Gå til innhold

Er det noen som husker meg med venninne som er forelsket I mannen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som mange andre sier her, det er så mye som kan ha skjedd i hodet til mannen din! Hva om venninnen din har prøvd seg i en evighet og frykten var at en helvetes mind fuck drama knne oppstå har oppstått. Han kan føle seg sveket og krenket og vet ikke hvor han skal gjøre av seg eller det kan være en reell frykt for at han har blitt tatt i noe..

Jeg håper dette løser seg HI.. Jeg ser for meg ca tusen scenarioer selv.. Hva om han har gjort en blemme? Blitt full og gjort noe dumt han hater seg selv for fordi han faktisk elsker deg og vil være med deg? Har gjort dumme ting selv for mange år siden.. Kjæresten min da ville tilgi meg men jeg hatet meg selv og endte med å være depressiv med maniske perioder i mange år fordi jeg mistet han, til tross for at jeg selv valgte å gå når jeg hadde vært utro. Fy faen for en sørpe.

Snakk med han, snakk med dette forferdelige kvinnemennesket, finn ut av ting men ha et stort hjerte! Vær klar over at mye kan dukke opp hvis du er uheldig men at man KAN jobbe seg igjennom sånne kriser. Krysser deg jeg har for at det bare er denne jenta som er sjuk.



Anonymous poster hash: 052a1...423
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Min tanke her HI er at hva som har skjedd før egentlig ikke er det viktigste.

Uansett hva forhistorien er, om han så skulle ha vært utro; ikke la det ødelegge det dere har.

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

"Det man har" har gjerne en tendens til å bli ødelagt idet en er utro... Er ikke sånn for de fleste at alt fortsetter som før dersom mannen eller kvinnen har jugd og hatt sex med andre.

 

Anonymous poster hash: c44b2...a23

 

 

Hvis man har barn sammen, og fremdeles elsker hverandre, så er det mange som kommer seg forbi det jo.

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare slutninger fra mange her...

 

Hva skulle venninnen tjene på å lyve?

Muligens er brudd mellom HI og mannen, men da i så fall et brudd som ikke var noe positivt for hennes del for noe vis, siden det hadde vært utenkelig at mannen falt for en kvinne som med løgn hadde splittet dem.



Anonymous poster hash: 7cf74...9a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker at din manns sinne er en HELT NORMAL OG FORSTÅELIG reaksjon. Det må jo være helt forferdelig å bli anklaget for noe han ikke har gjort, og i tillegg noe som kan ødelegge livet for ham og familien. Det er klart han blir fortvilet, opprørt og sinnt.

Jeg tror jeg hadde bedt ham om unnskyldning, og så ber du ham hjelpe deg med å finne ut av hva dere skal gjøre og hvordan dere skal oppføre dere overfro venninnen din.

 

jeg tror han er uskyldig.



Anonymous poster hash: 5afd5...804
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er sant er det en stor og merkelig overreaksjon fra mannen. Han blir forbanna og låser seg inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er sant er det en stor og merkelig overreaksjon fra mannen. Han blir forbanna og låser seg inne?

Ja helt merkelig. Om han har 100 % god samvittighet så ville det naturlige skrittet vært å konfrontere venninnen omgående, ikke gå å gjemme seg i et låst rom. Høres ut som han fikk vill panikk for å bli avslørt!

 

Anonymous poster hash: d1bf7...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sommerfuggel

 

 

Om dette er sant er det en stor og merkelig overreaksjon fra mannen. Han blir forbanna og låser seg inne?

Ja helt merkelig. Om han har 100 % god samvittighet så ville det naturlige skrittet vært å konfrontere venninnen omgående, ikke gå å gjemme seg i et låst rom. Høres ut som han fikk vill panikk for å bli avslørt!

 

Anonymous poster hash: d1bf7...aca

Men nå vet jo ikke vi hva som har blitt sagt dem i mellom heller. Kan hi ha sagt ett eller annet i går som gjorde han sint/opprørt/såret så kan jo det være grunnen til at han har låst seg inne.

