Gå til innhold

Er det noen som husker meg med venninne som er forelsket I mannen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg, men for at hun skal kunne prøve seg for å suge han på do, så må de på en eller annen måte havne på samme do. Sist jeg sjekket så var doene kjønnsdelte på de fleste uteplasser, og det er heller ikke vanlig å gå på do med en kompis, i hvert fall ikke med en gammel elsker som nå er gift. Hvorfor slapp han henne inn på do og lot henne prøve å dra av ham buksa? Hadde faen ikke stolt noe som helst på den historien. Du var "ordentlig"? Hadde du ingen partnere før ham? Hvis du hadde det, hvorfor skjule at han hadde sex med andre damer FØR deg? Han skal sove hos foreldrene sine i natt etter at han innrømmet noe som IKKE var utroskap, men skjedde før dere? Hvorfor? Unnskyld meg, men jeg tror at han har vært utro og prøver å ro i land det hele. Si til ham at han kan bare fortsette å sove hos foreldrene sine fordi man: a. ikke skjuler aktivt noe for partneren sin, særlig noe som gjelder folk partneren omgås på jevnlig basis, b. ikke stikker av fra problemer i forholdet ved først å låse seg inn på et rom, for så å dra til mamma (er det mulig?? noe så patetisk!) for å overnatte der. Beklager negativ kommentar, men her er det noe som ikke stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen kom hjem tidlig i dag og sa han har bestemt seg for å fortelle alt.. Bakgrunnsinformasjon er vel nødvendig her. Jeg møttes han gjennom venner på byen for nesten ti år siden. Han og hans venner kjente mine venner ganske godt, hadde festet mye sammen. Jeg har egentlig aldri Vært så veldig interessert i å gå på byen så jeg hadde ikke møtt han.. men så var jeg med ut en gang da.. og da møttes jeg han og ble bare hodestups forelsket I han på utrolig kort tid.. Han var mye ute selv når vi ble kjent men jeg syntes det var ganske uproblematisk..

 

Han fortalte i stad at før han møtt meg var han litt involvert med min venninne - dette har jeg altså ikke ant noen verdens ting om! Verken han eller venninnen min har sagt noe om dette på de årene vi har vært sammen. Han sier at han ikke var forelsket I henne, men at de hadde mye sex, endel litt utsvevende sex, inkl. trekanter osv.. Han sier også at da han møtt meg hadde dette forholdet til min venninne vært over en stund.. de ble enige om å ikke si noe til meg.. Herregud altså! Jeg reagere veldig på det her! Han sier at han ikke trodde jeg ville være interessert i han hvis jeg visste det, fordi jeg var så "ordentlig". Han sier også masse greier om at han aldri har hatt så sterke og gode følelser for noen som han har hatt og har for meg, og var derfor redd for å vise frem sitt vulgære og simple selv, som han sier.. Han sier også at han tenkte at dersom jeg visste dette, ville jeg ihvertfall ikke latt han få "lov" til å fortsette å gå ut osv..

 

For et halvt år siden begynte venninnen min å ta kontakt med han.. sikkert samtidig som hun begynte å streve i eget forhold.. Hun har visst vært veldig på, sagt at hun vil ødelegge alt for han hvis han ikke møter henne ute osv.. Han sier at han ble livredd for at alt skulle rase sammen ... Det var jo ingenting galt i å ha et forhold til henne før han engang kjente meg, men å aktivt holde det skjult er jo sånn passe ugreit.. Han har visst fått alle kameratene sine til å sverge at de ikke vil nevne det for meg.. saken er nå at hun, etter hva han sier, prøvde å suge han på do forrige helg, og at han ba henne stoppe.. og, igjen som han sier, skjønte da at nå må han begynne å si noe til meg på en eller annen måte for å forhindre at venninnen forteller noe..

 

Han viste meg facebooksamtaler mellom dem der han ber henne respektere at han ikke er interessert i henne.. ganske mange samtaler fra det siste halve året.. hvor hun blant annet skriver xx trenger ikke få vite noe, husk hvor deilig vi hadde det, sånn kan vi ha det igjen osv...

 

Jeg tror på han, men jeg må bare si at jeg ikke skjønner min venninnes motivasjon til å holde dette tidligere forholdet deres skjult for meg.

 

Han hentet barna i sted og dro til foreldrene sine med dem.. skal sove der i natt..

