alt sammen forrige lørdag.. Han burde vel skjønt at hele kaoset ville settes i gang med en gang jeg kontaktet henne om det... jeg synes ikke han har noen god forklaring.. sier bare at han var redd og så ikke klart..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer bare, det virker nesten som vennskapet har vært spill for den såkalte venninnen din, kjente du henne før mannen din, eller ble hun venninne med deg for å ha "kontroll" på dere?

Jeg har kjent henne siden vi var små..

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt henne ut. Hun sitter bare hjemme og venter på at du kaster han ut og da har jo hun vunnet. Ha tro på kjærligheten. Vet det er vanskelig, har hatt noen runder med mannen min. Men har tro på at han elsker meg og har vært trofast, jeg ble også valgt over en annen....Lykke til! Mange varme klemmer :)

 

Anonymous poster hash: d944a...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har lov til å stresse over/fundere over merkelige valg han har tatt. Du må kjenne etter om du klarer å tro på han. Forhåpentligvis så går det seg til og du klarer det når du får litt avstand til kaoset. Synes uansett det høres ut som forhokdet er verdt å kjempe for.

Og jeg mener -fremdeles- at det bør ta kontakt med en profesjonell tredjepart.

 

Anonymous poster hash: 00763...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke trodd ham for fem flate øre. Hvorfor ble han skremt av at hun ville vise bildene deres til deg, hvis de er av eldre dato? Det står vel på bildene, hvis de er digitale, når de er tatt? Hvorfor gikk han ikke fra utestedet hun var på før hun begynte å snakke om å suge ham? Hvorfor går han i det hele tatt masse ut når han har kone og barn hjemme, i stedet for å satse på familien, særlig når han VET den dama er ute hele tiden? Hvorfor kuttet han henne ikke ut på Facebook, det er jo bare å blokkere? Hvis det bare var et forhold de hadde for 10 år siden, en ikke-sak som mange skriver, hvorfor blir han så skremt av at hun ønsker å fortelle dette til HI? Hvorfor fortalte han ikke det han forteller nå, forrige lørdag men oppførte seg barnslig i stedet? Den mannen har nok ikke rent mel i posen. En mann som blir skremt av trusler som ikke kan gjennomføres skjuler et eller annet.



Anonymous poster hash: 710f0...858
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde ikke trodd ham for fem flate øre. Hvorfor ble han skremt av at hun ville vise bildene deres til deg, hvis de er av eldre dato? Det står vel på bildene, hvis de er digitale, når de er tatt? Hvorfor gikk han ikke fra utestedet hun var på før hun begynte å snakke om å suge ham? Hvorfor går han i det hele tatt masse ut når han har kone og barn hjemme, i stedet for å satse på familien, særlig når han VET den dama er ute hele tiden? Hvorfor kuttet han henne ikke ut på Facebook, det er jo bare å blokkere? Hvis det bare var et forhold de hadde for 10 år siden, en ikke-sak som mange skriver, hvorfor blir han så skremt av at hun ønsker å fortelle dette til HI? Hvorfor fortalte han ikke det han forteller nå, forrige lørdag men oppførte seg barnslig i stedet? Den mannen har nok ikke rent mel i posen. En mann som blir skremt av trusler som ikke kan gjennomføres skjuler et eller annet.

 

Anonymous poster hash: 710f0...858

Om det ikke står dato på bildene er det vel uansett lett å se når de er tatt basert på interiøret, hårsveis, klær , rynker osv? Man forandrer seg jo en del på 10 år...

 

Anonymous poster hash: 07049...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Dette er en mann som kun forteller akkurat det han må fordi det brenner under føttene på ham. Hadde ikke trodd på ham for fem flate øre!

Bare det at han skylder på deg og blir sur på deg fordi han mener at du har vært uærlig sier sitt. At han ikke fortalte alt med en gang den første kvelden sier det meste.....