 

Sier som mange andre.. Hadde min samboers venn påstått at vi hadde hatt sex så hadde jeg også blitt fly forbanna. Først på kompisen, men deretter også på mannen min om han viste at han ikke trodde meg.

Det var ei som skrev at hi's venninne sikkert vet om ganger han har vært alene, ganger hi's mann ikke kan bevise at han har vært alene, sånn at hun kan så tvil hos hi..

 

Hva denne kvinnen får ut av å lyve?

Venninna er allerede bitter på hi, mener hun er bedre enn hi osv. Og når hun da i tillegg ble avvist av hi's mann, da fikk hun plutselig motbevist det, hun er ikke "bedre" enn hi allikevel. Og intet sinne er verre enn hos en såret kvinne, sies det jo.. Og sikkert med god grunn..

 

Jeg kan ikke si at han ikke har vært utro, for det vet jeg ikke, men jeg fikk en ekkel følelse da jeg leste første innlegget (fra festen). Jeg fikk på følelsen at denne dama var kapabel til å gjøre noe faenskap, og nå har hun altså prøvd seg.

Ingen normal venninne ville i det hele tatt vurdert å si noe slik til venninna si, greit hun kunne misunne hi mannen sin, men man holder kjeft.

 

Vi er heller ikke 14 år lenger, det er så mye mer som står på spill nå. SELVFØLGELIG er mannen hennes livredd nå! For hva om kona velger å tro på venninna istedenfor ham? Da vil han miste den han elsker, hans beste venn, og han vil miste tilgangen på barna daglig. Familien hans vil gå i oppløsning, og det INGENTING han får gjort for å hindre det!

Han vil også bli stemplet som en utro drittsekk, uten å være det!

 

Og, det kan være han er litt sint på seg selv også, fordi han sa til kona si hva venninna hadde gjort. Kanskje han ble så opprørt og fortvilet og følte kona hadde rett til å vite det. Han forteller kona dette i god tro, men så eksploderte det i trynet hans istedenfor. Kanskje han føler han bare skulle holdt kjeft?

 

Men hi, jeg må bare spørre;

Hvorfor dette behovet for å beskytte venninna di? Psykisk syk eller ikke, hadde venninna mi sagt til meg det hun sa til deg og i tillegg prøvd seg på samboeren min, da hadde det vært kroken på døra! Jeg hadde ALDRI godtatt (eller unnskyldt) denne oppførselen!

 

Som sagt, jeg var ikke der, så jeg kan ikke si noe om hva som er sannheten. Mitt eneste tips er å lytte til magefølelsen din, IKKE la deg påvirke av alt du har lest og hørt. Vi kvinner har en sterk "kvinnelig intuisjon", følg den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Min tanke her HI er at hva som har skjedd før egentlig ikke er det viktigste.Uansett hva forhistorien er, om han så skulle ha vært utro; ikke la det ødelegge det dere har.Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

"Det man har" har gjerne en tendens til å bli ødelagt idet en er utro... Er ikke sånn for de fleste at alt fortsetter som før dersom mannen eller kvinnen har jugd og hatt sex med andre.Anonymous poster hash: c44b2...a23

 Hvis man har barn sammen, og fremdeles elsker hverandre, så er det mange som kommer seg forbi det jo. Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

Ja, men noe vil alltid være ødelagt. Uansett hvor bra man har det etterpå. Hilsen ei med erfaring.

 

Anonymous poster hash: 710f0...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dette er trollingog dibsa biter på som vanlig ;) Hi sitter nok og flirer godt nå og det gjør jeg og :D

 

Anonymous poster hash: d1bf7...aca

Bestevenninna mi pulte mannen min bak ryggen min. Eller de pulte da. Skjer ofte det...

Å Herregud! Det må ha vært grusomt :( er du sammen med han enda?