 

Jeg er helt tom..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Huff Hi, det var ikke noe godt å høre.. Sikkert greit at han drar til "skammekroken".. Vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde funnet ut at mannen min hadde holdt på med trekanter med venninnen min før han ble sammen med meg.. Jeg syntes det er skikkelig lusent at han har gått og skjult dette, det samme med venninnen din! At de bare har feid det under teppet sånn? Jeg forstår han forsåvidt også hvis det er en livsstil som han har ønsket å legge fra seg, spesielt når han føler han har møtt "den rette" som han mener du er.. De færreste er keen på å skryte av utsvevende sexliv for noen de er glad i, spesielt om man er helt forskjellige..

 

Jeg håper dette løser seg Hi.

 

Og som kommentaren over meg sier, hvordan endte de opp sammen på do? Skulle de bare prate? Dreiv de å rota? Huff..

 

Anonymous poster hash: 052a1...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men for at hun skal kunne prøve seg for å suge han på do, så må de på en eller annen måte havne på samme do. Sist jeg sjekket så var doene kjønnsdelte på de fleste uteplasser, og det er heller ikke vanlig å gå på do med en kompis, i hvert fall ikke med en gammel elsker som nå er gift. Hvorfor slapp han henne inn på do og lot henne prøve å dra av ham buksa? Hadde faen ikke stolt noe som helst på den historien. Du var "ordentlig"? Hadde du ingen partnere før ham? Hvis du hadde det, hvorfor skjule at han hadde sex med andre damer FØR deg? Han skal sove hos foreldrene sine i natt etter at han innrømmet noe som IKKE var utroskap, men skjedde før dere? Hvorfor? Unnskyld meg, men jeg tror at han har vært utro og prøver å ro i land det hele. Si til ham at han kan bare fortsette å sove hos foreldrene sine fordi man: a. ikke skjuler aktivt noe for partneren sin, særlig noe som gjelder folk partneren omgås på jevnlig basis, b. ikke stikker av fra problemer i forholdet ved først å låse seg inn på et rom, for så å dra til mamma (er det mulig?? noe så patetisk!) for å overnatte der. Beklager negativ kommentar, men her er det noe som ikke stemmer!

Venninnen kan jo ha fulgt han inn på do og prøvd å ta av han buksen. Hva er så rart med det? Når venninnen er så desperat ser jeg ingen grunn til å tvile på det. Mannen har jo i tillegg vist gamle facebookmeldinger hvor han avviser henne mens venninnen prøver å overtale han og minne ham på hvordan de hadde det før. Jeg forstår også veldig godt at han ikke ville fortelle konen at han var gammel knullekompis med venninnen. Jeg hadde mistet interesse og ikke begynt noe seriøst med en mann jeg visste hadde en slik fortid med en god venninne.

 

Anonymous poster hash: 4686b...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde hatt store problemer med å stole på min mann hvis det hadd vist seg at han hadd holdt noe så stort skjult for meg hele denne tiden! Jeg hadde blitt utrolig sint og skuffet! Og når han sier at hun prøvde å suge han, hvor langt kom hun? Fikk hun åpnet buksa og begynt eller var det bare det at hun sa det?

 

Anonymous poster hash: fa9c3...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Unnskyld meg, men for at hun skal kunne prøve seg for å suge han på do, så må de på en eller annen måte havne på samme do. Sist jeg sjekket så var doene kjønnsdelte på de fleste uteplasser, og det er heller ikke vanlig å gå på do med en kompis, i hvert fall ikke med en gammel elsker som nå er gift. Hvorfor slapp han henne inn på do og lot henne prøve å dra av ham buksa? Hadde faen ikke stolt noe som helst på den historien. Du var "ordentlig"? Hadde du ingen partnere før ham? Hvis du hadde det, hvorfor skjule at han hadde sex med andre damer FØR deg? Han skal sove hos foreldrene sine i natt etter at han innrømmet noe som IKKE var utroskap, men skjedde før dere? Hvorfor? Unnskyld meg, men jeg tror at han har vært utro og prøver å ro i land det hele. Si til ham at han kan bare fortsette å sove hos foreldrene sine fordi man: a. ikke skjuler aktivt noe for partneren sin, særlig noe som gjelder folk partneren omgås på jevnlig basis, b. ikke stikker av fra problemer i forholdet ved først å låse seg inn på et rom, for så å dra til mamma (er det mulig?? noe så patetisk!) for å overnatte der. Beklager negativ kommentar, men her er det noe som ikke stemmer!

Venninnen kan jo ha fulgt han inn på do og prøvd å ta av han buksen. Hva er så rart med det? Når venninnen er så desperat ser jeg ingen grunn til å tvile på det. Mannen har jo i tillegg vist gamle facebookmeldinger hvor han avviser henne mens venninnen prøver å overtale han og minne ham på hvordan de hadde det før. Jeg forstår også veldig godt at han ikke ville fortelle konen at han var gammel knullekompis med venninnen. Jeg hadde mistet interesse og ikke begynt noe seriøst med en mann jeg visste hadde en slik fortid med en god venninne.