Anonymous poster hash: 6aa28...1c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Jeg hadde ikke trodd ham for fem flate øre. Hvorfor ble han skremt av at hun ville vise bildene deres til deg, hvis de er av eldre dato? Det står vel på bildene, hvis de er digitale, når de er tatt? Hvorfor gikk han ikke fra utestedet hun var på før hun begynte å snakke om å suge ham? Hvorfor går han i det hele tatt masse ut når han har kone og barn hjemme, i stedet for å satse på familien, særlig når han VET den dama er ute hele tiden? Hvorfor kuttet han henne ikke ut på Facebook, det er jo bare å blokkere? Hvis det bare var et forhold de hadde for 10 år siden, en ikke-sak som mange skriver, hvorfor blir han så skremt av at hun ønsker å fortelle dette til HI? Hvorfor fortalte han ikke det han forteller nå, forrige lørdag men oppførte seg barnslig i stedet? Den mannen har nok ikke rent mel i posen. En mann som blir skremt av trusler som ikke kan gjennomføres skjuler et eller annet.

 

Anonymous poster hash: 710f0...858

Om det ikke står dato på bildene er det vel uansett lett å se når de er tatt basert på interiøret, hårsveis, klær , rynker osv? Man forandrer seg jo en del på 10 år...

 

Anonymous poster hash: 07049...c65

Hm, du sier noe der.. men han virker så troverdig. Når jeg snakker med han kjenner jeg at jeg tror han, og ting synes å stemme, men så lurer jeg etterpå å begynner å tenke på detaljer i historiene.. Han sa det var typiske sexbilder uten ansikter på bildene.. ikke slik at han hadde sett dem nå, men slik han husket det.. Hun ba han bli med henne hjem så kunne de slette/brenne bildene etter de hadde vært mellom laknene. . (Ifølge han, alt I følge han)..

 

Og, hvorfor han går så mye ut? Det har vært en avtale mellom oss.. Han møter venner, spiser, drikker, skravler, ler, hører på musikk og liker generelt utelivet veldig godt.. Han er mye mer sosial enn jeg er og han bør få lov til å dekke det behovet vel? At han har villet det når hun er så på er en annen sak, men hun kontaktet han jo mye på Facebook også så kanskje han tenkte han ville vise ved handling at han ikke er interessert I henne, eller snakke vett i henne eller noe.. men, jeg vet ikke..

 

Og, blokkering på face hadde ikke gått uten at jeg hadde lagt merke til det med en gang, og hadde begynt å lure noe veldig..

 

Jeg er bare forvirret egentlig og har det ikke spesielt greit.. jeg svetter ikke og kaster ikke opp lenger, men det koker i hodet fremdeles..

 

Hvis hele denne historien er løgn som han bruker for å dekke over at han har hatt sex med henne - da er han ihvertfall en helt annen mann enn jeg trodde jeg kjente.. på en annen side, den halveis - løgnen han presenterte på lørdag virket troverdig den og.. det plager meg!

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter svidd. I begynnelsen trodde jeg på mannen din, men nå forandrer han historien etter hvert som han merker det brenner under føttene hans, og han forteller deg veldig det du vil høre. 

Hans avgjørelser er mildt sagt merkelige, dersom det er sant. Mannen min hadde gått, han hadde aldri havna på do med en annen kvinne i utgangspunktet, for eksempel. Og han hadde fortalt meg noe slikt med en gang dersom han ble trakassert av ei dame han ikke var interessert i. Mens her holdes alt skjult. 

Jeg tror det vil komme mer fram etterhvert. 

 

Men uansett er hun kjerringa ikke en venninne. 



Anonymous poster hash: b0fe6...f89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner bare ikke hvorfor han ikke bare fortalte alt sammen forrige lørdag.. Han burde vel skjønt at hele kaoset ville settes i gang med en gang jeg kontaktet henne om det... jeg synes ikke han har noen god forklaring.. sier bare at han var redd og så ikke klart..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

Mannfolk tenker ikke slik som oss. Det er ikke uten grunn at de sier menne r fra mars, kvinner fra venus.  Derfor gjorde han som han gjorde. Kan du ikke bare prøve å legge dette vekk, kos deg med mannen, og ikke ha kontakt med denne giftige kvinnen?

Hvorfor fortsette å gruble og ødelegge det dere har.?

 

Du er heldig som har en sånn snill og god mann. Alle kan gjøre feile vurderinger på hva de skal si og ikke. 

 

 

Ha en fin lørdag! 