 

 

Anonymous poster hash: 18168...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er trollingog dibsa biter på som vanlig ;) Hi sitter nok og flirer godt nå og det gjør jeg og :DAnonymous poster hash: d1bf7...aca

Bestevenninna mi pulte mannen min bak ryggen min. Eller de pulte da. Skjer ofte det...
du sint naken biltyv, mener du sa du var mann i en annen tråd jeg? Eller husker jeg feil?

 

Anonymous poster hash: 89830...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dette er trollingog dibsa biter på som vanlig ;) Hi sitter nok og flirer godt nå og det gjør jeg og :DAnonymous poster hash: d1bf7...aca

Bestevenninna mi pulte mannen min bak ryggen min. Eller de pulte da. Skjer ofte det...
du sint naken biltyv, mener du sa du var mann i en annen tråd jeg? Eller husker jeg feil?

 

Anonymous poster hash: 89830...65a

Kan ikke en mann ha mann og bestevenninne?

 

Jeg har kone som har bestekompis. Og jeg er kvinne.

 

Anonymous poster hash: 00763...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for engasjementet deres 😊 Jeg ser at pendelen har svingt litt i tråden, først var det mange som beroliget meg, mens de siste svarene er fra dere som tror han har vært utro..

 

Jeg er fremdeles I villrede, men det hjalp godt med litt søvn i natt.. Føler meg klarere i hodet i dag.

 

Mannen min og jeg snakket og kranglet i nesten tre timer i går.. det var ikke slik at han ble rasende over meldingene og strøk direkte opp på gjesterommet.. Vi pratet masse og han var i vekslende grad rasende over at hans forklaringer ikke beroliget meg..

 

Han spør meg også hvorfor I all veden jeg ikke fortalte han om hennes betroelser til meg. Ifølge han har han vært kun ærlig og åpen mens det er jeg som har skjult ting.

 

Jeg har tenkt at jeg skal dra bort til venninnen min i ettermiddag og snakke med henne for å prøve å få tak i hennes versjon. Jeg har ikke noen stor tro på at det vil oppklare noe men jeg er nødt til å prøve. Jeg ser for meg at hun enten vil si at ingenting har skjedd, heller ikke det han sier om lørdag, eller så vil hun si at de har hatt et forhold eller noe - men jeg føler jo ikke at jeg kan stole å henne nå! Et besøk hos henne kan potensielt forvirre meg ytterligere, men jeg KAN jo ikke la det ligge...

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dette er trollingog dibsa biter på som vanlig ;) Hi sitter nok og flirer godt nå og det gjør jeg og :DAnonymous poster hash: d1bf7...aca

Bestevenninna mi pulte mannen min bak ryggen min. Eller de pulte da. Skjer ofte det...
du sint naken biltyv, mener du sa du var mann i en annen tråd jeg? Eller husker jeg feil?

 

Anonymous poster hash: 89830...65a

Haha, kan jo være homo da. Men det blir vel for rart for deg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Dette er trollingog dibsa biter på som vanlig ;) Hi sitter nok og flirer godt nå og det gjør jeg og :D

 

Anonymous poster hash: d1bf7...aca

Bestevenninna mi pulte mannen min bak ryggen min. Eller de pulte da. Skjer ofte det...
Å Herregud! Det må ha vært grusomt :( er du sammen med han enda?

 

 

Anonymous poster hash: 18168...38d

Ja det var tragiskt. Men nei vi er ikke sammen. Pakket og dro samme kveld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke få mannen din med bort til henne og snakke med dem sammen? Han burde jo i høyeste grad være interessert i å konfrontere henne han også, og da er det lettere for deg å se på reaksjonene deres samtidig, det er lettere å avsløre løgner hvis de kommer med ulike detaljer osv. Det er de første reaksjonene som gjerne er lettest å avsløre, når folk ikke rekker å tenke seg om, eller samkjøre forklaringer osv. Ikke fortell henne at han blir med, og ikke fortell ham om at du ønsker dere skal dra dit før dere er i samme rom i ettermiddag, så han ikke kan ringe og advare henne. Hvis han nekter å bli med til henne ville jeg virkelig begynt å lure.