 

Anonymous poster hash: 4686b...9f9

 

 

 

Man trenger ikke å fortelle detaljer om sexlivet akkurat og hvor utsvevende sexlivet har vært, men det er da normalt å fortelle hvem eksene dine er, særlig hvis dette (sex)forholdet har vart en god stund? Hva er poenget med å skjule at han har hatt forhold til denne damen FØR tiden med HI? Så vidt jeg vet så har de fleste menn ikke for en vane å fortelle detaljer om sexlivet sitt med eksen til sin nye dame. Jeg vet i hvert fall hvem mannen sine ekser er, jenter han har hatt sexforhold til (som bor i samme by og som man kan treffe på butikken, på fest osv), men jeg vet ikke, og er totalt uinteressert i å vite, noe som helst om detaljer i sexlivet hans før meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du reagerer. I alle disse årene har han altså holdt skjult for deg at han har en fortid med en av dine venninner... Det er mildt sagt litt av et sjokk.

Jeg håper du nå skjønner at denne venninnen er alt annet enn det. Håper du har noen du kjenner godt som du kan snakke med. Sikkert godt til deg å ha han ute av huset i natt.

Håper du får det bedre. Dere bør uansett snakke med en terapeut, slik at dette ikke svekker selvtilliten din. Det bare må dere, for ungene sin del.

 

Anonymous poster hash: 00763...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Unnskyld meg, men for at hun skal kunne prøve seg for å suge han på do, så må de på en eller annen måte havne på samme do. Sist jeg sjekket så var doene kjønnsdelte på de fleste uteplasser, og det er heller ikke vanlig å gå på do med en kompis, i hvert fall ikke med en gammel elsker som nå er gift. Hvorfor slapp han henne inn på do og lot henne prøve å dra av ham buksa? Hadde faen ikke stolt noe som helst på den historien. Du var "ordentlig"? Hadde du ingen partnere før ham? Hvis du hadde det, hvorfor skjule at han hadde sex med andre damer FØR deg? Han skal sove hos foreldrene sine i natt etter at han innrømmet noe som IKKE var utroskap, men skjedde før dere? Hvorfor? Unnskyld meg, men jeg tror at han har vært utro og prøver å ro i land det hele. Si til ham at han kan bare fortsette å sove hos foreldrene sine fordi man: a. ikke skjuler aktivt noe for partneren sin, særlig noe som gjelder folk partneren omgås på jevnlig basis, b. ikke stikker av fra problemer i forholdet ved først å låse seg inn på et rom, for så å dra til mamma (er det mulig?? noe så patetisk!) for å overnatte der. Beklager negativ kommentar, men her er det noe som ikke stemmer!

Venninnen kan jo ha fulgt han inn på do og prøvd å ta av han buksen. Hva er så rart med det? Når venninnen er så desperat ser jeg ingen grunn til å tvile på det. Mannen har jo i tillegg vist gamle facebookmeldinger hvor han avviser henne mens venninnen prøver å overtale han og minne ham på hvordan de hadde det før. Jeg forstår også veldig godt at han ikke ville fortelle konen at han var gammel knullekompis med venninnen. Jeg hadde mistet interesse og ikke begynt noe seriøst med en mann jeg visste hadde en slik fortid med en god venninne.

 

Anonymous poster hash: 4686b...9f9

 

 

 

Man trenger ikke å fortelle detaljer om sexlivet akkurat og hvor utsvevende sexlivet har vært, men det er da normalt å fortelle hvem eksene dine er, særlig hvis dette (sex)forholdet har vart en god stund? Hva er poenget med å skjule at han har hatt forhold til denne damen FØR tiden med HI? Så vidt jeg vet så har de fleste menn ikke for en vane å fortelle detaljer om sexlivet sitt med eksen til sin nye dame. Jeg vet i hvert fall hvem mannen sine ekser er, jenter han har hatt sexforhold til (som bor i samme by og som man kan treffe på butikken, på fest osv), men jeg vet ikke, og er totalt uinteressert i å vite, noe som helst om detaljer i sexlivet hans før meg.