 

Anonymous poster hash: 55456...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt sannhetsserum! Nå kjennes det ut som jeg aldri kommer til å få ro med det her.. mannen ville ha sex i går, men jeg hadde overhodet ikke lyst.. det bød meg nærmest imot på en måte jeg aldri har kjent før.. det er som om noe er i ferd med å bli ødelagt.. men jeg vet jo at dere ikke kan fortelle meg hva som er sant og ikke... Beklager masingen 😯

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt sannhetsserum! Nå kjennes det ut som jeg aldri kommer til å få ro med det her.. mannen ville ha sex i går, men jeg hadde overhodet ikke lyst.. det bød meg nærmest imot på en måte jeg aldri har kjent før.. det er som om noe er i ferd med å bli ødelagt.. men jeg vet jo at dere ikke kan fortelle meg hva som er sant og ikke... Beklager masingen

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Men om det hadde skjedd noe hadde du vel sett det på meldingene han viste deg på fb? Må ha vært et lite helvete for han med denne gale kjerringa som skal true han til sex. Makan.

 

Anonymous poster hash: 3f178...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Skulle hatt sannhetsserum! Nå kjennes det ut som jeg aldri kommer til å få ro med det her.. mannen ville ha sex i går, men jeg hadde overhodet ikke lyst.. det bød meg nærmest imot på en måte jeg aldri har kjent før.. det er som om noe er i ferd med å bli ødelagt.. men jeg vet jo at dere ikke kan fortelle meg hva som er sant og ikke... Beklager masingen

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Men om det hadde skjedd noe hadde du vel sett det på meldingene han viste deg på fb? Må ha vært et lite helvete for han med denne gale kjerringa som skal true han til sex. Makan.

 

Anonymous poster hash: 3f178...4f0

Man kan jo slette deler av samtaler på fb, ta bort det man ikke vil ha der og la resten stå.

 

Men, hvis så hadde vært tilfellet her, ville jo sikkert giftslangen gitt lyd fra seg etter mailen fra HI, og lagt fram hele samtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må forstå at din eksvenninne - giftslangen - ikke oppfører seg rasjonelt eller normalt. Hun har ikke vært din venninne på lange tider - i hvert fall ikke etter at hun begynte å legge seg etter din mann. Når folk oppfører seg så ulogisk, nærmest irrasjonelt, som det hun gjør, så er det ikke alltid så lett å oppføre seg helt rasjonelt for den som blir utsatt for det. Det er lett å ta avgjørelser som i ettertid viser seg å ikke være den beste - kun fordi man blir så overrasket over det unormale i den andres adferd, men blir satt ut.

 

På toppen av dette så har dette vært snakk om en person som du har sett på som en nær venninne, så mannen din har på et vis også forsøkt å skåne deg, kanskje irrasjonelt redde vennskapet mellom deg og henne. Det forklarer at han ikke har sagt noe til deg. Ikke fordi han ikke ønsket å si det, men fordi han hadde håp om at du og hun kunne redde vennskapet, at hennes "galskap" forhåpentligvis bare var en periode inntil hun fikk sitt eget liv på beina igjen. Jeg er overbevist om at hvis en annen kvinne hadde forsøkt seg på noe slikt - en som ikke var din nære venninne - så ville mannen ha fortalt deg hva som skjedde umiddelbart.

Vi kvinner vil si at nettopp det at du trodde hun var en nær og god venninne av deg burde gitt mannen ENDA større grunn til å fortelle deg hva hun drev med. Men en mann tenker mer i de baner at dette ikke er noen sak, hun går gjennom en vanskelig og irrasjonell periode i livet sitt, han vil ikke gjør noe galt, derfor så "sladrer" han ikke fordi han håper alt skal bli "normalt" igjen, at venninnen skal få fornuften tilbake og at du og hun kan fortsette å være venner siden ikke noe har hendt mellom han og hun.

Jeg tror mannen din har gjort som han har gjort for å beskytte deg, prøve å hindre at du ble såret. Og så har han dessverre undervurdert galskapen til din eksvenninne, og alt eksploderte.

 

Var det smart av mannen din å holde hennes forsøk på tilnærming skult for deg? Nei.

Men jeg tror det ble gjort i beste mening for å beskytte deg fra å bli såret.

 

Og så tror jeg det er veldig viktig av deg å ikke henge deg opp i alle smådetaljer nå. Din eksvenninne er helt tydelig ikke rasjonell når det kommer til din mann, og da er det vanskelig at alt virker like logisk.

 

Husker du hva hun sa til deg på festen? Hun ville ha mannen din og du måtte ikke tro du var bedre enn henne.