 

Konfronterer du henne alene, kan hun ringe mannen din rett etterpå og snakke med ham uten at du får vite om det.

 

Jeg forstår dessuten godt at han blir sint, det hadde jeg også blitt, men jeg hadde også definitivt ønsket å konfrontere løgneren...



Anonymous poster hash: 34445...781
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det plutselig du som skuler noe? Fy,der hadde jeg sprukket.

Jeg hadde ikke oppsøkt "venninnen" det er et svakhetstegn fra din side.

Behandle henne som luft. Hun vil jo bare like denne situasjonen. Slett henne på fb om dere er venner der.

Dette må du finne ut av med kjæresten din, og han alene.

 

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mannen din ble så sint, og låste seg inn på rommet er helt forståelig. Og 3 timer med diskusjon, og samme hva han sier, så er du i tvil, velger å ikke tro på deg. Ja, da hadde jeg blitt ekstremt såret og lei meg og. For han virker det jo ut som du velger og tro på en sprø dame som sliter, istedenfor å stole på han du elsker, han som elsker deg. Og bare har vært ærlig mot deg.

 

Og jeg hadde i hvert fall ikke dratt bort til venninnen, hun hadde jeg kuttet helt ut av livet mitt. Bare se hva hun har klart å ødelegge. Hun er jo helt syk, og i hvert fall ingen venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp en sms fra mannen min (som er på jobb)

 

Han skrev: jeg har tenkt mye i natt. Du vet at jeg elsker deg? Det vet du? Det er det viktigste! Du elsker meg også, det kjenner jeg bare. Du gjør det! Xx

 

Jeg prøvde å ringe men fikk sms om at han var opptatt, prates i ettermiddag. .

 

FAEN! Er det bare meg eller er han i ferd med å innrømme noe? "Det er det viktigste" ? Nei du, det er jeg ikke sikker på!!

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en merkelig melding. Han bør bare innrømme alt. Føler han har noe å skjule. Det gjør du også, hi- og magefølelsen stemmer som oftest. Ikke sikkert det er så ille som man skulle tro, men NOE er det....

 

 

 

Uff :/ 



Anonymous poster hash: fa52c...c52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når han legger seg på gj, rommet- låser føren OG griner... Da altså.. Da er han redd!! 



Anonymous poster hash: fa52c...c52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God på å analysere, men en blir bare gal av det.

Jobb med forholdet dere to sammen.

Vis ikke svakhet for din eks venninne.

Hun vil skille dere,hva godt får du ut av en samtale med henne?

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært varsom med å snakke for mye med din (eks) venninne i det hele tatt. Hun virker falsk og upålitelig tvers igjennom. Har du og hun noen felles venner som du stoler på og som kan bidra med noe ifb med hennes oppførsel i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og når han legger seg på gj, rommet- låser føren OG griner... Da altså.. Da er han redd!!

 

Anonymous poster hash: fa52c...c52

Redd for at det ryker. Redd for at HI trur på venninnen fremfor han.

 

 

Anonymous poster hash: 1367a...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du er redd, det ville jeg også vært, men tror det gagner deg veldig mye å ikke anta for mye akkurat nå. Ikke overtolk ting som kanskje ikke er der.

 

Mitt råd til deg er å legge en plan for hvordan dere skal nøste opp i dette. Om det er en mulighet å snakke m venninna di sammen m mannen, eller si at du vil se på tlf han/Facebook. Til syvende og sist så må du også bestemme deg for om du skal stole på mannen eller ikke.

 

Du sier du hører mye om andres historier angående det å være naiv og utroskap, men husk at det er bare du som vet hvordan ditt og hans forhold har vært, og du kjenner han nok bedre enn du tror.

 

 

 

Anonymous poster hash: 0f751...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...