 

 

 

Og OK, si at hun fulgte etter ham på do, hvorfor jagde han ikke henne ut før hun prøvde å suge ham? Det er lang veg fra det å gå inn på en do til et forsøk på blowjob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men for at hun skal kunne prøve seg for å suge han på do, så må de på en eller annen måte havne på samme do. Sist jeg sjekket så var doene kjønnsdelte på de fleste uteplasser, og det er heller ikke vanlig å gå på do med en kompis, i hvert fall ikke med en gammel elsker som nå er gift. Hvorfor slapp han henne inn på do og lot henne prøve å dra av ham buksa? Hadde faen ikke stolt noe som helst på den historien. Du var "ordentlig"? Hadde du ingen partnere før ham? Hvis du hadde det, hvorfor skjule at han hadde sex med andre damer FØR deg? Han skal sove hos foreldrene sine i natt etter at han innrømmet noe som IKKE var utroskap, men skjedde før dere? Hvorfor? Unnskyld meg, men jeg tror at han har vært utro og prøver å ro i land det hele. Si til ham at han kan bare fortsette å sove hos foreldrene sine fordi man: a. ikke skjuler aktivt noe for partneren sin, særlig noe som gjelder folk partneren omgås på jevnlig basis, b. ikke stikker av fra problemer i forholdet ved først å låse seg inn på et rom, for så å dra til mamma (er det mulig?? noe så patetisk!) for å overnatte der. Beklager negativ kommentar, men her er det noe som ikke stemmer!

Du fikk med deg at HI har fått lese facebook-samtaler et halvt år tilbake i tid, hvor det kommer veldig klart frem at denne såkalte venninnen har aktivt prøvd seg over lengre tid og mannen har avvist henne like lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Unnskyld meg, men for at hun skal kunne prøve seg for å suge han på do, så må de på en eller annen måte havne på samme do. Sist jeg sjekket så var doene kjønnsdelte på de fleste uteplasser, og det er heller ikke vanlig å gå på do med en kompis, i hvert fall ikke med en gammel elsker som nå er gift. Hvorfor slapp han henne inn på do og lot henne prøve å dra av ham buksa? Hadde faen ikke stolt noe som helst på den historien. Du var "ordentlig"? Hadde du ingen partnere før ham? Hvis du hadde det, hvorfor skjule at han hadde sex med andre damer FØR deg? Han skal sove hos foreldrene sine i natt etter at han innrømmet noe som IKKE var utroskap, men skjedde før dere? Hvorfor? Unnskyld meg, men jeg tror at han har vært utro og prøver å ro i land det hele. Si til ham at han kan bare fortsette å sove hos foreldrene sine fordi man: a. ikke skjuler aktivt noe for partneren sin, særlig noe som gjelder folk partneren omgås på jevnlig basis, b. ikke stikker av fra problemer i forholdet ved først å låse seg inn på et rom, for så å dra til mamma (er det mulig?? noe så patetisk!) for å overnatte der. Beklager negativ kommentar, men her er det noe som ikke stemmer!

Du fikk med deg at HI har fått lese facebook-samtaler et halvt år tilbake i tid, hvor det kommer veldig klart frem at denne såkalte venninnen har aktivt prøvd seg over lengre tid og mannen har avvist henne like lenge?

 

 

 

Joda, men hvorfor gå på samme fest som henne og la henne prøve seg på å suge ham? Han kunne ha gått fra den festen med en gang han så at hun var innpåsliten. Det hadde jeg gjort hvis jeg var ham og mottok uønsket seksuell oppmerksomhet fra en eks. Og så er det noe som heter "blokker"-innstilling på Facebook, slik at man slipper å motta meldinger i et halvt år og avvise.

Endret av MrsRiddick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mer ut som om de "holdt på" en gang, og ikke at det var et seriøst forhold. Har ikke fortalt min mann om slikt selv (ikke at det er noen i omgangskretsen, uansett, da). Her har ekser egentlig aldri vært et tema, ikke en gang sikker på om jeg har fortalt om alle (vært litt lenge sammen nå;)). Spiller ingen rolle så lenge man ikke har følelser for personen, mener jeg. Trenger ikke å vite alt, så lenge jeg vet at jeg kan stole på mannen min.

 

"Venninnen" din bør du bare kutte ut. Uansett hva slags problemer hun har, hvis man behandler andre SÅ ille fortjener man ikke at de er snille igjen. Å ha det dårlig selv er ingen unnskyldning for å forsøke å ødelegge andres liv! En ting er å gjøre eller si litt dumme ting, og ikke tenke seg helt om. Dette er langt over det. ØDELEGGE andres liv! Og til og med barn involvert! Forkastelig -uansett årsak! Ikke vær dumsnill, noen venner må man bare la gå. Man lever bare en gang, bruk tiden din på de som vil deg vel.