På det tidspunktet så hadde hun I ET HALVT ÅR blitt avvist av mannen din. Hun har et nylig samlivsbrudd bak seg, hun har funnet ut at hun vil ha mannen din - og hun får ham ikke. Avvisningen har tydeligvis gjort henne hevnlysten. Veldig hevnlysten! Og det hun sa på festen til deg, det var en advarsel - du må ikke tro du er bedre enn henne. Dvs. hvis HUN ikke får mannen din, da skal heller ikke DU får ham.... dvs. hun har planlagt å ødelegge forholdet deres. Og ikke nødvendigvis for å få mannen din lenger, rett og slett fordi hun ikke takler at du er bedre enn henne i din manns øyne.

 

Pga. alle hennes ulogiske handlinger som har satt mannen din i en håpløst vanskelig situasjon, så får hun deg nå til å gruble på alle små detaljer. Hun får deg til å tvile på mannen din. Hun ødelegger forholdet ditt. Når vil du ikke ha sex med mannen - da har hun fått det AKKURAT slik hun vil. Får ikke hun mannen din, da skal ikke du ha ham heller.

Så med å henge deg opp i alle smådetaljene som får deg til å gruble og tvile, da gjør du det hun vil. Og hva blir resultatet?

På en syk, syk, syk måte så får hun bevist at du ikke er bedre enn henne.

Hun kommer til å danse på restene av at forholdet mellom deg og mannen blir ødelagt. Hun er ikke rasjonell! Hun vil føle seg bedre om hun greier å ødelegge for dere - hun får hevn over mannen din som har avvist henne og hun får bevist at du ikke er bedre enn henne.

 

Helt seriøst så synes jeg at du og mannen bør anmelde henne for trakassering. Det er nok av bevis. All kommunikasjon på fb hvor han har avvist henne i et halvt år. Det at hun ikke gir seg med å legge seg etter ham tross at han gang på gang har sagt nei, det er trakassering og det er ulovlig. Hun har utnyttet det faktum at hun vet at du ikke visste at de hadde hatt sex før du og mannen ble sammen, og hun har truet mannen din med å vise deg sexbilder av ham og henne fra den gangen.

Så denne ustabile dama trakasserer over lang tid, og nå har hun begynt å true også.

Det er ulovlig, og jeg synes seriøst at du og mannen bør anmelde henne for det!

Det vil også vise henne at nå er nok nok, og at hun får holde seg unna og slutte å forsøke å ødelegge for dere.

 

Så hva vil du, Hi? La en komplett ustabil og hevnlysten dame som har gått bak ryggen din og forsøkt å ødelegge ekteskapet ditt få ødelegge forholdet fordi mannen din avviste ham??? (ser du hvor ulogisk det er?)

Eller vil du stole på mannen og fortsette forholdet med ham?

 

Siden du sliter slik med tilliten så tror jeg dere gjør lurt å oppsøke fagfolk for å få hjelp til parterapi. Dere er i en krise og jeg tror dere trenger hjelp.

 

Men husk, den som fortjener alle de følelsene du gir din mann, det er din venninne. Det er HUN som har gått bak ryggen din for bevisst å prøve å lure mannen din til å være utro. Når HUN er blitt avvist så har hun fortsatt å prøve i et halvt år. Og når hun begynner å innse at hun ikke kommer noen vei, da velger hun å prøve å ødelegge for dere to slik at hun kan føle seg litt bedre når du "ikke lenger er noe bedre enn henne".

 

Det beste du kan gjøre er å fortsette å være lykkelig med mannen din. Søtere "hevn" mot denne gale damen, det finnes ikke ;)



Anonymous poster hash: cee4f...b84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden, og jeg skal ikke ta stilling til om mannen din er skyldig.

MEN: Hva faen er dette tullet med at du vil stille opp for din venninne?

 

Hun er ingen venninne og ikke verdt din tid. Hun har prøvd å ødelegge mellom deg og din mann, du skylder henne ingenting!

 

Be henne holde seg borte og bryt kontakten! Er du virkelig en så stor tøffel?