 

Håper mannen din forteller sannheten, og at du kan forstå at det er en vanskelig situasjon for han, også. Ubehagelig, både at "venninnen" din sier det hun gjør, men også at du tviler på han. Selv om du selvsagt har all rett til det, også.

 

Håper dere finner ut av det og kommer dere videre. Synes ikke dette er grunn til å gå fra han, så lenge du elsker han, han elsker deg og han ikke lyver. Hvis det er som det er, er det egentlig ingen "big deal" fra hans side, er "venninnen" din som er problemet her. Han bør nok unngå henne mer fra nå av, da. Uansett, all lykke til:)



Anonymous poster hash: 0f7d7...467
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er katta ute av sekken, og "venninnen" din har ikke noe pressmiddel mot ham mer. Utrolig patetisk å dra hjem til mamma. Han burde stått ved din side og kjempet for forholdet nå.



Anonymous poster hash: 88f75...bc9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes "venninnen" din er ond og mannen din er skikkelig tufs. Greit at han ikke delte at de hadde en fortid sammen, men når hun har prøvd seg et halvt år burde han vært åpen med deg og forklart alt.

 

Huff får så vondt av deg HI. Jeg hadde ikke orket sånt drama nå som vi er voksne og har barn.

 

Anonymous poster hash: ad720...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han forteller alt. Og de kan godt hatt kontakt andre steder enn fb?! Snap chat, sms, tlf.. Hvis de hadde et tidligere forhold kunne han vel sagt det igår! Hvorfor skulle du blitt sur for at de har en fortid før deg? Hadde ikke stolt på han eller "venninna". Så kunne han også latt vær å svare henne.

 

Anonymous poster hash: 0c940...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Da er katta ute av sekken, og "venninnen" din har ikke noe pressmiddel mot ham mer. Utrolig patetisk å dra hjem til mamma. Han burde stått ved din side og kjempet for forholdet nå.

 

Anonymous poster hash: 88f75...bc9

Det var jeg som ba han dra.. Barna skal bli igjen der og Være der i helgen. De stortrives hos besteforeldrene sine..

 

Jeg føler meg litt roligere. Svetter ikke lenger ☺ men at han har holdt dette skjult er mildt sagt et svik.. særlig det siste halve året.. jeg blir kvalm av å tenke på hvordan han har smilt og sagt "ha det hyggelig" når jeg har truffet venninnen min .. og hvordan kommer han i en situasjon hvor hun "nesten suger han på do"..

 

På en annen side kjenner jeg at jeg tror på det han sier, og at han ikke har vært utro.. bare fryktelig feig og dum.. og jeg tror ikke dette er nok til å ødelegge oss.

 

Jeg har sendt en mail til min venninne hvor jeg skrev hva mannen min har sagt. Jeg spurte henne ikke engang om det er sant - svaret hennes gir meg uansett ingenting fordi jeg ikke stoler på henne.

 

Jeg skrev også at jeg skjønner hvis dette har vært fryktelig vanskelig for henne og at hun ikke har det greit nå. Videre at hun betyr mye for meg og at jeg særlig derfor er fryktelig skuffet og veldig veldig lei meg.

 

Til slutt skrev jeg at jeg gjerne møter henne for en prat dersom hun ønsker det, men at det utover deg kanskje er best om vi får roet oss litt på hver vår kant, og så får vi kanskje ordnet opp mellom oss senere en gang..

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk blitt letta jeg, om jeg var deg. Han forteller nok hele historien. Mulig han syntes det var litt spennende med litt oppmerksomhet fra en annen, (noe jeg skjønner godt- for det synes jeg også at det er) Selv om jeg aldri hadde gått over streken.

 

Men nå må dere begge blokkere/kutte ut denne dame helt, og han kan ikke dra ut på LANGE tider. Han må nå vise at du kan stole på han... Han må blokkere henne på tlf, fb- og alt. Samme bør du. 

 

Nå må dere begge bruke tid på å bygge opp forrholdet deres igjen. Mannen din elsker deg, og dette klarer dere å komme dere igjennom :) 

 

Få litt barnefri, dra ut og gjør ting sammen. Du bør få tilgang til all pc og tlf aktivitet en god stund frammover, for å roe dine egne nerver. Dette kommer han til å gå med på, dersom han vil beholde deg. Det er nok nødvendig for deg å ha litt oversikt nå som du har blitt sveket.

 

Lykke til :)

 

 



Anonymous poster hash: fa52c...c52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da er katta ute av sekken, og "venninnen" din har ikke noe pressmiddel mot ham mer. Utrolig patetisk å dra hjem til mamma. Han burde stått ved din side og kjempet for forholdet nå.