 

Anonymous poster hash: b9517...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, når jeg snakker med han kjennes det ut som han er ærlig og fortvilet.. jeg kjenner med hele meg at jeg tror på han og jeg har medfølelse for at han har hatt det vanskelig. . Problemet er bare at når jeg i etterkant går gjennom historiene stiger tvilen i meg.. det er endel som ikke riktig henger på greip.. Hvorfor han ev lot henne true henne på den måten og ikke heller fortalte meg alt før det ble så stort, hvorfor hsn halveis-løy frem en historie på lørdag om hvd hun hsdde prøvd seg, hvorfor dette kom så kort tid etter hun fortalte meg om sine følelser for han og hvorfor han ikke fortalte alt når jeg konfronterte han med sms fra venninnen min - jeg forstår det ikke! Det er ikke rasjonell oppførsel og det må liksom være noe her jeg ikke vet... og hvorfor I all verden fortalte egentlig venninnen min disse greiene? Hadde hun tenkt til å vise meg bildene men trakk seg?

 

Skjønner dere ikke at jeg blir litt gæren da??

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror du må forstå at din eksvenninne - giftslangen - ikke oppfører seg rasjonelt eller normalt. Hun har ikke vært din venninne på lange tider - i hvert fall ikke etter at hun begynte å legge seg etter din mann. Når folk oppfører seg så ulogisk, nærmest irrasjonelt, som det hun gjør, så er det ikke alltid så lett å oppføre seg helt rasjonelt for den som blir utsatt for det. Det er lett å ta avgjørelser som i ettertid viser seg å ikke være den beste - kun fordi man blir så overrasket over det unormale i den andres adferd, men blir satt ut.

 

På toppen av dette så har dette vært snakk om en person som du har sett på som en nær venninne, så mannen din har på et vis også forsøkt å skåne deg, kanskje irrasjonelt redde vennskapet mellom deg og henne. Det forklarer at han ikke har sagt noe til deg. Ikke fordi han ikke ønsket å si det, men fordi han hadde håp om at du og hun kunne redde vennskapet, at hennes "galskap" forhåpentligvis bare var en periode inntil hun fikk sitt eget liv på beina igjen. Jeg er overbevist om at hvis en annen kvinne hadde forsøkt seg på noe slikt - en som ikke var din nære venninne - så ville mannen ha fortalt deg hva som skjedde umiddelbart.

Vi kvinner vil si at nettopp det at du trodde hun var en nær og god venninne av deg burde gitt mannen ENDA større grunn til å fortelle deg hva hun drev med. Men en mann tenker mer i de baner at dette ikke er noen sak, hun går gjennom en vanskelig og irrasjonell periode i livet sitt, han vil ikke gjør noe galt, derfor så "sladrer" han ikke fordi han håper alt skal bli "normalt" igjen, at venninnen skal få fornuften tilbake og at du og hun kan fortsette å være venner siden ikke noe har hendt mellom han og hun.

Jeg tror mannen din har gjort som han har gjort for å beskytte deg, prøve å hindre at du ble såret. Og så har han dessverre undervurdert galskapen til din eksvenninne, og alt eksploderte.

 

Var det smart av mannen din å holde hennes forsøk på tilnærming skult for deg? Nei.

Men jeg tror det ble gjort i beste mening for å beskytte deg fra å bli såret.

 

Og så tror jeg det er veldig viktig av deg å ikke henge deg opp i alle smådetaljer nå. Din eksvenninne er helt tydelig ikke rasjonell når det kommer til din mann, og da er det vanskelig at alt virker like logisk.

 

Husker du hva hun sa til deg på festen? Hun ville ha mannen din og du måtte ikke tro du var bedre enn henne.

På det tidspunktet så hadde hun I ET HALVT ÅR blitt avvist av mannen din. Hun har et nylig samlivsbrudd bak seg, hun har funnet ut at hun vil ha mannen din - og hun får ham ikke. Avvisningen har tydeligvis gjort henne hevnlysten. Veldig hevnlysten! Og det hun sa på festen til deg, det var en advarsel - du må ikke tro du er bedre enn henne. Dvs. hvis HUN ikke får mannen din, da skal heller ikke DU får ham.... dvs. hun har planlagt å ødelegge forholdet deres. Og ikke nødvendigvis for å få mannen din lenger, rett og slett fordi hun ikke takler at du er bedre enn henne i din manns øyne.

 

Pga. alle hennes ulogiske handlinger som har satt mannen din i en håpløst vanskelig situasjon, så får hun deg nå til å gruble på alle små detaljer. Hun får deg til å tvile på mannen din. Hun ødelegger forholdet ditt. Når vil du ikke ha sex med mannen - da har hun fått det AKKURAT slik hun vil. Får ikke hun mannen din, da skal ikke du ha ham heller.