 

Anonymous poster hash: 88f75...bc9

Det var jeg som ba han dra.. Barna skal bli igjen der og Være der i helgen. De stortrives hos besteforeldrene sine..

 

Jeg føler meg litt roligere. Svetter ikke lenger ☺ men at han har holdt dette skjult er mildt sagt et svik.. særlig det siste halve året.. jeg blir kvalm av å tenke på hvordan han har smilt og sagt "ha det hyggelig" når jeg har truffet venninnen min .. og hvordan kommer han i en situasjon hvor hun "nesten suger han på do"..

 

På en annen side kjenner jeg at jeg tror på det han sier, og at han ikke har vært utro.. bare fryktelig feig og dum.. og jeg tror ikke dette er nok til å ødelegge oss.

 

Jeg har sendt en mail til min venninne hvor jeg skrev hva mannen min har sagt. Jeg spurte henne ikke engang om det er sant - svaret hennes gir meg uansett ingenting fordi jeg ikke stoler på henne.

 

Jeg skrev også at jeg skjønner hvis dette har vært fryktelig vanskelig for henne og at hun ikke har det greit nå. Videre at hun betyr mye for meg og at jeg særlig derfor er fryktelig skuffet og veldig veldig lei meg.

 

Til slutt skrev jeg at jeg gjerne møter henne for en prat dersom hun ønsker det, men at det utover deg kanskje er best om vi får roet oss litt på hver vår kant, og så får vi kanskje ordnet opp mellom oss senere en gang..

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Han har nok vært livredd for å mistet deg og spunnet seg lenger og lenger inn i løgnen. Må være en lettelse at alt er over. Den venninnen din hadde jeg glatt latt seile sin egen sjø. Lykke til! Håper dere finner ut av ting.

 

Anonymous poster hash: 88f75...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig mann som drar hjem til mamma... Som om du fortjener straff for å ønske sannheten.

 

Anonymous poster hash: a33cf...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle tenkelige scenarier så er nok dette det mest ufarlige. Kos dere sammen i helgen, la drittkjerringa ha det kjipt - ikke dere.



Anonymous poster hash: 3f178...4f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble sur for at ikke du fortalte hva venninnen din hadde sagt med en gang hun fortalte det..? Og selv har han holdt hemmelig at de har en fortid i nesten ti år, og at hun har prøvd seg på han i et halvt år?!?

 

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble sur for at ikke du fortalte hva venninnen din hadde sagt med en gang hun fortalte det..? Og selv har han holdt hemmelig at de har en fortid i nesten ti år, og at hun har prøvd seg på han i et halvt år?!?

 

Ok.

Ja, det er masse her som ikke er greit i det hele tatt, deriblant hans voldsomme sinne når han har vært fullstendig klar over at jeg hadde grunn til uro.. at han lot meg gå sånn med kaos I hodet disse dagene.. og selvfølgelig at han ikke på et eneste tidspunkt gjennom disse årene har valgt å fortelle, og særlig de siste månedene.. og det skuespillet hans på lørdag er jeg flyene forbannet for - idiotisk og utrolig svikefulle. .

 

Hi

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært lettet....

 

Men jeg skjønner ikke at du er så snill med venninna di, for en forferdelig heks!



Anonymous poster hash: c1059...fdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er masse her som ikke er greit i det hele tatt, deriblant hans voldsomme sinne når han har vært fullstendig klar over at jeg hadde grunn til uro.. at han lot meg gå sånn med kaos I hodet disse dagene.. og selvfølgelig at han ikke på et eneste tidspunkt gjennom disse årene har valgt å fortelle, og særlig de siste månedene.. og det skuespillet hans på lørdag er jeg flyene forbannet for - idiotisk og utrolig svikefulle. .

 

Hi

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

 

Ikke tvil om at mannen din har tatt noen dumme avgjørelser siste halve året og siste dagene.

 

Men husk at sinne ofte er et uttrykk som egentlig er uttrykk for redsel. Er man veldig redd for å miste noe er det ikke uvanlig å reagere med sinne. Ikke alltid det "smarteste" å gjøre, men veldig normalt. Hvor mange foreldre reagerer f.eks. med sinne når barna gjorde noe de ikke burde gjort og foreldrene egentlig hadde hjertet i halsen fordi de var redd det skulle gå helt galt - og når det ikke går galt likevel så reagerer de med å kjefte på barnet og med voldsomt sinne?

 

Det at mannen og eks-venninnen avtalte å ikke si til deg at de en gang hadde holdt på sammen og hatt sex, det kan jeg forstå. Jeg kan også forstå at det ble vanskeligere jo lenger tid som gikk å ev. fortelle noe.

 

Men at venninnen din driter så fullstendig i deg at hun siste halvåret har valgt å legge seg etter mannen din, det er rottent! Og ikke bare det, hun har sikkert brukt deres tidligere seksuelle forhold til å true ham og friste ham. Han har imidlertid vist deg kommunikasjon mellom dem som viser at han IKKE har ønsket å gjenoppta forholdet med henne.

 

Når det kommer til do-hendelsen, så har jeg mange ganger sett damer (eller menn) trenge seg inn etter en mann som er på vei inn på handicaptoalettet. Jeg har ingen problemer med å tro at en slik dame som din eksvenninne tydeligvis har utviklet seg til, kan ha gjort det og så gått rett etter buksa på ham i et forsøk på å "overtale" ham. Jeg har en eksvenninne som begynte med lignende oppførsel for noen år siden. Ikke mot meg, men hun ga blaffen i om menn hun så ute var i forhold eller ikke, hun ville bare bli gravid. Jeg kuttet henne ut etter hvert, vi hadde for forskjellige verdier. Men ikke noe stoppet henne den gangen. Så at din eksvenninne kan ha gjort dette mot mannen din og han litt klønete ordlegger seg som at hun "nesten sugde ham", det kan jeg tro hvis begge var på utestedet og eksvenninnen din hadde drukket.

 

Jeg synes du skal kutte alle tanker på din eksvenninne. Hun har tydeligvis problemer, men du er ikke den som skal hjelpe henne. Hun har ikke vist tegn til at hun ønsker din hjelp heller. Du har et stort hjerte - pass på at det ikke blir utnyttet av denne eksvenninnen din.

 

Bruk tiden i helgen alene sammen med mannen og snakk mye sammen, vær nær hverandre.

 

Og når det kommer til hans seksuelle fortid. Husk at det at du har funnet ut ting om hans seksuelle fortid, at han har gjort mer utagerende ting enn du ville gjort, det har ikke noe med deg å gjøre. Men alt han opplevde før deg har vært med på å skape ham til nettopp den gode og snille mannen du mener han er. Og har dere god kjemi på det seksuelle planet så har begges ev. tidligere erfaringer vært med på å forme dere slik at dere to passet så bra sammen. Dette gjelder også for resten av forholdet deres. Skal dere fortsette så må du akseptere hans fortid og la den forbli fortid, ikke la fortiden delta i nåtiden mer enn nødvendig.

Jeg vet min eks hadde vært med på det ene og andre seksuelt tidligere, ting jeg ikke ville vært med på. Mye av det var ting han hadde gjort mest for eksperimentets skyld, for å se hvordan det var, men han var tydelig på at det ikke var noe han lenger hadde behov for. Det at han hadde prøvd ut det han hadde prøvd hadde gjort at han hadde funnet sine preferanser som gikk mer på det sensuelle og det å være fullt til stede med den han hadde sex med, og ikke minst den følelsesmessige biten. Alle "sprell" han hadde gjort før var nettopp det, "sprell", og han ønsket ikke det lenger, been there, done that, ikke behov for det lenger. Vi hadde fantastisk sex sammen.

 

Så midt oppi det hele, Hi, ikke glem at mannen din er den han er og har vært hele tiden sammen med deg pga. de erfaringene han gjorde før deg, både personlig og seksuelt. Kanskje du ikke liker alt, men det du ikke liker kan ha vært med på å gjøre ham mer fornøyd med å treffe akkurat deg og leve med deg. Og det har tross alt gjort ham til den mannen du falt for og har vært glad i lenge. Trolig så har han satt mer pris på "ordentlige" deg nettopp fordi han hadde rast fra seg på forhånd, fordi han hadde prøvd ut alt, så fant han ut at den han kunne og ville leve livet med var deg. Da er det lett å forstå at det var skremmende å fortelle den gang at han hadde utagert mer enn du kanskje ville satt pris på.

 

 

 

Anonymous poster hash: cee4f...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kom hjem tidlig i dag og sa han har bestemt seg for å fortelle alt.. 😣 Bakgrunnsinformasjon er vel nødvendig her. Jeg møttes han gjennom venner på byen for nesten ti år siden. Han og hans venner kjente mine venner ganske godt, hadde festet mye sammen. Jeg har egentlig aldri Vært så veldig interessert i å gå på byen så jeg hadde ikke møtt han.. men så var jeg med ut en gang da.. og da møttes jeg han og ble bare hodestups forelsket I han på utrolig kort tid.. Han var mye ute selv når vi ble kjent men jeg syntes det var ganske uproblematisk..