Så med å henge deg opp i alle smådetaljene som får deg til å gruble og tvile, da gjør du det hun vil. Og hva blir resultatet?

På en syk, syk, syk måte så får hun bevist at du ikke er bedre enn henne.

Hun kommer til å danse på restene av at forholdet mellom deg og mannen blir ødelagt. Hun er ikke rasjonell! Hun vil føle seg bedre om hun greier å ødelegge for dere - hun får hevn over mannen din som har avvist henne og hun får bevist at du ikke er bedre enn henne.

 

Helt seriøst så synes jeg at du og mannen bør anmelde henne for trakassering. Det er nok av bevis. All kommunikasjon på fb hvor han har avvist henne i et halvt år. Det at hun ikke gir seg med å legge seg etter ham tross at han gang på gang har sagt nei, det er trakassering og det er ulovlig. Hun har utnyttet det faktum at hun vet at du ikke visste at de hadde hatt sex før du og mannen ble sammen, og hun har truet mannen din med å vise deg sexbilder av ham og henne fra den gangen.

Så denne ustabile dama trakasserer over lang tid, og nå har hun begynt å true også.

Det er ulovlig, og jeg synes seriøst at du og mannen bør anmelde henne for det!

Det vil også vise henne at nå er nok nok, og at hun får holde seg unna og slutte å forsøke å ødelegge for dere.

 

Så hva vil du, Hi? La en komplett ustabil og hevnlysten dame som har gått bak ryggen din og forsøkt å ødelegge ekteskapet ditt få ødelegge forholdet fordi mannen din avviste ham??? (ser du hvor ulogisk det er?)

Eller vil du stole på mannen og fortsette forholdet med ham?

 

Siden du sliter slik med tilliten så tror jeg dere gjør lurt å oppsøke fagfolk for å få hjelp til parterapi. Dere er i en krise og jeg tror dere trenger hjelp.

 

Men husk, den som fortjener alle de følelsene du gir din mann, det er din venninne. Det er HUN som har gått bak ryggen din for bevisst å prøve å lure mannen din til å være utro. Når HUN er blitt avvist så har hun fortsatt å prøve i et halvt år. Og når hun begynner å innse at hun ikke kommer noen vei, da velger hun å prøve å ødelegge for dere to slik at hun kan føle seg litt bedre når du "ikke lenger er noe bedre enn henne".

 

Det beste du kan gjøre er å fortsette å være lykkelig med mannen din. Søtere "hevn" mot denne gale damen, det finnes ikke ;)

 

Anonymous poster hash: cee4f...b84

Jeg hadde ikke sett dette innlegget når jeg skrev mitt 😊 jeg skulle ønske jeg var like sikker som du er.. Det er bare det at jeg ikke kan tro dette om venninnen min heller.. men, æsj, for noe dritt!

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, når jeg snakker med han kjennes det ut som han er ærlig og fortvilet.. jeg kjenner med hele meg at jeg tror på han og jeg har medfølelse for at han har hatt det vanskelig. . Problemet er bare at når jeg i etterkant går gjennom historiene stiger tvilen i meg.. det er endel som ikke riktig henger på greip.. Hvorfor han ev lot henne true henne på den måten og ikke heller fortalte meg alt før det ble så stort, hvorfor hsn halveis-løy frem en historie på lørdag om hvd hun hsdde prøvd seg, hvorfor dette kom så kort tid etter hun fortalte meg om sine følelser for han og hvorfor han ikke fortalte alt når jeg konfronterte han med sms fra venninnen min - jeg forstår det ikke! Det er ikke rasjonell oppførsel og det må liksom være noe her jeg ikke vet... og hvorfor I all verden fortalte egentlig venninnen min disse greiene? Hadde hun tenkt til å vise meg bildene men trakk seg?

 

Skjønner dere ikke at jeg blir litt gæren da??

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Skjønner deg veldig godt men i første omgang ville jeg hørt på b84. Alt kan bli tvilsomt og man kan lage mange teorier om man tenker for mye. Stol på mannen din, forkast venninnen din slik hun har forkastet deres vennskap og ikke slipp henne inn igjen. Ikke bruk tid på å tenke ting i hjel nå, nå har dere i det minste en dialog. Han vil utvilsomt ha deg og er villig til å jobbe for dere.