 

Han fortalte i stad at før han møtt meg var han litt involvert med min venninne - dette har jeg altså ikke ant noen verdens ting om! Verken han eller venninnen min har sagt noe om dette på de årene vi har vært sammen. Han sier at han ikke var forelsket I henne, men at de hadde mye sex, endel litt utsvevende sex, inkl. trekanter osv.. Han sier også at da han møtt meg hadde dette forholdet til min venninne vært over en stund.. de ble enige om å ikke si noe til meg.. Herregud altså! Jeg reagere veldig på det her! Han sier at han ikke trodde jeg ville være interessert i han hvis jeg visste det, fordi jeg var så "ordentlig". Han sier også masse greier om at han aldri har hatt så sterke og gode følelser for noen som han har hatt og har for meg, og var derfor redd for å vise frem sitt vulgære og simple selv, som han sier.. Han sier også at han tenkte at dersom jeg visste dette, ville jeg ihvertfall ikke latt han få "lov" til å fortsette å gå ut osv..

 

For et halvt år siden begynte venninnen min å ta kontakt med han.. sikkert samtidig som hun begynte å streve i eget forhold.. Hun har visst vært veldig på, sagt at hun vil ødelegge alt for han hvis han ikke møter henne ute osv.. Han sier at han ble livredd for at alt skulle rase sammen ... Det var jo ingenting galt i å ha et forhold til henne før han engang kjente meg, men å aktivt holde det skjult er jo sånn passe ugreit.. Han har visst fått alle kameratene sine til å sverge at de ikke vil nevne det for meg.. saken er nå at hun, etter hva han sier, prøvde å suge han på do forrige helg, og at han ba henne stoppe.. og, igjen som han sier, skjønte da at nå må han begynne å si noe til meg på en eller annen måte for å forhindre at venninnen forteller noe..

 

Han viste meg facebooksamtaler mellom dem der han ber henne respektere at han ikke er interessert i henne.. ganske mange samtaler fra det siste halve året.. hvor hun blant annet skriver xx trenger ikke få vite noe, husk hvor deilig vi hadde det, sånn kan vi ha det igjen osv...

 

Jeg tror på han, men jeg må bare si at jeg ikke skjønner min venninnes motivasjon til å holde dette tidligere forholdet deres skjult for meg.

 

Han hentet barna i sted og dro til foreldrene sine med dem.. skal sove der i natt..

 

Jeg er helt tom..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Herregud. Det skjedde før dere ble sammen. Si unnskyld til mannen for at du mistenkte han for å være utro og gå videre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Han ble sur for at ikke du fortalte hva venninnen din hadde sagt med en gang hun fortalte det..? Og selv har han holdt hemmelig at de har en fortid i nesten ti år, og at hun har prøvd seg på han i et halvt år?!?

 

Ok.

Ja, det er masse her som ikke er greit i det hele tatt, deriblant hans voldsomme sinne når han har vært fullstendig klar over at jeg hadde grunn til uro.. at han lot meg gå sånn med kaos I hodet disse dagene.. og selvfølgelig at han ikke på et eneste tidspunkt gjennom disse årene har valgt å fortelle, og særlig de siste månedene.. og det skuespillet hans på lørdag er jeg flyene forbannet for - idiotisk og utrolig svikefulle. .

 

Hi

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Du hadde jo ikke grunn til uro, han har jo ikke vært utro.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Han ble sur for at ikke du fortalte hva venninnen din hadde sagt med en gang hun fortalte det..? Og selv har han holdt hemmelig at de har en fortid i nesten ti år, og at hun har prøvd seg på han i et halvt år?!?

 

Ok.

Ja, det er masse her som ikke er greit i det hele tatt, deriblant hans voldsomme sinne når han har vært fullstendig klar over at jeg hadde grunn til uro.. at han lot meg gå sånn med kaos I hodet disse dagene.. og selvfølgelig at han ikke på et eneste tidspunkt gjennom disse årene har valgt å fortelle, og særlig de siste månedene.. og det skuespillet hans på lørdag er jeg flyene forbannet for - idiotisk og utrolig svikefulle. .

 

Hi

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Du hadde jo ikke grunn til uro, han har jo ikke vært utro.

 

 

Hun har likevel fått en sjokkerende nyhet som hun absolutt ikke visste om men som endrer en god del om hva hun vet? Jeg hadde fått klump i magen over å vite en sånn hemmelighet...

 

Anonymous poster hash: 052a1...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...