 

b84 sier det så fint i det siste svaret over her nå.. Ta det til deg.. Ikke grav mer, frykt får de sykeste ting til å virke logiske. Prøv å tilgi mannen din fullt og helt. Det er ingen bevis på at han har gjort noe galt, heller det motsatte!

 

Venninnen din derimot har du ingen grunn til å ha kontakt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, når jeg snakker med han kjennes det ut som han er ærlig og fortvilet.. jeg kjenner med hele meg at jeg tror på han og jeg har medfølelse for at han har hatt det vanskelig. . Problemet er bare at når jeg i etterkant går gjennom historiene stiger tvilen i meg.. det er endel som ikke riktig henger på greip.. Hvorfor han ev lot henne true henne på den måten og ikke heller fortalte meg alt før det ble så stort, hvorfor hsn halveis-løy frem en historie på lørdag om hvd hun hsdde prøvd seg, hvorfor dette kom så kort tid etter hun fortalte meg om sine følelser for han og hvorfor han ikke fortalte alt når jeg konfronterte han med sms fra venninnen min - jeg forstår det ikke! Det er ikke rasjonell oppførsel og det må liksom være noe her jeg ikke vet... og hvorfor I all verden fortalte egentlig venninnen min disse greiene? Hadde hun tenkt til å vise meg bildene men trakk seg?

 

Skjønner dere ikke at jeg blir litt gæren da??

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

Joda, ingen problem å forstå at du grubler. Men likevel så må du se også at din tidligere venninne på ingen måte er rasjonell! Og når man prøver å forholde seg til en slik person så er det ikke alltid man greier å ta like logiske beslutninger selv heller.

 

Etter hvert har mannen innsett hvor dumt det var å ikke fortelle deg at han og hun hadde hattt et kun seksuelt forhold. Og det har hun utnyttet rått. Han har på sin klumsete måte prøvd å få ting (les henne) til å roe seg i håp om at det aldri skulle bli så stort. Men når man har med en så ustabil person som din eksvenninne er, da vet man ikke om eller når noe plutselig eskalerer og eksploderer. Når ting så har skjedd så har han trolig blitt veldig redd for at dette skulle ødelegge for deg og ham, og så tok han dessverre noen dustete valg mtp. hva han sa til deg og ikke. Ja, dustete, men jeg vil tro at det var et uttrykk for den redselen og desperasjonen han følte. Jeg tror din mann plutselig innså hvor ustabil og jævlig (sorry språket, men det er ikke noe bedre uttrykk) din eksvenninne er, og han fikk trolig panikk når han tenkte på hvor mye hun kan ødelegge ved å få deg til å ikke stole på ham.

 

Nei, mannen reagerte ikke slik du skulle ønske. Han oppførte seg langt fra ideelt. Men han var nok redd, veldig redd for at denne ustabile, gale damen er i stand til å ødelegge for dere - selv når det IKKE er noen grunn til det.

 

Men er du villig til å la dum, men forklarlig og forståelig oppførsel, få ødelegge det forholdet som du selv har beskrevet som utrolig bra?

 

Nei, det trenger ikke være noe du ikke vet. Du forstår ikke hvorfor mannen ikke gjorde det han burde når han burde - men han sier han elsker deg høyt, og han har vært livredd for å miste deg. Når han er så redd, når han plutselig har viklet seg inn i en historie han vet den ustabile dama kan vri til det utrolige, når han vet hvor ille det vil se ut for deg.... da ble han livredd. Og når man er livredd så handler man ikke alltid rasjonelt, noe din mann heller ikke gjorde.

 

Men du må skille mellom det galskaps-irrasjonelle som din eksvenninne har gjort, det som er hevnlyst og såret stolthet, en person som har sporet av livet sitt og ødelegger alle rundt seg i tillegg til seg selv - og de noe irrasjonelle valgene din mann gjorde når han ikke fortalte deg alt med det samme fordi han var redd for å miste deg.

De to "irrasjonelle" kan IKKE sammenlignes! Hvis du ikke greier å skille disse to så vinner din eksvenninne... og det verste er at ditt forhold blir ødelagt av det som egentlig ikke er noe. Din venninne har konstruert denne situasjonen, ikke din mann. Han har bare prøvd å komme seg gjennom farvannet best mulig, og tok noen dumme valg underveis.

 

Anonymous poster hash: cee4f...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...